Aristo schreef:
Vooral zondag opvallend snel uitverkocht idd, had even teruggekeken en die dag was afgelopen editie pas in januari uitverkocht.
Dat vond ik dus ook. Buiten de Legends set (die echt heel goed was) en de Eindshow (die ik nog beter dan die van zaterdag vond), was zondag niet eens zo'n heel interessante dag. Je ziet aan de hele sfeer dat iedereen gesloopt is, terwijl op vrijdag iedereen nog fris en fruitig is.
Persoonlijk vind ik donderdag en vrijdag by far de leukste dagen. Zaterdag is te populair en zondag is overleven. Desondanks het weekendticket gewoon weer binnen hoor!