Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2025 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Defqon.1 2026
Datum: 25, 26, 27, 28 juni 2026
Locatie: Evenemententerrein Walibi, Spijkweg 30, 8256 RJ Biddinghuizen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: 25 oktober 2025 - q-dance.com
Prijs: TBA

Line-up:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2025 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prijzen van tickets zullen wel weer hoger zijn als dit jaar. Maar waarschijnlijk koop ik toch wel weer een vrijdag ticket hehe :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2025 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Accommodatie is al gefixt dus let's goooo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2025 23:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Accommodatie is al gefixt dus let's goooo.


Hoe en waar heb je dat gedaan? Wij willen ook van de camping af! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een paar dagen intensief alle locaties in de buurt benaderen, beetje pushen en dan heb je wel eens beet. Overigens zit nu vrijwel alles al vol of werken ze met wachtlijsten dus ik vrees dat het al lastig gaat worden zonder arrangement van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2025 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Sturb is de anthem maker

https://www.instagram.com/p/DPUSS03DI7r/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2025 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weekend 339.95 (Premium 599.95)
Vrijdag 119.95
Zaterdag 149.95
Zondag 129.95
:surrender:

Het plan is om voor het eerst sinds 2018 niet te gaan. Of dat ook lukt gaan we zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2025 19:23 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:

Past echt PERFECT in het straatje van Defqon imo.
Verwacht hier veel van.
Veel mensen hoor ik roepen om B-Front.
Verdient het zeker, maar of het een match is w.b.t. Defqon anthem betwijfel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2025 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Weekend 339.95 (Premium 599.95)
Vrijdag 119.95
Zaterdag 149.95
Zondag 129.95
:surrender:

Het plan is om voor het eerst sinds 2018 niet te gaan. Of dat ook lukt gaan we zien.

Weekend +5%
Vrijdag +10%
Zaterdag verhoging valt mee
Zondag ook bijna 8%

Lekker man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2025 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topkeuze voor het anthem wmbt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 08:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nu moet ik wel de donderdag er zijn, nu D-Sturb het anthem heeft. Maaarrr kga echt geen heel weekend. dat is me te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 13:27 
 
Hardtraxx Elite

Ticket en friendscamp weer binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2025 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beetje jammer weer...wilde heel graag nog 1x defqon...afgelopen woensdag kon k tussen werk door geen tickets halen...en vandaag na 5 min melding dat er geen zaterdag tickets meer waren :cry: ...dan volgend jaar maar weer een keer proberen voor '27
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2025 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom ga je niet gewoon de vrijdag ofzo? Vind dat de laatste jaren de leukste dag persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2025 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Waarom ga je niet gewoon de vrijdag ofzo? Vind dat de laatste jaren de leukste dag persoonlijk.


m'n vriendin wil het ook een keer ervaren (power hour/endshow) en dan heb je helaas niks aan de vrijdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2025 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Waarom ga je niet gewoon de vrijdag ofzo? Vind dat de laatste jaren de leukste dag persoonlijk.


€120 voor 1 dagje waar je ook nog een vrij voor moet nemen voor werk… vind deze prijzen echt belachelijk. Hoe goed de productie ook is. Uiteindelijk kan me dat allemaal gestolen worden want kom er voor de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2025 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Waarom ga je niet gewoon de vrijdag ofzo? Vind dat de laatste jaren de leukste dag persoonlijk.


€120 voor 1 dagje waar je ook nog een vrij voor moet nemen voor werk… vind deze prijzen echt belachelijk. Hoe goed de productie ook is. Uiteindelijk kan me dat allemaal gestolen worden want kom er voor de muziek.


Ja het is sowieso duur, maar als je 150 voor zaterdag wilde neerleggen dan kan 120 voor de vrijdag ook wel lijkt me. Zeker omdat het gewoon een volwaardige festival dag is met z'n eigen unieke dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekendticket binnen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In de Q sponsor sale kaarten gehaald voor onze vrienden groep inclusief camping plekje. Laatste jaren wel echt klaar met dringen voor een plek op C5/6 en afgelopen jaar beviel highlands erg goed. Helaas had de rest van de groep geen zin om een aanhanger met biljetten naar Q te brengen dus is het gebleven bij de friendscamp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Weekendticket binnen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zie dat zaterdag en zondag ondertussen zijn uitverkocht. Dat is best snel had ik eigenlijk niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vooral zondag opvallend snel uitverkocht idd, had even teruggekeken en die dag was afgelopen editie pas in januari uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijdag ticket binnen, voor mij de leukste dag de laatste jaren! 16e Defqon :oh: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

Aristo schreef:
Vooral zondag opvallend snel uitverkocht idd, had even teruggekeken en die dag was afgelopen editie pas in januari uitverkocht.


Dat vond ik dus ook. Buiten de Legends set (die echt heel goed was) en de Eindshow (die ik nog beter dan die van zaterdag vond), was zondag niet eens zo'n heel interessante dag. Je ziet aan de hele sfeer dat iedereen gesloopt is, terwijl op vrijdag iedereen nog fris en fruitig is.

Persoonlijk vind ik donderdag en vrijdag by far de leukste dagen. Zaterdag is te populair en zondag is overleven. Desondanks het weekendticket gewoon weer binnen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2025 17:07 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand die ons kan helpen met onderstaande vragen en hopelijk heeft iemand ervaring tijdens voorgaande edities?
Wij waren klaar met al het lawaai op de camping door de nacht heen, dus hebben we een chalet kunnen bemachtigen op het Molencaten park Flevostrand. Ik heb hier de volgende vragen over:
1. Wordt je gecontroleerd bij aankomst wat je meeneemt? Als wij een paar treetjes met blikken bier mee willen nemen, maar dit over de 4,5L p.p. gaat, is dit dan gewoon mogelijk daar?
2. Wij zijn met 6 personen, maar wordt je gecontroleerd bij aankomst of is het vrij in en uitlopen op de park? We hebben namelijk iemand (een 7e persoon in dat geval) die twijfelt of hij ook een dag komt, maar dan wil overnachten in het chalet. Kan hij de pendelbus meenemen of wordt dit nauwkeurige gecontroleerd en kan hij zomaar het park op komen of wordt dit ook gecontroleerd?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van de vragen!
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten