Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 00:59 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Geen Theracords tracks van Delete. Oa Time Travel, Formula, Double Damage, Proximity to Extinction, Abduction, The End, Let's Get Weird, Punishment, Flow, Fall, Zimmersion, Obey, Ultimate Reality, Psychological Warfare, Thug Cookies, Time Has Come, Where's Your Head At en hun nieuwe collab gehoord. Set of the year no doubt. :worship:

Bijna tranen van geluk tijdens Zimmersion. Zo mooi. :loving:

Sound of Victory kan ik nog aanvullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 01:03 

Hardtraxx Veteran

Survive ook trouwens bedenk ik me net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 01:17 

Hardtraxx Veteran

Naar verwachting dus :surrender: Wel vet inderdaad dat Delete alleen zijn Spoontech tracks heeft gedraaid.

Kon er helaas niet bij zijn, dan maar herkansing bij Bass Protocol (hopelijk)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 01:19 

Hardtraxx Veteran

Alphaverb was sowieso vetter. Wat een set en wat een feest was t daar. Set van Geck-o was ook fantastisch.
Uitgebreid verslag volgt morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 01:58 

Hardtraxx Veteran

Vaz&del&mcen ophidian helden van de dag :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 02:09 

Hardtraxx Veteran

Vazard Delete Main Concern set van de dag met daarna gecko :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 02:36 

Hardtraxx Elite

Vazard & Delete vs Main Concern en Hardstyle Mafia setjes van de dag. B-Front ook ontzettend bazig.

Niet heel veel bij de remember gestaan, was ook pas heel laat daar door het verkeer en verkeerd rijden etc. elke keer dat ik in de buurt was wel toffe tracks gehoord zoals W.T.F. :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 02:38 

Hardtraxxer

Pff overal pijn maar het was wel een heel dik feest!!

Was ook blij dat tijdens V&D&MC (set van het jaar imo) lekker de ruimte was en niet zo stervens druk zoals bij Radical. En die nieuwe collab klonk zeer goed. Setjes van Atmozfears en Geck-O ook dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 02:45 

Hardtraxx Elite

Setje van Warface & Frequencerz vond ik dan weer mega dik! Elke plaat die hun erop gooide was lekker!
Adaro draaide ook echt heel goed, veel nieuwe platen gehoord die ik nog niet kende. En de collab tussen DP en hem was ook echt genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 03:09 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Setje van Warface & Frequencerz vond ik dan weer mega dik! Elke plaat die hun erop gooide was lekker!
Adaro draaide ook echt heel goed, veel nieuwe platen gehoord die ik nog niet kende. En de collab tussen DP en hem was ook echt genieten

Warface & Frequencerz vond ik maar rommelig, zat geen echte opbouw in of zo. Ook was het toen zo druk dat het zelfs 1 meter buiten de tent 40 graden was.
Zwaar genoten van Hardstyle Mafia, nadat When Winter Comes was geweest snel naar Vazard & Delete & Main Concern gerend, allemachtig, veel betere sets ga ik waarschijnlijk niet meemaken, wat een geweld. Verder nog pluspunten voor het mixwerk van the Geminizers (vs The Machine) en Dark Pact viel me tegen, standaard hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 04:18 

Hardtraxx Veteran

Holy Shit, Vazard & Delete & MC op dat heerlijke geluid, wat een genot was dat. Die eindshow kon me aan m'n reet roesten. Zo mooi dat Delete al zn spoontech kneiters erbij pakte. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 04:52 

Hardtraxx Addict

Set vd dag imo B-front :$ snoeihard losgaan in de regen met de echte diehards! Verder prima dagje gehad ondanks het weer manmanman wat was dat een drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 09:17 

Artiest

Chroman schreef:
hotymoty schreef:

Warface & Frequencerz vond ik maar rommelig, zat geen echte opbouw in of zo. Ook was het toen zo druk dat het zelfs 1 meter buiten de tent 40 graden was.
Zwaar genoten van Hardstyle Mafia, nadat When Winter Comes was geweest snel naar Vazard & Delete & Main Concern gerend, allemachtig, veel betere sets ga ik waarschijnlijk niet meemaken, wat een geweld. Verder nog pluspunten voor het mixwerk van the Geminizers (vs The Machine) en Dark Pact viel me tegen, standaard hitjes.

Reageer eigenlijk nooit echt, maar heb soms het gevoel dat mensen hier m'n set niet eens echt hebben gehoord haha. Shreek, Pitch Black, Reputation Game, Son Of Torture, Like A Boss, R.E.M. sleep, Until We Meet Again, Bitches Cry, It's On, Chemical wil ik toch niet in de categorie standaard hitjes zetten haha. Naast nog m'n eigen tracks en mash-ups als Abyss decibel edit, partylover bootleg, B-Front mash-up etc.
Dat wil ik dan toch niet standaard noemen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 09:38 

Hardtraxxer

Hardstyle Mafia en Geck-O setjes van de dag! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 09:45 

Hardtraxx Crew

Heel de dag Remember geweest. Jammer dat het zowat heel de dag regende, maar dat bracht ook weer wat extra sfeer met zich mee door de mensen. Area stond ook grootste gedeelte van de dag helemaal vol. Setjes van de dag van Geck-O en Zatox :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 10:17 

Hardtraxxer

Vrijwel de hele dag op de Remember gestaan! Veel goede setjes gehoord en een gezellige sfeer. Alleen had ik toch wel wat meer van Blademasterz verwacht. Wel weer een pluspunt dat hij Shout Out (Donkey Rollers Remix) draaide. Die had ik allang niet meer gehoord. Toen daarna Wake Up volgde kwam de realiteit weer terug en besefte ik dat het regende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 10:19 

Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:
Toen daarna Wake Up volgde kwam de realiteit weer terug en besefte ik dat het regende.

Draaide hij serieus Wake Up wanneer hij geboekt staat als Blademasterz? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 10:27 

Hardtraxxer

Alphaverb op de Remember :woot: :thumbsup:
Wat houdt die kerel toch zo'n ongelooflijke drive in zijn sets, voor mij persoonlijk de set vd dag. Helaas niet helemaal kunnen meemaken omdat mijn groepje naar de eindshow wilde.

En Titan was mixtechnisch gezien heerlijk om te luisteren, ook hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 10:43 

Hardtraxxer

In de ochtend even een grote ronde gelopen. De stages zagen er allemaal echt dik uit :thumbup: maar door het slechte weer vooral loudness gestaan. Soms echt te druk/warm, erg zonde! Frequencerz vs Warface was genieten maar ben ook positief verrast door radical! Vond hem weer echt super! :thumbsup: delete vazard main was ook legendarisch. Al met al wel leuk feest maar wel mijn minste decibel van de 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 10:48 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Lip DJ schreef:
Toen daarna Wake Up volgde kwam de realiteit weer terug en besefte ik dat het regende.

Hij draaide wel meer dingen die ik niet verwachte:
-Showtek - We Speak Music
-Noisecontrollers - Promises
-Zany - Nothing Else Matters
-Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Rmx)
-Her Voice (HHZ remix)

Ik mis vast nog wat platen, maar heb van hem zelf alleen One Blade, Masterblade, Revival X(Showtek RMX), In The End en Till U Believe It gehoord. Ik zal vast wat vergeten zijn... komt door BIER
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 11:04 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Chroman schreef:
hotymoty schreef:

Reageer eigenlijk nooit echt, maar heb soms het gevoel dat mensen hier m'n set niet eens echt hebben gehoord haha. Shreek, Pitch Black, Reputation Game, Son Of Torture, Like A Boss, R.E.M. sleep, Until We Meet Again, Bitches Cry, It's On, Chemical wil ik toch niet in de categorie standaard hitjes zetten haha. Naast nog m'n eigen tracks en mash-ups als Abyss decibel edit, partylover bootleg, B-Front mash-up etc.

Dat wil ik dan toch niet standaard noemen. :D

Moet toegeven dat ik niet de hele set heb gehoord, maar Rebel to the Grave, Das weite Land, Go Fuck Yourself, Like a Boss en Adaro Mashup ken ik nu wel. Eigen tracks van je vind ik wel bijna altijd vet, jammer dat ik Abyss gemist heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 11:06 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Lip DJ schreef:

Ik werd hier zo chagerijnig van ineens :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 11:20 

Hardtraxx Crew

Lip DJ schreef:
Grim schreef:
Lip DJ schreef:

Hij draaide wel meer dingen die ik niet verwachte:
-Showtek - We Speak Music
-Noisecontrollers - Promises
-Zany - Nothing Else Matters
-Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Rmx)
-Her Voice (HHZ remix)

Ik mis vast nog wat platen, maar heb van hem zelf alleen One Blade, Masterblade, Revival X(Showtek RMX), In The End en Till U Believe It gehoord. Ik zal vast wat vergeten zijn... komt door BIER

Na Wake Up sloot ie af met Coaine MF
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 12:00 

Hardtraxx Veteran

Al vroeg binnen rond 11:30
Gelijk de eerste Ht'ers weer gespot @ remember

Heb veelal remember gestaan, met uitstapjes naar N-vitral, Atmozfears, B-front & Vazard & Delete b2b Main Concern

+++ Vazard Delete Main Concern (Alle ruimte vooraan :loving: )
++ Geck-o
+ B-front & Atmozfears
+ Alle sets op de remember waren lekker
+ De vip goodie, een Decibel powerbank
+ Snelle service bij de barren/eettenten

- Vond blademasterz wel tegenvallen, in elk geval niet wat ik er van verwachte
- De regen en de weinig poncho's
- Veel te druk in de overdekte stages
-- Toiletten, veel te druk & te weinig
---- Die co2 kanon in de loudness, wat een kut gedoe is dat zeg, als je vooraan staat hoor je de kicks niet eens meer, wtf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 12:13 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:

---- Die co2 kanon in de loudness, wat een kut gedoe is dat zeg, als je vooraan staat hoor je de kicks niet eens meer, wtf.

Wat een pleurisherrie maken die dingen idd zeg.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten