Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2022 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja de term live blijft een beetje vreemd omdat het eignelijk per definitie juist weinig live elementen bevat. :P

Het "live" gedeelte zit hem meer in de show elementen dan dat er daadwerkelijk iets á la minute aan de muziek wordt gedaan. Snap wel dat dit voor verwarring kan zorgen, alsof de rest van de dj's niks live doen haha.

Al moet ik zeggen, ik had het idee dat die Rooler liveset op Qapital een voorbeeld was waar wel veel live gevogel met vocals e.d. was (vergelijkbaar met een Delete VIP). Maar dat is meer de uitzondering dan de regel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2022 19:58 
 
Hardtraxx Addict

2 goede voorbeelden van echt live op Defqon waren noize suppressor presents sonar en peacock in concert
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2022 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal proberen morgen even een kort verslag te schrijven van vier dagen intens geluk! En wat oa Remi al aangeeft het is voornamelijk gewoon doorlopen naar voren om genoeg dansruimte te hebben. Ik heb de hele zondag in de Magenta gestaan met meer dan genoeg ruimte, maar dat was wel 'vooraan', dus zeg maar vanaf de geluidsman tot aan het hek bij de dj booth. Daar is sowieso het hele weekend genoeg ruimte geweest. En de sfeer was daar echt top! Ook op de main bij bijv Legends was het vooraan heel goed vertoeven met genoeg ruimte en heel veel sfeer. Alleen met het vuurwerk ga ik vaak even naar achteren op de heuvel staan om een goeie overview te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2022 21:12 
 
Hardtraxx Crew


Citaat:
♫ This video features the following tracks:
01. Pyotr Ilyich Tchaikovsky - Swan Lake
02. D-Block & S-te-Fan - Primal Energy (Defqon.1 2020 Anthem)
03. Brennan Heart & Wildstylez - WKND!
04. Sickmode & Rooler - TOO COLD
05. Psyko Punkz & Wim Hof & Zac Aynsley - The Alchemist
06. Joshua Dutriuex - IGNIS PHOENIX
07. Sound Rush & Sogma - Transform
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2022 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:

Citaat:
♫ This video features the following tracks:
01. Pyotr Ilyich Tchaikovsky - Swan Lake
02. D-Block & S-te-Fan - Primal Energy (Defqon.1 2020 Anthem)
03. Brennan Heart & Wildstylez - WKND!
04. Sickmode & Rooler - TOO COLD
05. Psyko Punkz & Wim Hof & Zac Aynsley - The Alchemist
06. Joshua Dutriuex - IGNIS PHOENIX
07. Sound Rush & Sogma - Transform



Is toch niet normaal.... ik vind dit echt heel dik! De perfecte afsluiting van de zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2022 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug offline? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2022 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Terug offline? xd

Hier niet :P
Mooiste gedeelten vind ik Zwanenmeer en Transform (L) Ook met het mooiste vuurwerk :loving:
Camerawerk en montage zijn weer geweldig, je kunt wel zien dat daar echte profi's aan werken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wauw, wat een grandioze zaterdag eindshow. Had gedacht dat die wim hof shit heel kut zou zijn maar vond het heel vet gedaan eigenlijk.

Zo gruwelijk goed in beeld gebracht en dan nog zoveel telefoontjes in de lucht, dat zou ik nooit snappen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Video unavailable
The uploader has not made this video available in your country :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 11:22 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Ja wauw, wat een grandioze zaterdag eindshow. Had gedacht dat die wim hof shit heel kut zou zijn maar vond het heel vet gedaan eigenlijk.

Zo gruwelijk goed in beeld gebracht en dan nog zoveel telefoontjes in de lucht, dat zou ik nooit snappen haha.


Ja dat snap ik ook nooit zo goed. Ik maak vaak hooguit 1 foto'tje van de hoogtepunt van het vuurwerk en dat is het wel.
De rest komt toch online op Youtube / Dedicated network.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 12:41 
 
Hardtraxxer

Tief een end op met al je montage shit. Zet een camera stabiel neer en laat mij 15 minuten genieten van de show. Hoef geen strakgetrokken flikkerbekken te zien of hoempapa meisjes in een strak pakkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Teupie1 schreef:
Tief een end op met al je montage shit. Zet een camera stabiel neer en laat mij 15 minuten genieten van de show. Hoef geen strakgetrokken flikkerbekken te zien of hoempapa meisjes in een strak pakkie.


Sow... Gaat ie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 13:18 
 
Hardtraxxer

Ja sorry, voor mij is het ook zondag he. Lieve groetjes van mij aan een ieder xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond de eindshow dus echt geen reet aan, het ging allemaal zo tergend langzaam. Waar het voorheen voelde als een feestelijke afsluiting, ligt de focus naar mijn mening nu wel heel erg op het show aspect. Wellicht dat dit bij het gros wel in de smaak valt, maar van mij hoeft t niet. Doe mij dan maar de eindshow van Intents, of de eindshow van de zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 13:39 
 
Hardtraxxer

Man man man wat kut dat Alchemist-verhaal, hoezo staat Zac Aynsley daar als artiest bij trouwens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 14:33 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Had gedacht dat die wim hof shit heel kut zou zijn maar vond het heel vet gedaan eigenlijk.


Nee was echt kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 14:48 
 
Hardtraxxer

joostmakaay schreef:
Man man man wat kut dat Alchemist-verhaal, hoezo staat Zac Aynsley daar als artiest bij trouwens :lol:

Mattie van PP, denk dat ze beide vooral willen profiteren van hun fanbase wat opzich slim is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Rickzel schreef:
Had gedacht dat die wim hof shit heel kut zou zijn maar vond het heel vet gedaan eigenlijk.


Nee was echt kut.


Ik zat met een hartslag 180 uit m'n naad niet echt te wachten op zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 18:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Riiss schreef:
Rickzel schreef:
Had gedacht dat die wim hof shit heel kut zou zijn maar vond het heel vet gedaan eigenlijk.


Nee was echt kut.


Ik zat met een hartslag 180 uit m'n naad niet echt te wachten op zoiets.


Ik met 2cb wel :P
Vond het persoonlijk heel vet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Rickzel schreef:
Had gedacht dat die wim hof shit heel kut zou zijn maar vond het heel vet gedaan eigenlijk.


Nee was echt kut.


Ben er ook totaal niet rouwig om dat ik de eindshows geskipt heb voor wat anders, maar lekker thuis op het bankie terugkijken vond ik het wel een heel spektakel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Citaat:
01. Hard Driver - Rise Again (Defqon.1 2022 Closing Theme)
02. The Pitcher & Slim Shore ft. Sam Lemay - This Is Who We Are (Power Hour Gospel Edit)
03. Joshua Dutrieux & Dion Mons - RESURGERE

Vuurwerk en tracks :loving:
Waarschuwing: video bevat beelden die NIET geschikt zijn voor user @Teupie1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja This Is Who We Are voelde ik wel ja. Paste perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 21:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Echt meters kippenvel van die opening en die Hard Driver plaat. Dat voelde toch wel als een soort van ode/bericht n.a.v. Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 22:56 
 
Hardtraxxer

Ik ga ‘m lekker toch bekijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend vet zeg! Ik heb er met tranen in mijn ogen naar zitten kijken want wat weet Q-Dance toch altijd weer wat vets van te maken met gevoel! :thumbsup:
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten