Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 20:30 

Donateur

Ik heb een 4 persoons chalet gereserveerd voor Decibel. Die ga ik niet gebruiken. Iemand hier die hem wil? Moeten wel even kijken hoe we dat doen met overzetten aangezien dat pas kan als hij is betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 20:33 

Je avatar is eng
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 20:34 

Donateur

En jij bent geen 81 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 10:19 

Hardtraxx Veteran

http://www.b2s.nl/news/69548/decibel-ou ... UCTs62qpBd

Een Extreme Loudness stage... Jezus wat slecht zeg. Ik ben een liefhebber van RAW, maar dit vind ik echt onzin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 11:00 

Hardtraxx Crew

Basshunterzz schreef:
http://www.b2s.nl/news/69548/decibel-outdoor-the-festival/#.VUCTs62qpBd

Een Extreme Loudness stage... Jezus wat slecht zeg. Ik ben een liefhebber van RAW, maar dit vind ik echt onzin..

Ik neem aan dat die stage volgens hetzelfde principe zal zijn als de Indigo op DefQon.1 , dus helemaal nieuw is het ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 11:05 

Hardtraxxer

Heb je al een loudness stage ga je een extreme loudness stage erbij doen vind dit inderdaad ook wel een beetje overbodig. Ze kunnen de loudness stage beter uitbreiden als derde mainstage want het zal er wel weer gewoon hellemaal vol staan omdat de raw toch wel een stukje populairder is op het moment als de euphorische hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 11:10 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Basshunterzz schreef:
http://www.b2s.nl/news/69548/decibel-outdoor-the-festival/#.VUCTs62qpBd

Ik neem aan dat die stage volgens hetzelfde principe zal zijn als de Indigo op DefQon.1 , dus helemaal nieuw is het ook niet.

Ja snap het idee, maar het ging mij eigenlijk meer om de naam :P

Maar als ik het goed begrijp is de tweede area van D4L en B2S Rookies weer verdwenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 11:13 

Hardtraxxer

Ik tel ook 2 stages minder dan vorig jaar. Maar ik vind de Extreme loudness stage wel een positieve verbetering! Al was het wel te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 13:54 

Donateur

Basshunterzz schreef:
Maar als ik het goed begrijp is de tweede area van D4L en B2S Rookies weer verdwenen

Citaat:
11:00 - 12:30: Bold Action
12:30 - 13:30: Eyoung
13:30 - 14:30: Electronic Vibes
14:30 - 15:30: The Resistance
15:30 - 16:30: Regain Polen
16:30 - 17:30: S1ngular
17:30 - 18:30: Cyber Zwitserland
18:30 - 19:30: Live: Dutch Movement
19:30 - 20:00: The Beast Project Spanje
20:00 - 21:00: Vicious Conspiracy Denemarken
21:00 - 22:00: Maloonatic Australiƫ
MC: Tellem

Ik geloof ook nooit dat dat als stage zo goed uitgepakt heeft. Bovendien zie ik op die extra mega intens raw stages allemaal namen die nog niet langer dan een jaar meedraaien dus in principe zijn dat ook gewoon verkapte talent stages. Super talent raw extra raw (en soms harddrop want dat moet volgend jaar populair worden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 14:05 

Hardtraxx Veteran

Op Q-base was ook al een XXXXTRA RAW stage... vind de benaming een beetje suf, echt dat "WE MOETEN STEEDS HARDER" idee... maargoed, snap wel dat ze de drukte van het raw publiek willen verdelen (vorig jaar was de loudness gewoon een paar keer vol toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 14:08 

Donateur

Correct, iets wat echt niet moet kunnen imo. Net als anderhalf uur wachten om het terrein op te komen. Of lockers vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 14:15 

Hardtraxx Veteran

Dus als ik het goed begrijp, vliegt de industrial eruit, na vorig jaar al schandalig te zijn behandeld...vrees dat het wederom geen Decibel wordt voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 14:24 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Dus als ik het goed begrijp, vliegt de industrial eruit, na vorig jaar al schandalig te zijn behandeld...vrees dat het wederom geen Decibel wordt voor mij.

Denk dat het eerder weer samen zal gaan met de frenchcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 14:37 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Steffnov schreef:

Wat ook een bijzonder slecht idee zou zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 15:35 

Hardtraxxer

Ik vind het een positieve verandering aangezien namen zoals main concern, d-sturb ed. (voorlopig) toch geen plek krijgen op de grote stages (blue, loudness stage, hangar). Dat het het nu wordt bestempeld alsof alles maar harder moet vind ik dus ook een beetje onzin. Raw hardstyle is gewoon populair dus meer vraag en daarom ook meer aanbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 16:59 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Miwer schreef:
Steffnov schreef:

Wat ook een bijzonder slecht idee zou zijn

Ze zijn toch maar 1 jaar gescheiden geweest op decibel(vorig jaar), alle jaren er voor samen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:28 

Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
Steffnov schreef:

Industrial en frenchcore samen :/
Het erge is dat het nog best zou kunnen gebeuren, industrial stage op MOH bijvoorbeeld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:31 

Hardtraxx Addict

tacoboy26 schreef:
Miwer schreef:
Steffnov schreef:

Industrial en frenchcore samen :/
Het erge is dat het nog best zou kunnen gebeuren, industrial stage op MOH bijvoorbeeld..

Het lijkt wel of iedereen vergeten is dat alleen in 2014 die stages gescheiden waren en de jaren daar voor het al samen zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:42 

Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
Het lijkt wel of iedereen vergeten is dat alleen in 2014 die stages gescheiden waren en de jaren daar voor het al samen zat.

Dat wist ik inderdaad niet, maar nog steeds slaat het nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 19:41 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Ze zijn toch maar 1 jaar gescheiden geweest op decibel(vorig jaar), alle jaren er voor samen?

Toen had je een beetje up-tempo tussen de industrial door. En dat was ook een slecht idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 23:24 

Hardtraxxer

ook geen reactor stage dus :/
had gehoopt dat ze hier de subground stage van gingen maken zoals oorspronkelijk het idee was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:15 

Hardtraxxer

Line-up
Decibel outdoor 2015 draait om alle hardere dancestijlen; of je nu van Hardstyle, Hardtechno, Freestyle, Hardcore, Classics of Frenchcore houdt, overal op het festivalterrein is wel een plek waar jij de dag van je leven hebt. Deze editie zijn de volgende b2s stages traditioneel aanwezig: back2school, Euphoria, refuse, Hardcore4life, Darkness4life, 1992 is 4 you!, Pussy lounge, UP!, Remember, Loudness, Drop the Bass en uiteraard de Decibel mainstage. b2s heeft ook dit jaar iets nieuws voor jullie in petto. Deins jij niet terug voor een tandje harder in RAW? Dan is de Extreme Loudness stage iets voor jou. Een plek voor de echte die hards!
Kortom, van 11.00 tot 23.00 uur is er genoeg variatie in de verschillende stijlen. Struin samen met je vrienden of vriendinnen het unieke festivalterrein van de Beekse Bergen af. Dans heerlijk aan het water bij de Decibel mainstage, ga los in het bos en geniet van de sfeer om je heen. Decibel outdoor bezorgt jou het ultieme festivalgevoel! Welke DJ's verantwoordelijk zijn voor de muziek blijft nog even geheim, maar we kunnen je alvast vertellen dat de line-up eind mei bekend wordt gemaakt. Houd de website en social media kanalen van b2s dus goed in de gaten.

Voorverkoop
Wil je zeker aanwezig zijn bij Decibel outdoor 2015? Zorg er dan voor dat je op zaterdag 9 mei om 13.00 uur klaar zit. Dan start de voorverkoop van de zaterdag festival tickets via de b2s ticketshop. Vorig jaar waren de beschikbare tickets binnen een paar uur uitverkocht!
Mocht je al zeker weten dat je met de auto of het openbaar vervoer komt, selecteer dan gelijk je Decibel parkeer- of pendelbusticket in je bestelling. Dit is namelijk goedkoper in de voorverkoop. Uiteraard kun je ook nog op een later tijdstip bepalen om een parkeer of pendelbusticket te bestellen.

Decibel outdoor - the weekend
Wil je langer genieten van Decibel outdoor 2015 en heb je naast de verkoop van de weekend tickets gegrepen? Goed nieuws! Voor de echte 'happy campers' zijn er nog een beperkt aantal weekendtickets vrijgekomen. Dus wil je naast het festival op zaterdag losgaan tijdens de Friday kick-off party, Saturday nightparty en de Sunday closing party? Boek dan op zaterdag 9 mei om 13.00 uur je weekendticket via de b2s ticketshop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:30 

Hardtraxxer

Hoop dat acts als Main-Concern en Harstyle Mafia op de Extra loudness stage staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:42 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
Hoop dat acts als Main-Concern en Harstyle Mafia op de Extra loudness stage staan.

Punch Patrol :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:04 

Hardtraxx Veteran

Haha jezus extreme loudness
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten