Nog erger, dan. Op den duur raak je de tel kwijt.
View on Facebook
Lijkt me gaaf als er gewoon wat DJ's langskomen die gewoon spontaan hun USB inpluggen en b2b gaan draaien. Kan me Defqon herinneren in de 24 uurs tent dat er allemaal verschillende DJ's even langskwamen om wat platen te draaien.wrote:Beter gaan jullie eens wat extra activiteiten / randprogramma en programmering van de Hang-out enzo bekend maken want ik ben benieuwd.
De beach party vorig jaar. En toch ook wel de grote party tent voor de pre en afterparty, sfeer was altijd legendarisch, ben benieuwd of de sfeer hetzelfde blijft nu met de nieuwe indeling.wrote:Wat zijn jullie meest memorabele Decibel momenten of waar kijken jullie juist naar uit dit jaar? Wij kunnen nu al niet wachten op de camping gekte![]()
View on Facebook
He ik zie mijzelf voorbijkomen in je filmpje!
wrote:Geck-O Pres. DJ Medvedzonder twijfel dat dit het beste setje van het weekend wordt
Echt zin in zijn track Ketamine. Is natuurlijk de lievelingstrack van zijn moederwrote:Bij Vandal!sm zeker een kijkje nemen.
wrote:Valt heel smerig tegen vergeleken met andere jaren. Weinig tot niets interessants. Aan de ene kant slim, want zo 'jagen' ze mij wel het festivalterrein op.
wrote:Valt heel smerig tegen vergeleken met andere jaren. Weinig tot niets interessants. Aan de ene kant slim, want zo 'jagen' ze mij wel het festivalterrein op (in ieder geval op vrijdag, waar ik voorheen nog lekker lang bij die Hangout stond (D-Block & S-Te-Fan vorig jaar om er maar even een te noemen)).
2 uur inderdaad pfffff ziekkkkwrote:wrote:Geck-O Pres. DJ Medvedzonder twijfel dat dit het beste setje van het weekend wordt
![]()
Nu al zin in de Timetable
Edit:@Goldenstyle Hij draait 2 uur
Haha, die was zo ongemakkelijk.wrote:Echt zin in zijn track Ketamine. Is natuurlijk de lievelingstrack van zijn moederwrote:Bij Vandal!sm zeker een kijkje nemen.
Voor de nacht ook wel beter, eigenlijk. Sta je niet nog om 6 uur 's ochtends verdwaald in één of andere blokhut maar lig je mogelijk gewoon braaf in je bed. De keuze tussen bed <> line-up hangout is vlug gemaakt.wrote:Valt heel smerig tegen vergeleken met andere jaren. Weinig tot niets interessants. Aan de ene kant slim, want zo 'jagen' ze mij wel het festivalterrein op (in ieder geval op vrijdag, waar ik voorheen nog lekker lang bij die Hangout stond (D-Block & S-Te-Fan vorig jaar om er maar even een te noemen)).
Uh uh jij wel jawrote:Voor de nacht ook wel beter, eigenlijk. Sta je niet nog om 6 uur 's ochtends verdwaald in één of andere blokhut maar lig je mogelijk gewoon braaf in je bed.
Op davai! 2 uur lang squattenwrote:Geck-O Pres. DJ Medvedzonder twijfel dat dit het beste setje van het weekend wordt