Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:11 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het geluk blademasterz een aantal jaar geleden al gezien te hebben op defqon.. Als ik zo hoor hoe druk het zaterdag daar gaat zijn, des te meer reden om het maar te skippen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:24 

Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Delt-A schreef:
Ik heb 2 vrienden die normaal nooit een classics stage bezoeken of naar de Tijdmachine oid zijn geweest, maar om de een of andere reden willen ze Blademasterz wel zien.

Jup, zulke vrienden heb ik ook. Ook op partyflock al enkele persoonlijke timetables voorbij zien komen waar de Remember stage alleen bezocht wordt tijdens Blademasterz.

Mag dit niet dan? Ze hebben toch alle recht om alleen maar terwijl Blademasterz draait er te gaan staan? Word waarschijnlijk net zo druk als Adaro op Intents 2014 als ik alle timetables mag geloven.
Blademasterz is voor veel man gewoon een hoogtepunt op de Remember stage waardoor ze alleen bij die stage staan als Blademasterz draait, als ze niet zo veel hebben met de Remember stage zelf maar wel Blademasterz willen zien, laat ze dan toch lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Word waarschijnlijk net zo druk als Adaro op Intents 2014 als ik alle timetables mag geloven.

Adaro draaide niet eens op Intents 2014, maar had zijn return op Decibel 2014 in de Loudness.
In verhouding zal het misschien net zo druk aanvoelen misschien, maar zoveel volk als met Adaro komt er echt niet op af.

Weer een stomme post erbij dus, gefeliciteerd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:32 

niemand bekritiseerd ook dat ze daar heen willen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:36 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
SAIN7 schreef:
Word waarschijnlijk net zo druk als Adaro op Intents 2014 als ik alle timetables mag geloven.

Adaro draaide niet eens op Intents 2014, maar had zijn return op Decibel 2014 in de Loudness.
In verhouding zal het misschien net zo druk aanvoelen misschien, maar zoveel volk als met Adaro komt er echt niet op af.

Zat al te twijfelen, thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:42 

Hardtraxx Addict

SAIN7 schreef:
Aristo schreef:
Delt-A schreef:
Ik heb 2 vrienden die normaal nooit een classics stage bezoeken of naar de Tijdmachine oid zijn geweest, maar om de een of andere reden willen ze Blademasterz wel zien.

Jup, zulke vrienden heb ik ook. Ook op partyflock al enkele persoonlijke timetables voorbij zien komen waar de Remember stage alleen bezocht wordt tijdens Blademasterz.

Mag dit niet dan? Ze hebben toch alle recht om alleen maar terwijl Blademasterz draait er te gaan staan?

Nee dit mag zeker niet, hallo!

Wilde er idd alleen maar mee aangeven dat het daar loeidruk wordt , niet om kritiek te geven op die mensen.

pecola-tje schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:14 

Hardtraxx Veteran

Ik wil even bevestigen dat ik het ook niet zo bedoelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:14 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoelde het ook niet op die manier.

Zo, gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:53 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Richardd schreef:
Toch aanwezig, eerst vanaf 9 uur werken bij My locker, daarna het terrein op en om 02:30 alweer op Schiphol zijn.

Kun je niet direct vanaf Beekse vliegen?

Ik zit graag extra uurtjes in de auto voor feesten en partijen. Gaan we nog ff meeten hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 20:22 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:

wanneer hou jij op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 20:44 

Donateur

Alphaverb? Of anders overdag op de onthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:12 

Hardtraxx Addict

Iemand een idee wat ik kan verwachten van Geck-O @ Remember stage?

Dit jaar overigens maar eens afsluiten bij Alphaverb of Delete & Vazard & Main Concern. Heb die eindshow van Decibel wel gezien. Sfeer zal ook wel dik zijn aangezien je met veel liefhebber overblijft, meeste mensen gaan toch wel naar de eindshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:36 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Dit jaar overigens maar eens afsluiten bij Alphaverb of Delete & Vazard & Main Concern. Heb die eindshow van Decibel wel gezien. Sfeer zal ook wel dik zijn aangezien je met veel liefhebber overblijft, meeste mensen gaan toch wel naar de eindshow.

Dat is inderdaad het geval. Vorig jaar ook bij Warface vs. Dark Pact afgesloten op de Loudness Area. Lekker veel ruimte + heerlijk geluid, hoogtepunt van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:38 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:

Ik hoop met heel m'n hart op zoiets: http://lsdb.nl/set/11847/geck-o-nosle-the-real-hardstyle-inside-me-part-2-16-02-09.html
(Heb deze en part 1 nog wel op m'n PC staan als er vraag naar is)
BPM zal wel 10 stuks lager liggen, die sets zijn 158 xd Maar als ie wat lekkere early tracks, of anders 2005-2007 spul draait, maakt ie mij heel blij.

Ik sluit wss ook bij een van de stages af, eindshow van de 3 keren dat ik geweest ben 0 keer gezien, kijk 'm thuis wel op m'n gemak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:41 

Hardtraxx Veteran

Hmmm chillen op die linkerkant van het Loudness dek kijkend naar het vuurwerk is zeker een goeie, dat wordt m waarschijnlijk wel in m'n planning. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 23:41 

Artiest

Aristo schreef:

Ik ga tracks selecteren uit de hele historie van hardstyle, tot en met een jaar of 2010.

Early hardstyle, tijdmachine en ook een mooie gelegenheid voor oude tracks van mezelf :) Gaat erg leuk worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 23:43 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
Aristo schreef:

Ik ga tracks selecteren uit de hele historie van hardstyle, tot en met een jaar of 2010.

Early hardstyle, tijdmachine en ook een mooie gelegenheid voor oude tracks van mezelf :) Gaat erg leuk worden!

Dat wordt dus niet naar Bass Modulators maar toch bij de Remember blijven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 23:46 

Hardtraxx Crew

Lekker Tresspassing pompen zo vroeg op de middag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 23:49 

Artiest

Bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 00:16 

Hardtraxx Veteran

Oeeeh :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 00:24 

Hardtraxx Veteran

Klinkt dus alsof ik dan bij de Remember moet zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 08:36 

Hardtraxxer

Ik ben ook weer eens aanwezig met mijn rolstoel...laat het vrijdag niet teveel regenen aub :P

Had nog aan Tuneboy gevraagd of hij de Hardstyle Masterz cut van Angel wilde draaien. Hij heeft dat beloofd te doen. Mochten er nog mensen zijn die die track nog live willen horen...nu de kans! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 10:17 

Hardtraxx Veteran

Dan is het wel kut dat hij tegelijk met Degos & Redone staat, wilde graag naar D&R, maar als tuneboy die track gaat draaien :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 11:30 

Hardtraxx Veteran

Oh die dilemmas zoe zo ontstaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:06 

Hardtraxx Elite

Hoor je meteen de hele intro en outro :P
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten