THArdstyler schreef:
Vrienden van het forum, wie kan mij helpen?
Een deel van onze groep gaat niet meer mee, dus zijn hun kaarten aan het verkopen. Nu moeten we de bracelets nog ophalen bij de ingang, maar volgens de info die ik kan vinden kan alleen de hoofdboeker dat doen en moet die ook alle tickets laten zien. Hoe gaat dit als je de kaarten nu verkoopt aan onbekenden? Kunnen zij dan wel de bracelets ophalen?
Ze kunnen alleen de bracelet ophalen met het ticket als die ook op hun naam staat