Piet paulusma voorspelt nu een hittegolf in aanloop naar decibel..
Vorig jaar niet geweest zekerwrote:Decibel weer is altijd sws goeie
Vorig jaar niet geweest zekerwrote:Decibel weer is altijd sws goeie
Wil je aub Weeronline niet meer als gerenommeerd weerinstituut behandelen, die pannenkoeken roepen echt elk uur weer wat anders. Ze kunnen alleen vandaag en gisteren goed hebben en zelfs daar maken ze fouten inwrote:Weeronline geeft 5jes en 6jes aan.... met veel regen ... het zal toch niet.
Wat vind jij een gerenommeerd weerinstituut dan?wrote:Wil je aub Weeronline niet meer als gerenommeerd weerinstituut behandelen, die pannenkoeken roepen echt elk uur weer wat anders. Ze kunnen alleen vandaag en gisteren goed hebben en zelfs daar maken ze fouten inwrote:Weeronline geeft 5jes en 6jes aan.... met veel regen ... het zal toch niet.
Je hebt gelijk, ik zal mijn vriendin erop aanspreken.wrote:Wil je aub Weeronline niet meer als gerenommeerd weerinstituut behandelen, die pannenkoeken roepen echt elk uur weer wat anders. Ze kunnen alleen vandaag en gisteren goed hebben en zelfs daar maken ze fouten inwrote:Weeronline geeft 5jes en 6jes aan.... met veel regen ... het zal toch niet.
Niet zo boos doen yowanwrote:Open lekker een weer topic ergens anders op dit forum in plaat van gaan gokken over wat over meer dan een week het weer zal gaan worden
Dat was idd ook de enige reden die ik kon bedenken dat het fijn is wanneer het goed weer iswrote:Het weer is idd zeker belangrijk. Toch fijn als het lekker weer is wanneer je zonder shirt op een feest wil lopen
Naar mijn idee zijn de voorspellingen van Weeronline vaak wel (zo goed als) juist. Maar kan het ook mis hebbenwrote:Wil je aub Weeronline niet meer als gerenommeerd weerinstituut behandelen, die pannenkoeken roepen echt elk uur weer wat anders. Ze kunnen alleen vandaag en gisteren goed hebben en zelfs daar maken ze fouten inwrote:Weeronline geeft 5jes en 6jes aan.... met veel regen ... het zal toch niet.
Toch wel benieuwd hoe het nieuwe systeem ontvangen gaat worden (waar ik weken mee bezig ben geweest te plaatsen)wrote:Toch aanwezig, eerst vanaf 9 uur werken bij My locker, daarna het terrein op en om 02:30 alweer op Schiphol zijn.
inplaats van een slot met een sleutel werkt het nu met een pasje wat je er voor moet houdenwrote:Wat is er nieuw aan dan?
Heb ik ook gedaanwrote:Toch wel benieuwd hoe het nieuwe systeem ontvangen gaat worden (waar ik weken mee bezig ben geweest te plaatsen)wrote:Toch aanwezig, eerst vanaf 9 uur werken bij My locker, daarna het terrein op en om 02:30 alweer op Schiphol zijn.
Wat een onnodige verandering.wrote:inplaats van een slot met een sleutel werkt het nu met een pasje wat je er voor moet houdenwrote:Wat is er nieuw aan dan?
Kennen ze dr niet meer mee scheppenwrote:Wat een onnodige verandering.wrote:inplaats van een slot met een sleutel werkt het nu met een pasje wat je er voor moet houdenwrote:Wat is er nieuw aan dan?
miwer werkt bij qdancewrote:Heb ik ook gedaanwrote:Toch wel benieuwd hoe het nieuwe systeem ontvangen gaat worden (waar ik weken mee bezig ben geweest te plaatsen)wrote:Toch aanwezig, eerst vanaf 9 uur werken bij My locker, daarna het terrein op en om 02:30 alweer op Schiphol zijn.Waar werk jij dan?