Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:07 

Hardtraxx Veteran

Was een leuk feestje! Alpha Twins hebben een prima set neergezet, ook direct de set van de avond. The Pitcher was beetje terughoudend, vooral in het begin maar wel een lekker set (niet mijn ding helaas). Adaro draaide zoals je kon verwacht, gewoon goed. Toch heb ik deze set vorige week ook al gehoord en een paar tracks deden 't gewoon niet lekker op dat moment.

Secret Bass is een goede DJ, toch was zijn trackkeuze (vooral 't 2e half uur) heel erg matig. Die andere maar eventje gehoord, klonk wel ok :)

Verder leuke locatie, goed geluid en sfeertje was wel ok. Veel vdk gehalte helaas was soms (vooral aan 't einde) vervelend was.

Goed vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:17 

Hardtraxx Addict

Mooi feestje! Overtrof mijn verwachtingen. Ondanks een paar mindere plaatjes (waar je dan natuurlijk overdreven nog harder los op gaat :') ), toch allemaal goede sets gehoord met een aantal klappers er in!

En Da Syndrome is gewoon een baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 16:10 

Hardtraxxer

Was echt top feestje weer, heerlijk dat geluid daar. Adaro held van de avond voor mij en Da Syndrome blijft en is een baas :worship: Volgende editie weer een zekerheid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 21:19 

Hardtraxx Veteran

Aardig feestje!

Opening was op zich wel aardig, maar werd nergens spannend. Veel hits.
Erna kwam Secret Bass die mixtechnisch wel in orde was, maar ook eigen/onbkeend werk draaide (gok ik zo). Dit had nogal een inkakkende werking op de zaal.
Na een half uurtje kwamen de Alpha Twins kijken en die hadden een prima set. Enige plaat die ik miste was Leave It All Behind. Opbouwend vanaf Rebirth tot aan The Resistance met een paar onverwachte platen ertussen, erg leuk!
Erna weer Secret Bass. Hitje en onbekende plaat op een rustig tempo gemixt, niet heel spannend volgens het publiek.
The Pitcher had ook weer een heerlijk diverse, opbouwende set. Van DBSTF tot aan Spectral, eigenlijk zat alles er in tot aan zijn album aan toe. Leuk!
Erna Adaro die echt alles afbrak met zijn set. Heerlijk gemixt, hard afgesloten en gelukkig geen Hardcore. Heerlijk!

+Show zat goed in elkaar
+Geluid was netjes binnen, had veel matiger verwacht!
+De sets van de headliners
+Bier 2 euro (gretig gebruik van gemaakt!)
+Statafels in de zaal (helaas geen dobbelstenen mee!)

-Buiten pissen met maar net aan voldoende capaciteit.
-Hier en daar vervelende lui. Een smeet er bier uit mijn hand en een ander werd boos omdat er toen een miniscuul beetje bier op je tshirt valt Raar volk.

Later nog maar eens een editie meepakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 22:42 

Hardtraxx Newbie

En t was gezellig met de Hardtraxx crew :thumbsup:
En deze voor Adaro en dasyndrome: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:20 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
+Bier 2 euro (gretig gebruik van gemaakt!)

Dat was te merken, whehe!
Ach ja, voor mij geldt hetzelfde geloof ik.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten