Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 22:17 

Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Toch altijd wel het feest weekend van het jaar dit. Na 4x een in een "comfort tent" dit jaar de bungalow geboekt.
Tent was ook altijd super.. maar we hebben elk jaar het grote geluk dat dr. peacock & co de hele nacht op ons veldje staan te draaien. :P

haha ja voor hem was het altijd al het festival van het jaar ook voor hij bekend werd.
Dus beetje zoeken zal je ze ieder jaar wel vinden haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 13:53 

Hardtraxxer

De pre- en afterparty en alle faciliteiten zijn dit jaar op camp west. Scheelt weer wat kilometers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 13:57 

Hardtraxx Addict

Seneeq schreef:
De pre- en afterparty en alle faciliteiten zijn dit jaar op camp west. Scheelt weer wat kilometers :thumbsup:

en het is niet mogelijk om op oost te komen als je op west staat.

wel grappig om op facebook te zien hoeveel mensen lopen te zeuren dat ze meer betalen voor de goede locatie en niet snappen dat ze meer betalen omdat ze in een huisje zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 14:44 

Hardtraxx Veteran

Seneeq schreef:

Je bedoelt waar alle tenten staan, safaricamp/park? Waar is er daar plek voor zo'n grote tent etc. dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 15:01 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Seneeq schreef:

Je bedoelt waar alle tenten staan, safaricamp/park? Waar is er daar plek voor zo'n grote tent etc. dan?

Ik las op facebook dat er word gewerkt een aan nieuwe locatie. Iets wat er vorig jaar nog niet was. Het is ook meer dan alleen een (grotere) pre tent, er komt ook een 24 uur's cafe, bios, mini kermis etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 15:05 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Het is ook meer dan alleen een (grotere) pre tent, er komt ook een 24 uur's cafe, bios, mini kermis etc.

vandaar mijn "etc." :P
Maar cool, ben benieuwd, hoop wel dat het een beetje ver van onze plek af is ivm herrie, rust moet je ook hebben in zo'n weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 15:39 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Miwer schreef:
Het is ook meer dan alleen een (grotere) pre tent, er komt ook een 24 uur's cafe, bios, mini kermis etc.

vandaar mijn "etc." :P
Maar cool, ben benieuwd, hoop wel dat het een beetje ver van onze plek af is ivm herrie, rust moet je ook hebben in zo'n weekend.

ik stond met defqon.1 2013 in het verlangde van de pre tent en door ziekte vrijdag niet tot het eind gebleven, mijn lucht bed trilde mee maar met oordoppen in nergens last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 13:54 

Hardtraxx Addict

http://www.b2s.nl/subsites/decibel/2015 ... %20mailing
camping plattegrond
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 14:55 

Hardtraxx Veteran

Dat ziet er wel uit als een groot veld. :)
Entree voor camp west is ook verplaatst zie ik, hopen dat dat nu wat sneller gaat dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 18:00 

Hardtraxxer

Ben benieuwd of er ook controle is aangezien je nu niet meer met wagen het park op mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 09:34 

Hardtraxxer

Wanneer is KvK van de zaterdag dan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 10:33 

Hardtraxxer

stanlesz schreef:

http://www.kvk.nl/orderstraat/product-k ... 2410980000 ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 10:55 

Hardtraxx Veteran

stanlesz schreef:

De verkoop voor Decibel outdoor – the festival start 9 mei om 13.00 uur via de b2s ticketshop.

Staat gewoon op de website http://www.b2s.nl/decibel2015/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 13:51 

Hardtraxxer

Paultheone schreef:
stanlesz schreef:

De verkoop voor Decibel outdoor – the festival start 9 mei om 13.00 uur via de b2s ticketshop.

Staat gewoon op de website http://www.b2s.nl/decibel2015/

Wat verschrikkelijk dramatisch dat ik hier overheen gelezen heb :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 22:16 

Hardtraxx Addict

Denk dat ik Decibel echt een geweldig feest vind, alleen de prijs van 72,50 vind ik teveel. Is het het echt waard om te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:02 

Hardtraxxer

MDesiqn schreef:
Denk dat ik Decibel echt een geweldig feest vind, alleen de prijs van 72,50 vind ik teveel. Is het het echt waard om te gaan?

Als Harder Styles liefhebber moet je er toch wel geweest zijn imo :cool:
Of het 72,50 waard is, is aan jou. Je zou ook een weekend kunnen gaan, dan is de entreeprijs gevoelsmatig lager..
Prijzen rijzen echt de pan uit. Zeker als je bedenkt dat de artiesten die op Decibel geboekt worden relatief weinig kosten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 23:34 

Hardtraxx Addict

Youri! schreef:
MDesiqn schreef:

Of het 72,50 waard is, is aan jou. Je zou ook een weekend kunnen gaan, dan is de entreeprijs gevoelsmatig lager..
Prijzen rijzen echt de pan uit. Zeker als je bedenkt dat de artiesten die op Decibel geboekt worden relatief weinig kosten :thumbdown:

Kan er niet gewoon een grote petitie gestart worden onder de mensen die festivals afgaan dan we de entree prijzen lager willen hebben? Niet dat het enorm veel uit zal maken maar misschien zijn er een paar organisaties die er naar zullen luisteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 00:07 

Hardtraxxer

MDesiqn schreef:
Youri! schreef:
MDesiqn schreef:

Kan er niet gewoon een grote petitie gestart worden onder de mensen die festivals afgaan dan we de entree prijzen lager willen hebben? Niet dat het enorm veel uit zal maken maar misschien zijn er een paar organisaties die er naar zullen luisteren..

Doe je best, ik ben de eerste die 'm ondertekend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 00:45 

Aan het typen...

B2S in ieder geval niet, die organisatie is daar te arrogant voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 01:05 

Hardtraxx Veteran

Gaan ze niet doen.
Ze gooien er elk jaar een paar euro bovenop en het raakt ook nog eens elk jaar sneller uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 01:31 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Gaan ze niet doen.
Ze gooien er elk jaar een paar euro bovenop en het raakt ook nog eens elk jaar sneller uitverkocht.

Schandalig. Je zou zeggen dat het toch een keer moet ophouden met die jaarlijkse verhogingen van een paar euro. Gaat nergens meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 01:47 

Kraak... Piep...

Was daar laatst niet iets over, dat artiesten de prijzen omhoog gooien en daardoor de feesten ook duurder worden? Nu zal B2S, en Q net zo, daar niet zo veel last van hebben gok ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 03:21 

Vorig jaar de volle mep betaald voor dit festival. Ben echter vanuit ingang zuid nooit verder gekomen dan de Remember stage (Alles verder dan de Loudness/Remember niks van meegekregen, ook geen main gezien). Hoe legendarisch dat ook was, ik vind het duur betaald voor zoiets. Het is wel op kruipafstand, maar ben zelf zo 1 2 3 niet meer van plan om zoveel te betalen voor dit evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 03:49 

Hardtraxx Newbie

Derde jaar oprij weer van de partij op de camping maar inderdaad de prijs vliegt omhoog.
De rekening van dit jaar maar is tegenover die van vorig jaar gezet.
En inderdaad ze gooien overal gewoon 5 euro bij op en bij het huisje 50:)
http://puu.sh/gGd3U/8e6bbbd388.png

Maar ik denk dat ik net als alle andere campinggangers mag zeggen dat het elke cent dubbel en dwars waard is! Wat een geweldig weekend! Het treintje stopt bij ons voor het huisje dus dat de pre/night/after daarginder is maakt ook niet zoveel uit!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 11:45 

Hardtraxxer

Vond wel dat je goed kon merken dat ze extra kaarten hadden verkocht voor de zaterdag afgelopen jaar.. Man wat was het overal druk! Ook op het loop pad .. gaat dit jaar weer gebeuren natuurlijk :aww:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten