Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 06:43 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
heggenschaar schreef:
Lijkt me sowieso dat het gewoon bullshit is dat je niet naar 0-4 kan.

Is het niet, brug wordt gewoon afgesloten, deden ze vorig jaar ook.

Vrienden van ons die werden meteen door naar 5 en 6 gestuurd.

Kan je toch gewoon zeggen dat je friendscamp hebt.
Is namelijk 0 bewijs van als je geen hoofd boeker bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Broken Balance schreef:
heggenschaar schreef:
Lijkt me sowieso dat het gewoon bullshit is dat je niet naar 0-4 kan.

Is het niet, brug wordt gewoon afgesloten, deden ze vorig jaar ook.

Vrienden van ons die werden meteen door naar 5 en 6 gestuurd.

Kan je toch gewoon zeggen dat je friendscamp hebt.
Is namelijk 0 bewijs van als je geen hoofd boeker bent


Zo werkt dat niet. De hoofdboeker krijgt bandjes voor de vriendencamping die hij dan uit moet delen aan de mensen op de camping (ik spreek uit ervaring als hoofdboeker). Zonder bandje kom je de brug simpelweg niet over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Bandjes verhaal


Dit zou nu in theorie kunnnen, echter kreeg ik mijn bandje vorig jaar van onze hoofdboeker na de brug, voor de controle van de vriendencamping
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al dat gedoe is mij een brug te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Al dat gedoe is mij een brug te ver.

oh shit, hij dropt hem gewoon!
Never forget het defqon topic 2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Khadber schreef:
All you need to know is rondgestuurd voor degenen die een nieuwsbrief hebben :).

Weinig nieuwe info
Wel echt benieuwd hoe ze willen forceren dat mensen met de auto niet de brug over gaan.

Oja die cabanas huren op de main kan nu

Uurtje, 375pp (wel eten en drinken inclusief)


Ik kan hier niets over vinden? Waar heb je dit vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
heggenschaar schreef:
Is het niet, brug wordt gewoon afgesloten, deden ze vorig jaar ook.

Is die hele camping wel bereikbaar als je in een huisje zit? Laatste keer toch best vage afters gehad daar. :lol:

We liepen daar een beetje op die Wasted Lands te zwalken, muntjes op te maken, dansje, sleuteltje etc. Maten van ons zaten op de camping en vroegen ons of we even een borreltje kwamen doen. Uiteindelijk totaal hun plek/tent niet gevonden, maar wel bij Duitsers beland.
In het begin nog vrij lollig, de nodige voetbal grapjes over en weer totdat een totaal van de wereld figuur in zijn broek begon te schijten van de keta, door zijn maten in zijn blote reet op een klapstoel werd gezet en een emmer water over hem heen geflikkerd kreeg. En een gast snoof in 1x een heel envelopje leeg en ging als een oud dictator uit hun land met de nodige hoge passen over het pad keihard schreeuwend zijn weg en hebben we nooit meer terug gezien.

Uiteindelijk maar aan de meest nuchtere de groeten gedaan en over de brug weer bij de bussen beland. Vraag niet hoe :D

Jep, de Defqon camping in een notendop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er een actieve whatsapp groep waar bijv die legendarische afters aan de sanitairblokken steeds worden vermeld?
Elk jaar willen we hier aan deelnemen maar vinden we ze niet, dus ik vroeg me af of er een Defqon Whatsapp group actief is?

Alvast bedankt ! :yay: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
totdat een totaal van de wereld figuur in zijn broek begon te schijten van de keta


Dat klinkt als een bekende van het forum..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Is er een actieve whatsapp groep waar bijv die legendarische afters aan de sanitairblokken steeds worden vermeld?
Elk jaar willen we hier aan deelnemen maar vinden we ze niet, dus ik vroeg me af of er een Defqon Whatsapp group actief is?

Alvast bedankt ! :yay: (L)

Wat zei je over de Hardtraxx appgroep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bestaat deze nog?
Ik had ooit ergens gelezen dat deze dood was.

Kan ik daar een linkje van krijgen ?
Of is dat met een ingangsexamen ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Bestaat deze nog?
Ik had ooit ergens gelezen dat deze dood was.

Kan ik daar een linkje van krijgen ?
Of is dat met een ingangsexamen ? xd

De ballotage commissie zal zich hier even over buigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 06:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij hebben een weekend ticket en een priority parking ticket.
Wil dat zeggen dat wij onze tent kunnen ploffen op camping 0? of moeten we dan nog alles naar camping 5/6 sjouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 06:40 
 
Hardtraxx Addict

Vortraxx schreef:
Wij hebben een weekend ticket en een priority parking ticket.
Wil dat zeggen dat wij onze tent kunnen ploffen op camping 0? of moeten we dan nog alles naar camping 5/6 sjouwen?

Ja dat kan
Priority parking is ook bij veld 0
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 18:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Is die hele camping wel bereikbaar als je in een huisje zit?

Ja

Vortraxx schreef:
Wij hebben een weekend ticket en een priority parking ticket.
Wil dat zeggen dat wij onze tent kunnen ploffen op camping 0? of moeten we dan nog alles naar camping 5/6 sjouwen?


Vorig jaar niet zo, maar toen was er nog geen camping 0, maar geen idee of dat nu zo is. Ken mensen die vorig jaar ook met prio gewoon naar 5 en 6 werden gestuurd.

Nog een fun fact, als je niet specifiek een friends camp ticket hebt mag je ook niet de friends camp op. Zelfde voor de sanctuary campground. Dus als je mensen die daar niet zitten wilt meenemen dan worden ze geweigerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 18:59 
 
Hardtraxx Addict

Met een prio ticket ben je meteen op 0 want daar kom je binnen, dus je kan je tent er neer zetten
Maar vol is vol dus niet gegarandeerd

(Vorig jaar was 0 er al)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 19:15 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Revolting Against schreef:
Is die hele camping wel bereikbaar als je in een huisje zit?

Ja

Vortraxx schreef:
Wij hebben een weekend ticket en een priority parking ticket.
Wil dat zeggen dat wij onze tent kunnen ploffen op camping 0? of moeten we dan nog alles naar camping 5/6 sjouwen?


Vorig jaar niet zo, maar toen was er nog geen camping 0, maar geen idee of dat nu zo is. Ken mensen die vorig jaar ook met prio gewoon naar 5 en 6 werden gestuurd.

Nog een fun fact, als je niet specifiek een friends camp ticket hebt mag je ook niet de friends camp op. Zelfde voor de sanctuary campground. Dus als je mensen die daar niet zitten wilt meenemen dan worden ze geweigerd.


Waar haal je deze wijsheid vandaan? Ik ben zo iemand namelijk, heb geen friendscamp ticket, wel een normaal weekend ticket, maar er is wel een slaapplekje voor mij gereserveerd in de tent bij iemand. Ik kom pas vrijdagochtend aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 19:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

FAQ op de Defqon.1 site
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2023 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Broken Balance schreef:
Revolting Against schreef:
Is die hele camping wel bereikbaar als je in een huisje zit?

Ja

Vortraxx schreef:
Wij hebben een weekend ticket en een priority parking ticket.
Wil dat zeggen dat wij onze tent kunnen ploffen op camping 0? of moeten we dan nog alles naar camping 5/6 sjouwen?


Vorig jaar niet zo, maar toen was er nog geen camping 0, maar geen idee of dat nu zo is. Ken mensen die vorig jaar ook met prio gewoon naar 5 en 6 werden gestuurd.

Nog een fun fact, als je niet specifiek een friends camp ticket hebt mag je ook niet de friends camp op. Zelfde voor de sanctuary campground. Dus als je mensen die daar niet zitten wilt meenemen dan worden ze geweigerd.


Waar haal je deze wijsheid vandaan? Ik ben zo iemand namelijk, heb geen friendscamp ticket, wel een normaal weekend ticket, maar er is wel een slaapplekje voor mij gereserveerd in de tent bij iemand. Ik kom pas vrijdagochtend aan.


Ik zat vorig jaar ook friendstent en er waren er 2 die op vrijdag aankwamen en die er door heen kwamen, als je het niet zeker weet ff vragen of ze naar de wasted lands komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2023 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zat vorig jaar ook op de friendscamp en is een kwestie van geluk. Soms kon je doorlopen en werd er niet gecontroleerd op zo'n bandje en andere keren wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2023 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met nog een kleine 2 weken te gaan begint alle hype nu toch echt wel te komen. Wij zitten met 7 man in een villa op Landal Veluwemeer en moet zeggen dat zo’n travel & stay toch echt wel veel rust geeft als ik alle vragen en onduidelijkheden over de camping zo voorbij zie komen. Ook heel chill dat er nu constant pendelbussen vertrekken van en naar het terrein in plaats van op vaste tijden. Geeft je toch wat meer vrijheid!

Qua lineup eigenlijk alleen The Pitcher Live, Phuture Noize, B-Frontliner, Wildstylez & Brennan Heart en Sub Zero Project & Devin Wild als echte zekerheidjes. Ook oprecht benieuwd wat ze dit jaar van de Red gaan maken, want zonder iets te spoilen kan ik van de opbouwfotos tot nu toe echt niet maken wat hier uit gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2023 15:24 
 
Hardtraxxer

Albatrots schreef:
Zat vorig jaar ook op de friendscamp en is een kwestie van geluk. Soms kon je doorlopen en werd er niet gecontroleerd op zo'n bandje en andere keren wel.


Een bandje is het probleem niet, die krijg ik wel. Gaat me meer om het ticket, welke een normaal weekendticket is.

Q-dance is wel geld aan het binnen harken zeg op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2023 19:45 
 
Hardtraxxer

Vrijdag ticket gescoord :D. Line-up is heerlijk die dag en erg fijn om na 5 jaar weer eens aanwezig te zijn.

Ik ben voorheen trouwens vaak in m’n eentje naar feesten gegaan, laatste keren dan met m’n vriendin en soms nog wat aanhang. Defqon wordt weer een solo trip aangezien m’n vriendin natuurlijk liever bij de kleine blijft.

Zit niemand meer op Facebook ofzo? 15k aanwezigen bij evenement. Spiek vantevoren altijd even om te kijken wie ik ga zien, maar dat aantal lijkt flink afgenomen te zijn vergeleken met enkele jaren terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2023 22:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Zit niemand meer op Facebook ofzo?


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2023 21:26 
 
Hardtraxxer

Zin en hype begint te komen! Ga zaterdag en zondag. Nu bedacht ik me dat het wel handig zou zijn als we op de camping een plek hebben om wat spullen weg te leggen.

Ik las hier eens dat iemand die niet op de camping verbleef een kluisje op de camping huurde en daar wat te drinken in dumpte. Daar zou ik t ook voor willen gebruiken, maar wat er in ligt wordt toch gewoon warm? Kortom, lauw bier of wat je er ook in legt xd

We zullen savonds/snachts met fiets naar een verder gelegen camping rijden en het leek ons wel wat om wat te drinken en snacken achter de hand voor onderweg te hebben, maar waar laat je het. Ik zag dat je zo’n camping kluisje voor 4 dagen kunt huren, kunnen dat bv ook 2 dagen zijn?
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten