Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Heb de laatste paar keren ook wel gemerkt dat ik het heel chill vind om niet al teveel "timetable stress" te hebben en gewoon wat rond te lopen soms. Vaak zie je wel weer bekenden staan bij een van de stages en kom je onbewust best bij leuke setjes terecht. Op een feest van formaat Defqon kan dat ook gewoon imo.


Dat is ook hoe ik het liefst over een festival loop. Meeste fun heb je echt als je bij een stage komt en je helemaal uit je plaat gaat bij en DJ die je niet kent of nooit zelf heen zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2026 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
corneelwr schreef:
Heb de laatste paar keren ook wel gemerkt dat ik het heel chill vind om niet al teveel "timetable stress" te hebben en gewoon wat rond te lopen soms. Vaak zie je wel weer bekenden staan bij een van de stages en kom je onbewust best bij leuke setjes terecht. Op een feest van formaat Defqon kan dat ook gewoon imo.


Exact. Dan stuur of krijg je weer een appje van een ander die je even gaat opzoeken. Heb dan ook wel wat minder interesse in de huidige muziek dat het me niet boeit om even naar de kleine tent of whatever te lopen.

Ja dat dus idd, vind soms wel weer een leuke hardstyle-verrassing op zo'n feest. Volg het lang niet zo strak meer als 10 jaar terug, maar dat biedt soms best voordelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2026 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand nog 2 vrijdag tickets verkoopt/kwijt wil. Dm aub!
Ik zoek er nog 2 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2026 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefixt, heb er 2 :drool: :thumbsup: :loving: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2026 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Gefixt, heb er 2 :drool: :thumbsup: :loving: :clap:

Ging ook vrij gemakkelijk, he. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2026 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
jaron123 schreef:
Gefixt, heb er 2 :drool: :thumbsup: :loving: :clap:

Ging ook vrij gemakkelijk, he. :cool:


De juiste mensen kennen hè :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2026 12:50 
 
Hardtraxxer

Bracelet inmiddels binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond is de TT release, toch? Nog 4 weken tot Defqon, langzaam begint het toch wel te kriebelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 12:56 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Vanavond is de TT release, toch? Nog 4 weken tot Defqon, langzaam begint het toch wel te kriebelen.

Klopt
Als t goed is ook floorplan en de silent stages enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah is er weer een veel te lang gerekte stream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 13:17 
 
Hardtraxx Elite

Kickzaag schreef:
Ah is er weer een veel te lang gerekte stream?

Was het maar een stream. Nee is gewoon een YouTube video premiere
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien Defqon over 4 weken al is en er geen mods meer zijn wordt het dan niet tijd voor een RailRoad to Defqon.1?

Ik had toen nog geen account maar las toen wel al mee en kon er wel om lachen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 16:18 
 
Hardtraxx Elite

Kickzaag schreef:
Aangezien Defqon over 4 weken al is en er geen mods meer zijn wordt het dan niet tijd voor een RailRoad to Defqon.1?

Ik had toen nog geen account maar las toen wel al mee en kon er wel om lachen. xd

Geen idee wat dat is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Hij wil graag nazi grapjes maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 17:14 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Hij wil graag nazi grapjes maken.

Niks mis met nasi en wat babi pangang
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2026 08:06 
 
Hardtraxx Elite

Eigenlijk wel zeer tevreden met deze time table. Overlap hou je altijd maar het valt mee dit jaar voor mij.

Wel benieuwd hoe streng ze handhaven op het still tussen 2 en 9 snachts
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2026 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die nazigrappen waren peak HT tijd toen, haha. Love it.

Overigens zei een wijs iemand gisteren in de groepsapp:
Citaat:
90% van het festival boeit me niet en toch veel overlap in die 10% is altijd bijzonder

Blijft knap, inderdaad. Er zit hier en daar inderdaad wat vervelende overlap en omdat ik vrijdagochtend pas bij onze accommodatie aan kom ga ik wat acts missen die ik graag had willen zien maar soit. Verder kom ik er met puzzelen wel uit, geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2026 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was van plan om de vrijdag te gaan maar als ik zo naar de timetable kijk is het de prijs niet waard. De zaterdag zit ik al vast aan een bruiloft, wordt een skip dit jaar denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2026 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

geen Daybreak Session with Geck-o? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2026 10:52 
 
Hardtraxx Elite

MYTZE schreef:
geen Daybreak Session with Geck-o? :cry:

Nu je het zegt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2026 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Degene die verzonnen heeft dat Hardcore italia, N-vitral en Ophidan & Ruffneck tegelijk staan mogen ze ook ontslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2026 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
MYTZE schreef:
geen Daybreak Session with Geck-o? :cry:

Nu je het zegt :(

Die stond toch ook niet aangekondigd in de line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2026 15:22 
 
Hardtraxx Elite

Paling schreef:
heggenschaar schreef:
MYTZE schreef:
geen Daybreak Session with Geck-o? :cry:

Nu je het zegt :(

Die stond toch ook niet aangekondigd in de line-up?

Klopt. Maar dat was de afgelopen jaren ook niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2026 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
heggenschaar schreef:
MYTZE schreef:
geen Daybreak Session with Geck-o? :cry:

Nu je het zegt :(

Die stond toch ook niet aangekondigd in de line-up?

Jipster, komen jullie ook nog even loeren?

Ik ga mijn tt eens in elkaar klikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2026 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi hoe ik +- 10 must sees heb in het hele weekend en er 3x 2 precies tegelijk staan :x met Activator & A*S*Y*S op de Green vs Marcel Woods op de Orange als de pijnlijkste clash.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten