Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:13 

Hardtraxx Veteran

Morgen komt de floorplan online, zag een tweet van b2s als reactie voorbij komen. Weet iemand of er ook een camping plattegrond was andere jaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:28 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Morgen komt de floorplan online, zag een tweet van b2s als reactie voorbij komen. Weet iemand of er ook een camping plattegrond was andere jaren?

Die was er en zal denk ik morgen ook dan wel komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:36 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 14:05 

Hardtraxx Veteran

Wipe Out, gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 14:36 

Hardtraxx Veteran

Voor het eerst blij dat ik dit jaar op West sta :D

Kriebels beginnen al goed te komen doordat de voorbereidingen begonnen zijn in de vriendengroep :D

Warm Up Setje dan maar:

Geck-O vraagt trouwens op Twitter welke platen hij zeker moet draaien, hierbij mijn inbreng :D:
1: Freqs vs. N3ck & Decepticon - Hallucinating (Geck-o Remix)
2: Die Antwoord - Zef Side vs. Coca - Extreme Voice (Geck-o Mashup)
3: Geck-o - Give Me Some Heat
4: Geck-o - Dancing Machine
5: Geck-o - The Word Is Out (Ambient Mix) OPENINGSPLAAT!!

Laatste optie maar dan moet ie wel wat jaartjes smokkelen volgens mij ;) : Soul Train!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:13 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand hoe het fouilleren bij de camping West ingang is? We willen lachgas meenemen maar zo'n fles en een paar honderd patronen prop je niet zo makkelijk in je onderbroek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:23 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Weet iemand hoe het fouilleren bij de camping West ingang is? We willen lachgas meenemen maar zo'n fles en een paar honderd patronen prop je niet zo makkelijk in je onderbroek xd

voorgaande jaren was dat er nog niet omdat je met je auto er op mocht, nu dus geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:50 

Hardtraxx Veteran

Is toch legaal, dus niet verboden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:56 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/lachg ... as-feiten/

"Lachgas valt onder de Geneesmiddelenwet. Gaspatronen zijn meestal bij de groothandel legaal verkrijgbaar. Lachgas(ballonnen) zijn soms te koop op feestjes. Dit is illegaal. De verkoop in ballonnen geldt als 'oneigenlijk gebruik' en is niet toegestaan. Lachgas mag dus niet verkocht worden met als doel dat het gebruikt wordt als drug. Meestal wordt lachgas verkocht door individuen op openbare feesten. Dit is strafbaar en de politie treedt hier af en toe tegen op. Degene die lachgas gebruikt is niet strafbaar; in Nederland is alleen de handel, productie, verkoop en bezit van drugs strafbaar."
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 19:06 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

Is inderdaad legaal maar had b2s een berichtje gestuurd voor de zekerheid en daar zeiden ze dat het niet was toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 19:08 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Lenny schreef:

"Lachgas valt onder de Geneesmiddelenwet. Gaspatronen zijn meestal bij de groothandel legaal verkrijgbaar. Lachgas(ballonnen) zijn soms te koop op feestjes. Dit is illegaal. De verkoop in ballonnen geldt als 'oneigenlijk gebruik' en is niet toegestaan. Lachgas mag dus niet verkocht worden met als doel dat het gebruikt wordt als drug. Meestal wordt lachgas verkocht door individuen op openbare feesten. Dit is strafbaar en de politie treedt hier af en toe tegen op. Degene die lachgas gebruikt is niet strafbaar; in Nederland is alleen de handel, productie, verkoop en bezit van drugs strafbaar."

Dat het op de tijdmachine gewoon verkocht werd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 19:08 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Lenny schreef:

Dat het op de tijdmachine gewoon verkocht werd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 19:21 

Ik moet mijzelf legitimeren om patronen te kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 19:56 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:

Dat jij nog geen vaste klanten korting krijgt joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 21:02 

Hardtraxx Veteran

Gozer naast ons op de camping had ze ook mee, zijne waren op en hij ging in de middag nieuwe halen. Kwam er gewoon mee aanlopen. Dus volgens mij mag je ze gewoon bij je hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 21:10 

Hardtraxx Newbie

Heeft iemand die een accommodatie heeft geboekt al zijn huisnummer gekregen en kan die persoon zijn reservering wel zien bij http://www.mijnlibema.nl ??? Vorig jaar kreeg ik anderhalf week van te voren een mail met het nummertje en kon ik gewoon op mijnlibema mijn reservering zien. Nu heeft die site bij mij de kuren en heb ik nog geen mail ontvangen over welk huisje we krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 21:24 

Hardtraxx Veteran

Waarom op eens al die kaartjes op ticketswap :/ lijkt prima weer te worden en Decibel is gewoon een supervet festival dus best wel vreemd?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 21:38 

Hardtraxx Veteran

ik denk dat veel mensen meerdere tickets gekocht hebben in de hoop ze met winst te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 21:44 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
ik denk dat veel mensen meerdere tickets gekocht hebben in de hoop ze met winst te verkopen.

Dan hoop ik echt dat die onverkocht blijven :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 22:27 

Norther66 schreef:
bloemkool schreef:

Dat jij nog geen vaste klanten korting krijgt joh :lol:

Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 22:34 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Geck-O vraagt trouwens op Twitter welke platen hij zeker moet draaien, hierbij mijn inbreng :D:
1: Freqs vs. N3ck & Decepticon - Hallucinating (Geck-o Remix)

Ben er niet bij, maar mijn god ja. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 23:13 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:

Ja met een reden erbij op ticketswap, "afhaker in onze groep" , "moet werken" etc :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 02:28 

Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Gozer naast ons op de camping had ze ook mee, zijne waren op en hij ging in de middag nieuwe halen. Kwam er gewoon mee aanlopen. Dus volgens mij mag je ze gewoon bij je hebben xd

Maar vorig jaar was er totaal geen controle, dit jaar wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 09:16 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Waarom op eens al die kaartjes op ticketswap :/ lijkt prima weer te worden en Decibel is gewoon een supervet festival dus best wel vreemd?!?

Moet helaas terug komen op mijn ''voorspelling'' voor het weer van vorige week want het ziet er niet best uit op dit moment ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 09:45 

Donateur

Is er een loods op Beekse Bergen?
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten