Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 19:38 

Hardtraxx Veteran

hij werkt gewoon bij my locker, doh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 19:59 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Ik heb ook zelden goed weer... Mn neef wrijft me nog steeds in hoe 'lekker' decibel 2012 was qua weer.

36 graden vind ik wel iets te gek voor een festival..
Pas toen de zon wegging echt los kunnen gaan..

Geef mij maar een graad of 20/25 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 14:34 

Hardtraxxer

Decibel 2012 en Dominator 2014 waren echt geen pretje... Beide feesten waren pas savonds wat beter te doen toen het eenmaal afgekoeld was.

Doe maar een graad of 20-25 met een zonnetje en een licht briesje! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 15:12 

Donateur

Richardd schreef:
Toch aanwezig, eerst vanaf 9 uur werken bij My locker, daarna het terrein op en om 02:30 alweer op Schiphol zijn.

Kun je niet direct vanaf Beekse vliegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 15:27 

Hardtraxx Addict

dennisje030 schreef:
Decibel 2012 en Dominator 2014 waren echt geen pretje... Beide feesten waren pas savonds wat beter te doen toen het eenmaal afgekoeld was.

En laat dat(op dit moment) nou precies het voorspelde weer zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 16:26 

Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
dennisje030 schreef:

En laat dat(op dit moment) nou precies het voorspelde weer zijn

Maar wel met regen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 10:04 

Hardtraxxer

Ben trouwens ook wel benieuwd naar indeling van dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 11:23 

Hardtraxxer

Ja beste gooien ze die extreme raw gewoon lekker buiten. Zoveel beter kijk maar naar dominator
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 11:39 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat de Remember en de (Xtreme) Loudness dichtbij elkaar liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 11:43 

Hardtraxx Veteran

Ik voornamelijk dat de remember groter is geworden, vorig jaar was het zo klein,
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 12:30 

Hardtraxxer

Ontzettend veel zin. Hopelijk draait delete zijn oude spoontech platen. Dan wordt die laatste act ongekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 13:08 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Dan vind ik het systeem met die papieren kaartjes met pincode voor het kluisje nog n stuk beter dan dit

Vind ik te onveilig. Gevoelig voor afkijken idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 13:16 

Hardtraxx Addict

xtreme loudness mogen ze ergens in een hoekje proppen waar je niet langs hoeft te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 13:17 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
xtreme loudness mogen ze ergens in een hoekje proppen waar je niet langs hoeft te komen.

Hoezo miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 13:17 

Donateur

Miwer schreef:

Ga jij daar de hele dag staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 13:36 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Miwer schreef:

Hoezo miwer

Dit leek erg anti raw maar ik bedoelde het meer omdat het een stage is waar mensen toch wel heen gaan (net als de d4l of remember) Je kan beter de stages waar mensen niet zo snel heen gaan makkelijk te bereiken hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 13:50 

Hardtraxx Addict

provehito schreef:
Ik voornamelijk dat de remember groter is geworden, vorig jaar was het zo klein,

Idd, zo te lezen zijn er erg veel mensen van plan om naar Josh & Wesz, maar al helemaal om naar Blademasterz te gaan. Heb zo het idee dat die area gaat uitpuilen om het moment dat Blademasterz komt. Hoop dat het wat groter wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:00 

Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
Raven schreef:
Miwer schreef:

Hoezo miwer

Dit leek erg anti raw maar ik bedoelde het meer omdat het een stage is waar mensen toch wel heen gaan (net als de d4l of remember) Je kan beter de stages waar mensen niet zo snel heen gaan makkelijk te bereiken hebben

En zo dus een hoop mensen benadelen? Ik snap je redenatie niet helemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:02 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
provehito schreef:

Idd, zo te lezen zijn er erg veel mensen van plan om naar Josh & Wesz, maar al helemaal om naar Blademasterz te gaan. Heb zo het idee dat die area gaat uitpuilen om het moment dat Blademasterz komt. Hoop dat het wat groter wordt!

Ik heb 2 vrienden die normaal nooit een classics stage bezoeken of naar de Tijdmachine oid zijn geweest, maar om de een of andere reden willen ze Blademasterz wel zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:21 

Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:

De gedachte was dat mensen toch wel gaan naar dat soort stages ook als ze iets verder moeten lopen. Als je bvb een 1992 4 you makkelijk bereikbaar maakt (dat je er sowieso langs loopt) gaan mensen er toch eerder staan waardoor de drukte beter verspreid word en dat soort stages ook meer mensen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:29 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

De gedachte was dat mensen toch wel gaan naar dat soort stages ook als ze iets verder moeten lopen. Als je bvb een 1992 4 you makkelijk bereikbaar maakt (dat je er sowieso langs loopt) gaan mensen er toch eerder staan waardoor de drukte beter verspreid word en dat soort stages ook meer mensen krijgen.

Dat doen ze toch ook al elk jaar? :P
De populairste stages (Euphoria, Loudness & H4L) liggen allemaal in uiterste hoeken, aan het water of helemaal bij de ingang.
De "minder populaire" stages (Refuse, 1992 Is 4 You, Back 2 School) liggen allemaal in het midden of langs de route aan de waterkant. Zelfde geldt voor de Remember, maar die muziekstijl heeft dit jaar zoveel aan populariteit gewonnen dat ik benieuwd ben of ze daar ook echt iets aan gedaan hebben qua grootte, ik hoop t wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:34 

Hardtraxx Elite

Klinkt logisch idd, zo had ik het eigenlijk nog nooit bekeken :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 15:03 

Hardtraxx Veteran

Maar een Loudness of Euphoria tent zou je sowieso moeilijk kwijt kunnen in het midden aan die paden :P . De grotere stages zullen wel 'gewoon' weer op dezelfde plek staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 15:32 

Hardtraxx Veteran

Wat wel bekend is, is dat het Burgers & Beer restaurant zich dichtbij de Euphoria en Pussy Lounge stage bevindt.
Dat is hoogstwaarschijnlijk weer in datzelfde gebouwtje als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 15:56 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Aristo schreef:
provehito schreef:

Ik heb 2 vrienden die normaal nooit een classics stage bezoeken of naar de Tijdmachine oid zijn geweest, maar om de een of andere reden willen ze Blademasterz wel zien.

Jup, zulke vrienden heb ik ook. Ook op partyflock al enkele persoonlijke timetables voorbij zien komen waar de Remember stage alleen bezocht wordt tijdens Blademasterz.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten