Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijden: 22:00 - 04:00

Line-up:
Adaro
Alpha²
The Pitcher
Secret Bass
MC: Da Syndrome

Prijzen:

Voorverkoop: € 17,50
Deurverkoop: € 25,-

http://www.x-sense.nl/tickets/

Minimumleeftijd: 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me eigenlijk wel prima om heen te gaan. Na wat zoeken zie ik dat die blackbox waar in dit gehouden wordt voor 1500 man past. Proberen kan altijd :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige edities waren goed te doen, alleen mogen ze wel wat meer aan de opmaak van de stage doen. 2e editie hadden ze in ieder geval goed geluisterd naar de kritiek op de 1e, dus heb er wel vertrouwen in dat het een leuk avondje wordt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 12:42 
 
Hardtraxxer

aanwezig! voorgaande keren is goed bevallen en kan er heen op de fiets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig, vorige keer beviel erg goed en 't is redelijk dichtbij huis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zouden jullie op tronica willen stemmen :)
www.x-sense.nl/dedicated_djcontest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Zouden jullie op tronica willen stemmen :)
http://www.x-sense.nl/dedicated_djcontest

Liever eerst een setje voordat ik weer vanalles moet gaan liken en voten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

staat onder aan :)
dat is hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een DJ Contest? Dat was snel dan! Ik had geen idee dat dat ook op facebook werd aangekondigd. Anders had ik misschien ook nog wel even meegedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Een DJ Contest? Dat was snel dan! Ik had geen idee dat dat ook op facebook werd aangekondigd. Anders had ik misschien ook nog wel even meegedaan.

ja ik kwam er gister avond ook bij uit snel demo gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de derde keer aanwezig; andere twee edities waren prima. Gelukkig ook wat met de opmerkingen van de 1e editie gedaan. De stage was de 2e editie wel kariger i.v.m. de 1e, maar op een feestje als dit is het meer dan voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:29 
 
Hardtraxx Elite

Eerste editie zeker genoten, hier ben ik dus ook weer bij! Op fiets afstand dus helemaal prima! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defenitief bij. Kaarten zijn binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00 - D-Entrax (Winnaar DEDICATED dj contest)
23:00 - 00:00 - Secret Bass
00:00 - 01:30 - Alpha2
01:30 - 03:00 - The Pitcher
03:00 - 04:00 - Adaro

Hosted by MC Da Syndrome

Nette volgorde, enkel Adaro maar een uurtje ipv 1.5. Jammer, maar helaas. Komt allemaal wel prima gok ik zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes zijn hier ook binnen, ben dus voor de derde keer op rij aanwezig.

Gelukkig sluit Adaro af (al is het een uurtje), maar misschien doet The Pitcher nog eens gek (hij heeft immers 1,5 uur).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat Adaro beetje een Q-Base-achtig lijstje neerzet, dan ben ik tevreden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 17:40 
 
Hardtraxx Newbie

Dat zou wel fijn zijn ja :cool:
Tot vanavond :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben er ook bij.
Weer eens ouderwets stampen in de A12. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem best wel zin :). Wie weet zie ik jullie ergens vanavond :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Stiekem best wel zin :). Wie weet zie ik jullie ergens vanavond :).

Ik ook. :yes:

Zelfs als ze alleen maar BH en Coone draaien ga ik mij nog vermaken. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 04:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje. Het idee qua opbouw en dergelijke was primal Minpunt waren de WC´s en de mensen die bier uit mijn handen sloegen..

Verder prima sets gehoord van de headliners, met name van Adaro. Wat een held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 11:23 
 
Hardtraxx Elite

Zwaar genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stage zag er in vergelijking met de vorige edities heel goed uit! Setjes waren goed te doen en Adaro was weer heerlijk. :worship:

17 November B-Front, Ran-D en Rebourne, dus we zijn er sowieso weer bij. :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten