Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 15:14 
 
Hardtraxxer

Ik kreeg net deze mail

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog altijd een erg vage mail :/
"Previously": is dit als we na 5 mei een mail hebben ontvangen, of vorig jaar al opnieuw gepersonaliseerd hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Ook nog altijd een erg vage mail :/
"Previously": is dit als we na 5 mei een mail hebben ontvangen, of vorig jaar al opnieuw gepersonaliseerd hebben?


Dat zal hier op duiden aangezien je officieel je je kaarten al 'had moeten' personaliseren.
'
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de draad kwijt ben nu. Ik heb die mail ook gehad maar ik echt geen flauw idee meer of ik mijn kaart vorig jaar wel of niet heb gepersonaliseerd :/
Waarom stuurt Q-Dance gewoon geen link om dat alsnog een keer te doen voor de zekerheid.
Hoe en waar kan ik zien of mijn kaart wel of niet is gepersonaliseerd ? Gekmakend al die systemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

4e dag?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kans is groot dat dat wordt aangekondigd ja.
Het mag vergunningstechnisch iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 20:43 
 
Hardtraxx Addict

Wat een gezeik met die mails. Ook bijde standaard antwoorden ontvangen.

2022 dagje er bij lijkt me wel logisch, benieuwd of we die er dan gratis bij krijgen deze keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 08:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
benieuwd of we die er dan gratis bij krijgen deze keer :P

Denk het wel, maar een biertje kost je dan wel 4,50 een Despo 6 euro en een baco 12,50 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 09:08 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de draad kwijt ben nu. Ik heb die mail ook gehad maar ik echt geen flauw idee meer of ik mijn kaart vorig jaar wel of niet heb gepersonaliseerd :/
Waarom stuurt Q-Dance gewoon geen link om dat alsnog een keer te doen voor de zekerheid.
Hoe en waar kan ik zien of mijn kaart wel of niet is gepersonaliseerd ? Gekmakend al die systemen


Sorry hoor maar het is echt niet moeilijk xd In de eerste mail zit een link om je tickets/bevestiging te bekijken en zo zie je of ze op naam staan, je kan oko gewoon inloggen bij PayLogic
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
hurricane schreef:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de draad kwijt ben nu. Ik heb die mail ook gehad maar ik echt geen flauw idee meer of ik mijn kaart vorig jaar wel of niet heb gepersonaliseerd :/
Waarom stuurt Q-Dance gewoon geen link om dat alsnog een keer te doen voor de zekerheid.
Hoe en waar kan ik zien of mijn kaart wel of niet is gepersonaliseerd ? Gekmakend al die systemen


Sorry hoor maar het is echt niet moeilijk xd In de eerste mail zit een link om je tickets/bevestiging te bekijken en zo zie je of ze op naam staan, je kan oko gewoon inloggen bij PayLogic

De link die ik in die mail zie is van Paylogic en dan krijg ik inderdaad een DQ1 ticket in de mail. Mijn naam staat er wel op, hopelijk is die dan 'gepersonaliseerd', volgens de procedure van Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 12:57 
 
Hardtraxx Addict

Vrijdag word een volledige dag

https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... ival-2022/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zometeen vertrekken richting Biddinghuizen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 13:13 
 
Organisator
Avatar gebruiker

En om het te vieren is Defqon.1 at Home dit jaar ook 4 dagen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 13:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

(L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor van mensen dat je straks kunt upgraden naar een ticket met de extra dag erbij, ook als je een weekend ticket hebt. Klopt dit? En hoe verschillen de twee van elkaar? Want normaliter kan ik met het weekend ticket ook gewoon de vrijdag feest vieren op het terrein. Is het verschil dan enkel dat je de donderdag al naar Biddinghuizen kunt?

Ben een paar keer op Lowlands geweest, waar je ook op donderdag al heen kunt. Daar valt op die donderdagavond op het terrein nooit zoveel te beleven, omdat ze dan nog niet zo veel geluid mogen maken. Ik kan me niet voorstellen dat dit voor Defqon heel veel anders zal zijn. Is die upgrade dan simpel gezegd zodat je eerder een plek op de camping kunt bemachtigen en vrijdag lekker vlot het terrein op kunt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het nieuws heeft inmiddels ook de NOS bereikt
Citaat:
Hardstylefestival Defqon.1 volgend jaar dag langer
Festival Defqon.1 zal volgend jaar een dag langer duren om te compenseren dat het dance-evenement vanwege de coronapandemie twee keer is afgelast. Het grootste hardstylefestival ter wereld zal van 23 tot en met 26 juni plaatsvinden op het terrein naast Walibi Holland in Biddinghuizen.

De editie van dit jaar zal, net als vorig jaar, digitaal plaatsvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ik hoor van mensen dat je straks kunt upgraden naar een ticket met de vrijdag erbij, ook als je een weekend ticket hebt. Klopt dit? En hoe verschillen de twee van elkaar? Want normaliter kan ik met het weekend ticket ook gewoon de vrijdag feest vieren op het terrein. Is het verschil dan enkel dat je de donderdag al naar Biddinghuizen kunt?

Ben een paar keer op Lowlands geweest, waar je ook op donderdag al heen kunt. Daar valt op die donderdagavond op het terrein nooit zoveel te beleven, omdat ze dan nog niet zo veel geluid mogen maken. Ik kan me niet voorstellen dat dit voor Defqon heel veel anders zal zijn. Is die upgrade dan simpel gezegd zodat je eerder een plek op de camping kunt bemachtigen en vrijdag lekker vlot het terrein op kunt?


Als ik het bericht op Q-Dance haar Facebook goed begrijp wordt de vrijdag een extra volle dag. Of the Gathering daarom op donderdag al plaats zal vinden of niet, daar is niets over bekend. Aan de ene kant lijkt het mij logisch, aangezien dat toch echt de opener van het weekend is. Aan de andere kant wordt er in de video ook gesproken over nieuwe show momenten dus misschien heeft Q-Dance iets voor ons in petto voor op de vrijdagmorgen?

Eerlijk gezegd hoop ik dat de Gathering op donderdagavond zal plaatsvinden. Ik kan nauwelijks wachten om na 3 jaar eindelijk weer eens in die immens grote blauwe tent te staan en de longen uit mijn lijf te brullen, wetende dat er nog 3 volle festivaldagen volgen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 15:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben enorm benieuwd en hyped iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2021 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gathering op Donderdag of niet, wij zijn er gewoon bij die extra dag! :thumbsup:

Het is dat we al travel & stay tickets hadden met een bungalow er bij, en ook het feit dat we 2 jaar geen Defqon gehad hebben speelt ook zeker mee. Want normaalgesproken vind ik 3 dagen al (iets te) heftig, laat staan 4. 4 gaat zeker geen jaarlijks zekerheidje worden, maar wel heel vet dat het nu kan en blij dat ik het volgend jaar mee mag maken.

Ben benieuwd welke korting er aangeboden gaat worden voor tickethouders, ook aangezien wij 1 extra nacht op het bungalowpark zullen moeten blijven kan dat wel eens een onaangename verrassing gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dag upgrade 3 naar 4 dagen gaat 50 euro kosten voor non Dediqated members, 25 voor Dediqated members.

1 jaar Dediqated member worden kost 35eu indien je code uit de mail gebruikt. ->

Citaat:
Full access to Q-dance Network
All (paid) livestreams and the full archive

Connect & interact with the tribe
Access to the Q-room, chat, voting and polls

Priority access to ticket sales
Early access to ticket sales (48 hours)

Limited edition merchandise
Access to limited merchandise collections

Upgrades & rewards
Unlock special rewards and upgrades
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze hebben eerder nog gecommuniceerd dat je ook korting op de Defqon upgrade krijgt als je al een kaartje hebt. Ik neem aan dat dit nog steeds geldt? Zou wel heel krom zijn als ze je na dat priority ticket debacle nu óók al hierop naaien als je geen member bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog mensen waarbij 'Payment is pending' het eindscherm is na betaling? (Q-Dance Network)

Edit: blijkbaar een probleempje met Sofort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 11:41 
 
Hardtraxx Veteran



Toffe line up voor dit jaar, geen I Am Hardstyle artiesten volgens mij dus de agency beef met BH is nog niet over zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je vóór 28-juni Dediqated member wordt zal de uitbreiding van 3day naar 4day ticket slechts €25 zijn i.p.v. €50. Ik zit nog te twfijelen hierover.

Ik heb alleen nog niet echt een idee wat die extra dag je brengt , ik vind het namelijk vreemd dat the gathering op donderdag die slechts vijf uur duurt, je anders 50euro gaat kosten. Dat staat niet echt in verhouding toch? Kan ik met mijn 3day weekend ticket straks vrijdagochtend al naar binnen?

Verder zie ik dit nog in een mail, maar hier vind ik momenteel nog nergens iets van terug:
Please find below the upgrade process of Defqon.1 Primal Energy 2022.

- June 24: discover your options & pricing in the Defqon.1 shop
- June 28: discount deadline DEDIQATED Members
- July 8: receive DEDIQATED Member discount voucher (if applicable)
- July 10: start of Defqon.1 upgrade sale
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Kan ik met mijn 3day weekend ticket straks vrijdagochtend al naar binnen?


Dit is de belangrijkste vraag van het moment.
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten