Met digital punk (en nog iemand) de tent in gelopen. Toen vond ik het al veel te druk. Irritante tent ook met die claustrofobie opwekkende loopbruggen aan de zijkanten. Dat je je favoriete DJ niet kunt zien gaat er bij mij gewoon niet in. Met ASOT ook een keer meegemaakt. Kun je wel met van die verhaaltjes aankomen over dat je op tijd had moeten komen maar ik betaal 70 euro dus ik wens niet te gaan staan trappelen om een DJ te zien. Dat er een lastige c.q. dure of zelfs geen oplossing bestaat buiten beschouwing gelaten.
Dit dus, dat het ergens druk is kan gebeuren maar dat je een stage moet afsluiten vanwege de drukte kan gewoon niet.wrote:Met digital punk (en nog iemand) de tent in gelopen. Toen vond ik het al veel te druk. Irritante tent ook met die claustrofobie opwekkende loopbruggen aan de zijkanten. Dat je je favoriete DJ niet kunt zien gaat er bij mij gewoon niet in. Met ASOT ook een keer meegemaakt. Kun je wel met van die verhaaltjes aankomen over dat je op tijd had moeten komen maar ik betaal 70 euro dus ik wens niet te gaan staan trappelen om een DJ te zien. Dat er een lastige c.q. dure of zelfs geen oplossing bestaat buiten beschouwing gelaten.