Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feest, wel wat bijzonder af en toe.

Wouden op tijd naar binnen, maar lange rij verhinderde ons om dat te doen. Kwart over 11 in de rij, kwart voor 12 binnen. Op zich wel jammer, maar weinig aan te doen. Rondje zalen gedaan. Sound Rush draaide prima plaatjes en even een kijkje genomen bij de (al heel drukke) raw en de freestyle.
Audiofreq zette een hele leuke set neer met zijn "house on steroids" achtige stijl. Veel TNT werk, gelukkig ook Warcry en Riot! Geen Into The Jungle of Breakout gehoord, dat was wel jammer.
Noisecontrollers vond ik heel erg vet draaien. Een klein beetje opbouw ala Qlimax, maar ook genoeg oudere plaatjes weer eens gehoord. SMD - Just Like You, Pillars of Astral mashup, The Theme, Crump (ran-d remix) etcetera. Prima set!
Frequencerz vond ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Het voelde een beetje alsof ze na een uur ineens er achter kwamen dat er nog een half uur over was, want om 3 voor 4 werd keurig Seven ingedraaid. Sfeer in de zaal veranderde ook meteen toen ze gingen draaien. Veel shirtloze brede mannetjes kwamen naar voren, de een nog meer van de kaart dan de andere.

Overall was de productie heel dik, geluid midvoor was niet geweldig door het missen van speakers daar, maar de volledige show met vlammenwerpers, CO2 kanonnen (goed afgewisseld zodat het niet te heet werd) en 6 multi color lasers. Ook was er een grijper die omhoog, omlaag en open kon met belachelijke strobos erin. Gaaf gedaan voor zo'n kleine prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 11:47 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:

Overall was de productie heel dik, geluid midvoor was niet geweldig door het missen van speakers daar, maar de volledige show met vlammenwerpers, CO2 kanonnen (goed afgewisseld zodat het niet te heet werd) en 6 multi color lasers. Ook was er een grijper die omhoog, omlaag en open kon met belachelijke strobos erin. Gaaf gedaan voor zo'n kleine prijs.


Ik dacht toch echt dat we er maar 4 in hadden gehangen. Het geluid in de Brothers was de standaard opstelling: 8x ARC en 4x SB28. Zal wel even doorgeven dat er volgende keer 1 sub + 2 tops in de mid erbij kunnen;).

Voor die hijskraan hadden ze echt 2 mensen achter het podium staan op 2 schakelaars aan/uit te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, die waren helemaal in hun nopjes met de apparatuur, maar die deden geloof ik de volledige lichtshow. Maar de positie van hun was niet helemaal soepel.

Ik heb toch echt een filmpje met 6 lasers :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 16:16 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Klopt, die waren helemaal in hun nopjes met de apparatuur, maar die deden geloof ik de volledige lichtshow. Maar de positie van hun was niet helemaal soepel.

Ik heb toch echt een filmpje met 6 lasers :P.



Ja, ik zat net ook een filmpje te kijken met 6 lasers:p.
Licht werd bedient door Bob, de trap naar boven door het rokershol heen.

Er stonden echt 2 mensen voor alleen de hijskraan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk nare plek heb je dan zeg, die twee zaten er achter op de grond. Net naar eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 00:51 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Redelijk nare plek heb je dan zeg, die twee zaten er achter op de grond. Net naar eigenlijk!


Wel echt kudos voor hun, ze hebben wel de gehele deco gedaan!

-----

Hoorde dat 2 mensen eruit werden gezet omdat ze aan het roken waren in een zaal. Daarna hebben ze bij de doorsale een nieuw kaartje gekocht. Maar na 10 minuten zijn ze door diezelfde bewaker er weer uitgezet.

Mogen ze dit doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het in de event policy staat dat je niet meer terug binnen mag nadat je buiten bent gezet, dan wel.

Staat dit er niet in kun je gewoon opnieuw aan de deur kaartje kopen (indien mogelijk) en kunnen ze je enkel buiten zetten als je terug iets verkeerd doet.

Correct me if i'm wrong.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten