Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 dec 2025 17:47 
 
Hardtraxx Elite

koeneindhoven040 schreef:
Iemand die ons kan helpen met onderstaande vragen en hopelijk heeft iemand ervaring tijdens voorgaande edities?
Wij waren klaar met al het lawaai op de camping door de nacht heen, dus hebben we een chalet kunnen bemachtigen op het Molencaten park Flevostrand. Ik heb hier de volgende vragen over:
1. Wordt je gecontroleerd bij aankomst wat je meeneemt? Als wij een paar treetjes met blikken bier mee willen nemen, maar dit over de 4,5L p.p. gaat, is dit dan gewoon mogelijk daar?
2. Wij zijn met 6 personen, maar wordt je gecontroleerd bij aankomst of is het vrij in en uitlopen op de park? We hebben namelijk iemand (een 7e persoon in dat geval) die twijfelt of hij ook een dag komt, maar dan wil overnachten in het chalet. Kan hij de pendelbus meenemen of wordt dit nauwkeurige gecontroleerd en kan hij zomaar het park op komen of wordt dit ook gecontroleerd?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van de vragen!

1: nee geen controle, dat is alleen op de camping die defqon zelf runt (en ook daar is de controle amper aanwezig)
2: officieel mag dit niet(op geen enkel vakantie park, festival of normaal vakantie)
Bericht Geplaatst op 09 dec 2025 09:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dan heb ik een vraag over '1.'
Hoe nemen jullie dan je zooi mee? Gewoon paar keer heen en weer lopen vanaf de auto of wat ishandig?
Bij decibel liep ik gewoon paar keer heen en weer. Maar dit wordt mn 1e x defqon, dus ben wel ff benieuwd
Bericht Geplaatst op 09 dec 2025 11:16 
 
Hardtraxx Elite

billieb15 schreef:
dan heb ik een vraag over '1.'
Hoe nemen jullie dan je zooi mee? Gewoon paar keer heen en weer lopen vanaf de auto of wat ishandig?
Bij decibel liep ik gewoon paar keer heen en weer. Maar dit wordt mn 1e x defqon, dus ben wel ff benieuwd

Bolderkar (met goeie wielen icm de klote paden )
Of idd een paar keer lopen en de eerste keer alleen tent en eten/drinken mee.

Vooraf thuis proberen of alles in je kar past is wel zo handig
Bericht Geplaatst op 09 dec 2025 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zooi bedoel ik drugs mee he
Bericht Geplaatst op 09 dec 2025 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel diep op een plek waar de zon niet schijnt.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2025 12:06 
 
Hardtraxx Elite

billieb15 schreef:
Zooi bedoel ik drugs mee he

Omdat je paar keer heen en weer lopen zegt ga ik er niet van uit dat je het over drugs hebt.

Dat gaat gewoon op de standaard plekken op t lichaam
Bericht Geplaatst op 09 dec 2025 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maar dan geen probleem om paar keer heen en weer te lopen?
Bericht Geplaatst op 09 dec 2025 16:43 
 
Hardtraxx Newbie

billieb15 schreef:
maar dan geen probleem om paar keer heen en weer te lopen?


Op en neer lopen is geen probleem, maar ik ben 3 keer op de camping geweest en als je de zooi gewoon tussen je spullen stopt in het midden van de bolderkar gaat dat nooit problemen opleveren. Wij zijn nog nooit gecontroleerd en we mochten iedere keer direct door lopen. Ook alle andere mensen die ik ken hebben dat zo ervaren.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2025 16:44 
 
Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
koeneindhoven040 schreef:
Iemand die ons kan helpen met onderstaande vragen en hopelijk heeft iemand ervaring tijdens voorgaande edities?
Wij waren klaar met al het lawaai op de camping door de nacht heen, dus hebben we een chalet kunnen bemachtigen op het Molencaten park Flevostrand. Ik heb hier de volgende vragen over:
1. Wordt je gecontroleerd bij aankomst wat je meeneemt? Als wij een paar treetjes met blikken bier mee willen nemen, maar dit over de 4,5L p.p. gaat, is dit dan gewoon mogelijk daar?
2. Wij zijn met 6 personen, maar wordt je gecontroleerd bij aankomst of is het vrij in en uitlopen op de park? We hebben namelijk iemand (een 7e persoon in dat geval) die twijfelt of hij ook een dag komt, maar dan wil overnachten in het chalet. Kan hij de pendelbus meenemen of wordt dit nauwkeurige gecontroleerd en kan hij zomaar het park op komen of wordt dit ook gecontroleerd?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van de vragen!

1: nee geen controle, dat is alleen op de camping die defqon zelf runt (en ook daar is de controle amper aanwezig)
2: officieel mag dit niet(op geen enkel vakantie park, festival of normaal vakantie)

Betreft punt 2: heb je een bandje of een ticket die je moet tonen wanneer je die specifieke pendelbus instapt? Of is het gewoon instappen zonder bewijs?
Bericht Geplaatst op 09 dec 2025 18:15 
 
Hardtraxx Elite

koeneindhoven040 schreef:
billieb15 schreef:
maar dan geen probleem om paar keer heen en weer te lopen?


Op en neer lopen is geen probleem, maar ik ben 3 keer op de camping geweest en als je de zooi gewoon tussen je spullen stopt in het midden van de bolderkar gaat dat nooit problemen opleveren. Wij zijn nog nooit gecontroleerd en we mochten iedere keer direct door lopen. Ook alle andere mensen die ik ken hebben dat zo ervaren.

Of rol het in je slaapzak. Die zullen ze echt niet uit zn hoes halen. Op die manier ook wel hele flessen drank mee naar binnen genomen
Bericht Geplaatst op 10 dec 2025 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
maar dan geen probleem om paar keer heen en weer te lopen?

Vergis je niet in de afstanden, he. 'Even op en neer' kost je al gauw een uur, wellicht langer.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2026 14:39 
 
Hardtraxx Elite

Zijn er meer mensen met een friendscamp?
Naam kan je nu doorgeven en ze vragen om een reserveringsnummer wat ik dus nergens kan vinden.
Iemand een idee?
Bericht Geplaatst op 14 jan 2026 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je hebt en mail gekregen van [email protected] met de titel: Defqon.1 Weekend Festival 2026 - booking confirmation %ordernummer%
Bericht Geplaatst op 14 jan 2026 17:21 
 
Hardtraxx Elite

Kickzaag schreef:
Je hebt en mail gekregen van [email protected] met de titel: Defqon.1 Weekend Festival 2026 - booking confirmation %ordernummer%

Zo te zien heb ik die email nooit ontvangen.
Wel apart want heb het wel in de order staan. 14 plekken afgerekend en krijg nu dus wel ook de mail om de friendscamp een naam te geven.

Dat wordt mailen met Q-dance.....
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2026 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de geïnteresseerden, er staan momenteel behoorlijk veel accomodaties beschikbaar op Zuiderzee.

De prijzen zijn wel aan de hoge kant, bijna 4x zo duur als toen ik er zat in 2022 voor exact hetzelfde huisje. (10 persoons)
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels nog < 100 dagen dus het aftellen kan beginnen, haha.
Is traditioneel in deze fase van het jaar ook niet de release enzo, met aankondiging van de line-up?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 12:35 
 
Hardtraxx Newbie

Die is volgende week (26 maart)

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgende week donderdag :cool: :cool:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2026 12:05 
 
Hardtraxx Elite

Zoals bekend ben ik vaak positief over Q ondanks rare keuzes soms
Maar de prijs voor die the path poppetjes kan ik zelfs niet goed praten
164,95 voor een model figuurtje van 20cm groot. Heb weekend tickets gekocht die goedkoper waren.....
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2026 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zoals bekend ben ik vaak positief over Q ondanks rare keuzes soms
Maar de prijs voor die the path poppetjes kan ik zelfs niet goed praten
164,95 voor een model figuurtje van 20cm groot. Heb weekend tickets gekocht die goedkoper waren.....


Wat houdt dit in? Kan t nergens vinden
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2026 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
heggenschaar schreef:
Zoals bekend ben ik vaak positief over Q ondanks rare keuzes soms
Maar de prijs voor die the path poppetjes kan ik zelfs niet goed praten
164,95 voor een model figuurtje van 20cm groot. Heb weekend tickets gekocht die goedkoper waren.....


Wat houdt dit in? Kan t nergens vinden


https://store.q-dance.com/nl/collections/defqon-1?filter.v.price.gte=150.17&filter.v.price.lte=164.95
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2026 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LoL, t ziet eruit als een plastic poppetje van €12,50. Vraag me af waar de prijs op slaat. Wellicht zit er wat goud in zn roepertje verstopt.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2026 13:10 
 
Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
LoL, t ziet eruit als een plastic poppetje van €12,50. Vraag me af waar de prijs op slaat. Wellicht zit er wat goud in zn roepertje verstopt.

Ze zijn exclusief. 500 per soort maar gemaakt.
Maar dan nog....
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2026 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Verbaast me echt niks dit. UitQnijpdance

Mja wie zoiets koopt is sws al niet barkie.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2026 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
pim__ schreef:
LoL, t ziet eruit als een plastic poppetje van €12,50. Vraag me af waar de prijs op slaat. Wellicht zit er wat goud in zn roepertje verstopt.

Ze zijn exclusief. 500 per soort maar gemaakt.
Maar dan nog....


Dat zag ik inderdaad, maar maak dan iets van kwaliteit. Dit is troep
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten