Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 12:19 

Hardtraxx Veteran

ja iedereen vooraan klaagde erover, en ook nog eens lang die dingen aanzetten :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 12:19 

Hardtraxx Veteran

Ondanks de regen echt een geweldige dag gehad. Expres geen TT voor mezelf gemaakt, omdat ik me er toch nooit aan houd. Voornamelijk gewoon lekker rondgelopen en waar goede muziek was blijven staan :D
Eigenlijk nergens een volledige set meegemaakt, op die van RR na, maar toch een hoop leuks gehoord.

Bass Modulators draaiden erg fijn, o.a. A New Day van Headhunterz gehoord en nog een oudere plaat waar ik even niet meer op kan komen. Wel jammer dat ik Solar niet heb meegekregen :(

Naar Digital Punk gegaan toen de regen toch echt iets te hard werd en er nergens meer poncho's te krijgen waren, af en toe een leuk nummer, maar verder is het niet mijn ding. Hij draaide volgens mij wel Hardstyle Revolution (Showtek Remix), dat was wel echt genieten :woot:

Pussylounge geweest nog even daarna, dat vind ik altijd wel leuk een half uurtje, maar heb het daarna ook echt wel gehad daarmee. Toen even bij de Euphoria gekeken waar Wildstylez bezig was, die draaide ook erg fijn, ook een aantal oudere platen gehoord, prima dus :)

M'n vriendin en haar vriendin wilden heel graag naar BH dus ook maar meegegaan, op Wake Up na me prima op vermaakt, Imaginary edit is echt prachtig en die Blademasterz plaat ook eindelijk live gehoord :D.

Toen naar Radical gegaan, enige set die ik echt wilde zien met die nieuwe platen. Non-de-ju, wat een geweldige set. Misschien voorspelbaar, heel veel eigen tracks, maar gvd wat was het dik en wat zat de sfeer er goed in. Zelfs die oude platen, waaronder dus Redemption klinken live wel prima, terwijl het thuis voor geen meter klinkt. Big Boys, die plaat met Outbreak, Piece of Shit waren de hoogtepunten. Duidelijk de set van de dag dit :worship: Ik ben gister echt eindelijk overtuigd van RR :D

Toen lekker naar de main vertrokken waar Korsakoff bezig was. Was prima, niet meer niet minder.
Eindshow heel dik dat ze van elke stage muziek draaien, zelfs nog Promo - Midnight Impact een keer live mee mogen maken :drool: Jammer alleen dat die Atmozfears plaat niet volledig gedraaid werd.

Top feest gehad. Zo fijn als je eigenlijk amper meer naar harderstyles feesten gaat, ik merk dat ik nu veel meer geniet van zo'n dag ipv dat ik elke maand een feest pak :)

+ Gezelligheid met de mensen met wie ik was
+ Radical Redemption
+ Eigenlijk nergens echt kutmuziek gehoord, af en toe een wat minder plaatje, maar werd volgens mij goed gedraaid overal
+ WC's. Gratis, niet overdreven druk en gewoon je water bij kunnen vullen. Soms wel kut dat je bij sommige stages eerst 10 minuten moest lopen om bij een wc te komen
+ 1 2 Polizei gehoord

- Regen en te weinig poncho's. Door de regen ook overvolle tenten, maarja wat doe je er tegen :P
- Service bij de bar. Ik ben niet zo heel groot, maar ik kom duidelijk wel een stuk boven de bar uit. Werd regelmatig voorbij gelopen en mensen die net aansloten werden gelijk geholpen terwijl ik al zo'n 10 minuten stond te wachten.
- Paupervolk, man man man ik heb er weer genoeg zien lopen. Sta ik in de Euphoria, zie ik iemand met een opblaasminion lopen. Andere brede Harry trekt dat ding uit z'n handen en ineens slaat de vlam in de pan, wat vuisten zien vliegen, om een opblaasminion, WTF :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 12:49 

Hardtraxxer

Ondanks de regen toch een geweldige eerste Decibel gehad. Vaak bij de main, loudness en euphoria gestaan. Nog een uitstapje naar pussylounge gedaan maar wat een chaos was dat met al die strandballen enzo. Heel mijn shirt onder de slik door die strandballen die eerst op de grond lagen. Maarja niks aan te doen.

Rawbin schreef:
Jammer alleen dat die Atmozfears plaat niet volledig gedraaid werd.

Dit vond ik ook echt heel raar. Zo goed nummer en dan niet volledig draaien in de eindshow. De eindshow zelf vond ik niet zo geweldig eigenlijk. Doe mij liever maar een Defqon of een Intents eindshow.

Vond het trouwens ook jammer dat je geen bandje kreeg bij de ingang. Had ik eigenlijk wel verwacht. Iemand een idee waarom we geen bandjes kregen?

+ Radical Redemption
+ Snelle service bij de barren.
- Vond de stage van de main niet zo super
- Te weinig poncho's
-- Regen
-- Slikkerige paden. Naast de pussylounge was er van die houtsnippers gestrooid. Liep daar rustig overheen en ineens stond ik een dikke plas. Kan b2s zelf niks aan doen maar vond het wel jammer. Heel de dag met zeik natte schoenen gelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 13:04 

Hardtraxxer

Goku schreef:
Vond het trouwens ook jammer dat je geen bandje kreeg bij de ingang. Had ik eigenlijk wel verwacht. Iemand een idee waarom we geen bandjes kregen?

Waarom zouden de zaterdag gasten een bandje moeten krijgen? Kost b2s alleen maar extra geld lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 13:08 

Hardtraxxer

Ultraterrorloudsound schreef:
Goku schreef:

Waarom zouden de zaterdag gasten een bandje moeten krijgen? Kost b2s alleen maar extra geld lijkt me

Altijd leuk om een bandje te hebben toch? Of zet desnoods een kraampje neer die zulke bandjes verkoopt. Ik heb er wel een aantal euries voor over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 13:19 

Hardtraxxer

Ondanks het geweldige weer toch weer prima vermaakt! Rond 2 uur binnen en toen begon het ook maar meteen goed te regenen!

Veelal bij Loudness geweest waar toch lekker werd gedraaid. Was alleen echt zo fucked up druk. Voordeel was wel dat ze gewoon voor mij in de rolstoel plaats maakten. Verder nog wat op de main gestaan in dat heerlijke weer. B-Front die opende met Gold :woot:

Helaas werd het door de regen heel erg drassig en waren sommige paden erg moeilijk begaanbaar. Gelukkig was iedereen zo bereid me te helpen met mijn rolstoel :thumbsup:

De sfeer was altijd goed! Ondanks het slechte weer heerlijk vermaakt met de groep en de mensen die ik zo ben tegen gekomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 13:40 

Hardtraxx Veteran

tracklist van Geck-O op de remember :loving: :

01. Analogic Disturbance - Hunting 1
02. Activator - Everything
03. Wavolizer meets Dj Thera & Geck-o - Two and a Half Kings
04. Geck-o - Forces Of The Universe
05. Geck-o - Parallel Worlds
06. DJ Theo & Louis Brain - Trashin' Madness
07. DJ Thera - A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
08. JDX - Kick It In Ur Face
09. Southstylers - Trippp
10. Die Antwoord - Zef Side vs. Coca - Extreme Voice (Geck-o Mashup)
11. The Pitcher - Grindin'
12. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
13. The Machine ft Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
14. Geck-o - Soul Train
15. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
16. The Pitcher - Karma
17. Phrantic - Road Warrior
18. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
19. Geck-o - It's What We Are VIP
20. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
21. Noisecontrollers - Summer In The City (Part 2)
22. Droid - No Tales (Antonio & Cristiano Mix)
23. DJ Thera vs Geck-o - Trespassing
24. Mauro Picotto - Like This Like That
25. Activator - Back In The Days
26. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
27. DJ Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
28. Crypsis & Kold Konexion - Sonic Sabotage
29. Wavolizer - Done
30. Morten Berg & Lulu E - Here We Go (Geck-o Oldskool Remix)
31. Blutonium Boy - Hardstyle Instructor
32. Geck-o - Mister House
33. Frontliner & B-front - Godz Powerrr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 14:09 

Hardtraxx Veteran

Ondanks de regen een geweldig feest gehad in voornamelijk de Euphoria stage :$

Psyko Punkz zijn we ontvlucht.

Wildstylez draaide heerlijk met oude klappers van hem oa Complex Situation, Atrocious, Delay Distortion ( (L) )

Sound Rush, echt heerlijk zoals die kunnen draaien met afwisselend oude en nieuwe platen. Hun remix van Secret of the blade is echt :drool:

Noisecontrollers wow wow wat een held :worship: Ik kreeg een soort van flashback naar t setje van Noisecontrollers van de 2011 editie in de Euphoria :loving:
Zulk dik mixwerk en zulke lekkere oude en nieuwe platen, echt anderhalf uur zaligheid :love:
Aan zn gezicht kon je zien dat Bas t zelf ook erg naar zijn zin had ^^

Was helemaal top!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 15:17 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
+ 1 2 Polizei gehoord

Kutzooi, gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 15:32 

Bierkoning

Wat draaide Zatox zoal op de Remember stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 15:35 

Hardtraxx Veteran

Heb bij hem Rawstyle en Creation gehoord toen ik er even stond. Ook nog een plaat waarvan ik niet op de titel kon komen maar die volgens mij ook in z'n Qlimax 2009 set zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 15:41 

Hardtraxx Elite

Toch nog even wat uitgebreider.

We kwamen rond 4 uur binnen en hebben toen even gelunched met een wafel met chocolade en een frietje.
Vervolgens beetje rond gelopen, beetje bij de loudness en remember gaan staan. Frequencerz draaiden wel wat toffe tracks zoals Delusion en en Getting Off, Warface kon ik daarentegen niks mee.

Toen maar even ponchos gaan halen wat nogal lastig was aangezien ze bij elke bar op waren. Maar bij de ingang lag nog een bak met sowieso een aantal honderd ponchos gelukkig. Ik denk een half uur bij Hard Driver gestaan omdat we toch daar waren nu en B-Front daarna stond. Draaide wel wat toffe tracks zoals Be Amazed en een van zijn Hard Bass tracks van vorig jaar geloof ik?

Daarna B-Front waar ik natuurlijk Inner Creativity heb gemist omdat ik zo nodig moest pissen. Zoals altijd een toffe set. Hierna eindelijk Hardstyle Mafia live gezien. :D Ontzettend tof om al die tracks live te horen. Wel al een kwartier van te voren vertrokken zodat we nog even drinken/eten/wc konden voor we naar Vaz & Del VS MC gingen.

Ein-de-lijk Zimmersion en Let's Get Weird live gehoord. Wat was dat ontzettend vet. Dit was sowieso de set van de dag voor mij. Zimmersion, Ultimate Reality en Proximity to Extinction achter elkaar, dan weet je gewoon dat de set niet meer stuk kan gaan.

Ik had Geck-o en Degos & Re-Done heel graag willen zien maar het verkeer etc. zat ook niet echt mee.

++++ Vaz & Del vs MC
+++ Hardstyle Mafia
++ B-Front
+ Desperados en wafels
+ Toffe tracks bij de Remember elke keer dat ik er in de buurt was
+ Heel snel van de parkeerplaats af (omdat we iets eerder weg waren? of was het sowieso beter geregeld ook al was je er pas kwart over 11?)

- Het weer (al had ik er vrij weinig last van)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 15:45 

Hardtraxx Veteran

Wtf die lijst van Geck-O. Ziekelijk veel spijt dat ik daar niet heen ben gegaan, A Little Touch Remix :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 16:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

So High, Headwave, Fother Mucker, Fuck It Up, Don't Let It Go, I'm Techno, Ear Fucking, Vintage heb ik o.a. voorbij horen komen. Tempo in zijn set zat er naar mijn idee aardig in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Pommer schreef:

So High, Headwave, Fother Mucker, Fuck It Up, Don't Let It Go, I'm Techno, Ear Fucking, Vintage heb ik o.a. voorbij horen komen. Tempo in zijn set zat er naar mijn idee aardig in.

Hij draaide Freedom en Gangsta ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 16:38 

Hardtraxx Veteran

Het enige echte minpunt van deze dag voor mij was de pendelbus op de terugweg, die had een tijdje problemen met het sluiten van de deuren, waardoor de bus niet kon rijden... Hierdoor onze aansluiting op de trein gemist, waardoor we echt uren later pas thuis waren :/

De regen en de modderpoelen op het terrein boeide me totaal niet eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 16:39 

Hardtraxx Veteran

Goku schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
Goku schreef:

Altijd leuk om een bandje te hebben toch? Of zet desnoods een kraampje neer die zulke bandjes verkoopt. Ik heb er wel een aantal euries voor over.

Bij 6 bier kreeg je een gratis lichtgevende armband. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 16:44 

Hardtraxxer

Xtreme loudness stage was iig een goeie toevoeging aan het festival toch net iets meer sfeer als bij de loudness. Setje regain was echt ziek WTF :drool: . Voor de rest leuke setjes alleen die van warface en frequenzers was toch wel een beetje raar en weinig nieuwe nummers van warface waar ik toch wel de hele set op zat te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 16:59 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Heel de dag Remember geweest. Jammer dat het zowat heel de dag regende, maar dat bracht ook weer wat extra sfeer met zich mee door de mensen. Area stond ook grootste gedeelte van de dag helemaal vol. Setjes van de dag van Geck-O en Zatox :loving:

Wat draaide Zatox zoal? Heb het idee dat ik heel jaloers word als ik zijn tracklist zie.

Edit: Zie het al :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 17:04 

Hardtraxx Veteran

Ongeveer om half 12 binnen. Entree ging lekker snel. Eerst kluisje wezen halen, bandjes systeem is op zich wel handig. Had hem alleen te strak gedaan wat wel een (zelf veroorzaakt) irritatiepuntje was. Munten halen was ook zo gedaan, daarna begonnen met het terrein te verkennen. Elke stage wel even bekeken, vond de Pussy Lounge toch wel een stuk mooier dan de mainstage. Ben er vijf minuten geweest hooguit en daarna weer verder gelopen.

Eerste set waar ik echt bij was was die van Geck-o en dat was gelijk een uitstekend begin. Wat heerlijk om die oudere tracks van hem te horen en het sfeertje zat er ook goed in, echt genoten. Na Geck-o even bij N-Vitral wezen kijken, wat me gisteren toch niet zo veel kon interesseren als normaal. Zat door die set van Geck-o in een hele andere mood qua muziek dus ergens niet verrassend. Toen begon het nogal te regenen dus even staan schuilen onder die stellage voor de H4L tent met Mad Dog op de achtergrond. Daarna naar Fatima Hajji geweest en dat was heel goed te doen. Eerste keer dat ik Hardtechno op een feest hoor en heb er echt van genoten, ga denk ik wel vaker naar hardtechno op een feest denk ik. Daarna even een zak friet gehaald (die echt ontzettend goed smaakte) en toen die op was richting Jason Payne gegaan. Dat was een lekker energieke set met veel fijne tracks, waaronder Funk en Time Travel. :worship:

Na Jason Payne even langs m'n locker geweest (wat erg ver lopen was trouwens waardoor het lang duurde) en daarna doorgegaan naar Ophidian, die een heerlijke set neerzette met onder andere Abandon, Peer Pressure en Informer. Anderhalf uur genieten was dat weer, nog een aantal bekenden gezien daar toevallig en ook even een praatje gemaakt met Vazard die ik spotte verscholen tussen de bomen. :whistle: Na deze set weer honger dus even een broodje kroket gehaald, welke ook goed te pruimen was. Daarna richting Blademasterz gegaan wat me, met uitzondering van een aantal tracks, ontzettend tegenviel. Dat zorgde wel voor wat vermoeidheid wat het losgaan (zo ver ik daar zin in had door die tracks) niet echt ten goede kwam. Ik had toch beter naar Hardstyle Mafia moeten gaan...

Dan de set waar ik al de hele dag naar uitkeek: Vazard & Delete b2b Main Concern. Liep de set binnen tijdens Formula (2012 Edit) en de vermoeidheid die even daarvoor z'n tol begon te eisen verdween als sneeuw voor de zon. Wat. Een. Set. :worship: :worship: Heb flink genoten vooraan en wat gingen die gated kicks lekker op dat geluidssysteem! :drool: :drool: Alleen die CO2-kanonnen moeten ze echt afschaffen, verpest ten eerste de nummers en ten tweede deed dat echt ontzettend pijn aan m'n oren. Drukte bij de lockers was wel echt een drama aan het eind. Uiteindelijk echt een ontzettend toffe dag gehad en grotendeels gewoon schijt gehad aan de regen, het feestje maak je alsnog zelf! Eerste keer Decibel een hele goede ervaring! Ook nog een aantal Hardtraxxers gesproken, was wel gezellig weer.

De terugweg was wel een ramp. Pendelbus waar wij instapten kon niet starten omdat de deuren niet dicht wilden, daardoor op ongeveer 5 minuten de trein gemist. Iets later de trein naar Rotterdam genomen via Breda waar ik dan nog 3 kwartier moest wachten. Zat ik eindelijk in die nachttrein, stopt die opeens op Schiedam omdat de politie bezig was langs het spoor. Wat bleek, tunnelstoring bij Delft die een paar minuten daarvoor begon. Omgekeerd richting Rotterdam waar ik vervolgens bijna een uur heb zitten wachten tot ik opgehaald werd (waar ik wel ontzettend blij mee was). Uiteindelijk om 10 voor half 5 thuis.

+++ Vazard & Delete b2b Main Concern
++ Ophidian
++ Geck-o
+ Jason Payne
+ Fatima Hajji
+ Entree/munten
+ Kwaliteit van het voedsel
+ Desperados
- Blademasterz
- Drukte bij de lockers
-- Pendelbus en terugreis
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 17:20 

Hardtraxx Crew

Ook maar weer een verslagje van mij kant. Het plan was om redelijk vroeg (kwart over 9) weg te gaan om rond half 1 bij Decibel te zijn. Helaas lukte dit weer niet en waren we uiteindelijk pas om 2 uur binnen, Geck-o gemist :cry: (helemaal na het bekijken van z'n TL). Eerst rondje over het terrein gemaakt. Vervolgens stonden we net bij het laatste deel van Bass Modulators toen het begon te regenen. Hierdoor zijn we maar naar de Loudness gegaan waar Ran-D begon te draaien. Al en hele tijd niet bij Ran-D geweest en ook al wat het een vrij voorspelbaar lijstje heb ik toch genoten. Dikke hulde voor Chemical :drool: wilde ik nog wel eens live horen. Daarna kwam Digital Punk en wilde ik direct weg, omdat ik niks met die standaard setje van hem heb en het daar flink zweten was, zelfs wanneer je stil stond. Maar naar Panic gegaan in de back2school tent, maar mede door het weer was het ook daar veel te druk en kon je amper bewegen zoals in bijna elke tent. Vervolgens eigenlijk vrij veel rond gelopen mede door het weer en maar wat gegeten.

Vervolgens naar de Darkness4Life gegaan voor Dither. Man man man wat was dit genieten. Blijft me af en toe verbazen hoe hard die kicks bij de industrial gaan :drool: Plek waar de Darkness4Life stond was overigens ook perfect, midden in het bos :D Het plan was om hierna naar Josh & Wesz te gaan, maar het was ondertussen weer flink gaan regenen dus maar beetje beschutting gezocht en wat gegeten. Het terrein was ondertussen in een groot modderbad veranderd wat alleen nog maar erger werd. Naar Promo gegaan, maar wederom veel te druk in de tent waardoor het gewoon niet zo vet was zoals op Fantasy. Vervolgens de rest maar weer eens opgezocht die bij Radical stond. Allejezus wat was het daar druk, ook bijna iedereen shirt uit (moet je natuurlijk zelf weten, maar om er doorheen te lopen is het kut). Kwamen opzich wel leuke nummers voorbij, paar oude plaatjes van Annihilate album. Waren we eindelijk bij de rest wilden ze ergens anders heen xd Maar weer wat rondgelopen, even bij Blademasterz gekeken en bij Hardstyle Mafia. Daarna weer naar Loudness tent om Vaz & Del vs MC te zien. Laatste deel van de set ging Radical weer lekker door de microfoon schreeuwen :lol: Ik voorspelde dat vervolgens de 'halve' tent leeg zou lopen en inderdaad, dat bleek wel aardig te kloppen. Heerlijk te ruimte om goed te snoeien :D Had gehoopt dat ze zouden openen met Zimmersion, maar helaas niet zo. Twintig minuten geweest omdat we 10 uur bij het kluisje afgesproken hadden. Blijkt dat ze later dus nog wel Zimmersion hebben gedraaid en natuurlijk nog heel veel bazige platen, eeuwig zonde dat ik dit heb moeten missen :cry: Stukje eindshow gekeken, maar was weer hetzelfde zoals elk jaar (een deel van een track van elke area) dus maar besloten om richting de auto te gaan. Was er toen ook wel klaar mee vanwege het weer. Dikke teringbende daar in de weilanden ook....gelukkig waren we binnen 10 minuten op de snelweg en konden we nog een ritje van 2 uurtjes maken.

Uiteindelijk zeker wel vermaakt ondanks het vele rondlopen en het weer, maar het had zoveel dikker kunnen worden als het alleen al droog geweest zou zijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 17:49 

Hardtraxx Elite

De dag begonnen met een rondje over het terrein, om vervolgens naar Bass Modulators te gaan.
Zoals altijd weer ontzettend genieten van hun eigen tracks gecombineerd met oude platen zoals Noisecontrollers - Aliens en Headhunterz - A New Day!

Tijdens D-Block & S-te-Fan begon het helaas behoorlijk te regenen, dus zijn we even gaan schuilen onder het Vip-deck. Prima set, had graag nog wat meer oude tracks gehoord. Wel heel vet dat ze hun Decibel Anthem remix draaiden!!

Vervolgens een kijkje proberen te nemen in de Loudness bij Ran-D en daarna Digital Punk, maar wat was het daar ongelofelijk druk zeg. Toen we het gevoel kregen dat het in de tent nog harder regende dan buiten (lees zweetdruppels) zijn we hier maar snel weg gegaan...

Daarna de rest van de dag maar op de main blijven staan waar Atmozfears en Brennan Heart op een enkele track niet heel bijzonder waren, maar de laatste 3 uur Hardstyle op de main waren echt heerlijk!
Hard Driver is wat mij betreft de ideale overgang van het meer euforische naar het hardere werk, pluspunten voor tracks als La Nuit Noire, Be Amazed (al was het in mash-ups) en Bass Mechanics!

De man waar ik het meest naar uitkeek stelde wederom niet teleur: B-Front!
Geweldig beginnen met Gold en Inner Creativity en hier ging hij de rest van het uur vrolijk mee door. Nieuwe tracks zijn stuk voor stuk weer prachtig!

Adaro had ik vooraf niet zoveel van verwacht, maar vond dit over het algemeen toch ook niet verkeerd. Nieuwe collab met Digital Punk (die er zelf ook nog even bij kwam staan) klonk heel vet, net als de remix/edit van Get Hit en een mash-Up van een hele hoop tracks uit de periode 2007-2009 (de Frequencerz en Warface mash?) waren ook heel dik!

Korsakoff viel mij helaas erg tegen, maar er draaide voor mij ook niets anders interessants meer.
De eindshow zag er ook weer prima uit. Het kan qua show niet op tegen Defqon, maar vind het wel altijd leuk dat ze van iedere stage iets laten horen.

Nog niet eerder zoveel regen meegemaakt op een festival, maar ondanks dat toch een leuke dag gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 18:41 

Hardtraxx Veteran

Ondanks de regen was het een geslaagd feest. Sfeer overal viel me niks tegen. + en -:

+ Setjes van Freqz & Warface, Regain, Blademasterz en de Spoontech bende.
+ De sfeer
- Die eindshow doe ik ook nooit meer. Tis net een promofilm.
- Dat je een hamer nodig had om die munten te breken, breekrandjes zijn best handig B2S
- Meer dan een uur stilgestaan bij die Kiss & Ride. Uiteindelijk gooide ze de weg van die brug richting dat parkeerveld open. Ben benieuwd hoe lang mensen daar nog hebben stil gestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 19:18 

Hardtraxxer

Sets van Zairon, HS Mafia en Vaz Del vs Mainconcern :worship: :worship: :worship:

Blijft toch altijd leuk om mensen te zien die niet weten wat ze overkomt als ze oude spoonies langs horen komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 21:30 

Hardtraxx Veteran

Over het algemeen een hele geslaagde dag gehad :)

Uiteindelijk iets na 12 uur binnen en bij Balistic terechtgekomen. Daar nog oa On The Edge en Bigger, Better, Louder gehoord, was verder leuk om even in te komen. Bij de Remember gebleven voor Geck-o en dat was echt een fucking vette set. Hij hield zich niet helemaal aan het concept, maar dat maakte het juist leuk. Nooit gedacht dat ik Forces of the Universe, Parallel Worlds, 2-1, Self Esteem Fund Remix, Rotten From The Inside, Road Warrior, Done en ook Kick it in Ur Face en Back In The Days live zou horen :loving: Daarna nog even bij Tuneboy gebleven die lekker draaide maar wel fucking traag.
Toen t redelijk begon te regenen rondje gaan lopen en op meerdere plaatsten wezen schuilen en uiteindelijk in de Loudness terecht gekomen. Dat was tegen het einde van Ran-D. Nou de volgende keer blijf ik wel in de regen staan want dit was zacht uitgedrukt niet mijn ding :P Na nog bij de 1992 is 4 you geschuild te hebben de boot gepakt en naar B-Front gegaan. Wat was dit lachen zeg haha. Leuke set met Inner Creativity, On The Rise en Universe was Born als hoogtepuntjes, maar wat een gezelligheid daar, heerlijk.
Boot terug gepakt en de bosjes in gegaan voor moartn Dither. Was vet om even klein uurtje te trommelen. Na Dither naar Josh & Wesz gegaan en de rest van de avond bij de Remember blijven staan. Er was dan wel kutregen maar daar trok ik me toen niet veel meer van aan, gewoon poncho aan gedaan en door. Josh & Wesz was standaard hitjeslijst maar wel leuk, met als hoogtepuntjes Last Of The Mohicanz, The Punishment en WTF. Zairon zijn set was errug vet! Vooral in het begin was het (op Gangsta na) echt heel vet met de betere (oudere) platen van hem (Overload, Fuck It up, Fother Mucker, Freedom e.d.) later waren het wat nieuwere platen maar nog steeds vet.
En ja Blademasterz was wel leuk, maar vond het toch wat tegenvallen :( leuk dat hij platen van anderen draaide, zeker Promises en Shout Out Remix waren genieten, maar ik miste toch wel wat platen van hem. Denk aan Get Wasted, Memento, Musical Impressions, LSD en Audiometric (!!) had ik toch wel verwacht/gehoopt te horen. Wake Up draaien was toch wel het dieptepunt, gelukkig maakte hij het goed door af te sluiten met Cocaine MF.
Alphaverb :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: wat een ongelofelijk lekkere set was dit. Heerlijke variatie aan eigen of Avio nummers als The Otherside, Give It Up, Triangle Of Life, low Frequenced Bass en andere nummers als Strike, Lellebel Shiverz, Under Attack, Stampuhh Remix, Arise Remix, Orgasmo, Pump It Loud, Bassboom en Back Again. Wat een geweldige sfeer en een enorme feestelijke gezelligheid in de stromende regen ook.
Daarna naar de bus gegaan en uiteindelijk viel de reis terug me goed mee, 10 voor half 1 van de parkeerplaats af en kwart voor 2 thuis.
Hele dag was er trouwens fantastisch geluid bij de Remember! ook bij andere stages waar ik ben geweest viel het geluid mij niet tegen.

Alles op een rij:

++++ Alphaverb
+++ Geck-o
++ B-Front (incl stage daar), moartn Dither en Zairon
+ Josh & Wesz
+ Friet
++ De sfeer en gezelligheid tijdens Alphaverb (hele dag bij de Remember wel)
+ Geluid bij de Remember
+ Busreis wat prima verliep bij mij

-- Het weer. De regen beet ik me wel doorheen op een gegeven moment maar de modder was vrij ergerlijk en ook werkte de vergrendelknop op mn telefoon door de regen niet meer goed. Dus maar de slaapstand uitgezet en toen werd door het water het scherm paars/rose, batterij eruit gehaald en beetje laten drogen in de bus, paar keer geprobeerd en gelukkig deed ie het 2 uur later weer.
- Karige Mainstage
- De poncho's die vrij snel op waren
- De WC's, om half 1 lag er al een berg kots buiten de bril en het papier was ook al vrij snel op.
- Tegenvallende set van Blademasterz

Al met al een erg goed feest gehad. Mits met een prima Line-up voor herhaling vatbaar komend jaar ^^
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten