Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:29 
 
Hardtraxxer

Line-up / Timetable

22:00 - 23:00 Main Concern
23:00 - 00:30 Artifact
00:30 - 01:30 Frequencerz
01:30 - 02:30 B-Front
02:30 - 03:30 Regain
03:30 - 04:30 E-Force
04:30 - 05:30 Degos & Re-Done vs Jason Payne

Hosted by MC Renegade

DEDICATED RAW Special
Zaterdag 28 november - StudioA12 (Bunnik, Utrecht)
FB Event: http://bit.ly/RAWspecial
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wait what?
Main Concern die openen? xd

Edit:
Zelfde datum als BP, niet heel raar dus.
Oh, en de plaatsnaam klopt niet in het onderwerp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om eerlijk te zeggen vraag ik me wel af hoe Main Concern draaien als ze moeten openen. Neemt niet weg dat het heel apart is natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 18:16 
 
Hardtraxxer

Fluxion schreef:
Wait what?
Main Concern die openen? xd

Edit:
Zelfde datum als BP, niet heel raar dus.
Oh, en de plaatsnaam klopt niet in het onderwerp.


Fixed! Het is wel raar als je bedenkt dat ze pas om 5:30 in Rodenburg hoeven te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
We've seen some comments about how it's weird that we're opening. This was a request from us to the organisation and we're very happy that they listened to us. Even though you guys are used to see us close parties which we love to do, we're very excited to open one for a change! Just remember this party is a "Raw Special" so we won't go easy on you. But we get the opportunity to play tracks that we love but that normally might not work at the end of a party. So it'll be a different set than what you're used to hear from us, but we hope that you'll still enjoy it. See you there!


Zelf dus aangevraagd door ze. Dus je kan logischerwijs een ander soort setje van ze verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het alleen ff leuk om Frequencerz,B-Front en Artifact te checken, dus chill dat die achter elkaar draaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand idee met welke track Regain opende? heerlijke set van die gast :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Iemand idee met welke track Regain opende? heerlijke set van die gast :loving:


Luminite - Be The Baddest volgens mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Oxbow schreef:
Iemand idee met welke track Regain opende? heerlijke set van die gast :loving:


Luminite - Be The Baddest volgens mij :)

Wel aan bod gekomen, maar niet die eerste track, daar zat ook een stuk dubstep in wat ik me kan herinneren en zo'n vaag Pools deuntje xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel 't is 'm wel, maar wellicht heeft hij de originele track waar de vocalen uit komen van Be The Baddest er wel voor gezet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Jawel 't is 'm wel, maar wellicht heeft hij de originele track waar de vocalen uit komen van Be The Baddest er wel voor gezet ;)

Ah en die ken je toevallig niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij draaide Regain ook nog een track met dikke gated kicks erin.. Iemand enig idee welke track dat geweest kan zijn? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Volgens mij draaide Regain ook nog een track met dikke gated kicks erin.. Iemand enig idee welke track dat geweest kan zijn? ^^

nieuwe-tracks-hs/regain-tba-t53039.html?hilit=Regain#p1548700
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten