Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke totaal niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we toch nog de 50 pagina's aantikken?
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuck man.. gewoon zo zuur voor alle mensen die hier aan hebben gewerkt.

De mainstage, zo gigantisch mooi. Niemand die het heeft mogen aanschouwen. Heel naar dit.

Kunnen ze niet alles laten staan? Volgend weekend poging twee?
Als Tomorrowland een stage binnen 3 dagen uit de grond kan timmeren dan moet hier ook vast wel wat te regelen zijn als iedereen even flexibel meewerkt. (Crew. Facilitaire bedrijven, etc)

Refund de mensen die niet meer kunnen volgend weekend, en laat de rest alsnog gaan.
De kosten zullen lager zijn lijkt mij dan alles weer gelijk af te breken?
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 01:05 
 
Hardtraxx Veteran

Railion schreef:
Kunnen ze niet alles laten staan? Volgend weekend poging twee?

Lijkt me sterk ivm vergunningen enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 01:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Railion schreef:
Kunnen ze niet alles laten staan? Volgend weekend poging twee?

Lijkt me sterk ivm vergunningen enzo :P

Beetje coulance van de overheid en gemeente is wel op z'n plek lijkt me!
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is zwaar klote. Op deze manier wordt het organiseren van evenementen een soort van casino spel.
Een onduidelijke uitkomst of iets door kan gaan.
Daar moet de hele evenementen business over gaan nadenken hoe het verder met deze steeds klimaat toestanden.

Op naar Defqon indoor dan maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

S/o Nuracore en A-motion, was mooi:,)
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat ook iedereen de boel begint te slopen daar, de ME is al onderweg.
Echt een dikke middelvinger naar Q-Dance die hier ook niks aan kon doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 01:52 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Leuk dat ook iedereen de boel begint te slopen daar, de ME is al onderweg.

Trieste figuren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 04:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap dat ze boos zijn, maar als je de boel gaat slopen kan je van mij de kk krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 04:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ik snap dat ze boos zijn, maar als je de boel gaat slopen kan je van mij de kk krijgen.


Mooi genuanceerd gebracht. Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 06:27 
 
Hardtraxxer

Bijna niet kunnen slapen vannacht, wat een kriebels :clap:

Hebben we er beetje zin in jongens?

Hoop dat er voldoende water en schaduwplekken zijn.

Tot over een paar uurtjes jongens :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 08:21 
 
Hardtraxxer

iemand moet even het nieuws gaan bekijken geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 08:34 
 
Hardtraxxer

Wat vreselijk.
Ongekend hoeveel mensen hierbij betrokken zijn. Stage van Tomorrowland die affikte is hier niks bij.
Ik hoop dat het meevalt met de berichten dat er dingen gesloopt worden en hoop dat artiesten hun sets nog kunnen draaien dit weekend (of later in een andere vorm) en hier een livestream vandaan komt. Of iets wat hierop lijkt. Heb het idee dat Qdance wel snel kan schakelen altijd.
Verder hoop ik dat morgenavond los gaat wat betreft onweer en iedereen zich voor kan stellen hoe juist deze keuze was.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
iemand moet even het nieuws gaan bekijken geloof ik

Als je dat totaal niet doet en daar straks aankomt en er is niemand meer... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 09:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
iemand moet even het nieuws gaan bekijken geloof ik


Was hij ook niet de persoon die geen smartphone had (heeft) en nog geprinte tickets mee wou nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend had een feest moeten zijn. Voor mij was het dat ook, al was het maar voor één avond.

Donderdag mocht ik mijn debuut draaien op Defqon.1. Een moment waar ik 17 jaar lang naartoe heb geleefd. De energie, de mensen, de sfeer... het was alles waar ik op had gehoopt.

Juist daarom doet het extra pijn om te zien hoe dit weekend is geëindigd. Mijn gedachten gaan uit naar iedereen die hierdoor geraakt ism. De bezoekers die hun weekend zagen verdwijnen, de artiesten die niet meer konden optreden, maar vooral ook de volledige Q-dance crew. Achter de schermen werken honderden mensen maandenlang met bloed, zweet en tranen aan een evenement van deze omvang. Om dan alles zo abrupt te moeten beëindigen en vervolgens de afbouw te starten... dat is echt hartverscheurend. Zeker omdat het zo uit het niets kwam en de crew groten deels het via socials kregen te zien omdat dit eenmaal te snel ging. Team managers kregen niet de kans om ze eerst te informeren. Wat ik ook begrijp omdat alles direct uitgevoerd moest worden.

Wat er ook gebeurd is, laten we elkaar met respect blijven behandelen. Niemand heeft dit gewild. Complete onmacht.

Aan Q-dance wil ik toch zeggen, bedankt voor het vertrouwen en de kans om mijn allereerste Defqon.1 set te mogen draaien. Aan de crew, bedankt voor alles wat jullie achter de schermen doen. Aan alle artiesten en fans, bedankt voor de warmte, de energie en de passie die deze community zo bijzonder maken.

Deze ervaring pakt niemand mij meer af. (L) Ondanks de zure nasmaak.


Ik zal mijn set binnenkort uploaden, zodat we dat mooie moment samen nog een keer kunnen beleven. Het was echt goud en hopelijk krijg ik volgend jaar weer het vertrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een ander (stuk kleiner) festivalletje in Gelderland heeft er voor gekozen om geen alcohol te schenken.
Dat zijn maatregelen die ik dan wel kan begrijpen nu, kan het toch doorgaan.
Maar ja daar zullen waarschijnlijk niet zo veel andere middelen worden gebruikt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:23 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Aan alle artiesten en fans, bedankt voor de warmte, de energie en de passie die deze community zo bijzonder maken.

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
S/o Nuracore en A-motion, was mooi:,)

Hier en daar een technische issue maar was vooral bere gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Nuracore schreef:
Aan alle artiesten en fans, bedankt voor de warmte, de energie en de passie die deze community zo bijzonder maken.

:oh:

Kan moeilijk zeggen dat ik koud omarmd werd :lol: maar .. je hebt gelijk, verkeerde woordkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:36 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
poekiepoes12 schreef:
Nuracore schreef:
Aan alle artiesten en fans, bedankt voor de warmte, de energie en de passie die deze community zo bijzonder maken.

:oh:

Kan moeilijk zeggen dat ik koud omarmd werd :lol: maar .. je hebt gelijk, verkeerde woordkeuze.

:lol:

Ik lach wel, maar ik ben niet blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk, midden in de nacht tent gepakt en naar huis gegaan. Poeh taaie dit. Ik hoop dat Q hierboven op komt. Wat een giga impact heeft dit voor hen ook zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik hoop dat Q hierboven op komt. Wat een giga impact heeft dit voor hen ook zeg

Nou ja dat onderschatten de relschoppers een beetje denk ik. Tuurlijk ben je teleurgesteld, maar besef even dat het bedrijf het hele jaar moet 'eten' van de omzet van een weekend Defqon. Buiten dat ze (ik neem aan) goed verzekerd zijn is het een enorme papierwinkel met claims, terugbetalingen aan bezoekers, klantenservice die overloopt en dan nog de kosten die gemaakt zijn en niet meer terug gedraaid kunnen worden.

Plus de schade die gemaakt is door de relschoppers. Ik zag al beelden waarbij die scanpoortjes uit de grond werden getrokken en mee gegooid, dat zal ook niet niks kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op naar een andere periode dan maar, ergens in april of mei of september?
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten