Over het algemeen een hele geslaagde dag gehad

Uiteindelijk iets na 12 uur binnen en bij Balistic terechtgekomen. Daar nog oa On The Edge en Bigger, Better, Louder gehoord, was verder leuk om even in te komen. Bij de Remember gebleven voor Geck-o en dat was echt een fucking vette set. Hij hield zich niet helemaal aan het concept, maar dat maakte het juist leuk. Nooit gedacht dat ik Forces of the Universe, Parallel Worlds, 2-1, Self Esteem Fund Remix, Rotten From The Inside, Road Warrior, Done en ook Kick it in Ur Face en Back In The Days live zou horen

Daarna nog even bij Tuneboy gebleven die lekker draaide maar wel fucking traag.
Toen t redelijk begon te regenen rondje gaan lopen en op meerdere plaatsten wezen schuilen en uiteindelijk in de Loudness terecht gekomen. Dat was tegen het einde van Ran-D. Nou de volgende keer blijf ik wel in de regen staan want dit was zacht uitgedrukt niet mijn ding

Na nog bij de 1992 is 4 you geschuild te hebben de boot gepakt en naar B-Front gegaan. Wat was dit lachen zeg haha. Leuke set met Inner Creativity, On The Rise en Universe was Born als hoogtepuntjes, maar wat een gezelligheid daar, heerlijk.
Boot terug gepakt en de bosjes in gegaan voor moartn Dither. Was vet om even klein uurtje te trommelen. Na Dither naar Josh & Wesz gegaan en de rest van de avond bij de Remember blijven staan. Er was dan wel kutregen maar daar trok ik me toen niet veel meer van aan, gewoon poncho aan gedaan en door. Josh & Wesz was standaard hitjeslijst maar wel leuk, met als hoogtepuntjes Last Of The Mohicanz, The Punishment en WTF. Zairon zijn set was errug vet! Vooral in het begin was het (op Gangsta na) echt heel vet met de betere (oudere) platen van hem (Overload, Fuck It up, Fother Mucker, Freedom e.d.) later waren het wat nieuwere platen maar nog steeds vet.
En ja Blademasterz was wel leuk, maar vond het toch wat tegenvallen

leuk dat hij platen van anderen draaide, zeker Promises en Shout Out Remix waren genieten, maar ik miste toch wel wat platen van hem. Denk aan Get Wasted, Memento, Musical Impressions, LSD en Audiometric (!!) had ik toch wel verwacht/gehoopt te horen. Wake Up draaien was toch wel het dieptepunt, gelukkig maakte hij het goed door af te sluiten met Cocaine MF.
Alphaverb

wat een ongelofelijk lekkere set was dit. Heerlijke variatie aan eigen of Avio nummers als The Otherside, Give It Up, Triangle Of Life, low Frequenced Bass en andere nummers als Strike, Lellebel Shiverz, Under Attack, Stampuhh Remix, Arise Remix, Orgasmo, Pump It Loud, Bassboom en Back Again. Wat een geweldige sfeer en een enorme feestelijke gezelligheid in de stromende regen ook.
Daarna naar de bus gegaan en uiteindelijk viel de reis terug me goed mee, 10 voor half 1 van de parkeerplaats af en kwart voor 2 thuis.
Hele dag was er trouwens fantastisch geluid bij de Remember! ook bij andere stages waar ik ben geweest viel het geluid mij niet tegen.
Alles op een rij:
++++ Alphaverb
+++ Geck-o
++ B-Front (incl stage daar), moartn Dither en Zairon
+ Josh & Wesz
+ Friet
++ De sfeer en gezelligheid tijdens Alphaverb (hele dag bij de Remember wel)
+ Geluid bij de Remember
+ Busreis wat prima verliep bij mij
-- Het weer. De regen beet ik me wel doorheen op een gegeven moment maar de modder was vrij ergerlijk en ook werkte de vergrendelknop op mn telefoon door de regen niet meer goed. Dus maar de slaapstand uitgezet en toen werd door het water het scherm paars/rose, batterij eruit gehaald en beetje laten drogen in de bus, paar keer geprobeerd en gelukkig deed ie het 2 uur later weer.
- Karige Mainstage
- De poncho's die vrij snel op waren
- De WC's, om half 1 lag er al een berg kots buiten de bril en het papier was ook al vrij snel op.
- Tegenvallende set van Blademasterz
Al met al een erg goed feest gehad. Mits met een prima Line-up voor herhaling vatbaar komend jaar