Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Decibel Outdoor Festival 2015
Past

Decibel Outdoor Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
MeneerEend wrote:Staat de Remember stage ver van de main?
Alles staat ver van de main, grootste minpunt vond ik vorig jaar dat graf end lopen in die gruwelijke drukte.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 22 days ago
Basshunterzz wrote:
Alles staat ver van de main, grootste minpunt vond ik vorig jaar dat graf end lopen in die gruwelijke drukte.

Vond dat je vorig jaar de extra mensen die goed kon merken.. vond het amper te doen op het looppad over het terrein heen.

Veel te druk :x
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
dennisje030 wrote:
Basshunterzz wrote:

Vond dat je vorig jaar de extra mensen die goed kon merken.. vond het amper te doen op het looppad over het terrein heen.

Veel te druk :x
Je kan ook via de andere stages lopen, om dat looppad voor het grootste gedeelte te vermijden.
Is altijd wel leuk om die andere stages te zien
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Makreel wrote: Je kan ook via de andere stages lopen, om dat looppad voor het grootste gedeelte te vermijden.
Is altijd wel leuk om die andere stages te zien
Vorig jaar liepen wij binnendoor richting de Loudness, links langs de main.. ideaal scheelde behoorlijk wat tijd :D
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Misschien wel interessant:

Ik heb het Atmozfears anthem gefilmd op Intents.
Alleen het duurde zo'n 4/5 minuten en bij de drop drukte ik perongeluk op de + van me telefoon.. dus ging hij niet verder filmen.

Hier alvast part1: View on YouTube

EDIT
Part2: View on YouTube

Vind het zelf wel een geslaagd anthem
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Hard Driver maakt het anthem, dit is gewoon de trailer track.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Basshunterzz wrote:Hard Driver maakt het anthem, dit is gewoon de trailer track.
Atmozfears = Weekend soundtrack
Hard Driver = Anthem zaterdag
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
Klinkt goed!!
8 posts member since 2015
last seen Jun 2015
Basshunterzz wrote:Hard Driver maakt het anthem, dit is gewoon de trailer track.
Hard Driver is een beetje overrated door B2S imo. Niet veel soeps afgelopen jaar.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Gelukkig nog tickets kunnen bemachtigen in de naverkoop :D
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Chroman wrote:Gelukkig nog tickets kunnen bemachtigen in de naverkoop :D
Was je er snel door heen? Ben nog steeds wachten :/
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
5 minuutjes, niet gerefresht
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
mikeee wrote:
ben er 2x doorheen
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Miwer wrote:
mikeee wrote:
ben er 2x doorheen
Pff ik nog steeds niet :(
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
zou verversen als ik jou was
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik heb zowaar ook een ticket. 1e keer Decibel, heb er erg veel zin in :D
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
nog steeds niet uitverkocht. Benieuwd naar hoeveel kaarten ze dan terug beschikbaar hebben gesteld.
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
MeneerEend wrote:nog steeds niet uitverkocht. Benieuwd naar hoeveel kaarten ze dan terug beschikbaar hebben gesteld.
Grote kans dat ze dit jaar moeite hebben met de kaartverkoop. Waarschijnlijk hebben ze om dat niet te laten blijken op een gegeven moment gezegt dat het uitverkocht was, en doen dan nu een 2e verkoop om een 2e run op kaarten te maken. Opzich zou ik zelf een niet uitverkocht decibel wel beter vinden, is toch al druk zat.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Ultraterrorloudsound wrote:
MeneerEend wrote:nog steeds niet uitverkocht. Benieuwd naar hoeveel kaarten ze dan terug beschikbaar hebben gesteld.
Grote kans dat ze dit jaar moeite hebben met de kaartverkoop. Waarschijnlijk hebben ze om dat niet te laten blijken op een gegeven moment gezegt dat het uitverkocht was, en doen dan nu een 2e verkoop om een 2e run op kaarten te maken. Opzich zou ik zelf een niet uitverkocht decibel wel beter vinden, is toch al druk zat.
hopen dat precies die 5000 man meer van vorig jaar niet verkocht raakt, pfoe wat was het druk op sommige momenten
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 25 days ago
MeneerEend wrote:nog steeds niet uitverkocht..
Nu wel!
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Miwer wrote:
Ultraterrorloudsound wrote:
hopen dat precies die 5000 man meer van vorig jaar niet verkocht raakt, pfoe wat was het druk op sommige momenten

zouden ze dat echt doen? komt echt heel zielig over haha
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Net zo zielig als een pak melk van 0,65 in de bonus gooien voor 0,64 (waarna het ineens storm loopt)? Of winkels waar het hele jaar door uitverkoop is? Of een stage naar voren halen zodat de zaal kleiner lijkt? Allemaal (bekende) marketing truukjes. Werkt wel. :P

Zoals hierboven gezegd liever minder kaarten verkopen dan volgend jaar in ieder geval. Wat een ellende op sommige plekken..
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Ja die drukte sloeg soms nergens op, Loudness stage was zelfs afgezet op een gegeven moment. Dat is organisatorisch natuurlijk een grote flop.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Alleen 1 uur voor, na en tijdens de set van Adaro was het echt veel te druk. De rest van de dag was het redelijk te doen.
Wat hadden ze dan moeten doen? Enige oplossing die ik zie was Adaro op de mainstage te zetten. Ergens anders was het qua ruimte niet te doen ivm zijn comeback en de populariteit van de raw hardstyle.

Neem nou Intents afgelopen weekend. De tent van Radical Redemption was wel 100 meter lang, er scheen een heerlijk zonnetje en er was nog een 2e raw stage.
En nog steeds heeft die enorme tent op een gegeven moment tot achter toe (zo goed als) vol gestaan.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Tijdens RR was het ook niet te doen. En zo'n organisatie als b2s heeft enorm veel papierwerk liggen met betrekking tot ticketverkoop, verwachte drukte etc. Zeker voor een organisatie als b2s vind ik er wel iets op aan te merken. Gooien ook ineens weer een +5000 kaarten in de verkoop.