Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2023 21:39 
 
Hardtraxx Addict

MaartenV schreef:
Zin en hype begint te komen! Ga zaterdag en zondag. Nu bedacht ik me dat het wel handig zou zijn als we op de camping een plek hebben om wat spullen weg te leggen.

Ik las hier eens dat iemand die niet op de camping verbleef een kluisje op de camping huurde en daar wat te drinken in dumpte. Daar zou ik t ook voor willen gebruiken, maar wat er in ligt wordt toch gewoon warm? Kortom, lauw bier of wat je er ook in legt xd

We zullen savonds/snachts met fiets naar een verder gelegen camping rijden en het leek ons wel wat om wat te drinken en snacken achter de hand voor onderweg te hebben, maar waar laat je het. Ik zag dat je zo’n camping kluisje voor 4 dagen kunt huren, kunnen dat bv ook 2 dagen zijn?

Dat kan natuurlijk alleen met een weekend ticket
En nee dat kunnen niet 2 dagen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2023 21:57 
 
Hardtraxxer

Weekend ticket heb ik.
In de all you need to know zag ik staan dat ze dag en weekend kluisjes hebben. (Onder t kopje camping grounds) Maar de prijzen waren enkel voor 4 dagen, vandaar de vraag, ik was ff benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2023 22:14 
 
Hardtraxx Addict

MaartenV schreef:
Weekend ticket heb ik.
In de all you need to know zag ik staan dat ze dag en weekend kluisjes hebben. (Onder t kopje camping grounds) Maar de prijzen waren enkel voor 4 dagen, vandaar de vraag, ik was ff benieuwd.

Bedenk je wel dat je alleen eten/drinken mee mag nemen de eerste keer dat je naar binnen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 08:38 
 
Hardtraxxer

Even kleine update van de opbouw vanuit het reuzenrad gisteren ^^

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickV schreef:
Even kleine update van de opbouw vanuit het reuzenrad gisteren ^^

Afbeelding


Laten we dit soort dingen vooral in het daarvoor bedoelde topic gooien en in het feesttopic niet spoilen, al is hier natuurlijk nog weinig van te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 08:51 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Laten we dit soort dingen vooral in het daarvoor bedoelde topic gooien en in het feesttopic niet spoilen, al is hier natuurlijk nog weinig van te maken :P


Welk topic hebben we hier voor? (Zo'n actieve gebruiker ben ik niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickV schreef:
Fantazoo schreef:
Laten we dit soort dingen vooral in het daarvoor bedoelde topic gooien en in het feesttopic niet spoilen, al is hier natuurlijk nog weinig van te maken :P


Welk topic hebben we hier voor? (Zo'n actieve gebruiker ben ik niet)

algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060-5350.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 08:53 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:
RickV schreef:
Fantazoo schreef:
Laten we dit soort dingen vooral in het daarvoor bedoelde topic gooien en in het feesttopic niet spoilen, al is hier natuurlijk nog weinig van te maken :P


Welk topic hebben we hier voor? (Zo'n actieve gebruiker ben ik niet)

algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060-5350.html


Danku!

Ontopic: eerste keer huisje dit jaar. Nog tips en tricks van de ervaren mannen hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Ik las hier eens dat iemand die niet op de camping verbleef een kluisje op de camping huurde en daar wat te drinken in dumpte. Daar zou ik t ook voor willen gebruiken, maar wat er in ligt wordt toch gewoon warm? Kortom, lauw bier of wat je er ook in legt xd

Misschien bedoel je mij, want dat is altijd mijn trick inderdaad. Ik slaap niet op de camping maar in een huisje en heb een weekendticket. Je komt dan door de camping-ingang binnen en dan neem ik voor dag 2 en 3 gewoon koude koelelementen mee, gooi ik in de kluis in de koeltas die er al ligt en voila: uurtje later o.i.d. gewoon koud pils enzovoorts.
Als je dag 1 bij aankomst in de ochtend een koeltas met elementen en koud drinken in de kluis legt, is dat de tweede dag nog niet extreem warm. Op die manier dus weer even terugkoelen en dat is prima te doen.
Die weekendkluizen zitten bij de ingang bij de Black, vrijwel direct tegenover de ingang dus het is niet extreem ver lopen als je in die hoek zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickV schreef:

Ontopic: eerste keer huisje dit jaar. Nog tips en tricks van de ervaren mannen hier?

Geen dank! Waar zit je? Als je redelijk in de buurt zit van het festivalterrein: ik zou je aanraden lekker een fiets te huren o.i.d, heb hele slechte ervaring met taxi's :P (lange wachttijden vanwege files, woekerprijzen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 09:08 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:
RickV schreef:

Ontopic: eerste keer huisje dit jaar. Nog tips en tricks van de ervaren mannen hier?

Geen dank! Waar zit je? Als je redelijk in de buurt zit van het festivalterrein: ik zou je aanraden lekker een fiets te huren o.i.d, heb hele slechte ervaring met taxi's :P (lange wachttijden vanwege files, woekerprijzen)


Molecaten Flevostrand, dat is op ~11km. Via Q-dance zit er wel elk uur een pendelbus bij (tot 2.00 's nachts). Fietsen is dan (zeker terug) wel fors. Tenzij de pendel echt schijt is, maar dat is maar de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pendelbus lijkt me ook wel chill, hoewel je dan wel gebonden bent aan die tijden natuurlijk. 11 km is net te ver idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickV schreef:
eerste keer huisje dit jaar. Nog tips en tricks van de ervaren mannen hier?

De beste tips:
- Ik weet niet in welk huisje je zit, maar ons park heeft bijvoorbeeld geen supermarkt dus check dat even.
- We nemen ook altijd een extra koelkastje mee en als het even kan iets van een airco-unit ofzo want in die huisjes kan het echt kapot warm worden als je een brak ding hebt.
- Sommige parken delen polsbandjes uit voor de entree op het park. Als je met meer mensen in een huisje zit, kom je een bandje tekort. Dus van te voren even bedenken hoe je dat doet
- Sommige parken moet je betreden met een pasje voor de slagboom. Als er iemand later komt en de rest is al op het terrein kan je er wellicht niet in
- Iemand hier noemde al: check van te voren goed de inboedel en defecten etc. Wij hebben ook wel eens issues gehad met defecte spullen waar we toen een rekening voor kregen. Ook met behulp van foto's onderuit kunnen komen.

^ Je weet dat de hype met de dag groter wordt als je met zulke dingen bezig bent. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En mijn algemene tip, maar da's meer voor de ouwe lullen: donderdag tranquillo doen, vrijdag op tijd aanwezig en de nacht skippen en zaterdag weer fris en fruity aanwezig.
Normaliter ging ik ook op zaterdagnacht vroeg terug om de zondag weer op tijd op het terrein te zijn maar ik hoef zondag 'pas' om half 1 bij de Silver te zijn én op zondagnacht is er geen flikker op het terrein te doen behalve met een zak keta bij het kampvuur te zitten dus ik ga het nu andersom doen: zaterdagnacht afteren, zondag na de eindshow na het huisje en bijtijds naar bed. Andere jaren zaten we tot zondagochtend 7 uur te afteren en moest je om 10 uur weer achter het stuur kruipen, da's geen best plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Twijfel nog steeds om het toch te doen een weekend xd ligt erg aan de weervoorspelling denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 1.5 week is het al, zin begint wel te komen! Lang geleden dat ik weer echt hyped ben voor een hardstyle festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 10:23 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Twijfel nog steeds om het toch te doen een weekend xd licht erg aan de weervoorspelling denk ik

Ik zie 23 graden met wat bewolking
We zijn nog vroeg en ik ben Pipa niet natuurlijk
Maarrrr als het dat blijft zeg ik prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickV schreef:
corneelwr schreef:
RickV schreef:

Ontopic: eerste keer huisje dit jaar. Nog tips en tricks van de ervaren mannen hier?

Geen dank! Waar zit je? Als je redelijk in de buurt zit van het festivalterrein: ik zou je aanraden lekker een fiets te huren o.i.d, heb hele slechte ervaring met taxi's :P (lange wachttijden vanwege files, woekerprijzen)


Molecaten Flevostrand, dat is op ~11km. Via Q-dance zit er wel elk uur een pendelbus bij (tot 2.00 's nachts). Fietsen is dan (zeker terug) wel fors. Tenzij de pendel echt schijt is, maar dat is maar de vraag.


Zelf geen ervaring met dit park, maar de pendel service die Europarcs altijd regelt is op en top geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 10:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Twijfel nog steeds om het toch te doen een weekend xd licht erg aan de weervoorspelling denk ik


Bij een lichte twijfel gewoon gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
En mijn algemene tip, maar da's meer voor de ouwe lullen: donderdag tranquillo doen, vrijdag op tijd aanwezig en de nacht skippen en zaterdag weer fris en fruity aanwezig.
Normaliter ging ik ook op zaterdagnacht vroeg terug om de zondag weer op tijd op het terrein te zijn maar ik hoef zondag 'pas' om half 1 bij de Silver te zijn én op zondagnacht is er geen flikker op het terrein te doen behalve met een zak keta bij het kampvuur te zitten dus ik ga het nu andersom doen: zaterdagnacht afteren, zondag na de eindshow na het huisje en bijtijds naar bed. Andere jaren zaten we tot zondagochtend 7 uur te afteren en moest je om 10 uur weer achter het stuur kruipen, da's geen best plan.

Same here, wijsheid komt met de jaren :D

Donderdag pakken we Promo, Headhunterz en Sound Rush even mee en gaan weer richting huisje. Vrijdag op tijd richting terrein en 's avonds geen after, zaterdag maximaal pakken en afteren en zondag wat later vertrekken en na de eindshow terug naar het huisje. Voorgaande jaren ook de zondagavond nog all out gegaan, maar inderdaad, het is maar goed dat er maandagochtend geen controles waren bij het met de auto verlaten van het terrein :whistle:

Wat betreft de verdere tips voor in het huisje had ik de inboedelcheck al genoemd. Ventilator of koelapparatuur is geen overbodige luxe. Boodschappen voorraadje (ontbijt, drinken voor de volgende ochtend etc.). Airfryer of frituurpan mee vonden wij erg chill om nog even aan te gooien. Meestal neem ik de Playstation ook mee, maar ik weet niet of we er dit jaar veel aan toe komen omdat we vrijdag en zaterdag best vroeg op het terrein willen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.xenos.nl/hordoek-voor-kozij ... 7QQAvD_BwE

Deze neem ik ook altijd mee. Als er geen airco is, is het wel lekker om 's nachts het raam open te zetten. 9 van de 10 keer zit er geen hor voor je raam en om niet helemaal lek geprikt te worden knal ik voor een paar euro zelf even een tijdelijk hor voor het raam.

Protip: doe dit in nuchtere staat. Kan anders nog wel eens ingewikkeld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
En mijn algemene tip, maar da's meer voor de ouwe lullen: donderdag tranquillo doen, vrijdag op tijd aanwezig en de nacht skippen en zaterdag weer fris en fruity aanwezig.

Komt voor de bakker baas. We worden er helaas niet jonger op. :beer:

OT: Iemand enig idee of weekendtickets nog zakken in prijs op TS? Vorig jaar waren ze voor een schijntje op te rapen in de week ervoor, maar toen gewoon de volle mep betaald. Hoorde ergens dat TS iets veranderd heeft en het nu niet meer mogelijk is om tickets goedkoper aan te bieden. Iemand die dit weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een vraag voor de defqon ganges van vorig jaar. In 2018 was het mogelijk om hele flessen wijn achter de bar te kopen, was dat in 2022 nog steeds het geval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fromrussiaWITLOF schreef:
Remi schreef:
En mijn algemene tip, maar da's meer voor de ouwe lullen: donderdag tranquillo doen, vrijdag op tijd aanwezig en de nacht skippen en zaterdag weer fris en fruity aanwezig.

Komt voor de bakker baas. We worden er helaas niet jonger op. :beer:

OT: Iemand enig idee of weekendtickets nog zakken in prijs op TS? Vorig jaar waren ze voor een schijntje op te rapen in de week ervoor, maar toen gewoon de volle mep betaald. Hoorde ergens dat TS iets veranderd heeft en het nu niet meer mogelijk is om tickets goedkoper aan te bieden. Iemand die dit weet?

Aiii, dit berichtje zie ik graag. Dat betekent namelijk dat ik jou een weekend ga spotten. :cool:
Vrienden van ons hebben weekendtickets voor rond de 215 euro gekocht dus dat is toch +- 40 euro minder dan de normale prijs. Ik weet niet hoe ver het mogelijk is om te zakken maar toch redelijk wat. Gezien het feit dat er nu zo'n 500 op staan, verwacht ik wel een aardige prijsdrop. Wel vervelend om te zien, wanneer je net zoals ik de volle mep betaald hebt. Zoals elk jaar. Met mijn goede gedrag. :lol:

Khadber schreef:
Een vraag voor de defqon ganges van vorig jaar. In 2018 was het mogelijk om hele flessen wijn achter de bar te kopen, was dat in 2022 nog steeds het geval?

Ik heb dit in al die jaren feesten zelf slechts 1x gezien en dat was vorig jaar tijdens Awakenings. Binnen de hardstyle etc. nooit bewust gezien, eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fromrussiaWITLOF schreef:
OT: Iemand enig idee of weekendtickets nog zakken in prijs op TS? Vorig jaar waren ze voor een schijntje op te rapen in de week ervoor, maar toen gewoon de volle mep betaald. Hoorde ergens dat TS iets veranderd heeft en het nu niet meer mogelijk is om tickets goedkoper aan te bieden. Iemand die dit weet?

Denk dat dat er toen meer aan lag dat het gros in 2020 die tickets al had gekocht en ze pas laat werden vrijgegeven. Veel konden dus wss niet meer of zagen een heel weekend niet meer zitten na die 2 jaar. Verder weet ik wel dat je max 20% boven de standaard verkoopprijs kan zitten, maar eronder zou mij sterk lijken. De organisator heeft het geld al binnen en ziet liever meer bezoekers, dan een lading tickets op ticketswap die overblijven door zo'n grens. Ook ticketswap zou er inkomsten op mislopen.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten