Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 16:07 
 
Hardtraxx Newbie

Heyhey ik heb een vraag!

Ik ga voor het eerst dit jaar alleen naar Defqon en ik vroeg me af of jullie nog tips hebben! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien Huisapotheker Roy ook alleen gaat, lijkt me dat probleem opgelost. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

milouu schreef:
Heyhey ik heb een vraag!

Ik ga voor het eerst dit jaar alleen naar Defqon en ik vroeg me af of jullie nog tips hebben! :)

Ik vind je vraag wat moeilijk. Bedoel je met naar Defqon het hele weekend, kamperen of een losse dag? Wat voor tips ben je naar op zoek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 17:03 
 
Hardtraxx Newbie

Tips zijn altijd nog wel te maken van een flyertje ofzo. Als je de lange vloei maar niet vergeet mee te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
milouu schreef:
Heyhey ik heb een vraag!

Ik ga voor het eerst dit jaar alleen naar Defqon en ik vroeg me af of jullie nog tips hebben! :)

Ik vind je vraag wat moeilijk. Bedoel je met naar Defqon het hele weekend, kamperen of een losse dag? Wat voor tips ben je naar op zoek?


Voor lange vloei.

@Milouu https://www.reddit.com/r/hardstyle/ (als die weer werkt na de ''staking''), op hun openingspagina staat een DQ FAQ met alle vragen en antwoorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand hier ervaring met The Sanctuary camping (vorig jaar Comfort Camping)? We kunnen zo'n luxere tent overnemen van iemand en dan vier dagen gaan in plaats van twee.

Zit daar ook het uptempo en terror volk dat tot 7 uur 's ochtends de speaker voluit hebben staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 18:25 
 
Hardtraxx Addict

Denkeleda schreef:
Heeft iemand hier ervaring met The Sanctuary camping (vorig jaar Comfort Camping)? We kunnen zo'n luxere tent overnemen van iemand en dan vier dagen gaan in plaats van twee.

Zit daar ook het uptempo en terror volk dat tot 7 uur 's ochtends de speaker voluit hebben staan?

Waar je ook zit is het altijd een beetje geluk hebben met je buren
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Heeft iemand hier ervaring met The Sanctuary camping (vorig jaar Comfort Camping)? We kunnen zo'n luxere tent overnemen van iemand en dan vier dagen gaan in plaats van twee.

Zit daar ook het uptempo en terror volk dat tot 7 uur 's ochtends de speaker voluit hebben staan?

Ik ken de prijzen van The Sanctuary niet, maar ik neem aan dat die er niet om liegen en zodoende sowieso onderscheid maken tussen het type bezoekers. Mensen die sowieso niet willen slapen, zullen niet meer betalen voor een slaapplaats, lijkt me. Dat is toch een beetje hetzelfde als een beha kopen als man: leuk om te hebben maar je doet er (normaliter) niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 08:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

milouu schreef:
Heyhey ik heb een vraag!

Ik ga voor het eerst dit jaar alleen naar Defqon en ik vroeg me af of jullie nog tips hebben! :)

Zoek een groep met gezellige mensen waar je bij gaat staan. Beetje praten, contacten leggen, misschien telefoonnummers uitwisselen. Beetje flexibel opstellen met welke artiesten je wilt zien, en wil je ECHT naar een artiest zal daar ongetwijfeld ook wel weer een leuk groepje staan enz.

Gewoon lekker jezelf zijn en alles komt goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

milouu schreef:
Heyhey ik heb een vraag!

Ik ga voor het eerst dit jaar alleen naar Defqon en ik vroeg me af of jullie nog tips hebben! :)


Probeer zoveel mogelijk bij die zure hardtraxxers vandaan te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je eigen timetable naast de timetables leggen die iedereen hier in de afgelopen pagina's heeft gepost. Daar je favoriete Hardtraxxer uit kiezen en deze niet meer los laten.

Zo is Remi ook bij mij gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Je eigen timetable naast de timetables leggen die iedereen hier in de afgelopen pagina's heeft gepost. Daar je favoriete Hardtraxxer uit kiezen en deze niet meer los laten.

Zo is Remi ook bij mij gekomen.

Heb mezelf alvast vastgeketend aan ons Broken Balance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Je eigen timetable naast de timetables leggen die iedereen hier in de afgelopen pagina's heeft gepost. Daar je favoriete Hardtraxxer uit kiezen en deze niet meer los laten.

Zo is Remi ook bij mij gekomen.

En dan wil je nooit meer iets anders.

Maar inderdaad: Milou, wat is JOUW timetable? En je Insta? Dan weet ik zeker dat je geen enkele dag alleen hoeft door te brengen, een aantal van deze boys kennende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:

Maar inderdaad: Milou, wat is JOUW timetable? En je Insta? Dan weet ik zeker dat je geen enkele dag alleen hoeft door te brengen, een aantal van deze boys kennende.

hallo @dejob
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 09:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
RomanAnthony schreef:
Je eigen timetable naast de timetables leggen die iedereen hier in de afgelopen pagina's heeft gepost. Daar je favoriete Hardtraxxer uit kiezen en deze niet meer los laten.

Zo is Remi ook bij mij gekomen.

Heb mezelf alvast vastgeketend aan ons Broken Balance.


Bezint eer ge begint!

Norther66 schreef:
zure hardtraxxers


Is dit niet een beetje het zelfde als nat water?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 10:08 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Je eigen timetable naast de timetables leggen die iedereen hier in de afgelopen pagina's heeft gepost. Daar je favoriete Hardtraxxer uit kiezen en deze niet meer los laten.

Zo is Remi ook bij mij gekomen.

Of Facebook stalken om alle gezichten te kennen van hardtraxx, naar de magenta gaan en dan kom je vast de meesten wel tegen. Was in 2017 ook mijn tactiek. Hoewel dit wel lastiger zal gaan dan voorheen

En een pilletje d’r in om extra schijt te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 10:31 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
MaartenV schreef:
Ik las hier eens dat iemand die niet op de camping verbleef een kluisje op de camping huurde en daar wat te drinken in dumpte. Daar zou ik t ook voor willen gebruiken, maar wat er in ligt wordt toch gewoon warm? Kortom, lauw bier of wat je er ook in legt xd

Misschien bedoel je mij, want dat is altijd mijn trick inderdaad. Ik slaap niet op de camping maar in een huisje en heb een weekendticket. Je komt dan door de camping-ingang binnen en dan neem ik voor dag 2 en 3 gewoon koude koelelementen mee, gooi ik in de kluis in de koeltas die er al ligt en voila: uurtje later o.i.d. gewoon koud pils enzovoorts.
Als je dag 1 bij aankomst in de ochtend een koeltas met elementen en koud drinken in de kluis legt, is dat de tweede dag nog niet extreem warm. Op die manier dus weer even terugkoelen en dat is prima te doen.
Die weekendkluizen zitten bij de ingang bij de Black, vrijwel direct tegenover de ingang dus het is niet extreem ver lopen als je in die hoek zit.


Dan denk ik dat jij dat was inderdaad! Maar thanks voor de tip!
Dat koeltasje had ik eigenlijk zelf moeten bedenken. Je neemt dus gewoon de 2/3e dag verse koelelementen mee. Het is geen drank/eten dus waarom niet, als ze je ermee binnen laten helemaal prima, daar had ik niet aan gedacht. En dan tussendoor af en toe naar de camping om bij te tanken!

Ik wacht de map nog even af waar die kluisjes precies liggen, want ik zag in een samengestelde map van screenshots gemaakt vanaf youtube dat die camping kluisjes bij camping 0 staan.

Thanks he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 10:40 
 
Hardtraxxer

Wij proppen altijd op het meest dichtbijzijnde veld een tent ertussen met alle kleding/jassen e.d. erin. Ook heel handig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Norther66 schreef:
zure hardtraxxers


Is dit niet een beetje het zelfde als nat water?


Een onvervalste pleonasme inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 11:41 
 
Hardtraxxer

Marissa schreef:
Wij proppen altijd op het meest dichtbijzijnde veld een tent ertussen met alle kleding/jassen e.d. erin. Ook heel handig :).


Daar zat ik ook aan te denken inderdaad! Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 11:49 
 
Hardtraxxer

Mocht er iemand nog zondag tickets voor de normale prijs willen verkopen hoor ik het graag. Bijzonder toch dat vrijdag en weekend gewoon nog te koop is en zondag is uitverkocht. Er staat ook niks op Ticketswap en als ze er op komen voor de hoofdprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Heeft iemand hier ervaring met The Sanctuary camping (vorig jaar Comfort Camping)? We kunnen zo'n luxere tent overnemen van iemand en dan vier dagen gaan in plaats van twee.


Nou, dit gaat dus waarschijnlijk niet door.

Kleine rant: we konden dus een plek op de Sanctuary Camping overnemen. Nu blijkt het boekingssysteem van Q-Dance sinds 1 juni gesloten te zijn, dus een naamswijziging doorbrengen voor een boeking is niet meer mogelijk.

Wat best gek is, want vorige week dinsdag op 6 juni kreeg de hoofdboeker nog een mail dat het mogelijk was om de naam van de travel & stay package over te zetten.

En dit staat ook in de FAQ:
I CAN’T GO ANYMORE. CAN I CHANGE THE NAME OF THE LEAD PASSENGER?
Yes, this is possible. When you’re selling or giving away your package to someone else you can do a name change. This costs €27,50. Create a ticket below and mention you reservation number and the following information of the new lead passenger.

Nergens iets over een ‘deadline’ van 1 juni. En als je de klantenservice nu een mail stuurt en de situatie uitlegt, is het enige wat je krijgt: ‘’Dit is helaas niet meer mogelijk.’’

Maar goed, prima. De hoofdboeker moet dus inchecken. Is de hoofdboeker verhinderd of kan hij er niet bij zijn, kan iemand anders niet inchecken. En dus ook niet meer de naam wijzigen voor het inchecken.

In ons geval geen ramp hoor, maar je zou maar de hoofdboeker zijn van een plek voor 8 personen? Dan ontvang je als Q zijnde dus het geld van 8 personen, om vervolgens de gehele accommodatie leeg te laten staan? Wat is de baat daarbij? Iedereen z’n geld kwijt en niemand anders mag het overnemen, wiehoe?

Edit: zie het nu staan in een andere FAQ, dat het tot 1 juni kan inderdaad. My bad. Nog steeds gek tho en inconsequente communicatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 14:07 
 
Hardtraxxer

Marissa schreef:
Mocht er iemand nog zondag tickets voor de normale prijs willen verkopen hoor ik het graag. Bijzonder toch dat vrijdag en weekend gewoon nog te koop is en zondag is uitverkocht. Er staat ook niks op Ticketswap en als ze er op komen voor de hoofdprijs.

Vrijdag is een werkdag, zal daardoor wel komen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 14:08 
 
Hardtraxxer

Denkeleda schreef:
Denkeleda schreef:
Heeft iemand hier ervaring met The Sanctuary camping (vorig jaar Comfort Camping)? We kunnen zo'n luxere tent overnemen van iemand en dan vier dagen gaan in plaats van twee.


Nou, dit gaat dus waarschijnlijk niet door.

Kleine rant: we konden dus een plek op de Sanctuary Camping overnemen. Nu blijkt het boekingssysteem van Q-Dance sinds 1 juni gesloten te zijn, dus een naamswijziging doorbrengen voor een boeking is niet meer mogelijk.

Wat best gek is, want vorige week dinsdag op 6 juni kreeg de hoofdboeker nog een mail dat het mogelijk was om de naam van de travel & stay package over te zetten.

En dit staat ook in de FAQ:
I CAN’T GO ANYMORE. CAN I CHANGE THE NAME OF THE LEAD PASSENGER?
Yes, this is possible. When you’re selling or giving away your package to someone else you can do a name change. This costs €27,50. Create a ticket below and mention you reservation number and the following information of the new lead passenger.

Nergens iets over een ‘deadline’ van 1 juni. En als je de klantenservice nu een mail stuurt en de situatie uitlegt, is het enige wat je krijgt: ‘’Dit is helaas niet meer mogelijk.’’

Maar goed, prima. De hoofdboeker moet dus inchecken. Is de hoofdboeker verhinderd of kan hij er niet bij zijn, kan iemand anders niet inchecken. En dus ook niet meer de naam wijzigen voor het inchecken.

In ons geval geen ramp hoor, maar je zou maar de hoofdboeker zijn van een plek voor 8 personen? Dan ontvang je als Q zijnde dus het geld van 8 personen, om vervolgens de gehele accommodatie leeg te laten staan? Wat is de baat daarbij? Iedereen z’n geld kwijt en niemand anders mag het overnemen, wiehoe?

Edit: zie het nu staan in een andere FAQ, dat het tot 1 juni kan inderdaad. My bad. Nog steeds gek tho en inconsequente communicatie.


Zouden ze echt zo moeilijk doen over die tenaamstelling? En anders verkopen op Ticketswap met een prive advertentie? Dan komt het sowieso op naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 14:40 
 
Hardtraxxer

Huisapotheker schreef:
Marissa schreef:
Mocht er iemand nog zondag tickets voor de normale prijs willen verkopen hoor ik het graag. Bijzonder toch dat vrijdag en weekend gewoon nog te koop is en zondag is uitverkocht. Er staat ook niks op Ticketswap en als ze er op komen voor de hoofdprijs.

Vrijdag is een werkdag, zal daardoor wel komen denk ik

Plus,
Zondag is de capaciteit lager, gezien de Red grootste deel van de dag dicht is.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten