Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 16:48 

Hardtraxxer

Citaat:
Decibel Outdoor Festival

Some good news for the people who are staying at Camp West during Decibel outdoor - the weekend. You can enter Park East every day from 08.00 AM till 08.00 PM to visit your friends or to use the facilities there (big super market, swimming pool & restaurant). When you're at Park East after 08.00 PM, you can still return to Camp West. ‪#‎DB15‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 19:38 

Hardtraxx Addict

anhtem
https://news.beatport.com/premiere-hard ... 15-anthem/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:03 

Donateur

Miwer schreef:

Huh Atmozfears maakte toch het anthem?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:41 

Hardtraxxer

Hij maakt het anthem voor het weekend.

Ik vind 't anthem van Hard Driver echt zwak..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:56 

Hardtraxx Veteran

Haha, prima visweer vandaag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 21:24 

Hardtraxx Veteran

Het maakt zo te zien niet uit alsof je lokaas gebruikt wat je al maandenlang steeds weer gebruikt, de visjes bijten wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 01:02 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 12:56 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 14:11 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Wij hebben onze set voor de Rookie contest gisteren avond opgestuurd. :) En nu maar duimen!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 19:15 

Hardtraxx Crew

Vik schreef:
Wij hebben onze set voor de Rookie contest gisteren avond opgestuurd. :) En nu maar duimen!

Die van ons gaat vanavond op de mail, ben benieuwd. Kans zal niet zo heel groot zijn, maar niet geschoten is altijd mis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 19:28 

Hardtraxx Veteran

Heb net ook m'n inzending gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 11:52 

Hardtraxx Elite

Zenda schreef:
Kans zal niet zo heel groot zijn

Beetje vertrouwen he :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 17:43 

Hardtraxx Crew

Zygoma schreef:
Zenda schreef:
Kans zal niet zo heel groot zijn

Beetje vertrouwen he :list:

Sorry chef :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:29 

Hardtraxx Newbie

Delt-A schreef:
Citaat:
- Controles
Dit jaar zal er nog strenger worden gecontroleerd aan de poort van de Beekse Bergen. Bij aankomst op park east zullen alle auto’s gecontroleerd worden op hun spullen. Op camp west is een speciale camping entree ingericht waar iedereen gefouilleerd wordt. De poortjes zijn 1 meter breed, zodat karretjes e.d. er doorheen kunnen.

Hoop niet dat we dan nog langer moeten staan wachten met de auto.

Lijkt me heel sterk dat ze elke auto goed gaan doorzoeken. Vorig jaar werd een van onze auto's er ook tussenuit gepikt voor controle (BMW) ging heel vluchtig dashboard kastjes enz werden niet eens opengemaakt. En als je ziet hoeveel spullen er in de auto's liggen lijkt het onbegonnen werk:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 15:47 

Hardtraxx Veteran

Oke misschien een onwijs domme vraag en is hij al 6x beantwoord maar kan het gewoon niet vinden:

Ben 2 jaar geleden en vorig jaar een weekend geweest.

2 jaar geleden op denk ik het Safaripark, ver van de Pre party. Onze auto stond een veldje naast ons, super dichtbij dus. Was onwijs balen aangezien ik DQ gewend ben en dus minimaal had ingepakt :cry: .

Vorig jaar stonden we op een 8 persoonsplek (met 4 man :thumbsup:) lettelijk een veldje naast de preparty, hier mocht onze auto naast de tent staan. Heel de auto vol geramd :thumbup:

Dit jaar sta ik weer ver van de Pre af en heb ik nu goed begrepen dat we dit jaar de auto niet naast het veld staat en je dus een stuk verder moet lopen met je spullen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 15:52 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Dit jaar sta ik weer ver van de Pre af en heb ik nu goed begrepen dat we dit jaar de auto niet naast het veld staat en je dus een stuk verder moet lopen met je spullen?

Enige wat ik weet is: Je mag met je auto niet meer het veld op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 15:56 

Hardtraxx Elite

SAIN7 schreef:
ErikZ schreef:

Enige wat ik weet is: Je mag met je auto niet meer het veld op.

Van wat ik begrepen heb is dit alleen op het Safaripark waar dit jaar dus de Preparty naar toe is gegaan. Het vakantiepark met huisjes en tenten etc. hebben gewoon parkeerplaatsen vgm.

Edit:

Citaat:
Dit jaar zal er nog strenger worden gecontroleerd aan de poort van de Beekse Bergen. Bij aankomst op park east (vakantie) zullen alle auto’s gecontroleerd worden op hun spullen. Op camp west (safari) is een speciale camping entree ingericht waar iedereen gefouilleerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 16:07 

Hardtraxx Veteran

Ik had ook ergens gelezen dat er stond dat er poortjes ofso waren; waarbij je met een bolderkar wel doorheen kon maar niet met de auto. (zoals op defqon)
Kan het niet terugvinden helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 16:19 

Artiest

Donderdag van 8 tot 9 's avonds draaien wij een warming up setje op Beatport live ^^

live.beatport.com/b2s :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 16:45 

Hardtraxx Veteran

Ik zal me boxje meenemen en hem aanzetten op de camping van TML :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 10:15 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Don't forget the extra ‪#‎DB15‬ ticket sale tonight at 08.00 PM (CEST). Check out what's available here: http://b2s.nl/l/db15ticketsonsale.

Tis nu wel duidelijk dat het nog lang niet uitverkocht is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 10:18 

Hardtraxx Veteran

Hoezo dat is bijna altijd met een festival, ook Defqon qlimax hardbass

Zijn gewoon tickets die niet verkocht zijn, die komen nu opnieuw in de verkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 10:39 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Zijn gewoon tickets die niet verkocht zijn, die komen nu opnieuw in de verkoopt.

Wait what :huh: ?

OT: heb nog even navraag gedaan bij B2S over de auto bij je plek en kreeg dit terug:
Goedemiddag Erik,

Je bent niet de eerste die het vraagt hoor.

Bezoekers die kamperen op camp west (vroeger heten dit Safaripark) kunnen hun auto op de ingerichte parkeervelden voor de entree parkeren. In tegenstelling tot voorgaande jaren mag de auto hier dus niet meer de camping op rijden.

Met vriendelijke groet,

Rick

Dat word dus sjouwen met mijn spullen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 10:46 

Hardtraxx Elite

provehito schreef:

Wellicht bedoelt hij de weekend tickets die nog niet uitverkocht zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 11:18 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:

Ze hebben een maand terug ook al zo'n verkoop gedaan. Die tickets hebben volgens mij ook nog is een dag lang online gestaan. Nu gaan ze weer zoiets doen, dan lijkt het me dat er nog genoeg tickets zijn.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten