Zat donderdag lekker in het water bij Zuiderzee met een halve liter, en dacht: zou het ook wel prima vinden om morgen pas te gaan. Uiteindelijk voelde ik het toch een beetje kriebelen dus toch even een kijkje genomen. CRO wel gemist (sorry kerel

). Eigenlijk alleen A-Motion en Dr Rude meegepakt en daarna alweer redelijk snel teruggegaan.
De cancelling zag ik op het moment zelf totaal niet aankomen en baal er nog steeds wel van, maar is absoluut de juiste beslissing geweest vind ik. Vrijdag hebben we er nog een dagje Zuiderzee aangeplakt en zelfs onder de boom afgewisseld met dobberen in het meer was al bijna niet te doen. Op de piek was het 38 graden met gevoelstemperatuur van 42

dat had op het terrein echt chaos gegeven.
Verder benieuwd wat ze voor volgend jaar willen gaan doen, maar dat zien we dan wel weer. Uiteraard wel er weer bij.
