Was een leuk feestje! Alpha Twins hebben een prima set neergezet, ook direct de set van de avond. The Pitcher was beetje terughoudend, vooral in het begin maar wel een lekker set (niet mijn ding helaas). Adaro draaide zoals je kon verwacht, gewoon goed. Toch heb ik deze set vorige week ook al gehoord en een paar tracks deden 't gewoon niet lekker op dat moment.
Secret Bass is een goede DJ, toch was zijn trackkeuze (vooral 't 2e half uur) heel erg matig. Die andere maar eventje gehoord, klonk wel ok

Verder leuke locatie, goed geluid en sfeertje was wel ok. Veel vdk gehalte helaas was soms (vooral aan 't einde) vervelend was.
Goed vermaakt
