Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 22:07 

Hardtraxxer

Degos & Redone in de stromende regen, B-Front in de regen en Vazard & Delete vs Main Concern hebben wel echt mijn dag gemaakt. De laatste anderhalf uur in de loudness tent, wat was dat vet zeg. Heb genoten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 22:17 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
- Meer dan een uur stilgestaan bij die Kiss & Ride. Uiteindelijk gooide ze de weg van die brug richting dat parkeerveld open. Ben benieuwd hoe lang mensen daar nog hebben stil gestaan

Ongeveer 1uur en een kwartier. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 22:20 

Hardtraxx Crew

Firetrap schreef:
wootum schreef:
Heel de dag Remember geweest. Jammer dat het zowat heel de dag regende, maar dat bracht ook weer wat extra sfeer met zich mee door de mensen. Area stond ook grootste gedeelte van de dag helemaal vol. Setjes van de dag van Geck-O en Zatox :loving:

Wat draaide Zatox zoal? Heb het idee dat ik heel jaloers word als ik zijn tracklist zie.

Edit: Zie het al :love:

Hij draaide, naast de tracks die boven mij al genoemd waren, ook nog Zatox & Vamper - The Crew :loving: Vind ik een van z'n sterkste nummers.

EDIT: Was ik vergeten, maar toen ik even in de Loudness stond te schuilen draaide Digital Punk For The Girls ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

Oja nog hulde aan de kerel die tijdens Alphaverb bij Triangle Of Life de hoogte van de melodie schreeuwend kon halen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 02:02 

Hardtraxxer

Tussen 12:00-13:00 ergens binnen gekomen. Kluisjes en munten ging redelijk vlot. Ook bij de ingang zelf was het helemaal niet druk. Half uurtje bij de main gestaan waar Cyber met zn openingsset bezig was. Prima openingsplaatjes gehoord. Toen de groep compleet was het terrein gaan verkennen. Richting de loudness gegaan waar Outbreak net begonnen was. Draaide volgens mij Crypsis - break down low. Snel doorgegaan naar de pussylounge. Onderweg nog even snel een blik geworpen op de andere stages die er allemaal wel prima uitzagen. Pussylounge zag er goed uit vergeleken de main. Daar half uurtje naar dr phunk geluisterd volgens mij, was best geinig. Hoorde hem nog een hhz track draaien. Weet de titel van de track niet maar hhz had die op zn laatste qlimax ook in zn set zitten redelijk aan het begin na die dragonborn edit. Fijne plaat om te horen :) om 14:00 door naar de euphoria voor de eerste act die ik echt wilde zien: Da Tweekaz. Vorige decibel ook gezien en dat was toen echt goed lache geblazen :clap: was helaas wel gelijk overvol in de tent omdat het begon te regenen.

Rond 16:00 wat eten gaan halen, en gelijk doorgegaan met een aantal gasten naar de extreme loudness. The machine & the geminizers waren aan het draaien. Zodra we daar net de hoek om kwamen lopen op het grote looppad hoorde ik gelijk the machine - rollin. Die plaat vind ik geweldig vet dus kreeg er gelijk al flink zin in. Snel bier gehaald en daar t vlot op. Goed vermaakt daar. Heb onderandere godcore, apocalypse, path to extinction en nog een paar platen waarvan ik de titel nu ff niet weet. Jason Payne daaide daarna. Paar platen van meegepakt maar uiteindelijk de rest van de groep weer opgezocht bij de up. Net toen ik wegliep mixte hij btw POW in, een plaat die ik heel graag live wilde horen gisteren. Dus snel nog even gewacht :P bij de up nog even blij rondgesprongen, altijd even leuk om daar te kijken. Door naar Josh en Wesz op de remember. Setje was prima en weer paar leuke platen gehoord die je weer enigzins vergeten was.

En toen was het tijd voor de act waar ik echt helemaal naar uitkeek: Regain! K was ondertussen mn hele groep kwijt geraakt, maar dat boeide me helemaal niets meer. Compleet uit mn plaat kunnen gaan op al zn platen die ik graag wilde horen. Moest uiteindelijk ff gaan pissen, maar zodra ik het vlot af was zag ik dat er een lijn van securitymannen staan die iedereen tegenhielden omdat het te druk zou zijn. Ik had toen al gelijk al spijt dat ik daar was weggegaan, maargoed. Even moeten wachten en mocht toen het plateau weer op. Snoeisessie daar heerlijk afgemaakt.

Door naar Blademasterz op de remember waar ik ook een aantal vrienden weer terug had gevonden. Goed kunnen genieten van een aantal tracks die ik niet zag aankomen of alweer bijna vergeten was. Even een traantje weggepikt bij wake up :cry: wat was dat kut zeg. Wilde zelf hierna naar Delete & Vazard vs Main Concern maar de rest niet. Dus maar alleen gegaan en oh wat was dat een goeie keuze. Loudness was na radical natuurlijk weer goed leeggelopen waardoor temperatuur weer goed te doen was en ruimte ook. Had gehoopt op veel Delete spul (platen als fatal,dismissed, fast lane enz) maar die kwamen helaas niet. Hier ook gelukkig geen problemen mee gehad want och och wat is dat spoontech spul toch gruwelijk vet! Ik kende geen enkele plaat maar stond toch elke keer met mond open te luisteren en te genieten. Flink kippevel nog bij sound of victory :loving: en daar was ie dan uiteindelijk, een delete plaat die ik heel goed kende: abduction! Heb er nog steeds geen woorden voor hoe vet ik dat vond. Die 4 verschillende kicks in die mid intro :drool: :drool: :drool:

Hierna mn groep weer opgezocht die eindshow aan het kijken waren bij de main. Snel gevonden en nog 3 min van de endshow gezien. Gelijk naar de bus gelopen en die al snel gevonden. Jammer dat het dan weer 2 uur duurt voordat ie kon gaan rijden.

+ regain :clap: respect voor deze gozer
+ delete vazard main concern kende zo goed als geen tracks die gedraaid werden, maar oh wat was dit vet
+ remember stage concept blijft gewoon gruwelijk vet

- weer, valt niets aan te doen maar was toch jammer
- mainstage was niet mooi
- geluid bij de remember en extreme loudness was vorig jaar veel beter (toen er een adamson geluidssysteem stond)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 09:54 

Hardtraxx Veteran

Ultraterrorloudsound schreef:
- geluid bij de remember en extreme loudness was vorig jaar veel beter (toen er een adamson geluidssysteem stond)

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 10:52 

Hardtraxxer

Hij zal wel gewoon de xtreme loudness stage bedoelen aangezien dat vorig jaar ook de remember was
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 12:17 

Hardtraxxer

Ik bedoel inderdaad de plek van de stage, vorig jaar de remember/nu extreme loudness en vorigjaar de up/ nu de remember
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 13:33 

Hardtraxx Elite

Heeft er iemand beeldmateriaal van het 24/7 beatport cafe gisteren na de afterparty?
Zoiets heb ik zelden meegemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 13:40 

Hardtraxxer

Prima feestje! Geen verslag maar wel de + en - punten.

+ Bass Modulators, lekkere oude klappers met nieuw euforisch werk, lekker setje!
+ Radical Redemption
+ Neophyte op de Pussy Lounge

- Regen
- Drukte, warmte en de vallende zweetdruppels in de Loudness
- Aankleding Mainstage
- Wegkomen met de bus. 1.5 uur stil gestaan en ook nog eens een verplicht half uur stoppen op de terugweg!

Van het ene uiterste (Decibel 2012?) waar het 35 graden was naar het andere uiterste, 20 graden en heel wat regen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 13:52 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Heeft er iemand beeldmateriaal van het 24/7 beatport cafe gisteren na de afterparty?

Ja ik heb er 2 vage filmpjes van, zal ze straks wel uploaden, eerst ff douchen.

Tracklist Alphaverb tot aan Magic:

Pavo & Zany - Orgasmo
Tatanka - Tat's Mash-Up
The Pitcher - Pump It Loud (Cenoginerz Mix)
D-Block & S-Te-Fan - Keep It Coming (Alphaverb XQ Edit)
ID wist t ff niet.
Psyko Punkz - Bassboom
Alphaverb & Bass Modulators - Give It Up
Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
Alphaverb - Other Side
Zany & The Beholder - Bleeding For The Harder Styles/Decibel Anthem (DBSTF Remix) Mash-Up
The Pitcher - I Just Can't Stop
Bazzleggerz - No Alternative 2009
Pavo - Communicate
Alphaverb - Realization Of A Dream (Volgens mij de Waltz Mix)
Tatact - Seiv Mai Neit/Showtime Mash-Up
Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
Zany & Duro - Back Again
Hardstyle Mafia Meets Alphaverb - Takin' Over
Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany Remix)
Intractable One - Play The Games (Make The Rules Edit)
Noisecontrollers - Surge Of Power
Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life
Wildstylez - Single Sound
Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
Chain Reaction - Lellebel
Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil
B-Front - Magic

Dat was de 3e keer dat ik Magic hoorde die dag dus zijn we naar de Loudness gegaan.
Het zou kunnen dat ik iets fout heb want sommige tracktitels waren moeilijk te ontcijferen in m'n notitie :lol:
Heerlijke set was het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 13:55 

Hardtraxx Crew

01. Pavo & Zany - Orgasmo
02. VA - TAT's Mashup (incl. Low Frequenced Bass)
03. The Pitcher - Pump It Loud! (Cenoginerz Mix)
04. D-Block & S-te-Fan ft. Mc Villain - Keep It Coming (Alphaverb XQ Edit)
05. The Overminds - Move It (ft MC Da Rook)
06. Psyko Punkz - Bassboom
07. Alphaverb - Give It Up Again (ft. Bass Modulators)
08. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
09. Alphaverb - The Otherside
10. Beholder, Balistic, Zany & DBSTF - Bleeding For Decibel (Mashup)
11. The Pitcher - I Just Can't Stop
12. Bazzleggerz - No Alternative
13. Pavo - Communicate
14. Alphaverb - Realization Of A Dream
15. Tatanka and Activator - Showtime Seived Mai Nait (Mashup)
16. Alphaverb - T.B.A. (ft. Intractable One)
17. Zany & Duro - Back Again
18. Alphaverb - Takin Over! (Alpha's Bodyrockin' Edit)
19. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany)
20. Intractable One - Play The Games (Make The Rules Edit)
21. Noisecontrollers - Surge Of Power
22. Alphaverb - Triangle Of Life (ft. Intractable One)
23. Wildstylez - Single Sound
24. Alphaverb - Destination Nowhere (ft. Intractable One)
25. Chain Reaction - Lellebel
26. Alphaverb - Roots Of Evil (ft. Intractable One)
27. B-Front & Frontliner - Magic (ft. Frontliner)
28. Geck-o and Phrantic - The Hard Way
29. Crypsis - Strike
30. D-Block & S-te-Fan - Shiverz (ft. High Voltage)
31. Zany & DV8 - Wilde Gullie Bas?!
31. Ran-D & Dj Adaro - Under Attack
33. Deepack and The Prophet - Stampuhh! (Beholder & Max Enforcer Rmx)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

Superdik weekend gehad op Decibel, ondanks de regen + drukte in de tenten daardoor.
Gelukkig kon ik elke nacht warm thuis slapen omdat ik op een paar minuten fietsen van de camping woon.
Volgend jaar zeker weer een weekend denk ik!

Setjes waar ik het meest van genoten heb zijn toch wel:
++ Josh & Wesz op de Remember,
+ Frequencerz & Warface in de Loudness
++ Vazard & Delete & Main Concern in de Loudness :worship:
+ Frequencerz op de nightparty op zaterdag
+ Partyraiser op de nightparty op zaterdag
+++ Noisecult/NSCLT op zondag, mooie mix van oude knallers en nieuwe platen..wat een heerlijke set was dat! :love:
++ Pussy Lounge Resident Rumble op zondag

Minpuntjes:
- Stilleggen van de Loudness doordat de boxen misschien naar beneden konden vallen. Alleen maar goed dat ze het stillegden, maar echt waardeloos dat die dingen niet goed vastzaten blijkbaar. Wie weet wat er had kunnen gebeuren als ze dat niet op tijd in de gaten hadden gekregen.
- De mainstage, ik vond dit echt de lelijkste Decibel mainstage in jaren. Wel leuk dat ze hem een kwartslag gedraaid hadden dit jaar.
- Geluid in de grote tent op de camping wat regelmatig uit is gevallen dit weekend.
- De muntjes die gewoon waardeloos af te breken waren.

DL22 schreef:

Ik heb er 2 volgens mij, zal ze zo wel s uploaden ook. Geniale sfeer hing daar weer vannacht!

/EDIT:
https://vid.me/e/L5uU
https://vid.me/e/9SX4
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 14:16 

Hardtraxx Veteran

Zet Alphaverb gvd 2 minuten later zelf de tracklist op Facebook xd

Ik vond het daar veel en veel te druk, en veel onbekende 13/12 klinkende tracks. Ik vond de sfeer juist maar matig daardoor. In het begin bij Proto Bytez was het nog wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 14:22 

Hardtraxx Veteran

Vanaf 1uur was de grootste drukte alweer weg zoiets, toen was het prima te doen aan de zijkanten.
Op het begin was het idd wel te druk. Maar leuk om weer wat "vergeten" plaatjes te horen, zoals een Chris One - Psycho ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 14:39 

Hardtraxx Veteran

Tja rond 1 uur gingen wij net weg, juist vanwege de drukte. 2 tracks na Never Again zijn we gegaan dacht ik.
Toen even een broodje kroket gehaald, hadden ze alleen nog maar groentekroketten, vroeg ze of ik mayo er op wilde, ik zei "Ja doe maar extra veel dan", pompt ze een stuk of 7 keer op dat ding. de klodder (berg) mayo was bijna groter dan het broodje inclusief kroket :lol:

Hier zijn m'n filmpjes, aan elkaar geplakt, gefilmd met een aardappel 3.0:
https://vid.me/tQDm
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 15:54 

Artiest

Ben pas zondag gekomen omdat ik zaterdag niet kon. Mocht vanaf half 1 draaien in het Beatport Café en jezus, wat hing daar een mooi sfeertje! Na een kleine 40 minuten kwam de hele Pussylounge resident rumble nog ff binnenlopen en wouden hun nog ff het stokje overnemen, iets anders dan gepland maar hun maakte het feestje wel af!

Ook heledag genoten van de verschillende setjes in de tent met NSCT, Noisecontrollers en Pussylounge als hoogtepunten.

Volgend jaar toch maar het hele weekend heen!

Edit: nog wat filmpjes, tevens gefilmd met een aardappel. :)

https://vid.me/Y9Fi
https://vid.me/3u0E
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 19:16 

Hardtraxx Veteran

Wat heeft Zairon/Zatox gedraaid? Tracklist dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 19:22 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Wat heeft Zairon/Zatox gedraaid?

Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 19:23 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
Wat heeft Zairon/Zatox gedraaid? Tracklist dus.

Hooow vorige pagina
SL8492 schreef:
Uberhout schreef:
Pommer schreef:
Wat draaide Zatox zoal op de Remember stage?

So High, Headwave, Fother Mucker, Fuck It Up, Don't Let It Go, I'm Techno, Ear Fucking, Vintage heb ik o.a. voorbij horen komen. Tempo in zijn set zat er naar mijn idee aardig in.

Hij draaide Freedom en Gangsta ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 19:32 

Hardtraxx Veteran

Goku schreef:
Altijd leuk om een bandje te hebben toch? Of zet desnoods een kraampje neer die zulke bandjes verkoopt. Ik heb er wel een aantal euries voor over.

Een stoffen bandje laten maken zonder relevant nut voor het festival is vrij onnodig, behalve voor de beleving van de bezoeker. Ik denk ook niet dat b2s "omdat het leuk is" echt een goede reden vindt om speciaal bandjes te laten maken voor 50.000 man. :P
Daarnaast kost het alleen maar meer tijd bij het binnenkomen, waardoor je weer langere rijen zou kunnen gaan krijgen bij de ingang. Zeker niet als je bedenkt dat:
- VIP-dagbezoekers al een plastic bandje hadden
- VIP-weekendbezoekers naast een blauwe, ook een geel bandje omhadden
- 10.000 man op de camping een blauw bandje hadden,

en het op die manier in het donker nog moeilijker te controleren wordt of iemand wel de goede kleur bandjes omheeft voor het vip-deck/camping-ingang vanaf het festivalterrein/camping vip. ;)

En daarnaast, hoezo had je het eigenlijk wel verwacht dat je die zou krijgen? Op welke festivals krijgen dagbezoekers allemaal een bandje? Zoveel zijn dat er volgens mij ook niet die dat wel doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 19:37 

Hardtraxx Elite

2de keer een heel weekend Decibel.

Vorig jaar hebben we echt 2 uur staan aanschuiven voor te parkeren, was dit jaar veel beter georganiseerd.
Sfeer zat er goed in op de pre party en het geluid was goed.

Zaterdag een klein rondje gelopen, Bass Modulators waren weer uitstekend, zoals altijd.
Met pijn in het hart The Geminzers vs The Machine moeten missen omdat de rest ging schuilen bij Digital Punk.
Retaliate With Hate, Whiplash, Unleash War en Supremacy anthem voor het eerst live gehoord, lekkere plaatjes :thumbsup:

Frequencerz vs Warface zat het tempo en de sfeer er goed in, wel een redelijk voorspelbare set. Heb toch geprobeerd er het beste van te maken aangezien iedereen maar 20 vierkante cm had om los te gaan :(
Ik heb me echt enorm gestoord aan de drukte en duwende mensen, een zware domper vind ik. Maar daar kan b2s niets aan doen.

Vervolgens naar Josh & Wesz gegaan, altijd gezellig sfeertje en leuke set :thumbsup:
Nadien naar Regain gegaan, ondanks de flinke regen heb ik me daar rot geamuseerd, heerlijke mix tussen oude en nieuwe platen. Genieten!

Uiteindelijk naar Radical Redmption gegaan. Bijna alleen maar RR platen, maar ze zijn stuk voor stuk echt bruut. Die nieuwe plaat van MM 'Ain't fucking around'? is echt een bazenplaat. Die outro :drool:

Afgesloten bij Delete, Vazard & Main Concern, de laatste 2 had ik nog nooit live gehoord. Ben niet zo bekend in hun stijltje maar ze hebben me toch echt wel overtuigd. Genoten van de 1ste tot de laatste moment.
Bizar vet :thumbsup: zeker voor herhaling vatbaar.

Afterparty met Jack of Sound, Frequencerz, Delete vs Deetox & Partyraiser vond ik ook heel vet, alleen duurde het erg lang voor er wat volk binnenkwam. Matig sfeertje in het begin, je werd raar aangekeken als je goed losging.

Zondag waren Noisecult, Bass Modulators, Noisecontrollers en Adaro geweldig. Chain Reaction en DV8 rocks vielen me toch tegen.

Het beste moment van heel het weekend was gewoon het beatport café daarna. Wat een sfeer, wat een mensen, wat een begaaide boel xd echt geweldig, heb me rot geamuseerd en dat voel ik nu nog :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 21:16 

Donateur

Tot Atmozfears op de main gebleven. Was best een gezellige boel eigenlijk. Heel die main was nog meer uitgestorven dan vorig jaar. Op sommige momenten kon je vanaf het midden de hekken vooraan zien. Vond het geluid vrij slecht; zacht maar vooral weinig van alles behalve laag te horen. Bij sommige platen hoorde je bij de eerste 4 beats van de climax geen melo..

Vervolgens direct doorgelopen naar de Remember. Veel beter geluid, een grote tyfusbende en enkel aan de zijkanten op die soort van platen was het nog wel te doen.

Eerste deel van Zatox vond ik echt vet. Veel van die platen nog nooit gehoord. Vervolgens begon hij aan Creation, die gaat nog wel maar daarna was het Gangsta en die Supertool ofzo. Zatox heeft trouwens de gehele set met een lang gezicht naar de CDJ's staan kijken. Hadden ze z'n pasta te ver doorgekookt? Wat een gezicht :/

Van Brennan Heart is mij niet zoveel bijgebleven eigenlijk, ging qua tempo en hardheid een groot stuk terug. Oh ja; gaat ie wake up draaien. Hij opent z'n DefQon set op vrijdag met die plaat. Dat was in de blue (massa publiek) nu draai je op een niche stage, notabene onder je oude alias kom je WEER met die zaadplaat aanzetten. Ik begrijp dat soort keuzes niet. Had dan die nieuwe BM track gedraaid.

Als je die Alphaverb set zo ziet zijn het alleen maar lekkere platen. Ik had alleen gehoopt op wat meer AV(IO) spul en wat minder van dit:

Citaat:
27. B-Front & Frontliner - Magic (ft. Frontliner)
28. Geck-o and Phrantic - The Hard Way
29. Crypsis - Strike
30. D-Block & S-te-Fan - Shiverz (ft. High Voltage)
31. Zany & DV8 - Wilde Gullie Bas?!
31. Ran-D & Dj Adaro - Under Attack
33. Deepack and The Prophet - Stampuhh! (Beholder & Max Enforcer Rmx)

TGSOE, Feel Good, Get On The Floor etc.

Bandjes systeem met lockers werkte wat mij betreft wel prima eigenlijk. Scheelt weer onzinnige tijd in de rij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 21:22 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
En daarnaast, hoezo had je het eigenlijk wel verwacht dat je die zou krijgen? Op welke festivals krijgen dagbezoekers allemaal een bandje? Zoveel zijn dat er volgens mij ook niet die dat wel doen?

Intents en vorige x bij Sunset kon je voor €4 een bandje kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 21:35 

Hardtraxx Veteran

Goku schreef:
Intents en vorige x bij Sunset kon je voor €4 een bandje kopen.

Precies, dat zijn er maar 2. Er zullen er vast nog wel enkele zijn, maar zolang het geen verder nut heeft voor het festival, zie ik organisaties dit ook niet zo snel gaan doen :P
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten