Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik vraag me af of het nog wel de moeite is allemaal. Sure op de Defqon camping liggen is kut (al viel het dit jaar mee bij ons), maar je laat je toch niet zo hard oplichten door die uitbaters van die huisjes?

Iedereen vond de prijzen van het drinken, eten, etc te hoog, maar een paar honderd euro per persoon neertikken voor zo'n uitgeleefd ding is geen probleem blijkbaar.

Las hier ook meermaals dat om welke reden dan ook je soms pas laat in de namiddag op het festivalterrein bent.

Vanaf wanneer is het genoeg zegmaar? Oprecht benieuwd :P

De huisjes op Zuiderzee zijn allemaal nog maar een jaar of 5 oud, dus absoluut niet uitgeleefd. Huisjes waar we dit jaar in zaten waren ook super ruim. Het is gewoon heel chill om in een fatsoenlijk bed te slapen, geen last te hebben van muziek of pratende/schreeuwende mensen bij je tent (de hele nacht door), een douche kunt nemen zonder in de rij te hoeven staan, een fatsoenlijk toilet te hebben, een keuken met een magnetron en kooktoestel zodat je gewoon nog wat normaal voedsel kan eten, en als je wil een plekje hebt waar je even uit alle chaos bent. Op de camping houd ik het geen 3 (/4) dagen meer vol, omdat ik, ondanks oordoppen, geen oog dicht doe ‘s nachts tenzij ik mezelf lamleg met slaappillen, maar dat is geen echte slaap.

€250 / 4 nachten is €62,5 per nacht (beetje de normale hotelprijzen p.p. tegenwoordig) en dat is het me dubbel en dwars waard. Vorig jaar €325 vond ik wel net wat te gortig, maar als we geen huisje hadden gehad, was ik überhaupt niet gegaan. Vind eerlijk gezegd ook niks deprimerender dan op de Defqon camping zitten :lol:

Overigens om 11:00, 14:00 en 12:30 op terrein dit jaar. Perfect, 15 minuutjes fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben jullie de borg al terug van de huisjes?

[ouwelulmodus] Overigens met een select gezelschap besloten om volgend jaar toch maar één dag te pakken, afhankelijk van de line up. Vol weekend gaat toch in de papieren en organen lopen, plus we vinden het wel mooi geweest. Laatste keer al een beetje been there done that gevoel aan over gehouden, maar 1 dag voor de vibe is toch nog wel leuk [ouwelulmodusoff]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Hyperactive schreef:


Mailtje gestuurd, antwoord gekregen, alles is al volgeboekt voor dat weekend. Lijkt me heel erg sterk, of Q moet alles afgehuurd hebben om ze als travel&stay packages te verkopen...

Haha die 'truc' halen ze ieder jaar uit. Zeggen dat het volgeboekt is, maar niet dat dat komt doordat Q alles opkoopt om voor de volle package mep te verkopen voor het driedubbele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 13:27 
 
Hardtraxx Addict

Deze week komt er al info over de 2024 kaart verkoop

Bron: officiële fb event
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Hebben jullie de borg al terug van de huisjes?

Ja
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten