Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2026 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Be prepared dat het kabinet 26 juni wat ongezellige stikstofplannen bekend gaat maken wat wel eens wat massale boerenprotesten en dus trekkers op de weg kan betekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2026 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 3 weken. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2026 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Mooi hoe ik +- 10 must sees heb in het hele weekend en er 3x 2 precies tegelijk staan :x met Activator & A*S*Y*S op de Green vs Marcel Woods op de Orange als de pijnlijkste clash.

Dit is een pijnlijke idd.... Maar dan Marcel Woods denk ik(?)
Activator en A*S*Y*S wel aantal keren live mogen zien (hetzij niet als "techno" boeking, maar gewoon op hardstyle feesten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2026 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2026 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Jipster, komen jullie ook nog even loeren?

Zijn er niet bij, misschien nog VWAB in juli. Veel plezier alvast! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2026 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil met het OV, maar ik hoor nu dat er alleen pendelbussen vanaf het station Dronten rijden voor weekend tickets.
Ik heb alleen een kaartje voor de vrijdag, hoe zit dat dan precies?
Moet ik dus maar lopen omdat ik geen weekend kaartje heb? :thumbdown:

https://www.q-dance.com/l/defqon1-2026-transport
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2026 16:55 
 
Hardtraxx Elite

jaron123 schreef:
Ik wil met het OV, maar ik hoor nu dat er alleen pendelbussen vanaf het station Dronten rijden voor weekend tickets.
Ik heb alleen een kaartje voor de vrijdag, hoe zit dat dan precies?
Moet ik dus maar lopen omdat ik geen weekend kaartje heb? :thumbdown:

https://www.q-dance.com/l/defqon1-2026-transport

Daar komt het wel op neer ja.
Al jaren geen pendelbussen meer op de donderdag en maandag na
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 08:59 
 
Hardtraxx Newbie

jaron123 schreef:
Ik wil met het OV, maar ik hoor nu dat er alleen pendelbussen vanaf het station Dronten rijden voor weekend tickets.
Ik heb alleen een kaartje voor de vrijdag, hoe zit dat dan precies?
Moet ik dus maar lopen omdat ik geen weekend kaartje heb? :thumbdown:

https://www.q-dance.com/l/defqon1-2026-transport


11Travel heeft vanuit redelijk wat plekken een bus rijden maar dan heb je alleen geen vrijheid in hoelaat je komt en gaat, geloof goedkoopste is €27 vanuit Harderwijk of Dronten, en duurste vanuit Nederland is €50,50 voor een retour (Maastricht bijvoorbeeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks we hebben een huisje in Ermelo dus kan daar ook opstappen zie ik!
Ik heb alleen tot op heden nog geen bracelet ontvangen, meerdere mensen daar last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 13:54 
 
Hardtraxx Elite

jaron123 schreef:
Thanks we hebben een huisje in Ermelo dus kan daar ook opstappen zie ik!
Ik heb alleen tot op heden nog geen bracelet ontvangen, meerdere mensen daar last van?

Wel je adres info door gegeven in die mail die ze gestuurd hadden?(Hier iemand in de groep die die mail gemist had)
Schijnbaar zijn ze 1 juni gestopt met zenden(alles zou verzonden moeten zijn die adres door gegeven hadden)

Kan je een pakket zien in de dhl app van merchandise bv?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2026 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik heb alleen tot op heden nog geen bracelet ontvangen, meerdere mensen daar last van?

Vraagt het aan Is, zou ik zeggen. Heeft misschien te maken met die F&F sale?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2026 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan ook nog via de F&F, maar zit erg in dubio. Vind nog steeds gewoon tering veel gel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2026 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Het is nog ver, ik weet het gabbers. Maar we mogen wel een klein beetje gaan hypen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2026 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
jaron123 schreef:
Thanks we hebben een huisje in Ermelo dus kan daar ook opstappen zie ik!
Ik heb alleen tot op heden nog geen bracelet ontvangen, meerdere mensen daar last van?

Wel je adres info door gegeven in die mail die ze gestuurd hadden?(Hier iemand in de groep die die mail gemist had)
Schijnbaar zijn ze 1 juni gestopt met zenden(alles zou verzonden moeten zijn die adres door gegeven hadden)

Kan je een pakket zien in de dhl app van merchandise bv?


Wat raar ik heb helemaal geen mail gehad? Wat omslachtig dat ze dit ook niet meteen bij de kaartverkoop hebben gevraagd, nu mis ik dus iets zonder het zelf te weten :mad: .
Ik ga ze wel contacteren, kijken wat eruit komt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2026 20:25 
 
Hardtraxx Elite

jaron123 schreef:
heggenschaar schreef:
jaron123 schreef:
Thanks we hebben een huisje in Ermelo dus kan daar ook opstappen zie ik!
Ik heb alleen tot op heden nog geen bracelet ontvangen, meerdere mensen daar last van?

Wel je adres info door gegeven in die mail die ze gestuurd hadden?(Hier iemand in de groep die die mail gemist had)
Schijnbaar zijn ze 1 juni gestopt met zenden(alles zou verzonden moeten zijn die adres door gegeven hadden)

Kan je een pakket zien in de dhl app van merchandise bv?


Wat raar ik heb helemaal geen mail gehad? Wat omslachtig dat ze dit ook niet meteen bij de kaartverkoop hebben gevraagd, nu mis ik dus iets zonder het zelf te weten :mad: .
Ik ga ze wel contacteren, kijken wat eruit komt :$

Niks meer.
Je moet het afhalen bij de stand bij de ingang, ze gaan niet meer versturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2026 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Niks meer.
Je moet het afhalen bij de stand bij de ingang, ze gaan niet meer versturen


Yes dit had ik door! Alles gefixt, geen stress meer. Zin in GVD!! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2026 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja, voor de vroege broeders en zusters, kom je kruit alvast verschieten bij ons op de donderdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2026 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel erg vroeg om er al naast te liggen ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2026 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En voor wie een setje Drum & Bass wilt horen op de after mag een kijkje komen nemen bij mèn en ons Jimmy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2026 06:24 
 
Hardtraxx Elite

Mark With A Tarrel schreef:
En voor wie een setje Drum & Bass wilt horen op de after mag een kijkje komen nemen bij mèn en ons Jimmy.

Zeker gegund.
Ondanks niks hebben met d&b kom ik misschien wel ff supporten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2026 07:26 
 
Hardtraxx Elite

Wil Pipa zich even melden voor een dagelijks weerbericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2026 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
En voor wie een setje Drum & Bass wilt horen op de after mag een kijkje komen nemen bij mèn en ons Jimmy.

Waar, wanneer, waarom en wafel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2026 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Ondanks niks hebben met d&b kom ik misschien wel ff supporten


Leuk!

corneelwr schreef:
Waar, wanneer, waarom en wafel?


Stampkroeg, Zaterdag 23:00, is gewoon nice muziekske, ja neem maar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2026 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stukske Brabantse gezelligheid, kom wel ff buurten met vriend Melvin denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2026 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Stukske Brabantse gezelligheid, kom wel ff buurten met vriend Melvin denk ik.

En Remi en Corine. Ze is al hyped voor de Ghost-lactixx set die daarna komt, aangezien Kleine Vogel voorbij gaat komen. :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten