Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Wie heeft er nog goede eet aanbevelingen, dingen die vullen ?

Wie eet er nou op defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 20:06 
 
Hardtraxxer

Zo Teeeering wat is die ode to delete set vet gedaan! Hulde! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel bij Ode to Delete over de stream. Vooral ook mooi om te zien hoe vol de Blue stond. Wat heeft Delete voor mooie feestmomenten gezorgd..

Tracks die ik voorbij heb horen komen, kan er wat vergeten zijn:

Delete – Unstoppable
Delete – D
Delete – Formula (2012 Edit)
Vazard & Delete – Let’s Get Weird
Vazard – G.I.R. (Delete remix)
Delete – Proximity To Extinction
Delete – Punishment
Delete – Loudness Tool 2014
Delete – Ghetto
Delete – Beheaded
Delete – Dismissed
Delete – The World Is Yours
Vazard & Delete – Explosions (alleen mid volgens mij)
Delete – Take It Back
Delete & Deetox – Alone
Delete – Louder (alleen mid-intro)
Vazard & Delete vs Main Concern – Absolute Terror
Delete ft. MC Livid – Don’t Hold Back
Delete ft. Tha Watcher – Payback
Delete & Element – New Generation
Delete – Shut The Mind Up
Delete - Munky Shit (VIP edit)
Delete - Level (VIP edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voor de video/set van HHZ kan je mij een PB sturen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 21:24 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand toevallig Kruelty gezien, zo ja hoe was het?
Zag er nog redelijk druk uit op het instaverhaal van The purge, wel apart dat hij met een bivakmuts optreedt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Wie heeft er nog goede eet aanbevelingen, dingen die vullen ?


gewoon patat met mayonaise
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 21:42 
 
Hardtraxx Crew

Geck-o :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 21:52 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Kippenvel bij Ode to Delete over de stream. Vooral ook mooi om te zien hoe vol de Blue stond. Wat heeft Delete voor mooie feestmomenten gezorgd.


Jaa dit was goud, heerlijke sfeer in de zaal. Ik dacht Do or Die nog te hebben gehoord..? Geen Genocide helaas, maar vooral heel blij met Beheaded en Absolute Terror, allebei nog niet eerder live gehoord. Ging echt heerlijk over dat geluidsysteem. Ook wel interessant om ervoor even kort The Purge te hebben gehoord, die op het podium kwam bij Unresolved (wat overigens echt een geniale set met zieke sfeer linksvoor was). Zijn stijl lijkt m.i. een beetje op Delete, maar live hoor je toch echt verschil in die kicks- Delete’s spul gaat zo fucking lekker op een grote installatie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sets van Geck-O :worship:
Wat een heerlijke, unieke sound, ik mis dat echt in de hedendaagse scène. Helaas wordt er veel uptempo doorheen gegooid bij de meesten, echt jammer.

Verder waren de sets van Demi Kanon en Jay Reeve ook erg goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2022 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Die sets van Geck-O :worship:
Wat een heerlijke, unieke sound, ik mis dat echt in de hedendaagse scène. Helaas wordt er veel uptempo doorheen gegooid bij de meesten, echt jammer.

Verder waren de sets van Demi Kanon en Jay Reeve ook erg goed :worship:


Zo mee eens! Zou ook nooit meer naar zo een feest als defqon gaan want ik heb een specifieke smaak en dat wordt continu verpest door hedendaagse meuk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 00:28 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke defqon dag gehad!
Setjes van de dag voor mij Amnyses, ode aan Delete, unresolved, Crypsis die opent met Strike maar bovenal Deetox, wat een set!
Tegenvaller was Noize Supressor met Sonar, slechts twee classics fingerz en Circus of hell, meer van gehoopt. En is dat nou echt live? Iig een andere setup dan bij Qlimax 2009. En SZP wat een ellende blijft dat, sta altijd wortel te schieten bij de oneindig gekopierde speeltuinkick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er toevallig iemand hier die de set van TNT op de UV (zaterdag) zou willen opnemen?
Ik kan er helaas niet meer op de zaterdag bij zijn en moet dus de set missen :(

Maar het zou heel erg gewaardeerd worden als ik het toch via de stream nog kan meepakken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ELEMENT :worship:

Wat een sfeer! Hele tent vol en van voor tot achter helemaal los, mensen klappen na nummers. Zelden zoiets meegemaakt, wat vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 02:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Defqon zelf qua organisatie niks op aan te merken. Puik werk.

Maar de muziek tegenwoordig.. het is gewoon in en in triest. De piep en 12 in een dozijn kicks vliegen je om de oren. Op een aantal goude setjes na, (ode, geck-o, etc) is er gewoon geen originaliteit meer te vinden. Dit alles is ook gewoon terug te zien, een yellow stage is letterlijk 10 keer groter geworden als jaren terug en een maddog is verkast naar de goldstage. Niet dat dat te min is maar dat soort artiesten stonden vroeger gewoon in een afgeladen black.

Deze scene is echt z'n charmes kwijt. Helaas.

Just my 2 cents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 03:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
ELEMENT :worship:

Wat een sfeer! Hele tent vol en van voor tot achter helemaal los, mensen klappen na nummers. Zelden zoiets meegemaakt, wat vet.

Dit was bizar ja. Zo'n sfeer maak je echt zelden mee. Absoluut geen spijt dat ik daarheen ben geweest ipv naar Promo.

Funky Cat silent disco. :worship:
Ik hoop echt dat die volgend jaar terugkomt zeg. Onwijs gezellig en fijne muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 08:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Railion schreef:
Maar de muziek tegenwoordig.. het is gewoon in en in triest. De piep en 12 in een dozijn kicks vliegen je om de oren. Dit alles is ook gewoon terug te zien, een yellow stage is letterlijk 10 keer groter geworden als jaren terug


Ik zei toevallig gisteren nog tegen een maat van mij. Zeker 5 jaar geleden nog was het hopen op geen camping buren die tot in de late uren Uptempo/speedcore draaien. Nu is het een garantie dat ze achter, naast en voor je zitten. Die herrie die ik voor een uurtje prima kan hebben is aardig populair geworden. Hardstyle hoor je bijna niet meer op de camping :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 08:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tomyio schreef:
FRArnold schreef:
Kan je via online livestream switchen naar andere acts of is er 1 livestream?


4 video streams waar je tussen kan switchen (red,blue,black,uv)
Andere stages alleen audio (yellow, indigo, magenta, gold, silver en purple )

Als je slim bent neem je 1 maand dedicated (kost je 5 euro) in plaats van van 20 euro voor alleen een defqon livestream ticket



Is dedicated voor 1 maand gewoon op te zeggen, of zit je hier enkele maanden aan vast?
Misschien lees ik er over heen, maar ik kan dit nergens terug vinden. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 08:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is wel weer een beetje de grote Villain show hè? Dat prominent op het podium staan, er doorheen blèren..
Ik snap best de functie van een MC, maar soms moet je ook je plek weten even de muziek de muziek laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 08:45 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Het is wel weer een beetje de grote Villain show hè? Dat prominent op het podium staan, er doorheen blèren..
Ik snap best de functie van een MC, maar soms moet je ook je plek weten even de muziek de muziek laten.

Vaak ook bewust voor rips van stream volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Is er toevallig iemand hier die de set van TNT op de UV (zaterdag) zou willen opnemen?
Ik kan er helaas niet meer op de zaterdag bij zijn en moet dus de set missen :(

Maar het zou heel erg gewaardeerd worden als ik het toch via de stream nog kan meepakken ^^


Yes, staat op de planning om op te nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 09:36 
 
Hardtraxxer

Railion schreef:
... en een maddog is verkast naar de goldstage. Niet dat dat te min is maar dat soort artiesten stonden vroeger gewoon in een afgeladen black.

Mad Dog staat vandaag gewoon op de Black, gisteren op Gold met een Millenium set (neem ik aan).

Muziek en scene veranderd altijd, 10 jaar terug zeiden mensen dit, en over 10 jaar zijn er mensen die terug verlangen naar 2022.
Je bent zelf 3 jaar ouder geworden ten opzichte van vorige Defqon.

Gelukkig zijn er 10 stages, er is best wat keuze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Element, Krualty en Vyral :drool:. Wel balen dat zoveel fans vertrokken naar de Magenta bij Vyral... snap echt niks van die timetable. De tent was amper kwart vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik een hele vette vrijdag erop heb zitten. Echt schitterend weer, prima setjes (jack of sound, frontliner live, deetox). Overal plenty ruimte en het geluid op de meeste stages dik in orde!

Aankleding op het terrein en op de wastelands is ook echt spot-on. Heerlijk sfeertje daar ook.
Op de camping moet je beetje geluk hebben maar ook daar prima getroffen met een paar duitse gasten met een voorkeur voor rustige tirolermuziek :lol: om 2 uur snachts ging de muziek op standje bejaardensoos en lekker 6 uurtjes slaap kunnen pakken.

Ik teken voor nog zo’n dag! Kijk voornamelijk uit naar de afsluit van bass modulators op de uv. Volgens mij kan dat best wel eens een feestje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand enig idee wat er gebeurde tijdens hhz links vooraan. Zag mensen allemaal wegduiken en dacht dat iemand het had over traangas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2022 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Railion schreef:
Maar de muziek tegenwoordig.. het is gewoon in en in triest. De piep en 12 in een dozijn kicks vliegen je om de oren.
Ging gister een frietje halen na de Red waarbij de foodcourt aan de Yellow grenst. Mijn god dacht ik, je zal er maar heel de dag moeten werken xd Later op de dag nog steeds dezelfde teringherrie en piepkicks.
Lijkt wel of daar non stop dezelfde set wordt afgewerkt

Maar goed, loop er verder met een grote boog omheen ^^

Jeroen23 schreef:
Iemand enig idee wat er gebeurde tijdens hhz links vooraan. Zag mensen allemaal wegduiken en dacht dat iemand het had over traangas?

Viel mij ook op ja dat er een paar met hun shirt voor de mond naar achteren snelde. Ik ben vrij lang dus kan wel wel redelijk over de meute heen kijken maar kon niet iets geks zien verder. Het is triest als het iets van traangas zou zijn.
Erg snugger is verder het niet om het buiten te gebruiken
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten