Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Decibel Outdoor Festival 2015
Past

Decibel Outdoor Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Morgen komt de floorplan online, zag een tweet van b2s als reactie voorbij komen. Weet iemand of er ook een camping plattegrond was andere jaren?
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Fuzzylogic wrote:Morgen komt de floorplan online, zag een tweet van b2s als reactie voorbij komen. Weet iemand of er ook een camping plattegrond was andere jaren?
Die was er en zal denk ik morgen ook dan wel komen
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Decibel Outdoor Festival 2015 (14 t/m 16 augustus 2015, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Wipe Out, gaaf!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Voor het eerst blij dat ik dit jaar op West sta :D

Kriebels beginnen al goed te komen doordat de voorbereidingen begonnen zijn in de vriendengroep :D

Warm Up Setje dan maar:
View on SoundCloud

Geck-O vraagt trouwens op Twitter welke platen hij zeker moet draaien, hierbij mijn inbreng :D:
1: Freqs vs. N3ck & Decepticon - Hallucinating (Geck-o Remix)
2: Die Antwoord - Zef Side vs. Coca - Extreme Voice (Geck-o Mashup)
3: Geck-o - Give Me Some Heat
4: Geck-o - Dancing Machine
5: Geck-o - The Word Is Out (Ambient Mix) OPENINGSPLAAT!!

Laatste optie maar dan moet ie wel wat jaartjes smokkelen volgens mij ;) : Soul Train!!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Weet iemand hoe het fouilleren bij de camping West ingang is? We willen lachgas meenemen maar zo'n fles en een paar honderd patronen prop je niet zo makkelijk in je onderbroek xd
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Fuzzylogic wrote:Weet iemand hoe het fouilleren bij de camping West ingang is? We willen lachgas meenemen maar zo'n fles en een paar honderd patronen prop je niet zo makkelijk in je onderbroek xd
voorgaande jaren was dat er nog niet omdat je met je auto er op mocht, nu dus geen idee
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Is toch legaal, dus niet verboden?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Lenny wrote:Is toch legaal, dus niet verboden?
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/lachg ... as-feiten/

"Lachgas valt onder de Geneesmiddelenwet. Gaspatronen zijn meestal bij de groothandel legaal verkrijgbaar. Lachgas(ballonnen) zijn soms te koop op feestjes. Dit is illegaal. De verkoop in ballonnen geldt als 'oneigenlijk gebruik' en is niet toegestaan. Lachgas mag dus niet verkocht worden met als doel dat het gebruikt wordt als drug. Meestal wordt lachgas verkocht door individuen op openbare feesten. Dit is strafbaar en de politie treedt hier af en toe tegen op. Degene die lachgas gebruikt is niet strafbaar; in Nederland is alleen de handel, productie, verkoop en bezit van drugs strafbaar."
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Is inderdaad legaal maar had b2s een berichtje gestuurd voor de zekerheid en daar zeiden ze dat het niet was toegestaan.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
pecola-tje wrote:

"Lachgas valt onder de Geneesmiddelenwet. Gaspatronen zijn meestal bij de groothandel legaal verkrijgbaar. Lachgas(ballonnen) zijn soms te koop op feestjes. Dit is illegaal. De verkoop in ballonnen geldt als 'oneigenlijk gebruik' en is niet toegestaan. Lachgas mag dus niet verkocht worden met als doel dat het gebruikt wordt als drug. Meestal wordt lachgas verkocht door individuen op openbare feesten. Dit is strafbaar en de politie treedt hier af en toe tegen op. Degene die lachgas gebruikt is niet strafbaar; in Nederland is alleen de handel, productie, verkoop en bezit van drugs strafbaar."
Dat het op de tijdmachine gewoon verkocht werd :P
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
pecola-tje wrote:

Dat het op de tijdmachine gewoon verkocht werd :P
B
Ik moet mijzelf legitimeren om patronen te kopen :P
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
bloemkool wrote:Ik moet mijzelf legitimeren om patronen te kopen :P
Dat jij nog geen vaste klanten korting krijgt joh :lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Gozer naast ons op de camping had ze ook mee, zijne waren op en hij ging in de middag nieuwe halen. Kwam er gewoon mee aanlopen. Dus volgens mij mag je ze gewoon bij je hebben xd
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2014
last seen May 2016
Heeft iemand die een accommodatie heeft geboekt al zijn huisnummer gekregen en kan die persoon zijn reservering wel zien bij http://www.mijnlibema.nl ??? Vorig jaar kreeg ik anderhalf week van te voren een mail met het nummertje en kon ik gewoon op mijnlibema mijn reservering zien. Nu heeft die site bij mij de kuren en heb ik nog geen mail ontvangen over welk huisje we krijgen.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Waarom op eens al die kaartjes op ticketswap :/ lijkt prima weer te worden en Decibel is gewoon een supervet festival dus best wel vreemd?!?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
ik denk dat veel mensen meerdere tickets gekocht hebben in de hoop ze met winst te verkopen.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
provehito wrote:ik denk dat veel mensen meerdere tickets gekocht hebben in de hoop ze met winst te verkopen.
Dan hoop ik echt dat die onverkocht blijven :x
B
Norther66 wrote:
bloemkool wrote:Ik moet mijzelf legitimeren om patronen te kopen :P
Dat jij nog geen vaste klanten korting krijgt joh :lol:
Haha :lol:
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
ErikZ wrote: Geck-O vraagt trouwens op Twitter welke platen hij zeker moet draaien, hierbij mijn inbreng :D:
1: Freqs vs. N3ck & Decepticon - Hallucinating (Geck-o Remix)
Ben er niet bij, maar mijn god ja. :loving:
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
provehito wrote:ik denk dat veel mensen meerdere tickets gekocht hebben in de hoop ze met winst te verkopen.
Ja met een reden erbij op ticketswap, "afhaker in onze groep" , "moet werken" etc :/
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Lenny wrote:Gozer naast ons op de camping had ze ook mee, zijne waren op en hij ging in de middag nieuwe halen. Kwam er gewoon mee aanlopen. Dus volgens mij mag je ze gewoon bij je hebben xd
Maar vorig jaar was er totaal geen controle, dit jaar wel
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
hurricane wrote:Waarom op eens al die kaartjes op ticketswap :/ lijkt prima weer te worden en Decibel is gewoon een supervet festival dus best wel vreemd?!?
Moet helaas terug komen op mijn ''voorspelling'' voor het weer van vorige week want het ziet er niet best uit op dit moment ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is er een loods op Beekse Bergen?