Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
LoL, t ziet eruit als een plastic poppetje van €12,50. Vraag me af waar de prijs op slaat. Wellicht zit er wat goud in zn roepertje verstopt.


Ik denk dat ze hem volstoppen met een oer hollands export product. Zoals in Project X
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2026 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha, besef even dat als ze allemaal verkocht worden dat het een opbrengst is van bijna €250.000,- voor Q..
Echt ongekend voor 1500 plastic poppetjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2026 18:46 
 
Hardtraxx Elite

Nattehond schreef:
Hahaha, besef even dat als ze allemaal verkocht worden dat het een opbrengst is van bijna €250.000,- voor Q..
Echt ongekend voor 1500 plastic poppetjes xd

Blijkbaar wordt er 1 per soort verloot
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 08:19 
 
Hardtraxxer

Of ze 100 of 1000 zijn, ik hoef ze sowieso niet. als iemand anders ze wel wilt heb ik daar geen last van.

Ik heb meer moeite met een betaald Sefa concert op t festival zoals een paar jaar terug. Niet dat ik persoonlijk daar graag heen wil, maar meer t gevoel dat je ‘niet alles van het festival’ krijgt tot je bij betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een injectiemal voor kunststof laten maken kost in China al snel rond de 10k per mal. Met drie poppetjes zit je dus al op ongeveer 30k. Daar komen de productiekosten nog bij. Voor een klein aantal (3×500 stuks is voor Chinese fabrieken echt een zeer klein volume) zullen die kosten waarschijnlijk ook aan de hoge kant liggen. Laten we zeggen zo’n €15 per pop inclusief doos, dan kom je uit op ongeveer €22,5k.

Tel daar nog wat verzend- en invoerkosten bij op en je zit rond de €60k. De moet er dan nog af van ongeveer 43k.

Als mijn achterkant‑van‑een‑ponypack‑berekening klopt dan blijft er dus bijna €145k winst over. Dat is een lekker extra zakcentje, al valt het natuurlijk in het niet bij het organiseren van DefQon.

Aan de ene kant snap ik dat ze dit willen proberen, maar ik ben bang dat de prijs veel te hoog ligt en dat de verkopen daardoor zullen tegenvallen. Maar ergens denk ik dat buitenlandse bezoekers nog wel eens zo gek kunnen zijn om het te kopen. We gaan het zien hoelang ze te koop staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Black Spotlight: Hysta
Red Spotlight: Brennan Heart
Opening Ceremony: Outsiders
Closing Ceremony: 444 Of a Kind
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 00:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

anthem 6/10 imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 06:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GPF op de RED is trouwens wel echt de grootste afgang van Qdance ooit… :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 06:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
GPF op de RED is trouwens wel echt de grootste afgang van Qdance ooit… :/

Het toont maar weer eens aan wat voor een kermis het eigenlijk is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 06:49 
 
Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Fusionmania schreef:
GPF op de RED is trouwens wel echt de grootste afgang van Qdance ooit… :/

Het toont maar weer eens aan wat voor een kermis het eigenlijk is geworden.

Het staat wel apart bij de line up in de app.
Ga er ergens van uit dat dit als eerste op de dag is en het zeker een half uur stil is tot de legends beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stacked line-up en geweldig anthem. Ik ben wel content moet ik zeggen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 09:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die magenta line-up zaterdag:

A-lusion // Activator // Clive King // Davide Sonar // DJ Stephanie // JDX // Qlubtempo Parade: Luna, Pavo, DJ Pila // Tatanka // The Beholder & Balistic // Yoji Biomehanika & Scot Project // Zany // Hosted by MC Ruffian

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Die magenta line-up zaterdag:

A-lusion // Activator // Clive King // Davide Sonar // DJ Stephanie // JDX // Qlubtempo Parade: Luna, Pavo, DJ Pila // Tatanka // The Beholder & Balistic // Yoji Biomehanika & Scot Project // Zany // Hosted by MC Ruffian

:drool:

Ja, dit is vet. Ook wel wat namen erbij die bewezen hebben het nog wel te snappen :) Activator wordt echt hit or miss. Was op Multigroove toen ook alweer snel het "nieuwere" werk en kick-edits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 11:58 
 
Hardtraxxer

Wmb een van de matigste defqon lineups in jaren, easy skipje zo in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Activator wordt echt hit or miss. Was op Multigroove toen ook alweer snel het "nieuwere" werk en kick-edits.


Ah, Weekend tickets weer verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm ja, ik zal wel een oude lul worden en/of verwend geraakt, maar ik vind de line up totaal niet boeiend eigenlijk (op de Magenta line up van hierboven vernoemd na dan).

Ik blijf erbij dat ik Outsiders niet vind passen op een RED, laat staan als opening. Brennan Heart en Hysta als spotlight en GPF op de main is natuurlijk ook lachwekkend. Showtek is inmiddels ook niet meer echt verrassend.

Rest van de line up kan je ook wel een beetje invullen. 4444 of a kind is de enige act die me nog enigszins boeiend zou lijken. Had Project One ook wel verwacht eigenlijk.

Zou me nog het meest vermaken op de UV, maar om daar nou 100+ voor neer te leggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 12:55 
 
Hardtraxxer

Mehhh. Waren van plan om op vrijdag weer een dagje te gaan, maar ik ben blij dat we de line up hebben afgewacht. Die valt ontzettend tegen namelijk. See you next year hopelijk, whoop whoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line up hoor. Ik mis wel een 'wow' factor, maar misschien komt dat ook wel omdat ik inmiddels alles wel heb gezien. We gaan gewoon weer goed rond struinen en genieten.

Stiekem op hhz gehoopt, maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 20:11 
 
Hardtraxx Elite

Briiann schreef:
Wmb een van de matigste defqon lineups in jaren, easy skipje zo in ieder geval

Vindt het juist een van de sterkte van de afgelopen jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wilde lineup afwachten om wellicht nog een dag te gaan, maar geen een dag is het geld waard. We laten hem gaan, twee weken later lekker naar VWAB :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2026 01:14 
 
Hardtraxx Elite

Paling schreef:
Wilde lineup afwachten om wellicht nog een dag te gaan, maar geen een dag is het geld waard. We laten hem gaan, twee weken later lekker naar VWAB :loving:

De zaterdag het niet waard met deze magenta en gold.ljne up? (Naja oke wel achterlijk duur voor 1 dag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2026 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Paling schreef:
Wilde lineup afwachten om wellicht nog een dag te gaan, maar geen een dag is het geld waard. We laten hem gaan, twee weken later lekker naar VWAB :loving:

De zaterdag het niet waard met deze magenta en gold.ljne up? (Naja oke wel achterlijk duur voor 1 dag)

Hoezo? De dag word er niet korter of langer van toch? Het blijft dezelfde prijs voor dezelfde aantal uur aan artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met mijn huidige interesse in de hardstyle van tegenwoordig als maatstaf, vind ik het toch wel een meer dan prima Line-up. Alweer voor de 8e keer er een heel weekend bij :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de laatste paar keren ook wel gemerkt dat ik het heel chill vind om niet al teveel "timetable stress" te hebben en gewoon wat rond te lopen soms. Vaak zie je wel weer bekenden staan bij een van de stages en kom je onbewust best bij leuke setjes terecht. Op een feest van formaat Defqon kan dat ook gewoon imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Heb de laatste paar keren ook wel gemerkt dat ik het heel chill vind om niet al teveel "timetable stress" te hebben en gewoon wat rond te lopen soms. Vaak zie je wel weer bekenden staan bij een van de stages en kom je onbewust best bij leuke setjes terecht. Op een feest van formaat Defqon kan dat ook gewoon imo.


Exact. Dan stuur of krijg je weer een appje van een ander die je even gaat opzoeken. Heb dan ook wel wat minder interesse in de huidige muziek dat het me niet boeit om even naar de kleine tent of whatever te lopen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten