Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jwt.

Ik lees veel reacties dat het hier de charme mee verliest et cetera maar ik ben best positief gestemd, eigenlijk. Ook het feit dat het op zaterdag 'pas' om 1 uur begint vind ik wel lekker. Over het algemeen was ik nooit voor 12 / 13 uur op het terrein en vaak stonden er dan al wat toffe namen geprogrammeerd.
Wat ik wel altijd tof vind is op zondagochtend / begin van de middag in een redelijk tempo bier harken voor de tent omdat het middagprogramma toch altijd later begon. Als de zondag nu ook al om 11 uur begint mis je wel weer e.e.a.

Maar verder:
THArdstyler schreef:
Remi is de moeilijkste nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En alle overgebleven lauwe blikken speciaalbier mee het terrein op nemen zit er ook niet meer in op zondag, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
En alle overgebleven lauwe blikken speciaalbier mee het terrein op nemen zit er ook niet meer in op zondag, helaas.


Dat was ook alleen afgelopen 2 edities mogelijk. Maar wel chill om met een zak chips uit te lopen delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
En alle overgebleven lauwe blikken speciaalbier mee het terrein op nemen zit er ook niet meer in op zondag, helaas.

Was nog wel het mooiste, ja. 3 blikken in je kontzak, beetje dansen, bier spuit alle kanten op. Melvin die nog een slokje van mijn hele speciale biertje wilt nemen. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 13:51 
 
Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
En alle overgebleven lauwe blikken speciaalbier mee het terrein op nemen zit er ook niet meer in op zondag, helaas.

Is wel te doen, afgelopen jaar op defqon op zaterdag in m'n zak laten zitten en niemand die er wat van zei. Decibel zaterdag ook geprobeerd en geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartverkoop voor de vriendenplekken begint 1 december al. Afgelopen editie was dat eind april/begin mei als ik het goed zeg. Zijn er vroeg bij dit jaar :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Is wel te doen, afgelopen jaar op defqon op zaterdag in m'n zak laten zitten

Op Defqon liep je vanaf de camping inderdaad zo door, dat is al jaren geen probleem. Daar fouilleren ze niet. De Decibel entree wel altijd. Overigens mocht je 2 jaar geleden, met de oude setting op zondag waar ze nog wel fouilleerden, je bierie wel gewoon meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RomanAnthony schreef:
Melvin die nog een slokje van mijn hele speciale biertje wilt nemen. :evil:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 19:40 
 
Hardtraxx Addict

mitch0162 schreef:
Kaartverkoop voor de vriendenplekken begint 1 december al. Afgelopen editie was dat eind april/begin mei als ik het goed zeg. Zijn er vroeg bij dit jaar :oh:

Hele weekend verkoop begint dan al zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 14:35 
 
Hardtraxx Addict

Vreemd om ze vroeg te zeggen
Maar kaarten binnen, laat het maar snel augustus zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, 140 voor een weekend blijft best stevig, misschien als de lineup heul leuk is
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weekendtickets plus accommodatie binnen! Wel vreemd dat er dit jaar in 1 keer het gehele bedrag betaald moest worden. Voorgaande jaren kon er gewoon betaald worden in termijnen. Nu in 1 keer 2k neertellen!

Hoe dan ook we zijn er weer bij voor het 7e jaar op rij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 04:54 
 
Hardtraxx Addict

broodjebeenham schreef:
Hmm, 140 voor een weekend blijft best stevig, misschien als de lineup heul leuk is

Vind 140 voor 2 dagen festival best mee vallen.
Nog geen 70 per dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Hmm, 140 voor een weekend blijft best stevig, misschien als de lineup heul leuk is


Je kan al voor €99,- naar 2 dagen festival. Dat vind ik oprecht meevallen als je je bedenkt dat ik vorig jaar bijna €80 betaalde voor alleen de zaterdag.

Door de opgeschoven eindtijd is alleen het vervoer terug wat lastig geworden.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 14:45 
 
Hardtraxxer

Defqon kost toch ook zoiets? Ik vind het wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Defqon kost toch ook zoiets? Ik vind het wel prima.

Defqon weekend standaard is iets duurder volgens mij, maar daar krijg je dan ook camping bij (zonder tent hihi)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 15:07 
 
Hardtraxxer

Decibel is dit jaar ook €140,-- inclusief camping. Vorig jaar ook exact dat bedrag overgemaakt. En je krijgt er een extra festival dag bij. Vind de prijs dus helemaal niet fors.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groepsaccommodatie binnen, nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

€99,95 incl fee voor 2 dagen ticket keurig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 13:53 
 
Hardtraxx Addict

Stinson schreef:
€99,95 incl fee voor 2 dagen ticket keurig :thumbup:

Dat noem ik nette prijzen voor een festival van dit formaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2019 21:43 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand hier toevallig 1 persoon tekort / 1 plaats over voor een huisje? Wij hebben een 6 persoons accomodatie geboekt maar we zijn onverwacht met 7. We zijn dus op zoek naar een groep waar we 1 persoon op papier bij kunnen boeken zodat we over 7 travel bandjes beschikken en met zn zevenen in het huisje kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

As ik de line up van Dance Valley zie, betekent dat PP, AOR, Myst, Warface, Regain oa ivm exclusiviteit nirt op decibel staan.
Zijn best grote namen die niet op Decibel staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Jopsterz schreef:
As ik de line up van Dance Valley zie, betekent dat PP, AOR, Myst, Warface, Regain oa ivm exclusiviteit nirt op decibel staan.
Zijn best grote namen die niet op Decibel staan.


Van die namen vind ik persoonlijk alleen Warface een echt grote naam, de rest doen het erg goed hoor maar het zijn niet de grote publiektrekkers voo een feest als Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jopsterz schreef:
As ik de line up van Dance Valley zie, betekent dat PP, AOR, Myst, Warface, Regain oa ivm exclusiviteit nirt op decibel staan.
Zijn best grote namen die niet op Decibel staan.


Mogen ze er vrijdag of zondag niet gewoon staan dan? Niet dat ik deze namen echt zal missen maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 22:01 
 
Hardtraxx Addict

Jopsterz schreef:
As ik de line up van Dance Valley zie, betekent dat PP, AOR, Myst, Warface, Regain oa ivm exclusiviteit nirt op decibel staan.
Zijn best grote namen die niet op Decibel staan.

Want dj's draaien maar 1 feest per dag natuurlijk.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten