Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij met deze ontwikkeling omdat ik gewoon een zeurpiet ben qua muzikale indeling van de zondag. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geeft wel de optie om (als het Defqon weekend geen leuke line up heeft, zeldzaam) dan toch Awakenings te pakken en uiteindelijk ook een hardstyle weekend in de vorm van Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
G dan toch Awakenings te pakken

Ketter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het persoonlijk helemaal niks, mijn eerste reactie was dan ook: Weg is de magie van de zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is het met deze nieuwe opzet ook van een 'zekerheidje' teruggeschroefd naar een 'ik zie tegen die tijd wel'
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 14:24 
 
Hardtraxxer

Oeh ik ben vooral geprikkeld door de langere sets. Zit me al solosets voor te stellen van 2/3 uur van bijv Wildstylez, Phuture Noize, BFront of Noisecontrollers (zoals Spotlight). Dromen mag :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wel een goeie optie dit nu. Zocht nog een vervanger voor Qontinent weekend. Defqon weekender trekt me niet echt en wil wel graag naar Hard Shock dus Intents valt ook af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Jaaa, dit maakt het weekend nog beter. Snachts en sochtends gewoon lekker de ouderwetse gezelligheid van de camping maar toch even net die extra festival dag :worship:


Die gezelligheid zal wel minder worden aangezien er geen grote party tent meer is.... en dan dus ook maar hopen dat het vrijdag mooi weer is bij de pussy lounge stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot 1 uur door :)
Klinkt nu al goed. Dit jaar maar weer eens heen op zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Uit een intervieuw met hardnews

De tijden veranderen naar van 11:00 tot 23:00 naar van 13:00 tot 01:00 voor de zaterdag;
Night Party vervalt, omdat Decibel zaterdag doorgaat tot 01:00 en zondag weer om 13:00 begint.
Zondag alleen main, forest, lake, road open (of te wel minder stages)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja was om 01:00 toch altijd kapot/lam dus zal die nightparty niet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

“De zondag is alleen voor de weekenders, dus er zullen geen losse zondagtickets verkrijgbaar zijn. Dit doet b2s om de optimale sfeer van de weekenders te bewaren.”

Ik vind dit best tof, je weet dat iedereen die er op zondag is dus al minimaal 1 dag op heeft zitten. :D Je bent alleen met een stuk meer dan de afgelopen jaren :D Serieuze optie dit iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2018 01:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
“De zondag is alleen voor de weekenders, dus er zullen geen losse zondagtickets verkrijgbaar zijn. Dit doet b2s om de optimale sfeer van de weekenders te bewaren.”

Ik vind dit best tof, je weet dat iedereen die er op zondag is dus al minimaal 1 dag op heeft zitten. :D Je bent alleen met een stuk meer dan de afgelopen jaren :D Serieuze optie dit iig!


Vooral dit, lekker met zn allen halfbrak over dat terrein struinen geeft vast een gemoedelijk sfeertje, liever dat dan een berg nog frisse buitenlanders erbij die veel te druk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2018 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na een jaartje afwezigheid.. zeker weer in de agenda staan :thumbup:

Ik hoop dat de sfeer zoals die was, ze op de zondag dan wel door kunnen trekken, die was magisch vond ik altijd in de tent op de camping!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2018 11:54 
 
Hardtraxx Addict

Stoux schreef:
“De zondag is alleen voor de weekenders, dus er zullen geen losse zondagtickets verkrijgbaar zijn. Dit doet b2s om de optimale sfeer van de weekenders te bewaren.”

Ik vind dit best tof, je weet dat iedereen die er op zondag is dus al minimaal 1 dag op heeft zitten. :D Je bent alleen met een stuk meer dan de afgelopen jaren :D Serieuze optie dit iig!

Geen losse zondag tickets, wel 2 daags tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2018 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Stoux schreef:
“De zondag is alleen voor de weekenders, dus er zullen geen losse zondagtickets verkrijgbaar zijn. Dit doet b2s om de optimale sfeer van de weekenders te bewaren.”

Ik vind dit best tof, je weet dat iedereen die er op zondag is dus al minimaal 1 dag op heeft zitten. :D Je bent alleen met een stuk meer dan de afgelopen jaren :D Serieuze optie dit iig!

Geen losse zondag tickets, wel 2 daags tickets


Oke...dat zeg ik toch ook niet? Ik heb het over minimaal 1 dag. Ik snap je punt/toevoeging niet echt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een prima ontwikkeling zo, alleen camping gangers op de zondag en gewoon meerdere stages. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
heggenschaar schreef:
Stoux schreef:
“De zondag is alleen voor de weekenders, dus er zullen geen losse zondagtickets verkrijgbaar zijn. Dit doet b2s om de optimale sfeer van de weekenders te bewaren.”

Ik vind dit best tof, je weet dat iedereen die er op zondag is dus al minimaal 1 dag op heeft zitten. :D Je bent alleen met een stuk meer dan de afgelopen jaren :D Serieuze optie dit iig!

Geen losse zondag tickets, wel 2 daags tickets


Oke...dat zeg ik toch ook niet? Ik heb het over minimaal 1 dag. Ik snap je punt/toevoeging niet echt :huh:


Die gast is ook niet helemaal goed.
Kan ie ook niks aan doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks deze in mijn optiek onnodige ontwikkeling toch weer aanwezig, Decibel is ieder jaar weer een van de hoogtepuntjes in het festivalseizoen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 21:48 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
Ondanks deze in mijn optiek onnodige ontwikkeling toch weer aanwezig, Decibel is ieder jaar weer een van de hoogtepuntjes in het festivalseizoen :)

Vind het persoonlijk wel nodig, decibel weekend bleef de laatste jaren toch wel achter bij de andere weekend festivals. De sfeer was top op het weekend maar het gros van de mensen die niets met hardstyle hebben maar voor andere stijlen komen zullen het weekend dus links laten liggen(wat je zag in de kaart verkoop)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht komt het de sfeer op zondag ook wel ten goede .. Nu was het vaak nog rustig aan het begin van de dag (de ekte raw soldiers komen dan hun hol niet uit), tijdens de Pussy Lounge juist érg druk (anabolen Henkies komen hun hol uit) én je hebt keuze uit een aantal artiesten. Dan kies je toch datgene wat je het leukst vindt, in plaats van (tegen je zin) naar artiesten luisteren? Als iedereen naar de artiesten gaat die ze tof vinden, want: keuze, kan dit toch ook positief uitpakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wellicht komt het de sfeer op zondag ook wel ten goede .. Nu was het vaak nog rustig aan het begin van de dag (de ekte raw soldiers komen dan hun hol niet uit), tijdens de Pussy Lounge juist érg druk (anabolen Henkies komen hun hol uit) én je hebt keuze uit een aantal artiesten. Dan kies je toch datgene wat je het leukst vindt, in plaats van (tegen je zin) naar artiesten luisteren? Als iedereen naar de artiesten gaat die ze tof vinden, want: keuze, kan dit toch ook positief uitpakken?


Heb je ook wel weer een goed punt :)
Hopelijk komt het de diversiteit op het festival en tijdens het weekend ook wel een beetje ten goede, dit was op de vrijdag en zondag toch veelal dezelfde opzet ieder jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Heb je ook wel weer een goed punt :)

Vond ik zelf ook wel ja. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi is de moeilijkste nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nie de makkelijkste
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten