heggenschaar schreef:
jaron123 schreef:
Thanks we hebben een huisje in Ermelo dus kan daar ook opstappen zie ik!
Ik heb alleen tot op heden nog geen bracelet ontvangen, meerdere mensen daar last van?
Wel je adres info door gegeven in die mail die ze gestuurd hadden?(Hier iemand in de groep die die mail gemist had)
Schijnbaar zijn ze 1 juni gestopt met zenden(alles zou verzonden moeten zijn die adres door gegeven hadden)
Kan je een pakket zien in de dhl app van merchandise bv?
Wat raar ik heb helemaal geen mail gehad? Wat omslachtig dat ze dit ook niet meteen bij de kaartverkoop hebben gevraagd, nu mis ik dus iets zonder het zelf te weten

.
Ik ga ze wel contacteren, kijken wat eruit komt
