Khadber schreef:
Overall was de productie heel dik, geluid midvoor was niet geweldig door het missen van speakers daar, maar de volledige show met vlammenwerpers, CO2 kanonnen (goed afgewisseld zodat het niet te heet werd) en 6 multi color lasers. Ook was er een grijper die omhoog, omlaag en open kon met belachelijke strobos erin. Gaaf gedaan voor zo'n kleine prijs.
Ik dacht toch echt dat we er maar 4 in hadden gehangen. Het geluid in de Brothers was de standaard opstelling: 8x ARC en 4x SB28. Zal wel even doorgeven dat er volgende keer 1 sub + 2 tops in de mid erbij kunnen;).
Voor die hijskraan hadden ze echt 2 mensen achter het podium staan op 2 schakelaars aan/uit te zetten.