Ja ja ja ja ja zo graag.wrote:Hoop dat acts als Main Concern en Harstyle Mafia op de Extra loudness stage staan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik denk dat de Extreme Loudness gaat lijken op Loudness Klokgebouw/Maassilo. Daar heb je ook vaak wat minder bekende namen, in tegenstelling tot de Loudness stage op Decibel.wrote:Ja ja ja ja ja zo graag.wrote:Hoop dat acts als Main Concern en Harstyle Mafia op de Extra loudness stage staan.Gewoon de hele Spoontech crew op de Extreme Loudness gooien en ik ben daar niet weg te slaan.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
deetox en delete als duo op de night party (bron b2s tv)
Vind het een aparte keus omdat dit toch wel erg raw is en een groot deel van het volk daar niets mee heeft, des ondanks gewoon even gaan kijken
Vind het een aparte keus omdat dit toch wel erg raw is en een groot deel van het volk daar niets mee heeft, des ondanks gewoon even gaan kijken
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
deetox en delete als duo op de night party (bron b2s tv)
vorig jaar stonden E-force , Digital Punk en Radical er als ik het me niet vergis, dat is toch ook alleen maar Raw?wrote:deetox en delete als duo op de night party (bron b2s tv)
Denk dat de mensen dit best wel goed zullen trekken
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Vorig jaar kwamen Deetox & Delete ook bij de set van Titan op de after op zondagwrote:vorig jaar stonden E-force , Digital Punk en Radical er als ik het me niet vergis, dat is toch ook alleen maar Raw?wrote:deetox en delete als duo op de night party (bron b2s tv)
Op dat tijdstip vinden die mensen alle muziek inmiddels wel prima om aan te horen denk ik 
ja en dat was goudwrote:Vorig jaar kwamen Deetox & Delete ook bij de set van Titan op de after op zondagwrote:vorig jaar stonden E-force , Digital Punk en Radical er als ik het me niet vergis, dat is toch ook alleen maar Raw?wrote:deetox en delete als duo op de night party (bron b2s tv)
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 40 minutes ago
Zie delete altijd liever alleen draaien en met deetox is dat niet heel geweldig. Vind haar nog steeds ondermaats
11:00 - 12:30: The Vision, redelijk vol tegen het einde aanwrote:vorig jaar was de loudness gewoon een paar keer vol toch?
12:30 - 14:00: Exit Mind, redelijk vol
14:00 - 15:30: Digital Punk vs E-Force, iets te vol
15:30 - 17:00: Adaro, veelste maar dan ook echt veelste vol
17:00 - 18:30: B-Front, goed vol
18:30 - 19:15: Live: Titanomachy, goed vol
19:15 - 20:45: Degos & Re-Done, wat aan de rustige kant
20:45 - 21:30: Live: Radical Redemption, veelste vol
21:30 - 23:00: Dark Pact vs Warface, half vol
Dus er moest eigenlijk wel iets aan gedaan worden.
Ja de Loudness en Extreme Loudness gewoon vermijdenwrote: Dus er moest eigenlijk wel iets aan gedaan worden.
Dit gaat trouwens mijn eerste keer Decibel worden.
Loudness tent vorig jaar tijdens Adaro was gewoon niet leuk meer. Ik stond een half uur van tevoren in die tent en een kwartier voordat Adaro opkwam barstte het al helemaal uit zn voegen. Niemand kon meer bewegen, echt kut. Stonden zelfs mensen buiten 'in de rij' 
Bij adaro was die idd door beveiliging afgesloten, mocht niemand meer bij, dat was echt niet leuk meer 
De zaterdag proberen aanwezig te zijn 
Inderdaad, zag er fuking raar uit. gewoon een tent afgesloten door een hoop beveiliging en dat voor ongeveer een uur ofzo? buiten op de steiger bij de opening vooraan was trouwens nog redelijk wat ruimte om los te gaan, maarja je zag geen ene kut daarwrote:Bij adaro was die idd door beveiliging afgesloten, mocht niemand meer bij, dat was echt niet leuk meer
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Vond het vorig jaar sowieso wel 'druk' behalve op de mainstage.. daar had je alle ruimte de hele dag door.
Maar op het pad dat over het terrein heen loopt vond ik het errrrug druk
Maar op het pad dat over het terrein heen loopt vond ik het errrrug druk
-
SHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2013
- last seen Jul 2019
Kan zijn dat ik het fout heb. Maar was er afgelopen jaar ook niet een test met een x aantal meer bezoekers ?
Dacht zelf iets van 5000 meer maar weet dit niet zeker.
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
5000 of 10.000 mensen meer op de zaterdag was het volgens mij.. en dat was goed te merken ookwrote:Kan zijn dat ik het fout heb. Maar was er afgelopen jaar ook niet een test met een x aantal meer bezoekers ?
was het niet ipv 55000 naar 60000?wrote:5000 of 10.000 mensen meer op de zaterdag was het volgens mij.. en dat was goed te merken ookwrote:Kan zijn dat ik het fout heb. Maar was er afgelopen jaar ook niet een test met een x aantal meer bezoekers ?
zoiets meende ik te horen
Met een extra tweede drijvende stage, op zich plek zat die 5000 man kwijt te kunnen zou je zeggen..
Ik heb trouwens vernomen van iemand binnen b2s, dat er ook dit jaar gewoon 2 gescheide darkness4life stages zijn, dat ze juist zeer tevreden waren daarover 
Oh dus ik hoef niet te halen voor je?wrote:Heb mijn tickets al weken