Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Paling schreef:
makrooy schreef:
Ik weet echt niet waar Q het geld vandaan poepen, maar hulde :D

https://www.rvo.nl/subsidie-en-financie ... vl/q1-2021


Dat snap ik, maar als de hele horeca en feest industrie klaagt dat ze bijna failliet gaat, vind ik het knap dat Q dit kan organiseren.


Q is nou ook niet bepaald de kleinste organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 16:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat zou niet uit moeten maken, een groter bedrijf heeft ook grotere uitgaven en meer mensen in dienst, groter gebouw e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar de TVL is sinds deze in eerste instantie is opgestart (Q3 2020) veel meer uitgebreid, waardoor veel hogere bedragen aan subsidie uitbetaald worden. Zal echt niet zijn dat Q alleen daar op teert (want je moet ook tickets kopen voor de stream als je geen Defqon kaartje hebt), maar ik weet vrij zeker dat dit wel een grote rol speelt nu de rest van de inkomsten vrijwel stil liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2021 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ID&T heeft de helft er uitgegooid hè vorig jaar september.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2021 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ondertussen veranderd de grote parkeerplaats steeds meer in een zonnepark

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2021 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Very nais
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Zo te zien pakken ze dus de kut paden niet aan. Of te wel die panelen komen onder het stof te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 18:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inderdaad, daar zullen de WO afgestudeerde engineers totaal niet aan hebben gedacht. Denk dat ze jou maar moeten inhuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zo te zien pakken ze dus de kut paden niet aan. Of te wel die panelen komen onder het stof te zitten.


Zo te zien wordt daar logischerwijs tijdens bouwwerkzaamheden nog niet teveel naar gekeken inderdaad en legt men zelfs rijplaten neer.

Herinrichten van de paden/wegen gebeurt als er geen zwaar verkeer meer overheen hoeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ ^ ^
Had hier al naar gevraagd, maar de paden blijven (helaas) van vermalen asfalt.
Ben ook bang dat het bij een flinke bui een modderpoel wordt langs die paden want het regenwater komt straks precies daar terecht omdat de zonnepanelen schuin staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2021 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Inderdaad, daar zullen de WO afgestudeerde engineers totaal niet aan hebben gedacht. Denk dat ze jou maar moeten inhuren.

Damn son
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2021 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
^ ^ ^
Had hier al naar gevraagd, maar de paden blijven (helaas) van vermalen asfalt.
Ben ook bang dat het bij een flinke bui een modderpoel wordt langs die paden want het regenwater komt straks precies daar terecht omdat de zonnepanelen schuin staan


Ik denk dat ze de zonnepanelen laten afwateren op het vermalen asfalt zodat deze het water absorbeert. Als je daar strak asfalt zou neerleggen zou het juist naar de zijkanten stromen en de naastgelegen toplaag vermodderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit de Q-Dance mailing
Citaat:
WATCH DEFQON.1 AT HOME FOR FREE
If you personalise your full DEFQON.1 Primal Energy order before May 20 2021 23:59 CEST, all personalised ticket holders can watch Defqon.1 at Home 2021 for free! Not sure whether your friends can make it? After two postponements, some of your plans might have changed. Therefore we offer a free name-change (available for free until May 20 2021).

***YOU WILL RECEIVE A PERSONALISATION E-MAIL TOMORROW (MAY 5)***

Mooie actie voor de kaarthouders :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand de personalisatie mail al ontvangen? Ik heb zelf niks binnen gekregen en ik hoor ook van anderen dat ze geen mail hebben ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Heeft iemand de personalisatie mail al ontvangen? Ik heb zelf niks binnen gekregen en ik hoor ook van anderen dat ze geen mail hebben ontvangen.

Nope ik ook niet, beetje vreemde mail van Q-Dance om de vervolgmail dan niet te sturen :huh:
Heb ze een mail gestuurd om te vragen hoe dit zit, maar nog geen reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een mail ontvangen en al gepersonaliseerd, maar in mijn vriendenkring lijk ik ook de enige te zijn. Vreemd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wij hebben vorig jaar alles gepersonaliseerd dus ik hoef dan niks meer te doen of wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had hem ook woensdag al ontvangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook nog niks ontvangen, dacht eerst dat het misschien kwam doordat wij met accommodatie geboekt hadden. Hier ook een mailtje naar Q gestuurd voor de zekerheid maar nog geen reactie, inderdaad een beetje apart om er zo'n mail uit te gooien als niet iedereen zijn personalisatie email krijgt op de datum die in de mail staat.

Ach, we hebben nog wel even om het allemaal te regelen. Maar slaapt toch wat lekkerder als je weet dat alle tickets veilig op naam in het mapje staan klaar om over 1.5 jaar weer eens geopend te worden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2021 13:56 
 
Hardtraxx Addict

Hier ook geen vervolg mail ontvangen maar wel al vorig jaar op naam gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kreeg dit vanmorgen doorgestuurd:
Afbeelding

Hier klopt natuurlijk geen fluit van. Ben zelf de hoofdboeker, maar heb nog geen mail ontvangen. Zelfde geldt voor een aantal anderen die ik hierover gesproken heb. Zoals eerder al genoemd is verwacht ik inderdaad dat dit komt doordat we ze vorig jaar al gepersonaliseerd hebben, maar zo lang Q-Dance hier niets over los laat blijft dit helaas gissen. Had toch wel gehoopt dat Q wat proactiever zou zijn in hun communicatie hierover, want het is echt verwarring alom momenteel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook hoofdboeker, ook vorig jaar opnieuw gepersonaliseerd, geen nieuwe mail ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 11:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ben ook hoofdboeker, ook vorig jaar opnieuw gepersonaliseerd, geen nieuwe mail ontvangen.

Jup, hier hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me niet eens herinneren of ik hoofdboeker was, maar ik heb wel mail ontvangen. Alleen kon ook maar 1 ticket laten personaliseren. Klopt inderdaad dus geen pepernoot van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Delt-A schreef:
Ik ben ook hoofdboeker, ook vorig jaar opnieuw gepersonaliseerd, geen nieuwe mail ontvangen.

Jup, hier hetzelfde


Hier ook dezelfde mail gehad van Q, je zou toch denken dat ze op een gegeven moment een patroon zien in de mailbox :P

Hier de mail zelfs verstuurd vanaf het email adres waar de boeking ook op gedaan is en ook dezelfde standaard reactie gekregen.

Laten we hopen dat we alsnog die Defqon @ Home tickets nog kunnen krijgen als we straks hierdoor te laat zijn met personaliseren..
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten