Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Decibel Outdoor Festival 2015
Past

Decibel Outdoor Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Piet paulusma voorspelt nu een hittegolf in aanloop naar decibel..
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Delt-A wrote:Decibel weer is altijd sws goeie
Vorig jaar niet geweest zeker
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
RTM93 wrote:Weeronline geeft 5jes en 6jes aan.... met veel regen ... het zal toch niet.
Wil je aub Weeronline niet meer als gerenommeerd weerinstituut behandelen, die pannenkoeken roepen echt elk uur weer wat anders. Ze kunnen alleen vandaag en gisteren goed hebben en zelfs daar maken ze fouten in
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
ErikZ wrote:
RTM93 wrote:Weeronline geeft 5jes en 6jes aan.... met veel regen ... het zal toch niet.
Wil je aub Weeronline niet meer als gerenommeerd weerinstituut behandelen, die pannenkoeken roepen echt elk uur weer wat anders. Ze kunnen alleen vandaag en gisteren goed hebben en zelfs daar maken ze fouten in
Wat vind jij een gerenommeerd weerinstituut dan? >.<
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
ErikZ wrote:
Je hebt gelijk, ik zal mijn vriendin erop aanspreken.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Dit verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger: eerst Weeronline en nu je vriendin :P

@Skiggy: WMO bijvoorbeeld of Gerrit Hiemstra de baas!!
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
Open lekker een weer topic ergens anders op dit forum in plaat van gaan gokken over wat over meer dan een week het weer zal gaan worden
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
yowan wrote:Open lekker een weer topic ergens anders op dit forum in plaat van gaan gokken over wat over meer dan een week het weer zal gaan worden
Niet zo boos doen yowan :cry: Het weer is voor mij toch een belangrijk onderdeel van het festival, zeker omdat eigenlijk alleen nog maar kutweer heb gehad op festivals :P
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Het weer is idd zeker belangrijk. Toch fijn als het lekker weer is wanneer je zonder shirt op een feest wil lopen
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
pecola-tje wrote:Het weer is idd zeker belangrijk. Toch fijn als het lekker weer is wanneer je zonder shirt op een feest wil lopen
Dat was idd ook de enige reden die ik kon bedenken dat het fijn is wanneer het goed weer is :thumbup:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Ik heb ook zelden goed weer... Mn neef wrijft me nog steeds in hoe 'lekker' decibel 2012 was qua weer.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
ErikZ wrote:
Naar mijn idee zijn de voorspellingen van Weeronline vaak wel (zo goed als) juist. Maar kan het ook mis hebben :P Vind dat gedoe met die weercijfers wel beetje onzin idd
A
Die site is echt een grote grap xd
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Richardd wrote:Toch aanwezig, eerst vanaf 9 uur werken bij My locker, daarna het terrein op en om 02:30 alweer op Schiphol zijn.
Toch wel benieuwd hoe het nieuwe systeem ontvangen gaat worden (waar ik weken mee bezig ben geweest te plaatsen) :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Wat is er nieuw aan dan?
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
pecola-tje wrote:Wat is er nieuw aan dan?
inplaats van een slot met een sleutel werkt het nu met een pasje wat je er voor moet houden
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Miwer wrote:
Richardd wrote:Toch aanwezig, eerst vanaf 9 uur werken bij My locker, daarna het terrein op en om 02:30 alweer op Schiphol zijn.
Toch wel benieuwd hoe het nieuwe systeem ontvangen gaat worden (waar ik weken mee bezig ben geweest te plaatsen) :P
Heb ik ook gedaan :P Waar werk jij dan?
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Miwer wrote:
inplaats van een slot met een sleutel werkt het nu met een pasje wat je er voor moet houden
Wat een onnodige verandering. :whistle:
Hardtraxx Veteran
SAIN7 wrote:
Miwer wrote:
Wat een onnodige verandering. :whistle:
Kennen ze dr niet meer mee scheppen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Nu kunnen ze er lijnen mee leggen, dus ik weet niet wat erger is :P
Ik snap niet zogoed waarom ze het veranderd hebben dan, wat is het voordeel van een pasje t.o.v een sleutel voor de bezoeker en voor mylocker?
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
- makkelijk opbergen in portomonee
- makkelijk code vervangen en nieuw pasje laten maken als een pasje niet terug komt bij het lockerteam of als hij stuk is.
- makkelijker op te bergen voor locker team, geen stapels sleutels.
- kleurpasjes voor kleuren lockers

Genoeg te bedenken.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Dan vind ik het systeem met die papieren kaartjes met pincode voor het kluisje nog n stuk beter dan dit
Hardtraxx Veteran
Die zijn dan weer gevoelig voor afkijken van de code
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Mr Lellebel wrote:
Miwer wrote:
Heb ik ook gedaan :P Waar werk jij dan?
miwer werkt bij qdance
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
laat q-dance nou net niks met my locker te maken hebben :P