Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:57 

Donateur

Met digital punk (en nog iemand) de tent in gelopen. Toen vond ik het al veel te druk. Irritante tent ook met die claustrofobie opwekkende loopbruggen aan de zijkanten. Dat je je favoriete DJ niet kunt zien gaat er bij mij gewoon niet in. Met ASOT ook een keer meegemaakt. Kun je wel met van die verhaaltjes aankomen over dat je op tijd had moeten komen maar ik betaal 70 euro dus ik wens niet te gaan staan trappelen om een DJ te zien. Dat er een lastige c.q. dure of zelfs geen oplossing bestaat buiten beschouwing gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 21:46 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Met digital punk (en nog iemand) de tent in gelopen. Toen vond ik het al veel te druk. Irritante tent ook met die claustrofobie opwekkende loopbruggen aan de zijkanten. Dat je je favoriete DJ niet kunt zien gaat er bij mij gewoon niet in. Met ASOT ook een keer meegemaakt. Kun je wel met van die verhaaltjes aankomen over dat je op tijd had moeten komen maar ik betaal 70 euro dus ik wens niet te gaan staan trappelen om een DJ te zien. Dat er een lastige c.q. dure of zelfs geen oplossing bestaat buiten beschouwing gelaten.

Dit dus, dat het ergens druk is kan gebeuren maar dat je een stage moet afsluiten vanwege de drukte kan gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 23:14 

Hardtraxx Veteran

Een stage afsluiten vanwege de drukte vergt anders organisatorisch heel veel van je. Doe het maar even wanneer er een hele menigte die niet al te blij zal zijn naar binnen wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 06:33 

Donateur

Basshunterzz schreef:
Een stage afsluiten vanwege de drukte vergt anders organisatorisch heel veel van je. Doe het maar even wanneer er een hele menigte die niet al te blij zal zijn naar binnen wil.

Hahaha jij zit ook maar wat in het rond te zwetsen af en toe hè :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:24 

Hardtraxx Veteran

In een situatie als Adaro vorig jaar met zn comeback, daar valt gewoon geen touw aan vast te knopen hoeveel man er op af wil komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:47 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:

Hahaha jij zit ook maar wat in het rond te zwetsen af en toe hè :lol:

Wat is daar nou weer zwetserig aan? Als je een beetje nadenkt dan weet je dat een hele stage afsluiten niet even makkelijk zal gaan. Of denk jij dat je dat in je eentje wel zal lukken?

Sowieso, wanneer er bij Defqon in een keer 40.000 man besluiten naar de Blue te gaan krijgt Q hetzelfde probleem. Dat zijn dingen die je vantevoren niet kunt inplannen, ja je moet wel alvast een plan klaar hebben liggen dat het gebeurd. Maar wanneer het gebeurd kun je niet gaan zeggen dat ze er bij Q, of in dit geval B2S, er organisatorisch geen zak van kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:58 

Donateur

Nee, wie zegt dan ook dat het afsluiten een makkelijk klusje is. Iedereen heeft het hier over het probleem met te drukke/volle stages. Jij begint zelf over dat het afsluiten wel een erg moeilijke klus is. Is toch goed? xd

Ik zeg alleen dat het ontzettend klote is als je ergens niet in kunt. Óf als het op bepaalde plaatsen gewoon tyfus druk is. Óf als je de godganse dag in een stroom lopende mensen staat. Zulke ‘problemen’ met daarnaast slecht geluid of een uur kwijt zijn voor je ergens voor een stage staat drukken wat mij betreft enorm op de beleving van een feest. Dat jij hier aan komt geven dat het allemaal vreselijk moeilijk is doet daar toch niets aan af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:07 

Hardtraxx Addict

Als organisator ben je neem ik aan bekend met de populariteit van de djs, adaro had dat jaar gewoon op de main moeten staan
Dan was er waarschijnlijk niets afgesloten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:09 

Hardtraxx Veteran

Het zal ook wel hebben meegespeeld dat de loudness een drijvende stage was, niet zomaar een tent op het land
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:11 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Nee, wie zegt dan ook dat het afsluiten een makkelijk klusje is. Iedereen heeft het hier over het probleem met te drukke/volle stages. Jij begint zelf over dat het afsluiten wel een erg moeilijke klus is. Is toch goed? xd

Ik zeg alleen dat het ontzettend klote is als je ergens niet in kunt. Óf als het op bepaalde plaatsen gewoon tyfus druk is. Óf als je de godganse dag in een stroom lopende mensen staat. Zulke ‘problemen’ met daarnaast slecht geluid of een uur kwijt zijn voor je ergens voor een stage staat drukken wat mij betreft enorm op de beleving van een feest. Dat jij hier aan komt geven dat het allemaal vreselijk moeilijk is doet daar toch niets aan af?

Oke, dan had ik chas1n moeten citeren. Hij zegt dat het organisatorisch een flop is, terwijl het dat totaal niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:14 

Donateur

Miwer schreef:
Als organisator ben je neem ik aan bekend met de populariteit van de djs, adaro had dat jaar gewoon op de main moeten staan
Dan was er waarschijnlijk niets afgesloten

Volgens mij was de main al helemaal geboekt toen nog niet eens zeker was of Adaro wel zou kunnen draaien? Of hij had zelf aangegeven in de Loudness te willen draaien?

Hoe zit dat eigenlijk met B-Front? Ik dacht dat hij gewoon 'Loudness resident' was? Voor zover ik weet nog geen editie/decibel editie gemist. Waarom nu wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:19 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hoe zit dat eigenlijk met B-Front? Ik dacht dat hij gewoon 'Loudness resident' was? Voor zover ik weet nog geen editie/decibel editie gemist. Waarom nu wel?

Volgens mij is hij alleen resident van het feest Loudness, niet van de Loudness area op Decibel.
In 2011 stond hij ook alleen op de mainstage ipv Loudness area trouwens, net als dit jaar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:24 

Donateur

Ah oké. Wel zonde vind ik dat vaak B-Front op de main. B-Front solo trekt ook nooit zoveel mensen als een Adaro heb ik het idee, dus die had wat dat betreft ook veel beter in die tent gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:43 

Hardtraxx Veteran

Adaro was natuurlijk wel extreem omdat hij een half jaar (of langer?) niet kon draaien. B-Front vind ik daarnaast ook wel een iets toegankelijker geluid hebben dan Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:48 

Donateur

Wat betreft toegankelijkheid qua geluid, MiM kan voor DefQon op de main. Partyraiser kan Qlimax afsluiten. Dan lijkt mij dat Adaro ook wel de Decibel main op zou kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:52 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat betreft toegankelijkheid qua geluid, MiM kan voor DefQon op de main. Partyraiser kan Qlimax afsluiten. Dan lijkt mij dat Adaro ook wel de Decibel main op zou kunnen.

Ik denk dat de red dit jaar iets meer op populariteit is ingedeeld dan op daadwerkelijk iets van opbouw, maar dat is een andere discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 10:55 

Hardtraxx Veteran

Adaro zou ook prima op de main kunnen, maar hij heeft toen zelf ook aangegeven dat hij juist in de Loudness wilde staan. :) Omdat hij zich daar meer op zijn plek voelde en beter zijn ding kon doen met het publiek daar (dacht ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 13:18 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ah oké. Wel zonde vind ik dat vaak B-Front op de main. B-Front solo trekt ook nooit zoveel mensen als een Adaro heb ik het idee, dus die had wat dat betreft ook veel beter in die tent gekund.

B-front op de main was op Decibel 2011 anders magistraal :love: Hij laat de wat hardere platen die die vaak draait vaak liggen, denk dat je een plaat als Contrast van P&D dan juist weer wel langs zult horen komen. Het zal wat minder voorspelbaar worden denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 22:22 

Hardtraxx Veteran

Voor de eerste keer aanwezig, meteen maar een weekendje. Wat een ongelofelijk dikke line-up zeg :drool:
Partofthehard schreef:
Main
Bass Modulators
B-Front

Pussy lounge
Neophyte

Loudness
Frequencerz & Warface
Vazard & Delete b2b Main Concern

Hardcore4life
Angerfist
Tha Playah
Destructive Tendencies

Euphoria
Noisecontrollers
Sound Rush

Darkness4life
F.NøIzE [IT]
Drokz
Bartoch [FR]

Darkness4life
Ophidian
Armageddon Project
N-Vitral live
Deathmachine
Dither
Rude Awakening

back2school
Promo
Tommyknocker

Remember
Blademasterz
Zairon
Balistic
Davide Sonar
Josh & Wesz
Geck-o

refuse
Fatima Hajji
PETDuo
SveTec
Oliver Kucera
No.Dolls: Candy Cox & Daniela Haverbeck

Extreme Loudness
Dark Pact
Regain
Degos & Re-Done
Hardstyle Mafia
Jason Payne
Unresolved
The Machine & The Geminizers

Drop the Bass
Black Sun Empire
Limewax
The Panacea
Hallucinator
C-Netik

Saturday nightparty
Frequencerz
Deetox & Delete
Jack of Sound

Sunday closing party
Noisecontrollers
Bass Modulators
Noisecult
Festuca
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 11:54 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
B-front op de main was op Decibel 2011 anders magistraal :love:

Die set staat me tot op de dag van vandaag bij :love:

Puur genot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 19:47 

Hardtraxx Elite

Klopt het dat wagens niet meer op de camping mogen?
Zo ja, controleren ze je koffer dan zoals bij Defqon op drank en eten? Of staan daar geen limieten op?
Vorig jaar was er echt niks controle en kan je echt alles meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 19:51 

Hardtraxxer

DL22 schreef:
Zo ja, controleren ze je koffer dan zoals bij Defqon op drank en eten? Of staan daar geen limieten op?

Kon ik bij defqon ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 20:03 

Hardtraxx Elite

Frenchkicks schreef:
DL22 schreef:

Kon ik bij defqon ook :P

Ja weet ik maar daar staat er wel controle :D
Bij Decibel kwam je gewoon niets tegen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 20:47 

Hardtraxx Veteran

Ja het klopt dat de auto niet meer de camping op mag, wat dat voor verdere invloed heeft op de controle geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 11:01 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
- Controles
Dit jaar zal er nog strenger worden gecontroleerd aan de poort van de Beekse Bergen. Bij aankomst op park east zullen alle auto’s gecontroleerd worden op hun spullen. Op camp west is een speciale camping entree ingericht waar iedereen gefouilleerd wordt. De poortjes zijn 1 meter breed, zodat karretjes e.d. er doorheen kunnen.

Hoop niet dat we dan nog langer moeten staan wachten met de auto.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten