ja iedereen vooraan klaagde erover, en ook nog eens lang die dingen aanzetten

Eigenlijk nergens een volledige set meegemaakt, op die van RR na, maar toch een hoop leuks gehoord.
Bass Modulators draaiden erg fijn, o.a. A New Day van Headhunterz gehoord en nog een oudere plaat waar ik even niet meer op kan komen. Wel jammer dat ik Solar niet heb meegekregen
Naar Digital Punk gegaan toen de regen toch echt iets te hard werd en er nergens meer poncho's te krijgen waren, af en toe een leuk nummer, maar verder is het niet mijn ding. Hij draaide volgens mij wel Hardstyle Revolution (Showtek Remix), dat was wel echt genieten
Pussylounge geweest nog even daarna, dat vind ik altijd wel leuk een half uurtje, maar heb het daarna ook echt wel gehad daarmee. Toen even bij de Euphoria gekeken waar Wildstylez bezig was, die draaide ook erg fijn, ook een aantal oudere platen gehoord, prima dus
M'n vriendin en haar vriendin wilden heel graag naar BH dus ook maar meegegaan, op Wake Up na me prima op vermaakt, Imaginary edit is echt prachtig en die Blademasterz plaat ook eindelijk live gehoord
Toen naar Radical gegaan, enige set die ik echt wilde zien met die nieuwe platen. Non-de-ju, wat een geweldige set. Misschien voorspelbaar, heel veel eigen tracks, maar gvd wat was het dik en wat zat de sfeer er goed in. Zelfs die oude platen, waaronder dus Redemption klinken live wel prima, terwijl het thuis voor geen meter klinkt. Big Boys, die plaat met Outbreak, Piece of Shit waren de hoogtepunten. Duidelijk de set van de dag dit
Toen lekker naar de main vertrokken waar Korsakoff bezig was. Was prima, niet meer niet minder.
Eindshow heel dik dat ze van elke stage muziek draaien, zelfs nog Promo - Midnight Impact een keer live mee mogen maken
Top feest gehad. Zo fijn als je eigenlijk amper meer naar harderstyles feesten gaat, ik merk dat ik nu veel meer geniet van zo'n dag ipv dat ik elke maand een feest pak
+ Gezelligheid met de mensen met wie ik was
+ Radical Redemption
+ Eigenlijk nergens echt kutmuziek gehoord, af en toe een wat minder plaatje, maar werd volgens mij goed gedraaid overal
+ WC's. Gratis, niet overdreven druk en gewoon je water bij kunnen vullen. Soms wel kut dat je bij sommige stages eerst 10 minuten moest lopen om bij een wc te komen
+ 1 2 Polizei gehoord
- Regen en te weinig poncho's. Door de regen ook overvolle tenten, maarja wat doe je er tegen
- Service bij de bar. Ik ben niet zo heel groot, maar ik kom duidelijk wel een stuk boven de bar uit. Werd regelmatig voorbij gelopen en mensen die net aansloten werden gelijk geholpen terwijl ik al zo'n 10 minuten stond te wachten.
- Paupervolk, man man man ik heb er weer genoeg zien lopen. Sta ik in de Euphoria, zie ik iemand met een opblaasminion lopen. Andere brede Harry trekt dat ding uit z'n handen en ineens slaat de vlam in de pan, wat vuisten zien vliegen, om een opblaasminion, WTF