Lekker weekend gehad.
Bij aankomst was het compleet onduidelijk waar nou kiss & ride was, volgens mij was het gewoon overal naast de parkeerplekken kiss & ride, van de borden werd je niets wijzer.
Met alle spullen in één keer gelopen, dat was zwaar, nondeju, ook nog 2 keer wat spullen van m'n steekwagentje af gevallen

, toen we een plek hadden gevonden eerst maar even een biertje gepakt en een kwartier later pas de tent op gezet.
Toen wat meer biertjes gedronken, en naar The Pitcher gegaan, die begon met een stuk of 3 lekkere classics, daarna wat saaier spul naar mijn mening, dus zijn we weer terug naar de tent gegaan om te BBQ'en en wat bier en wodka en baco te drinken.
Einde van Brennan Heart weer teruggekomen om Ran-D en B-Front te zien, wat echt heerlijk was, met name B-Front. Bij dat ze weer Desperados voor 1,5 munt hadden.
Hardcore hadden we niet zo'n zin in, jammer dat het Beatport café pas open ging nadat de Hardcore al een uur bezig was, en er dus geen alternatief was, dus maar gaan slapen.
Volgende ochtend redelijk vroeg wakker, hele tijd het gevoel dat ik moest kotsen, na een paar uur m'n uit bed gekomen, ging pissen, en toen kwam het gevoel weer, was net op tijd bij een wasbak.
Voelde me daarna wel een stuk beter, en toen zijn we naar het festival gegaan. Eerste half uur van Geck-O moeten missen, we kwamen aan tijdens Extreme Voice Mash-Up, maar het uur dat ik wel gezien heb was geweldig.
Veel bekenden tegengekomen ook meteen.
Na de eerste 3 tracks van Tuneboy besloten we om naar Degos & Re-Done te gaan, maar omdat het erger begon te regenen zijn we doorgelopen naar die burgertent en heb ik m'n ontbijt en lunch gepakt, wat later ook m'n avondeten was omdat het er niet meer van was gekomen om nog iets te eten, had ook geen honger gelukkig.
Laatste paar tracks van D&R nog meegemaakt en vervolgens zo'n 50 minuten van Geminizers & The Machine, vet dat ze Loud Tool draaiden. Had stiekem nog wel wat meer oude knallers willen horen zoals ze op Kingsday deden, dit vond ik op WiSH ook al.
Einde van Isaac gezien, ging wel, Davide Sonar was standaard maar wel leuk, bij dat ie Mindcontroller (Analogic Disturbance Remix) draaide.
Toen naar Deetox gegaan, echt genoten van de muziek, maar het werd me veel te druk helaas

Toen naar de Darkness4life gegaan om daar te schuilen, en daarna een poncho gaan zoeken en naar B-Front gegaan. Een van de setjes van de dag beleefd.
Toen gingen we naar Blademasterz, viel me tegen eigenlijk, mijn verwachtingen lagen niet bij tracks als We Speak Music, Nothing Else Matters en al zeker niet Wake Up
Aflsuiten met Cocaine MF maakte een hoop goed, en Alphaverb sloot er meteen goed op aan met Orgasmo en Low Frequenced Bass (in die mash-up), die set was echt zwaar genieten, en met name de hardere tracks.
Toen kwam Magic en zijn we even gaan kijken bij de Loudness, was ook wel ff lekker rammen. Toen nog lang met iemand staan praten die vroeger op Hardtraxx zat maar weet z'n naam of username niet meer. We stonden op een gegeven moment als enige publiek nog in de tent, en het barpersoneel ging hun bier en wijn weggooien, dat zagen we en kregen we gratis mee, yes!
Toen we bij de afterparty aankwamen was ik eigenlijk helemaal kapot van het de hele dag los gaan

Frequencerz & Deetox vs Delete had ik graag willen zien maar dat zat er dus niet meer in.
Laatste dag nog het einde van NC, DV8 Rocks, Adaro & Chain Reaction meegepakt, laatste 2 van ik wel leuk, DV8 rocks had van mij wel wat meer live mogen zingen van tracks die hij zelf ook ingezongen heeft.
Hulde voor Adaro dat ie Zany - Inflator draaide, vervolgens draaide hij Smack My Derb, jammer dat dat dan weer een kick edit was, die van het origineel zijn fucking hard.
Toen ff buiten gezeten en de Pussy Lounge muziek gehoord, en toen naar Proto Bytez en Lunatic gegaan, was wel aardig maar het werd op een gegeven moment te druk en toen zijn we gegaan.
Erg vreemd trouwens wat ik lees van Lunatic, dat die dj's het stokje kwamen overnemen, ik was er niet bij maar het klinkt best wel lullig.. Heeft Noize Destructor daarna nog gedraaid dan eigenlijk?
Ondanks de regen dus een top weekend gehad

+++++ B-Front (Vrijdag en Mainstage)
++++ Geck-O
++++ Alphaverb
++ Deetox, voor zolang ik er was erg fijne tracks gehoord met lekker geluid
++ Genoeg ruimte op de weekend party's en outdoor stages op het festival
++ Goed geluid overal
++ Goede sfeer
+ Desperados voor 1,5 munt
+ Ik had het niet koud, waardoor de regen wel te hebben was.
- Blademasterz
- Vreemde timetable Beatport café, dat er pas tegen het eind van de weekendparties weer dj's stonden, en niet de hele tijd.
- regen + de drukte in de Loudness die het veroorzaakte, maarja daar doe je niks aan helaas
-- Campingstoeltje gejat, had nog maar 1 armleuning en was niet duur en vrij oud, maar het gaat om het idee, en om het kunnen zitten.