Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:02 

Hardtraxx Veteran

Tijden: 22:00 - 04:00

Line-up:
B-Front
Ran-D
Rebourne
Secret Bass
MC Villian

Prijzen:
Voorverkoop: € 17,50
Deurverkoop: € 25,-

Bron: Poster op de editie van gister
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:13 

Hardtraxx Addict

Ik zag de poster ook hangen ja, maar ben vergeten te kijken welke MC er komt. Is het weer de baas? :woot:

---

Nu een dagje later staat dit op de site:

Citaat:
De foto's van 22 september staan inmiddels online op de DEDICATED Facebook! Maar we hebben meer nieuws, de volgende DEDICATED is al in aantoch! Zaterdag 17 november mag je het feest dunnetjes over doen met B-Front, Ran-D, Rebourne, Secret Bass en MC Villain! Tickets zijn nu verkrijgbaar via deze site en Primera en kosten wederom 17,50 euro. Tot november!

Helaas. Maar het blijft uiteraard een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk wel aanwezig, geen verkeerde line-up, alleen Villain :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 00:09 

Hardtraxxer

Bij de eerste editie heb ik niet echt last gehad van Villain hoor :P Zowiezo weer aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 00:55 

Hardtraxx Veteran

DFH schreef:
Bij de eerste editie heb ik niet echt last gehad van Villain hoor :P Zowiezo weer aanwezig :cool:

Nee zo'n ramp is het ook niet, maar 't is toch wel een tegenvaller vergeleken met Da Syndrome vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 10:05 

Hardtraxx Elite

Vind het toch maar flink overpriced voor 3 dj's.. maargoed, tis vlakbij dus misschien gaan we wel, want de namen die er zijn, zijn prima te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 12:35 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Vind het toch maar flink overpriced voor 3 dj's.. maargoed, tis vlakbij dus misschien gaan we wel, want de namen die er zijn, zijn prima te pruimen.

Normaal betaal je al 10 euro om überhaupt bij een discotheek naar binnen te kunnen, dus voor een feestje met prima geluid en drie goede DJ's vind ik 17,50 zeker niet overpriced.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 13:10 

Hardtraxxer

Hunt schreef:
Wesz91 schreef:

Normaal betaal je al 10 euro om überhaupt bij een discotheek naar binnen te kunnen, dus voor een feestje met prima geluid en drie goede DJ's vind ik 17,50 zeker niet overpriced.

+ dat de munten daar ''maar'' 2 euro zijn/waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:42 

Hardtraxx Elite

Maar voor 2,50/5,00 meer heb je meestal een bomvolle XXlerator lineup, met ook heel goed geluid... alleen is dat dan weer veels te druk, maargoed. Deze keer sowieso aanwezig hier, vorige keer moeten missen, maar volgens vrienden best de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 00:43 

Hardtraxx Veteran

Timetable:

22:00 - 00:00 - Secret Bass
00:00 - 01:30 - Rebourne
01:30 - 03:00 - B-Front
03:00 - 04:00 - Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 21:12 

Bierkoning

Misschien ook aanwezig, morgen nog even beslissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 14:55 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Misschien ook aanwezig, morgen nog even beslissen.

Hetzelfde hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

Veel plezier voor de mensen vanavond hier. Vorige keer prima vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 17:28 

Hardtraxxer

Vanavond sla ik deze een keer over, iedereen veel plezier die wel gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 20:52 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig. Benieuwd hoe Rebourne draait (ik hoop in ieder geval Split Second), op B-Front zal ik me wel vermaken en ik hoop dat Ran-D een wat minder standaard setje draait dan ik van hem gewend ben. Dat laatste zal wel ijdele hoop zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 13:25 

Hardtraxx Veteran

Was weer een topfeest! ^^ Rebourne draaide zeker niet verkeerd, met als uitschieter Venom (Wildstylez Remix) :love: en natuurlijk Split Second . Daarna B-Front, die ook heel vet draaide, met een aantal onverwachts vette platen. (Puta Seid, Masterclass & Steam Train) en natuurlijk z'n eigen werk, wat het eigenlijk altijd wel goed doet, vooral Universe :loving: . Vervolgens Ran-D, die zoals verwacht My Way en Living For The Moment draaide, maar dat maakte hij ruimschoots goed toen hij Satana erop gooide :worship: . G4H plaatjes waren ook leuk om te horen. Ook geniaal dat er aan het eind ineens zo'n 50 man op het podium stonden te stampen.
Weet iemand trouwens welke nummers B-Front draaide voor Enlightening Sounds? Herkende ze niet, maar het klonk wel heel dik!

Al met al dus een zeer geslaagd feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 15:31 

Hardtraxx Elite

Haha lachwekkende avond dit, wat een volk.. allemaal hakkkuuuuuhhhh xd
Rebourne draaide de slechtste set die ik dit jaar live heb mogen aanschouwen (op de laatste 2-3 plaatjes na), Bob en Ran-d draaiden wel een leuke set. Heb 't gezellig gehad maar daar houd 't ook bij op, letterlijk en figuurlijk een lachertje :lol:
Uberhout schreef:
Ook geniaal dat er aan het eind ineens zo'n 50 man op het podium stonden te stampen.

Stampen... allemaal brede henkies die er alleen voor de show staan, wat heb ik gelachen zeg :')
Eerste en laatste keer hier waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 16:14 

Was wel leuk. Rebourne draaide prima. B-front die direct daarna ontzettend fanatiek gaat draaien wat bij wijze van spreken ook de afsluiter had kunnen zijn vond ik niet zo fijn en neigt imo naar het asociale, ik had liever wat meer opbouw gezien. Ran-d maar deels meegemaakt, was wel goed.
Het geluid was ook weer erg goed en vond t zelfs soms wat te hard.
Al met al prima vermaakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 17:22 

Hardtraxx Veteran

Gister eindelijk B-Front op Dedicated, maar vond het de minste editie tot nu toe. Lokale sjon-gehalte was weer erg hoog, evenals het drugsgebruik. Vond de setjes erg matig en die afsluiting op het podium was wel grappig om te zien, maar tegelijk ook best sneu zoals eerder beschreven.
Pijnlijke dat tracks als, Bassplaat :sick: KOTU, Year of Summer, #My Way en Man Down Under remix voorbij moesten komen. Wil dan het liefst even verdwijnen tijdens zo'n set.

Geluid was wel weer dik in orde evenals het podium en de show.
Op muzikaal gebied en qua sfeer tot nu toe de minste editie, ondanks dat ik het met m'n eigen groepje nog best gezellig had. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 18:10 

Hardtraxxer

ran d:

Yesterday at Dedicated, Brothers Bunnik something extraordinary happened. About 40 to 50 guys climbed over the fence and went on stage to party together with me! It started out with 5 guys, and eventually i couldn't even see the rest of the crowd any more. For me this was one of those epic moments i'll always remember. Real 100% raw party energy, i love it!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vARBoMzqTW8&feature=youtu.be[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 19:29 

Hardtraxxer

Wat een geweldig feest was het! :worship:
Voor mij echt de beste editie tot nu toe!!
Rebourne begon echt heerlijk voor mij als opener!
B-front knalde er ook meteen goed op! :woot:
En Ran-D maakte ook weer heerlijk af! :thumbsup:

Het enige waar ik me gruwelijk aan dood stoorde zijn die mensen die de heletijd met hun klote camera naar Villain wijzen zodat hij kan filmen voor hun! Flikker toch met je kut camera.. :/
En de heletijd mensen die echt van het t'padje af waren om mijn waaier vragen.. ik werd er echt gek van...
Bij de meisjes was het natuurlijk een ander verhaal! :innocent:

En opeens met 40/50 mensen het podium bestormen! Hahaha wat een gekkehuis!!

[youtube]http://youtu.be/NTfiKmttXtc[/youtube]

[youtube]http://youtu.be/vARBoMzqTW8[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 20:16 

Hardtraxx Veteran

:lol:

Stel popi jopies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 20:25 

Hardtraxx Veteran

Ran-D vind het nog leuk ook, vind het een beetje sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 21:10 

Bierkoning

Haha wat sneu xd En ook echt niemand die z'n shirt nog aan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 21:15 

Hardtraxx Veteran

idd smerige mannetjes. Gelukkig dat steeds meer organisaties/uitgaans gelegenheden dat tegen houden. Bij tbyd kon je er uit gezet worden als je geen shirt aan had, en bij ziggo dome met dirty dutch kreeg je een waarschuwing. Sowieso begrijp ik niet waarom je geen shirt aan doet in ziggodome, want zo warm was het niet.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten