Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Decibel Outdoor Festival 2015
Past

Decibel Outdoor Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Delt-A wrote: Wij zij afgelopen 2 jaar ongeveer half 2 aangekomen denk ik, toen stond er een dikke file toen je van de grote weg af kwam, hopen dat het beter is nu we om half 2 pas vertrekken.
En hopen dat ik deze keer alle spullen in één keer lopen kan dragen (steekwagentje mee nu), we worden gebracht en opgehaald, kan ook nergens iets vinden over kiss & ride maar dat zal wel goed komen.
Nu valt alles nog mee qua drukte, dus komt wel goed denk ik.
Kiss & Ride is er ook, letterlijk recht voor de camping entrance :)
staat ook gewoon aangegeven als je van de grote weg de borden met CAMP WEST aanhoudt.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Oké mooi. Ben te herkennen aan Moonpitch recordsz of Loudness 2012 shirt. W.U.F.U. shirt is nog niet binnen gekomen :( was wel mooi geweest voor de zondag. :P

Edit: enn 5 minuten later komt 'ie binnen xd
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
pecola-tje wrote:
Miwer wrote:Zat goedkopere feesten waar je dit ook kan zien.
Ja? Noem mij eens een paar van die feesten dan waar je de volgende acts uit zijn timetable kan zien?
- Geck-O op een early/classics stage,
- Hardstyle Mafia en Vazard & Delete & Main Concern op de Raw
- The Geminizers & The Machine?

Ikzelf kom op Decibel vaak ook niet verder dan 3/4, misschien 5 stages, en ik kom er al jaren.
Dit dus.
Misschien nog een paar keer vaker de remember bezoeken, maar ik weet niet wanneer :cry:
Tijdens Deetox/Titan kan wel, maar Josh & Wesz op een tijdmachine-stage is tegenwoordig ook niet meet bijzonder.

Daarnaast is het mijn eerste keer, alles proberen jwz
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Iedereen heel vele plezier toegewenst! :beer: Hier een Warm-Up setje om alvast in de stemming te komen!
Repeller & Bouncing Ball - Decibel Loudness Warm-Up 2015
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Eindelijk staat de tent.. werd er nog ff uitgepakt met t karretje.. ze hebben werkelijk waar alles doorzocht.. kwartier verder xd nja nu maar los dan ^^ zin!!
Hardtraxxer
97 posts member since 2013
last seen May 2022
Zo, ik heb nogal wat twijfels, maar dit gaat 'em ongeveer worden.

Decibel Outdoor Festival 2015 (14 t/m 16 augustus 2015, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Decibel Outdoor Festival 2015 (14 t/m 16 augustus 2015, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)

Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Iedereen veel plezier morgen. Ik ben te herkennen aan een zwart shirt met GSB erop. Zal voornamelijk bij de Extreme Loudness zijn overdag en savonds in de Loudness. Tot morge :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik zal te herkennen zijn aan een Theracords snapback, een wit Delete shirt en rood/witte Airmax. Ook lijk ik zeker twee jaar te jong om naar binnen te mogen. Veelal bij Loudness/Remember.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Van vrienden hoor ik dat het geluid al 2x is uitgevallen..
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Morgen rond 9 uur al in de auto richten de andere kant van Nederland, enorm veel zin in :D Te herkennen aan rood/zwart shirt met blauw/witte airmax
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 19 days ago
Morgen eerst lekker chillen.....kids wegbrengen en dan om 12:30u lopend (lees: 10min) richting Decibel ;)
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
Playing 2 sets at Decibel so I also sorted out some oldies!!! Which one of these would you like to hear?
@TiMOTHYb
B
Joey wrote:Ik zal te herkennen zijn aan een Theracords snapback, een wit Delete shirt en rood/witte Airmax. Ook lijk ik zeker twee jaar te jong om naar binnen te mogen. Veelal bij Loudness/Remember.
Hallo, ik lijk op deze jongen, draag alleen een ander shirt en schoenen. Spreek ons maar aan ofzo...
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Nou tot morgen allemaal hè. Rond 12 uur kom ik aan op het terrein en hopelijk half 1 binnen voor Geck-o. Te herkennen aan een shirt en korte broek en een zonnebril (want swag).
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Sta de hele dag remember stage met mijn awakenings zonnebril op
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Frontliner is drukker bezig met filmen en voor de DJ booth staan dan mixen.

View on Facebook
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Zo te zien op fotos en filmpjes regent het lekker daar.. dat is balen!
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Tering weer.

In de tenten hierdoor ook veels te druk. Jammer..
B
Vazard, Delete & Main Concern... Geen woorden :worship:
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
bloemkool wrote:Vazard, Delete & Main Concern... Geen woorden :worship:
Ik ga je enkel quoten omdat hetzelfde
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Ultraterrorloudsound wrote:
bloemkool wrote:Vazard, Delete & Main Concern... Geen woorden :worship:
Ik ga je enkel quoten omdat hetzelfde
Iemand die een indicatie van de tracklist kan geven? Ben heel benieuwd.
:aww:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Geen Theracords tracks van Delete. Oa Time Travel, Formula, Double Damage, Proximity to Extinction, Abduction, The End, Let's Get Weird, Punishment, Flow, Fall, Zimmersion, Obey, Ultimate Reality, Psychological Warfare, Thug Cookies, Time Has Come, Where's Your Head At en hun nieuwe collab gehoord. Set of the year no doubt. :worship:

Bijna tranen van geluk tijdens Zimmersion. Zo mooi. :loving:
B
Dark Universe (Main Concern ofc) Syndrome, Hardcore Warfare, Loudness Tool, who I really am mid intro, Machinery 2014 en last resort...
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Ik baal lichtelijk dat ik dit heb moeten missen... Delete, wat een einbaaas gewoon geen Theracords tracks draaien in zo'n set! :love: