2de keer een heel weekend Decibel.
Vorig jaar hebben we echt 2 uur staan aanschuiven voor te parkeren, was dit jaar veel beter georganiseerd.
Sfeer zat er goed in op de pre party en het geluid was goed.
Zaterdag een klein rondje gelopen, Bass Modulators waren weer uitstekend, zoals altijd.
Met pijn in het hart The Geminzers vs The Machine moeten missen omdat de rest ging schuilen bij Digital Punk.
Retaliate With Hate, Whiplash, Unleash War en Supremacy anthem voor het eerst live gehoord, lekkere plaatjes
Frequencerz vs Warface zat het tempo en de sfeer er goed in, wel een redelijk voorspelbare set. Heb toch geprobeerd er het beste van te maken aangezien iedereen maar 20 vierkante cm had om los te gaan
Ik heb me echt enorm gestoord aan de drukte en duwende mensen, een zware domper vind ik. Maar daar kan b2s niets aan doen.
Vervolgens naar Josh & Wesz gegaan, altijd gezellig sfeertje en leuke set
Nadien naar Regain gegaan, ondanks de flinke regen heb ik me daar rot geamuseerd, heerlijke mix tussen oude en nieuwe platen. Genieten!
Uiteindelijk naar Radical Redmption gegaan. Bijna alleen maar RR platen, maar ze zijn stuk voor stuk echt bruut. Die nieuwe plaat van MM 'Ain't fucking around'? is echt een bazenplaat. Die outro
Afgesloten bij Delete, Vazard & Main Concern, de laatste 2 had ik nog nooit live gehoord. Ben niet zo bekend in hun stijltje maar ze hebben me toch echt wel overtuigd. Genoten van de 1ste tot de laatste moment.
Bizar vet

zeker voor herhaling vatbaar.
Afterparty met Jack of Sound, Frequencerz, Delete vs Deetox & Partyraiser vond ik ook heel vet, alleen duurde het erg lang voor er wat volk binnenkwam. Matig sfeertje in het begin, je werd raar aangekeken als je goed losging.
Zondag waren Noisecult, Bass Modulators, Noisecontrollers en Adaro geweldig. Chain Reaction en DV8 rocks vielen me toch tegen.
Het beste moment van heel het weekend was gewoon het beatport café daarna. Wat een sfeer, wat een mensen, wat een begaaide boel

echt geweldig, heb me rot geamuseerd en dat voel ik nu nog