Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e editie van Dedicated to the Harder Styles in de A12 in Bunnik
Aftermovie van de laatste keer:



Tijd
Zaterdag 28 April 2012
22:00 - 04:00?

Locatie
Studio A12 Site
Bunnik

Prijs
Voorverkoop: € € 17.50

Line-up:
Wildstylez,
Ran-D
Jack of Sound
Secret Bass
MC Da Syndrom
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 16:04 
 

Leuke line-up :thumbsup: , heerlijk die hardstyle zo dicht bij huis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja hier ben ik ook bij, heerlijke line-up. Vorige keer was t ook prima, goed geluid en sfeer zat er dik in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er ook weer bij natuurlijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:44 
 
Hardtraxxer

Vorige keer echt heel goed vermaakt :thumbsup: Dus word zeker weer een optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:39 
 
Hardtraxx Newbie

zeker weten weer aanwezig!! de laatste keer wat zeker vet alleen een beetje kort (L) haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige editie erg goed vermaakt. Top geluid, top muziek en top sfeer. Zeker een optie dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 16:42 
 
Hardtraxxer

hier ben ik ook weer bij, afgelopen keer was het goed te doen. zelfs helemaal nuchter! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ga ik hier ook heen, valt misschien te fietsen vanaf mijn kamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zekerheidje dit! Vorige, eerste editie was een groot succes! Topgeluid, topsfeer, mooie locatie! Deze line-up is ook heerlijk! Wordt weer een mooie :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:35 
 
Hardtraxx Elite

Vorige keer was genieten, sowieso weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien ga ik hier wel ff heen, ligt eraan of ik wat mensen mee kan krijgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig weer in Brothers, maar ik heb The Delicate Sound of Thunder, dus geen optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:35 
 
Hardtraxxer

feestje in de achtertuin, aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zal in deze volgorde gedraaid worden:

Secret Bass
Jack of Sound
Wildstylez
Ran-D

Wordt wel weer een gezellig avondje denk ik. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Er zal in deze volgorde gedraaid worden:

Secret Bass
Jack of Sound
Wildstylez
Ran-D

Wordt wel weer een gezellig avondje denk ik. :cool:

Gelukkig sluit Ran-D af en niet Wildstylez :P

Ik verwacht ook wel weer een gezellige avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ok, kaartje gefixt ^^ . Ben benieuwd wat het gaat worden, verwacht veel goeds van JoS

EDIT: Zie net dat hij Another Day In My Life remix gaat draaien :thumbsup:, vond het origineel al vet, benieuwd wat hij ervan gemaakt heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Heb me gister prima vermaakt hier, vooral JoS was echt knallen. Openen met Bitch :worship: . Another Day In My Life remix niet heel veel van meegekregen, maar klonk best aardig. Hoogtepunt van Wildstylez was voor mij wel KYHU remix, verder veel van 't gebruikelijke spul. Hoorde ook nog Jaydee vocals, maar weet niet of 't een remix, edit oid was. Klonk in ieder geval behoorlijk goed :). Van wat ik van Ran-D meekreeg was dat ook nog best aardig, alleen die On The Edge remix is echt bagger :surrender: .

Hing trouwens wel een goede sfeer, zowat iedereen ging flink los. Da Syndrome blijft ook maar gaan zeg :D .

Had de TL v/d set van JoS nog 'n beetje bijgehouden, dus voor de geïnteresseerden:

1. Frequencerz - Bitch
2. Zatox - Unborn
3. Zany - Frequency (Jack of Sound Remix)
4. TNT & Kutski - Sucksess
5. Tuneboy - I Will Growl
6. Frontliner - Dream Dust
7. Zatox - The Noisemaker (Code Black Remix)
8. Jack of Sound - You're Next
9. Noisecontrollers - Universe Was Born
10. ? - ?
11. The Pitcher - Another Day In My Life (Jack of Sound Remix)
12. The Pitcher & Slim Shore - This Is Who Whe Are
13. Alphaverb - Destination Nowhere (Jack Of Sound Remix)
14. Noisecontrollers - So High (Met Fire To The Rain Vocals)
15. Wild Motherfuckers - Wildest
16. B-Front - Virus
17. Zaza Front - De Grote Dikke Bass Plaat
18. Zany - Psychedelic Trip
19. Zany & Tatanka - Wilde Gullie Front 2 Back (Jack of Sound Mashup)
20. Jack of Sound - Kaylee's Nightmare


Kan best zijn dat het eind niet helemaal klopt, was toen meer bezig met stampen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
3. ? - ?, volgens mij een JoS plaat

Frequency remix :D

Gister ook weer gezellig gehad. Geluid was weer prima en ook qua drukte beter dan vorige vond ik. Had gehoopt dat Ran-D, The Resistance zou draaien en dat deed hij ook netjes. :loving: Verder tof dat Psychedelic Trip weer eens werd gedraaid, blijft episch.

Verder vind ik toch altijd weer jammer dat er op een feest met maar 4 DJ's in de line-up er toch weer tracks dubbel gedraaid worden. Nu vind ik dat in het geval van de Rebirth anthem en de Bassplaat niet zo heel erg, maar komt wel een beetje onprofessioneel over. Zeker als ze gewoon de helft van de set achter de stage staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nummer 3 was de JoS remix van Zany - Frequency volgens mij. Ik kan me herinneren dat nr 10 erg lekker was, alsook de remix van Another Day In My Life. Destination Nowhere remix kende ik nog niet, maar vond het een goede remix.

Voor mij was JoS ook de held van de avond, maar de rest draaide ook erg lekker. En zoals hierboven al wordt aangegeven was de sfeer om te smullen, iedereen ging los. Ook geluid was weer erg goed te noemen, was alleen m'n oordopjes vergeten.

Volgende editie ben ik weer van de partij!

Edit: @Oxbow Deze dubbele platen waren niet zo heel erg inderdaad, maar is wel bijzonder. Ook So High heb ik twee of drie keer gehoord, Secrete Bass draaide hem ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Uberhout schreef:
3. ? - ?, volgens mij een JoS plaat

Frequency remix :D

Gister ook weer gezellig gehad. Geluid was weer prima en ook qua drukte beter dan vorige vond ik. Had gehoopt dat Ran-D, The Resistance zou draaien en dat deed hij ook netjes. :loving: Verder tof dat Psychedelic Trip weer eens werd gedraaid, blijft episch.

Verder vind ik toch altijd weer jammer dat er op een feest met maar 4 DJ's in de line-up er toch weer tracks dubbel gedraaid worden. Nu vind ik dat in het geval van de Rebirth anthem en de Bassplaat niet zo heel erg, maar komt wel een beetje onprofessioneel over. Zeker als ze gewoon de helft van de set achter de stage staan.


Ok, heb hem bij de TL gezet :). Wel heel vet dat Psychedelic Trip gedraaid werd, daar ging ik echt moordend hard op los met een paar wildvreemden (maten van mij zijn meer van die hands up shit :P). Toen Wilde Gullie Front 2 Back en Kaylee's Nightmare daarna ook nog gedraaid werden zat ik helemaal stuk. Misschien toch maar aan m'n uithoudingsvermogen werken.

Wel jammer inderdaad dat sommige platen dubbel werden gedraaid, en dan nog 3x ook in het geval van So High :/ . Was wel komisch dat JoS veel harder opent dan dat Secret Bass afsloot.. Was volgens mij zelfs The Prophet & Audiofreq - We Are One :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 16:19 
 
Hardtraxxer

Was weer een heerlijke editie volgens mij inderdaad wat rustiger als de vorige keer maar geen problemen mee, meer ruimte om te stampen! De sfeer zat er in ieder geval weer dik in, en het geluid :worship: Nu alweer zin in de volgende ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aftermovie:

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten