Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van dat zwarte doek op het hek dan zijn de kinderen niet goed zichtbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hopelijk doen ze nog wat lampen op die steigers want zo is het ook maar saai, imo.


Volgens mij moet het een bouwplaats voorstellen dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 08:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hopelijk doen ze nog wat lampen op die steigers want zo is het ook maar saai, imo.


Vind het wel wat hebben. Beetje Hardstyle DNA vibes.


https://www.hardnews.nl/hardstyle-dna-t ... andinavie/

Ha kul att festa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 09:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Links de main tot nu toe, rechts een close-up. Rechts lijkt toch wel vrij duidelijk een stukje Japanse architectuur zichtbaar. Ik denk dat de main een samoerai gaat worden die rechtop zit net als de koning van Defqon 2011.
Ik kan het zo niet vinden maar heb ook een samoerai/shredder voorbij zien komen in het Defqon artwork.
Path of the Warrior zou ook qua thema - niet dat de main daar vaak bij aansluit maar toch - kloppen met een samoerai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding


Dit ding dus... kan natuurlijk toeval zijn maar een main waarop een plaatje staat van een japanse tempel en Defqon die artwork hebben van een samoerai. Zoals Lange Frans zou zeggen: Interessant, heel interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog iets belangrijks. Samoerai hebben een gemeenschappelijk gedragscode die Bushidō heet. Een set van principes en richtlijnen waar iedere samoerai zich aan moet houden. Zo staat er o.a. in dat een Samoerai die zijn eer verloren heeft die kan terugkrijgen door Seppuko (AKA zelfmoord door het samoeraizwaard door je buik te steken) te plegen.

Bushidō dus... en wat is de vertaling van Bushidō in het Engels? The Way of the Warrior!
En het thema van Defqon is Path of the Warrior!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou altijd van dit soort theorieën en speculaties. Keep it coming!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk is het meer in de breedte dan in de hoogte.
Hoge, maar smalle stages zien er altijd zo knullig uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Hopelijk is het meer in de breedte dan in de hoogte.
Hoge, maar smalle stages zien er altijd zo knullig uit


Maak je geen zorgen, dit ding wordt vast focking gigantisch. Of zoals we in Twente zeggen:
"Een onmeunige kneipel"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 01:40 
 
Hardtraxxer

Nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 08:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Iets betere kwaliteit, dit wordt weer genieten!
En blijf nog steeds bij mijn samoerai theorie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet trouwens niet of het hier al eens ter sprake is gekomen, maar krijgen de bedrijven die dit opbouwen niet een soort protocol/regels van Q-Dance (en andere organisatoren) dat er geen foto's of video's genomen mogen worden van de opbouw?

Ik vind het tof om te zien hoor, maar ik kan me voorstellen dat een organisatie als Q niet blij is met het lekken van dergelijke foto's. Die willen natuurlijk pas dat de bezoeker die experience op de dag zelf krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Ik weet trouwens niet of het hier al eens ter sprake is gekomen, maar krijgen de bedrijven die dit opbouwen niet een soort protocol/regels van Q-Dance (en andere organisatoren) dat er geen foto's of video's genomen mogen worden van de opbouw?

Ik vind het tof om te zien hoor, maar ik kan me voorstellen dat een organisatie als Q niet blij is met het lekken van dergelijke foto's. Die willen natuurlijk pas dat de bezoeker die experience op de dag zelf krijgt.


Jazeker, daar zijn regels voor. Vaak zijn de foto's die verschijnen ook een beetje slecht genomen om deze reden. Je kan niet voor het podium staan om even mooi recht van voren een duidelijke foto te maken want als je gesnapt wordt dan kun je ontslagen worden. Uit een interview van Hard News met Unity Event Crew:

Recent kwam het bericht dat een podiumbouwer bij Defqon is ontslagen omdat zijn opbouwfoto op social media terecht kwam. Mike (van Unity Event Crew) vindt het vrij logisch dat hier bepaalde regels voor gelden, zoals geen foto’s maken voorafgaand aan een event: “Op grote festivals wordt er vaak extra aandacht aan besteed. Iedereen die in de evenementenbranche zit, weet dat ze uit moeten kijken met foto’s van de opbouw op social media. Dit is bekend en wordt ook meteen bij de nieuwe jongens bekend gemaakt. Het zou jammer zijn als de mensen alles al zien voordat ze naar een festival gaan.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helder verhaal, ik vroeg het me gewoon af. Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding


Called it ^^
Ziet er suuuper ziek uit pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O, W T F. Ik dacht dat die laatste foto de volledige main was, maar ik zie nu pas dat dit het 'kleinere' figuur er naast is. Hoe huge wordt 'ie dan joh, poh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Niet zo duidelijk en ook nog niet zo ver met de bouw van het middelste gedeelte geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
O, W T F. Ik dacht dat die laatste foto de volledige main was, maar ik zie nu pas dat dit het 'kleinere' figuur er naast is. Hoe huge wordt 'ie dan joh, poh.


Die van 2019 was 48 meter hoog, denk dat deze nog hoger is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus christus wat een bouwwerk weer. Zo'n samurai past ook zo bizar goed.

Heb hem natuurlijk nog niet volledig in beeld, maar dit kan wel eens één van de vetste defqon podia van de laatste jaren worden.

Al vond ik die van vorig jaar ook wel erg vet, vind ik dit wel weer echt wat anders dan de paar jaar hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jezus christus wat een bouwwerk weer. Zo'n samurai past ook zo bizar goed.

Heb hem natuurlijk nog niet volledig in beeld, maar dit kan wel eens één van de vetste defqon podia van de laatste jaren worden.

Al vond ik die van vorig jaar ook wel erg vet, vind ik dit wel weer echt wat anders dan de paar jaar hiervoor.


Ja niet normaal pff. Zou het niet gewoon Tokyo voor moeten stellen dan? Grote wolkenkrabber met rode stip, samoerai ernaast? Tatanka - Tokyo in de eindshow zou wel mega ziek zijn... maar Q-dance doet normaal niet aan classics in de zaterdag eindshow :huh:

Edit, de rode baan boven de rode stip lijkt mij ook dieper. Wellicht dat de rode stip tijdens de eindshow naar boven kan bewegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er veelbelovend uit! Ga mn best doen dit topic maar te vermijden om toch nog iets van de verrassing over te houden. Creatief gebruik wel van prullenbakken bij die samurai :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen: Poah vette foto's wordt weer een bizarre stage.
Wenzel:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er heel sick uit. Benieuwd hoe breed de stage dit jaar ook is.

En haha, ik wil iedere keer dit topic vermijden, maar het lukt me nooit. VANAF NU ECHT1!11!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Iedereen: Poah vette foto's wordt weer een bizarre stage.
Wenzel:
[img]afbeelding]


Heheheh, ik kan ook heel goed genieten in de zin van "poah wat ziek" maar ben altijd benieuwd naar wat het moet voorstellen. ^^ Heb niet snel dat ik iets als een droombaan zou omschrijven maar het mogen ontwerpen van zo'n Defqon stage komt daar bij in de buurt. Dus vandaar mijn enthousiasme :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 23:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Revolting Against schreef:
Ik weet trouwens niet of het hier al eens ter sprake is gekomen, maar krijgen de bedrijven die dit opbouwen niet een soort protocol/regels van Q-Dance (en andere organisatoren) dat er geen foto's of video's genomen mogen worden van de opbouw?

Ik vind het tof om te zien hoor, maar ik kan me voorstellen dat een organisatie als Q niet blij is met het lekken van dergelijke foto's. Die willen natuurlijk pas dat de bezoeker die experience op de dag zelf krijgt.


Jazeker, daar zijn regels voor. Vaak zijn de foto's die verschijnen ook een beetje slecht genomen om deze reden. Je kan niet voor het podium staan om even mooi recht van voren een duidelijke foto te maken want als je gesnapt wordt dan kun je ontslagen worden. Uit een interview van Hard News met Unity Event Crew:

Recent kwam het bericht dat een podiumbouwer bij Defqon is ontslagen omdat zijn opbouwfoto op social media terecht kwam. Mike (van Unity Event Crew) vindt het vrij logisch dat hier bepaalde regels voor gelden, zoals geen foto’s maken voorafgaand aan een event: “Op grote festivals wordt er vaak extra aandacht aan besteed. Iedereen die in de evenementenbranche zit, weet dat ze uit moeten kijken met foto’s van de opbouw op social media. Dit is bekend en wordt ook meteen bij de nieuwe jongens bekend gemaakt. Het zou jammer zijn als de mensen alles al zien voordat ze naar een festival gaan.”

In deze tijd van schaarste wbt personeel zie ik iemand minder snel ontslagen worden. En dat zie je terug. Steeds makkelijker worden er dingen gelekt.
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen