Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijden: 23:00-04:30

Massief hard, groter en met stalen sets die ons omver gaan knallen: DEDICATED Industrial City!!
Op zaterdag 29 november beuken we bij de Studio A12 in maar liefst 3 explosieve areas. Bereid je voor op deze ongenadig ruige nacht van Hardstyle, Raw en Freestyle.

DEDICATED Citizens opgelet: dit is de line-up!

► The Factory – Constructing the Hard way
Noisecontrollers
Frequencerz
Audiofreq
Sound Rush
Mc Villain

► Lethal Industry – Where Real RAW Soldiers are built
Radical Redemption
B-Front
Dj Thera
Thyron
MC Da Syndrome

► Chemical Industry – The Science of Freestyle
Pavo
Mark With a K
Dr. Rude
Genius

-- TICKETS --
Alle 'Early Citizen' tickets zijn uitverkocht. 'Citizen' Tickets zijn nu 22,50 euro en verkrijgbaar via www.dedicatedhardstyle.nl/tickets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main is prima en B-Front en Thyron als er acts zijn die niet super zijn. Op fietsafstand, dus grote kans dat ik er ben.

Enige vraag: hoe gaat dit in studio A12 (1 zaal) passen. Tent erbuiten? WC tent ombouwen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze gebruiken dit keer Brothers er ook bij geloof ik. Enige pluspuntjes zijn B-Front, Noisecontrollers en Freqz, maar ben wel aanwezig, ook voor mij op fietsafstand :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel een flinke uitbreiding dan.. Hopelijk krijgen ze het vol (en verdeeld). Studio A12 zelf had altijd prima geluid, hopen dat de rest ook zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 20:46 
 
Hardtraxx Addict

Waarschijnlijk aanwezig. Thuis wedstrijdje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
► Lethal Industry – Where Real RAW Soldiers are built


Boycotten dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 21:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vorig jaar erg leuk feest gehad hier (mede omdat ik zelf mocht openen). Hou hem als optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ticket binnen, heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook ticket binnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 20:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja kut, had er geen rekening mee gehouden dat deze dag ook de derby is bij ons in het dorp. Even kijken nog of ik hier dan wel heen ga (want hele dag zuipen + groot feest bij een overwinning en 's avonds amper nog kunnen lopen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer mensen bij? Ik kom met een man of 7 waaronder een aantal nieuwkomers in het genre die graag een keer mee wouden. Vind hier wel de opbouw in de avond, waardoor je best veel kanten kan zien :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje rare namen voor een raw hardstyle feestje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Factory - Constructing the Hard Way
23:00 - 00:30 Soundrush
00:30 - 01:30 Audiofreq
01:30 - 03:00 Noisecontrollers
03:00 - 04:30 Frequencerz
Hosted by MC Villain

Lethal Industry - Where Real RAW Soldiers are Built
23:00 - 00:00 Thyron
00:00 - 01:30 Thera
01:30 - 03:00 B-Front
03:00 - 04:30 Radical Redemption
Hosted by MC Da Syndrome

Chemical Industry - The Science of Freestyle
23:00 - 00:30 Dj Genius
00:30 - 02:00 Dr Rude
02:00 - 03:00 Mark with AK
03:00 - 04:30 Pavo

Noisecontrollers & B-Front tegelijk :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Zeer waarschijnlijk wel aanwezig, staan best leuke namen tussen voor een feest wat (relatief) dichtbij is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat B-Front en NC tegelijkstaan, dat gaat dan toch Noisecontrollers worden ivm de overlap die Freqs en B-Front waarschijnlijk in platen hebben.
Erg veel zin in dit feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:41 
 

Oxbow schreef:
Noisecontrollers & B-Front tegelijk :cry:


:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 12:32 
 
Hardtraxxer

Voor degene die benieuwd zijn naar de mainstage:
Afbeelding
Afbeelding

Industrieel thema, met zwaailampen en bewegende lampjes aan de DJ booth.
De kraan die je rechts ziet gaat omhoog/omlaag en open/dicht.

Vette stage al zeg ik het zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 13:46 
 
Artiest

Zin in!

Voor de mensen die gaan: jullie kunnen een lekkere backintime set van ons verwachten! :)
Voor de mensen die niet gaan: we plaatsen de set morgen op onze social media :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide goed nieuws. Ik ga proberen op tijd te zijn! Even kjiken hoe laat de rest van mijn vrienden willen gaan.

Vraagje: Headhunterz & Noisecontrollers - Robots Dream? Jullie draaien hem vaker, maar hij is heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

soundrush schreef:
Zin in!

Voor de mensen die gaan: jullie kunnen een lekkere backintime set van ons verwachten! :)
Voor de mensen die niet gaan: we plaatsen de set morgen op onze social media :thumbup:


Als alles een beetje meezit rond 23.00 aanwezig, dus dit is een goeie reden om op tijd te zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 06:51 
 
Hardtraxxer

Leuk feestje, maar toen ik vanaf de freestyle naar de raw ging liep je de hel binnen zo heet, alhoewel het overal heel warm was.(Stond bij frequencerz bijna te nekken van de hitte). Daarna niet meer bij de raw gestaan maar eerst tijdje freestyle en de rest van de avond bij de main. Noisecontrollers draaide zoals gewoonlijk heerlijk! Audiofreq draaide me favo-nummer: mind dimension(phantric remix) :thumbup: .

Muntjes waren €2,20 stuk. Voor €20 begin van de avond muntjes gekocht en daar de hele avond mee gedaan. Heb zelfs nog een muntje over. Bier was goed.
Ik heb geen eten op, maar degene die wel hebben gegeten zeiden dat het goed smaakte.

Fouileren ging snel alleen de rij werd opgehouden door mensen hun mobiel op een te lage helderheid hadden staan waardoor ze het kaartje niet konden scannen. Sommige van deze mensen hadden ingedronken.

Prima vermaakt deze nacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doemaariets schreef:
Sommige van deze mensen hadden ingedronken.

Laat dat de kerk maar niet horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 14:11 
 
Artiest

Livesetje staat online! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Was een leuk feestje, heb veel gewisseld tussen de raw en de main. Eerst een paar plaatjes van Sound Rush meegepakt, om vervolgens bij Thera te gaan kijken. Albumspul klonk wel lekker, ook een soort (live?) mash-up van Shiverz/Training Sessions, wat wel dik klonk :) Hoogtepuntjes waren voor mij Get Hit With The Torture en This Fine Mind. Daarna weer even gekeken bij Audiofreq, die voor m'n gevoel een recordaantal slappe anti-climax platen draaide... Overigens wel leuk om te zien hoe hij achter de decks aan 't genieten is.
NC heb ik zelf niet zo heel veel mee, maar vond het wel een verademing om weer eens wat melodieuze climaxes te horen. Hij begon met een mash van Apollo Remix/Gimme Love, gevolgd door Radiance, All Around The World en Break The Show. Hierna naar B-Front gegaan. Was jammer van de gigantische hitte bij de raw aan het begin van Bob z'n set, gelukkig werd na een tijdje de buitendeur open gezet, waardoor het een stuk draaglijker werd :).
B-Front draaide zoals gewoonlijk weer een gruwelijke set, waarbij Psychedelic Trip, Euphoria, Reactivating The Bionicle, The Fusion Of Sound en Everything Changes. Vooral die laatste wilde ik graag nog een keer live horen :D.
Na B-Front weer naar de main gegaan. Frequencerz draaiden een vrij voorspelbare set, desondanks heb ik me er best op vermaakt. De temperatuur was bij de main (rechtsvoor waar wij stonden) gelukkig een stuk beter dan bij de raw. Laatste kwartiertje hardcore was ook lekker om even de laatste energie eruit te stampen. Herkende o.a. Bitch Edit, Raging In The Dancehall (TOA Remix), Jiieehaaaa, Outside World Remix en Shadowlands Anthem. Voor mij als hardcore leek in ieder geval vermakelijk genoeg ^^.
Geluid was voor m'n gevoel beter dan bij de voorgaande edities, al had ik wel het idee dat er tijdens de nacht wel redelijk wat aan de volumeknop gedraaid werd (zowel zachter als harder).

Al met al weer best vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 16:52 
 
Artiest

Leuke nacht gehad! Was goed zweten bij de raw, maar dat hoort erbij :D

Voor degenen die erbij waren gisteren (of voor mensen die er gewoon benieuwd naar zijn), de tracklist van mijn set (60 min):

01. B-Front - Sleepwalker (Thyron Remix)
02. Requiem - Survivors
03. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
04. Thyron - Voice of Chaos
05. Noisecontrollers - Samara
06. Hardstyle Mafia ft. Yuna-X - Follow Me
07. Donkey Rollers - Voice of Conscience
08. Luminite - Break Ya Ankles
09. Thyron - Hell's Fire (Stereotuners Remix)
10. Thyron - Haunted
11. Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho 2014 Remix)
12. Frequencerz - Revolution (Jack of Sound Remix)
13. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
14. Thyron - Fusion HDE Mashup
15. E-Force & Luna - Shade of the Night
16. D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
17. Crypsis & Luna - Torture
18. Ran-D & Adaro - Under Attack
19. Thyron & Titan - Crack
20. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
21. The R3bels - Pattern 2
22. Thyron & Delete - The Swarm
23. Freakshow - Innocent Death Wish (Mashup)
24. Thyron - Victim
25. E-Force - Seven


Tot de volgende keer weer! :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten