Gewoon niet douchen tijdens Decibel weekend.
Alsof het op een camping pommer en kwel is overal, Zand schuurt de maag zeggen wij!
wrote:Omg, string? Super geil.
wrote:poezen
wrote:string
Ooit gehoord van waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?wrote:Jezus wat klinken sommige hier als een stel verwende luxe poezen zeg![]()
Alsof het op een camping pommer en kwel is overal, Zand schuurt de maag zeggen wij!
Enorm chill als je vaag bent en stomme shit op YouTube wil kijken en geen onbeperkt internet hebtwrote:wrote:WiFi
Zal je verbazen hoe weinig dat scheelt in de long run als het gaat om het extra eten, drinken e.d. wat je betaalt op een campingwrote:Met het geld dat je bespaart met camping t.o.v. huisje kun je onbeperkt internet nemen
Bedankt dat je me niet normaal noemt..wrote:Een normaal mens kiest het laatste, gek niet?
Ben je ook niet.wrote:Bedankt dat je me niet normaal noemt..wrote:Een normaal mens kiest het laatste, gek niet?
Er is geen wifi daarwrote:Enorm chill als je vaag bent en stomme shit op YouTube wil kijken en geen onbeperkt internet hebtwrote:wrote:WiFi
Oh zo bedoel jewrote: Er is geen wifi daar
Deze zou ik toch niet zo snel beantwoorden nu.wrote: on: @Sarabande waar zit jij precies?
wrote:Deze zou ik toch niet zo snel beantwoorden nu.wrote: on: @Sarabande waar zit jij precies?
Noord-Nederland, op dit moment.wrote: on: @Sarabande waar zit jij precies?
Onbeperkt internet geeft je geen eigen douche en bed.wrote:Met het geld dat je bespaart met camping t.o.v. huisje kun je onbeperkt internet nemen
Kroatië op dit momentwrote:Noord-Nederland, op dit moment.wrote: on: @Sarabande waar zit jij precies?
Hoe kan ze nou weten waar haar tent over een maand staat?
Jaar lang onbeperkt internet in ruil voor 2 dagen geen eigen douche.wrote:Onbeperkt internet geeft je geen eigen douche en bed.wrote:Met het geld dat je bespaart met camping t.o.v. huisje kun je onbeperkt internet nemen
Wat heeft pommer hier mee te maken? Oh wacht natuurlijk.wrote:Jezus wat klinken sommige hier als een stel verwende luxe poezen zeg![]()
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Heeft weinig met luxe te maken. Ik vind het echt niet erg om in mijn tentje op een luchtbedje te moeten liggen en 's nachts te moeten douchen in een toiletgebouw op 3 minuten lopen. Wat ik daarentegen wel erg vind is om voor de 8e keer teringlijers als buren te hebben die een box zo groot meenemen als een volwassen beer en die die box gedurende het hele weekend geen minuut uit zetten. Dat ik dan op mijn 28e levensjaar kies voor een plek waar enige stilte heerst, lijkt me niet heel gek.wrote:Jezus wat klinken sommige hier als een stel verwende luxe poezen zeg![]()