Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 21:46 

Donateur

Wat hebben J&W allemaal gedraaid? Ben op zoek naar een plaat. Was er geen van hunzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 22:08 

Hardtraxx Veteran

Lekker weekend gehad.

Bij aankomst was het compleet onduidelijk waar nou kiss & ride was, volgens mij was het gewoon overal naast de parkeerplekken kiss & ride, van de borden werd je niets wijzer.
Met alle spullen in één keer gelopen, dat was zwaar, nondeju, ook nog 2 keer wat spullen van m'n steekwagentje af gevallen xd , toen we een plek hadden gevonden eerst maar even een biertje gepakt en een kwartier later pas de tent op gezet.

Toen wat meer biertjes gedronken, en naar The Pitcher gegaan, die begon met een stuk of 3 lekkere classics, daarna wat saaier spul naar mijn mening, dus zijn we weer terug naar de tent gegaan om te BBQ'en en wat bier en wodka en baco te drinken.
Einde van Brennan Heart weer teruggekomen om Ran-D en B-Front te zien, wat echt heerlijk was, met name B-Front. Bij dat ze weer Desperados voor 1,5 munt hadden.
Hardcore hadden we niet zo'n zin in, jammer dat het Beatport café pas open ging nadat de Hardcore al een uur bezig was, en er dus geen alternatief was, dus maar gaan slapen.

Volgende ochtend redelijk vroeg wakker, hele tijd het gevoel dat ik moest kotsen, na een paar uur m'n uit bed gekomen, ging pissen, en toen kwam het gevoel weer, was net op tijd bij een wasbak.
Voelde me daarna wel een stuk beter, en toen zijn we naar het festival gegaan. Eerste half uur van Geck-O moeten missen, we kwamen aan tijdens Extreme Voice Mash-Up, maar het uur dat ik wel gezien heb was geweldig.
Veel bekenden tegengekomen ook meteen.

Na de eerste 3 tracks van Tuneboy besloten we om naar Degos & Re-Done te gaan, maar omdat het erger begon te regenen zijn we doorgelopen naar die burgertent en heb ik m'n ontbijt en lunch gepakt, wat later ook m'n avondeten was omdat het er niet meer van was gekomen om nog iets te eten, had ook geen honger gelukkig.
Laatste paar tracks van D&R nog meegemaakt en vervolgens zo'n 50 minuten van Geminizers & The Machine, vet dat ze Loud Tool draaiden. Had stiekem nog wel wat meer oude knallers willen horen zoals ze op Kingsday deden, dit vond ik op WiSH ook al.
Einde van Isaac gezien, ging wel, Davide Sonar was standaard maar wel leuk, bij dat ie Mindcontroller (Analogic Disturbance Remix) draaide.

Toen naar Deetox gegaan, echt genoten van de muziek, maar het werd me veel te druk helaas :( Toen naar de Darkness4life gegaan om daar te schuilen, en daarna een poncho gaan zoeken en naar B-Front gegaan. Een van de setjes van de dag beleefd.
Toen gingen we naar Blademasterz, viel me tegen eigenlijk, mijn verwachtingen lagen niet bij tracks als We Speak Music, Nothing Else Matters en al zeker niet Wake Up :sick:
Aflsuiten met Cocaine MF maakte een hoop goed, en Alphaverb sloot er meteen goed op aan met Orgasmo en Low Frequenced Bass (in die mash-up), die set was echt zwaar genieten, en met name de hardere tracks.
Toen kwam Magic en zijn we even gaan kijken bij de Loudness, was ook wel ff lekker rammen. Toen nog lang met iemand staan praten die vroeger op Hardtraxx zat maar weet z'n naam of username niet meer. We stonden op een gegeven moment als enige publiek nog in de tent, en het barpersoneel ging hun bier en wijn weggooien, dat zagen we en kregen we gratis mee, yes!

Toen we bij de afterparty aankwamen was ik eigenlijk helemaal kapot van het de hele dag los gaan :( Frequencerz & Deetox vs Delete had ik graag willen zien maar dat zat er dus niet meer in.

Laatste dag nog het einde van NC, DV8 Rocks, Adaro & Chain Reaction meegepakt, laatste 2 van ik wel leuk, DV8 rocks had van mij wel wat meer live mogen zingen van tracks die hij zelf ook ingezongen heeft.
Hulde voor Adaro dat ie Zany - Inflator draaide, vervolgens draaide hij Smack My Derb, jammer dat dat dan weer een kick edit was, die van het origineel zijn fucking hard.
Toen ff buiten gezeten en de Pussy Lounge muziek gehoord, en toen naar Proto Bytez en Lunatic gegaan, was wel aardig maar het werd op een gegeven moment te druk en toen zijn we gegaan.
Erg vreemd trouwens wat ik lees van Lunatic, dat die dj's het stokje kwamen overnemen, ik was er niet bij maar het klinkt best wel lullig.. Heeft Noize Destructor daarna nog gedraaid dan eigenlijk?

Ondanks de regen dus een top weekend gehad :)

+++++ B-Front (Vrijdag en Mainstage)
++++ Geck-O
++++ Alphaverb
++ Deetox, voor zolang ik er was erg fijne tracks gehoord met lekker geluid
++ Genoeg ruimte op de weekend party's en outdoor stages op het festival
++ Goed geluid overal
++ Goede sfeer
+ Desperados voor 1,5 munt
+ Ik had het niet koud, waardoor de regen wel te hebben was.

- Blademasterz
- Vreemde timetable Beatport café, dat er pas tegen het eind van de weekendparties weer dj's stonden, en niet de hele tijd.
- regen + de drukte in de Loudness die het veroorzaakte, maarja daar doe je niks aan helaas
-- Campingstoeltje gejat, had nog maar 1 armleuning en was niet duur en vrij oud, maar het gaat om het idee, en om het kunnen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 22:19 

Artiest

Delt-A schreef:

Toen ff buiten gezeten en de Pussy Lounge muziek gehoord, en toen naar Proto Bytez en Lunatic gegaan, was wel aardig maar het werd op een gegeven moment te druk en toen zijn we gegaan.
Erg vreemd trouwens wat ik lees van Lunatic, dat die dj's het stokje kwamen overnemen, ik was er niet bij maar het klinkt best wel lullig.. Heeft Noize Destructor daarna nog gedraaid dan eigenlijk?

Ja ze overdonderde me een beetje, eerst waren er problemen met het geluid o.i.d. en vervolgens kwamen wat mensen van b2s naar me toe en zeiden dat ik moest afronden, dit was ong. na drie kwartier. Heel verbaasd vroeg ik waarom, en toen zag ik dus nosferatu etc allemaal staan :P De versterker ging een tikkeltje harder en ik rondde mn set af, heb mn koptelefoon nog ff afgestaan als mic voor Ruffian en ben maar backstage gegaan. Op dat moment was het echt een gekkenhuis binnen, kon achter de bar niet eens meer bij mn spullen komen omdat er meer mensen achter de bar stonden dan ervoor :lol: . Maar goed, ik wacht nog nog op b2s voor een klein beetje opheldering.

Zover ik weet heeft Noize Destructor van 2 tot 4 nog gedraait, maar moest wel na 4 hardcore tracks weer overgaan op hardstyle.. (beetje raar lijkt me, aangezien b2s toch wist dat hij een hardcore artiest is?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 00:32 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Wat hebben J&W allemaal gedraaid? Ben op zoek naar een plaat. Was er geen van hunzelf.

Paar tracks die ik me kan herrineren:

Music Made Addict
Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
Rock Civilization
Like Thiz
The Punishment
Ti Sento
Autumn Green
The KGB's - Infinity (DJ Phil TY Remix)
Last of the Mohicanz
The Hose - I Survived
Complex Situation
Lip Service Radio
Low-E & Alter Egosz - W.T.F.
Ride With Uz
Lockdown

Hier overigens nog wat filmpjes van mij van de Remember, geluid is wel heel kut

https://vid.me/oIIy Blademasterz
https://vid.me/mNQk Josh & Wesz | The Hose - I Survived
https://vid.me/8kBu Josh & Wesz | Hhz - Rock Civilization
https://vid.me/qGb0 Davide Sonar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 12:52 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
01. Pavo & Zany - Orgasmo
02. VA - TAT's Mashup (incl. Low Frequenced Bass)
03. The Pitcher - Pump It Loud! (Cenoginerz Mix)
04. D-Block & S-te-Fan ft. Mc Villain - Keep It Coming (Alphaverb XQ Edit)
05. The Overminds - Move It (ft MC Da Rook)
06. Psyko Punkz - Bassboom
07. Alphaverb - Give It Up Again (ft. Bass Modulators)
08. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
09. Alphaverb - The Otherside
10. Beholder, Balistic, Zany & DBSTF - Bleeding For Decibel (Mashup)
11. The Pitcher - I Just Can't Stop
12. Bazzleggerz - No Alternative
13. Pavo - Communicate
14. Alphaverb - Realization Of A Dream
15. Tatanka and Activator - Showtime Seived Mai Nait (Mashup)
16. Alphaverb - T.B.A. (ft. Intractable One)
17. Zany & Duro - Back Again
18. Alphaverb - Takin Over! (Alpha's Bodyrockin' Edit)
19. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany)
20. Intractable One - Play The Games (Make The Rules Edit)
21. Noisecontrollers - Surge Of Power
22. Alphaverb - Triangle Of Life (ft. Intractable One)
23. Wildstylez - Single Sound
24. Alphaverb - Destination Nowhere (ft. Intractable One)
25. Chain Reaction - Lellebel
26. Alphaverb - Roots Of Evil (ft. Intractable One)
27. B-Front & Frontliner - Magic (ft. Frontliner)
28. Geck-o and Phrantic - The Hard Way
29. Crypsis - Strike
30. D-Block & S-te-Fan - Shiverz (ft. High Voltage)
31. Zany & DV8 - Wilde Gullie Bas?!
31. Ran-D & Dj Adaro - Under Attack
33. Deepack and The Prophet - Stampuhh! (Beholder & Max Enforcer Rmx)

Klote dat ik dit gemist heb zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 13:41 

Bierkoning

Aristo schreef:
TiMOTHYb schreef:

Paar tracks die ik me kan herrineren:

Music Made Addict
Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
Rock Civilization
Like Thiz
The Punishment
Ti Sento
Autumn Green
The KGB's - Infinity (DJ Phil TY Remix)
Last of the Mohicanz
The Hose - I Survived
Complex Situation
Lip Service Radio
Low-E & Alter Egosz - W.T.F.
Ride With Uz
Lockdown

Wat een bazen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 13:47 

Hardtraxx Veteran

Die set van J&W moeten ze ook maar heel snel vrijgeven zo te zien :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:28 

Hardtraxx Veteran

Oké ik had dus echt een teringlang verslag van m'n weekend geschreven en toen was ik bijna klaar en sloot ik per ongeluk het tabblad... En het is dinsdag en ik ben al chagrijnig en dat is nu nog erger dus dan maar zo:

Was leuk.

+++ Camping
+++++ Vazard & Delete vs Main Concern
++ N-Vitral, Bass Modulators (zaterdag), Tommyknocker, Josh & Wesz, Radical Redemption, Degos & Re-Done
+++ Sfeer op de Extreme Loudness
++ Sfeer op de Remember, Darkness4life (Industrial) en Euphoria
+ Chille security waar je ook prima een leuk praatje mee kon maken
+ Gratis douches
+ Snel binnen
+++ De volgende tracks: Crump original mix, 2x Natural, Prednison Attack, Industrial Cooking Spray, Tommyknocker - Demolition, Fuck The Titties Remix, The Aftermath, Dark Symphony, Zanzibar - Horror On Mind/DJ Secrifice - Use Or Mind, Ctrl.Alt.Delete en nog wat die ik nu vergeet waarschijnlijk
+ Gezellige groep
+ Op de meest random plaatsen en tijdstippen afterparty's op de camping (klein wc gebouw maandagochtend om 07:00, midden in de nacht bij de kleine boxjes die bij de camping store stonden xd )

--- Het weer maar daar kan niemand iets aan veranderen natuurlijk, m'n feest niet door laten verpesten maar was niet fijn dat er gewoon 5 centimeter water in mijn tent stond of zo en echt al m'n spullen zeiknat waren
- Vond de sfeer tijdens de afterparty best vreemd, maar dat kan ook aan mij liggen want heb er verder niemand over gehoord of zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 18:51 

Hardtraxx Veteran

Main Concern schreef:
01. Mind Dimension & Existenze - Double Damage
02. Delete - Formula (2012 Edit)
03. Vazard - Flow
04. Basement Jaxx - Wheres Your Head At (Main Concern Bootleg)
05. Delete - Loudness Tool
06. Vazard & Delete - Let's Get Weird
07. Main Concern - Thug Cookies
08. Delete - Time Travel
08. Vazard - Feel Immortal
09. Main Concern Machinery (2014 Edit)
10. Hardstyle Mafia & Yuna-X - Sound Of Victory
11. Vazard - Zimmersion 2.0
12. Main Concern - Ultimate Reality
13. Delete - Proximity To Extinction
14. Southstylers - Decibel Anthem 2006 w/ Max Enforcer - Bring It Down (Mashup)
15. Main Concern - Last Resort
16. Vazard & Delete vs. Main Concern - Absolute Terror
17. Vazard - Fall
18. Main Concern - Time Has Come
19. Delete - Punishment
20. Vazard & Delete - The End
21. Main Concern & Hardstyle Mafia - Survive
22. Delete - Syndrome
23. Vazard - Who I Really Am
24. Main Concern - Dark Universe
25. Vazard & Delete - Abduction
26. Main Concern - Psychological Warfare
27. Vazard - Obey
28. N-Vitral & Tymon - Hardcore Warfare
29. Igneon System - Crisis Situation (N-Vitral remix)
30. I:Gor - Hardcore Elephant
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 19:20 

Hardtraxxer

provehito schreef:
Main Concern schreef:
11. Vazard - Zimmersion 2.0

Dat was toch wel het jankmomentje van de dag hoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 19:56 

Hardtraxx Veteran

Wat een lijst zeg, gruwelijk vet :worship: Ik baal er echt van dat ik hier niet bij aanwezig kon zijn, deze combinatie zie je denk ik nooit meer ergens verschijnen :cry:

Ik ben trouwens erg benieuwd naar Vazard - Feel Immortal. Wist niet dat hij nog een nieuwe solo track had gedraaid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 22:15 

Hardtraxx Addict

Hele leuke dag gehad, beetje gependeld tussen de Main, Remember en Loudness met een uitstapje naar Pussylounge.

Even terugkomend op die set van Josh en Wesz.. altijd leuk, altijd gezellig die setjes, maar ze hebben toch veel meer vette platen dan alleen Autumn Green, Overdrive, Like Thiz, Lipservice Radio en I've lost you (die werd dit keer dan niet gedraaid) geproduceerd? Allemaal prima tracks, maar ik zou graag ook wat anders van hun willen horen tijdens een Tijdmachine-achtige set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 22:25 

Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
Hele leuke dag gehad, beetje gependeld tussen de Main, Remember en Loudness met een uitstapje naar Pussylounge.

Even terugkomend op die set van Josh en Wesz.. altijd leuk, altijd gezellig die setjes, maar ze hebben toch veel meer vette platen dan alleen Autumn Green, Overdrive, Like Thiz, Lipservice Radio en I've lost you (die werd dit keer dan niet gedraaid) geproduceerd? Allemaal prima tracks, maar ik zou graag ook wat anders van hun willen horen tijdens een Tijdmachine-achtige set.

Precies, van de 4x dat ik ze op een tijdmachine concept gezien heb, draaiden ze 4x (bijna) dezelfde platen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 22:40 

Donateur

Ik snap dat ook niet zo goed. Vooral nu ze hun oude stijltje weer op beginnen te pakken, en ze zoveel throwback boekingen hebben. Waarom ook niet eens Kartong/Vendetta? Of wat AVIO plaatjes? Ik dacht dat de banden met hun altijd wel goed waren (in die tijd)?

Durty 7
Keep It Alive (vet!!)
Oblivion
Rauw Brok
Let's Get Durty

Voor zover ik weet nog nooit (van hun) gehoord. Verder is er op bijvoorbeeld Hardcopy voldoende draaibare platen uitgekomen. Op die classic stages komt veelal hetzelfde publiek. Die hebben Last of the Mohicans, Phases, Like Thiz en Shiverz nu echt wel gehoord. Beetje hetzelfde verhaal met Brennan Heart. Als ik hun zou zijn zou ik bijvoorbeeld Like Thiz en Autumn altijd wel meepakken, maar waarom niet eens wat gekke plaatjes. Volgens mij zat er ook geen 1 echte verassing in hun set verder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 23:32 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ik snap dat ook niet zo goed. Vooral nu ze hun oude stijltje weer op beginnen te pakken, en ze zoveel throwback boekingen hebben. Waarom ook niet eens Kartong/Vendetta? Of wat AVIO plaatjes? Ik dacht dat de banden met hun altijd wel goed waren (in die tijd)?

Durty 7
Keep It Alive (vet!!)
Oblivion
Rauw Brok
Let's Get Durty

Je vergeet de Bourn to Bounce remix :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 12:59 

kevin-field schreef:

Een keertje, RTHM, DSTRCTN, I Got You, Alexez, Fucking Posers, Houze Muzik, Nekenieh, Rubdown, Dom Lomp & Famous Hurt Inside, Tempo Pusher etc zouden wel leuk zijn ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 13:05 

Hardtraxx Addict

Verslagje van mijn kant..

Na 7 keer een dagje Decibel geweest, dit jaar (mede door de goede recensies) voor een weekend gegaan. Vrijdagochtend rond half 12 vanuit Friesland met mijn vriendinnetje en 2 andere dames vertrokken. Na een tweetal stops rond half 3 aangekomen op de Beekse Bergen. Was behoorlijk druk op de parking maar alles ging toch redelijk vlot. Ik verbaas me er nog steeds over dat wij met al onze spullen (het blijven dames :P) alles in één keer de camping op hebben gekregen. Fouillering leek snel te gaan totdat ik er tussenuit werd gepikt en alles in een hokje van 3 bij 3 van mijn karretje moest halen en werd doorzocht. Kwartiertje later keek ik eindelijk de 3 stressvolle dames weer in de ogen.
Ik vond het op dat moment al vrij druk op de camping, maar toch een plaatsje kunnen vinden vlakbij het beatportcafé en de 24uurs plaza, precies onder een lichtzuil. Een prima plaatsje dachten we!!

Rond een uur of 9 richting de campingarea gelopen en met Brennan Heart het weekend begonnen. Een prima set om mee te openen. Still Here :loving: Ran-d blijft de laatste tijd toch koning, heerlijk setje.. Sfeer zat er al prima in, en wat was het warm in die tent zeg... B-front draaide weer dik en daarna kozen we ervoor om tijdens Bitch Fight toch maar iets eerder weg te gaan om de slaap te vatten. Bij de tent nog lopen ouwehoeren en mede door de lichtzuil (die pas rond 6en uit ging) niet kunnen slapen.

Festivaldagje begon prima,weer leek goed en nadat we onze dagjesvrienden op het terrein op gepikt hadden kon het echt feest beginnen. Niet viel later kwamen echter de eerste regendruppels naar beneden en zijn we even gaan schuilen in de H4L. Coone was de eerste echte DJ die we meepakten, lekker die euphorische sounds. Vervolgens overal en nergens even gekeken en de hoge zweefmolen bij de Pussy Lounge even meegepakt (wat een uitzicht zeg :thumbup:) toen het weer echt belabberd werd snel van kleren gewisselend. Mijn vrienden wilden echt graag Brennan Heart zien en met pijn in mijn hart meegegaan. Wat een verschil met de set van vrijdag :/

Harddriver draaide daarna een afwisselende set van euforisch naar wat harder. Wat blijf ik Welcome to the Jungle een heerlijke plaat vinden. Vervolgens twee sets waar ik best wel naar uit keek, allereerst B-front (voor mij de set van de dag) Prachtig hoe te zien hoe de liefhebbers in de regen los stonden te gaan en met name degene die alle kickrolls mee konden drummen :thumbsup:
Adaro draaide een behoorlijk gangbare set waardoor mijn benen het echt bijna begaven. Tijdens Korsakoff en de eindshow dan ook met vanalles bezig geweest, behalve met losgaan :x

Afterparty op de camping was niet voor mij, ik had totaal geen energie meer en ook ik (net als Fuzzylogic) kon niets met de sfeer. Toch een beetje slaap kunnen vatten van zaterdag op zondag en redelijk fit wakker. Het beviel me wel dat we rustig aan de zondag konden invullen en rond 16.00u zijn we die kant op gelopen. NSCLT draaide daar een prima openingsset (voor ons) met veel oude klappers. Bass Modulators en NC daarna was als vanouds :loving:
DV8 rocks niets van meegekregen en daarna mooi lopen ouwehoeren bij onder andere die kamelenrace :lol: Wie bedenkt zoiets..
Tijdens Adaro weer de tent in gelopen en een uurtje lopen knallen.. die ongekende sfeer tijdens Seven.. geniaal!!
Van CR niet veel meegekregen en tijdens de Pussy Lounge alle laatste energie eruit geknald.. heerlijk om met die oude HC klappers het weekend af te sluiten (ik was vroeger Hardcore liefhebber en heb alle feesten wel meegemaakt)

Daarna met mijn meissie naar het Beatportcafe gelopen voor misschien wel het mooiste moment van het jaar.. wat een sfeer en gekkingheid.. geniaal.. een geniale afsluiter van een legendarisch feest.. vanaf minuut 1 genoten en dat ik nu nog spierpijn heb zegt genoeg.. volgend jaar absoluut weer erbij!! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 13:37 

Donateur

Bedankt, op m'n werk vonden ze de foto's van je after ook heel leuk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 13:41 

Zit ook op m'n werk, collega's waarderen dit wel ja :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 13:47 

Ik zit ook op mijn werk.. Schrok me dood :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 13:48 

Hardtraxx Veteran

Gewoon een safari tripje als after, moet kunnen toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 13:49 

Norther66 schreef:
Gewoon een safari tripje als after, moet kunnen toch :lol:

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 13:56 

Donateur

Die hond keek een stuk vrolijker dan Zatox op de Remember
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 14:47 

Hardtraxxer

Zo wat was dit een fijn feest zeg!! Ook deze 4de keer was erg geslaagd!

om 11:00 binnen en na het kluisje halen even wezen gluren op de main. De stage was niet zo bijzonder maar Cyber draaide best lekker dus heb ik er voor de rest niet zo op gelet. Daarna het terrein een beetje verkennen om daarmee te eindigen bij Rebourne in Euphoria. Die draaide wel een paar leuke plaatjes maar niet echt bijzonder. Toen was het tijd voor Geck-o. De eerste artiest die ik echt wilde horen. Het was een heerlijke set met veel tracks die ik niet kende en dat maakte het erg leuk.

Vervolgens ben ik met nog een vriend naar de Drop the Bass gegaan voor T & Sugah. Zoo dit was toch een partij gruwelijk. Ondanks de regen hier uitstekend vermaakt. De set was erg verrassend omdat ze normaal erg van de wat rustigere Drum & Bass zijn. Maar nu gooiden ze er flink wat harde klappers op. Voor die vriend van me was het z'n 1ste keer bij een DnB set en hij vond het geweldig. Daarna nog anderhalf uur Black Sun Empire en die draaiden ook weer lekker stevig.

Toen Black Sun Empire was afgelopen gingen we maar even eten Om vervolgens de Loudness in te gaan. Frequencerz en Warface draaiden toen nog volgens mij en zo bijzonder vond ik het allemaal niet. Ook Deetox en Titan deden me niet zoveel dus tijdens hun sets een paar keer naar buiten gelopen om te zitten, eten en munten te halen. Daarna draaide Radical Redemption die wel wat goed maakte met wat leuke tracks. Maar uiteindelijk toch naar de Euphoria gelopen voor Noisecontrollers.

Laatste half uurtje van Noisecontrollers nog mee kunnen pikken en wat was dit heerlijk. Daarna ook nog een lekker uurtje van Zatox en Tatanka meegepakt die boven verwachting draaiden.

En toen was het om 22:30 tijd om de spullen uit de kluis te halen aangezien ik vorig jaar nog kon herinneren wat toen echt geen pretje was. Nadat we de tassen hadden gingen we nog even bij de Hardcore 4 Life staan. Geen idee wie er afsloot maar het beukte lekker door. En toen na het laatste plaatje maar naar de bus gelopen.

+++ T & Sugah en Black Sun Empire
+++ Geck-o
++ Snelle service bij het eten en drinken
+ Zatox en Tatanka

- Jammer van het weer en de gevolgen daarvan. Maarja pech gehad dit jaar
--- Bus die niet meer op dezelfde plek stond en slechte communicatie van het personeel waardoor we tot 1 uur buiten in de regen stonden te wachten. Uiteindelijk bleek de buschauffeur zelf ook 3 keer verkeerd te zijn gestuurd door het personeel dus het was een beetje een zooitje bij ze.

Nog even een vraagje:
Weet iemand wanneer alle sets online komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 15:14 

Hardtraxxer

Nike schreef:
Zo wat was dit een fijn feest zeg!! Ook deze 4de keer was erg geslaagd!

om 11:00 binnen en na het kluisje halen even wezen gluren op de main. De stage was niet zo bijzonder maar Cyber draaide best lekker dus heb ik er voor de rest niet zo op gelet. Daarna het terrein een beetje verkennen om daarmee te eindigen bij Rebourne in Euphoria. Die draaide wel een paar leuke plaatjes maar niet echt bijzonder. Toen was het tijd voor Geck-o. De eerste artiest die ik echt wilde horen. Het was een heerlijke set met veel tracks die ik niet kende en dat maakte het erg leuk.

Vervolgens ben ik met nog een vriend naar de Drop the Bass gegaan voor T & Sugah. Zoo dit was toch een partij gruwelijk. Ondanks de regen hier uitstekend vermaakt. De set was erg verrassend omdat ze normaal erg van de wat rustigere Drum & Bass zijn. Maar nu gooiden ze er flink wat harde klappers op. Voor die vriend van me was het z'n 1ste keer bij een DnB set en hij vond het geweldig. Daarna nog anderhalf uur Black Sun Empire en die draaiden ook weer lekker stevig.

Toen Black Sun Empire was afgelopen gingen we maar even eten Om vervolgens de Loudness in te gaan. Frequencerz en Warface draaiden toen nog volgens mij en zo bijzonder vond ik het allemaal niet. Ook Deetox en Titan deden me niet zoveel dus tijdens hun sets een paar keer naar buiten gelopen om te zitten, eten en munten te halen. Daarna draaide Radical Redemption die wel wat goed maakte met wat leuke tracks. Maar uiteindelijk toch naar de Euphoria gelopen voor Noisecontrollers.

Laatste half uurtje van Noisecontrollers nog mee kunnen pikken en wat was dit heerlijk. Daarna ook nog een lekker uurtje van Zatox en Tatanka meegepakt die boven verwachting draaiden.

En toen was het om 22:30 tijd om de spullen uit de kluis te halen aangezien ik vorig jaar nog kon herinneren wat toen echt geen pretje was. Nadat we de tassen hadden gingen we nog even bij de Hardcore 4 Life staan. Geen idee wie er afsloot maar het beukte lekker door. En toen na het laatste plaatje maar naar de bus gelopen.

+++ T & Sugah en Black Sun Empire
+++ Geck-o
++ Snelle service bij het eten en drinken
+ Zatox en Tatanka

- Jammer van het weer en de gevolgen daarvan. Maarja pech gehad dit jaar
--- Bus die niet meer op dezelfde plek stond en slechte communicatie van het personeel waardoor we tot 1 uur buiten in de regen stonden te wachten. Uiteindelijk bleek de buschauffeur zelf ook 3 keer verkeerd te zijn gestuurd door het personeel dus het was een beetje een zooitje bij ze.

Nog even een vraagje:
Weet iemand wanneer alle sets online komen?

http://lsdb.nl/list/event/76472.html
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten