Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 17:10 

Hardtraxx Veteran

Dan gaan ze eerder voor de standaard RR afsluiting op de loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 17:16 

Afsluiter doen ze over het algemeen niet echt een grote act volgens mij, dan is het half leeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 18:26 

Hardtraxx Veteran

Zoals toen RR er in 2013 afsloot? Stond aardig wat volk iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 18:36 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Dan gaan ze eerder voor de standaard RR afsluiting op de loudness.

Warface is er tegenwoordig. Radical hoeft dus niet elke keer weer af te sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 19:20 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Zoals toen RR er in 2013 afsloot? Stond aardig wat volk iig

Wel een grote naam, maar de tent stond verre van vol toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 08:53 

Hardtraxx Elite

Klopt stond in 2013 verre van vol inderdaad, ik ontwijk de laatste jaren beide mainstages met afsluiting omdat ik het liever wat rustiger op zoek. Toch ben ik van mening als je een Radical of Warface dit jaar laat afsluiten dat het echt wel vol kan staan. Populariteit van die twee gasten is sinds 2013 de pan uit gestegen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 09:48 

Donateur

Die RR set in 2013 was wel een van de beste die ik heb gehoord van 'm. Tent inderdaad vrijwel helemaal leeg, heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 12:28 

Hardtraxx Veteran

ohja er stond niet veel volk :P Maar wel (ook toen al) een grote naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 12:40 

Hardtraxx Veteran

Loudness ondertussen immens populair geworden, zal er ongetwijfeld flink vol staan :P . Als je alleen al die Loudness tent van vorig jaar vergelijkt met die van 2013, aardig verschil qua grootte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 14:50 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Loudness ondertussen immens populair geworden, zal er ongetwijfeld flink vol staan :P . Als je alleen al die Loudness tent van vorig jaar vergelijkt met die van 2013, aardig verschil qua grootte.

Vorig jaar was het tijdens Warface vs. Dark Pact ook ver leeg hoor. Denk dat dat tijdens Delete vs. Vazard b2b Main Concern ook wel het geval zal zijn. Al vind ik dat totaal niet erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 15:08 

Hardtraxx Veteran

Zolang ik maar genoeg ruimte heb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:14 

Hardtraxxer

Wat vinden jullie eigenlijk van de stages op Decibel? En dan met name de MainStage en b.v. de PussyLoungeStage? In vergelijking met andere festivals vind ik ze best wat magertjes...althans, sowieso die van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:29 

Donateur

Ik denk dat het nogal subjectief is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:57 

Hardtraxx Veteran

De main en pussy lounge zijn toch de 2 stages die mij het minst boeien, dus ik let er ook amper op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 15:27 

Hardtraxxer

NightFly013 schreef:
Wat vinden jullie eigenlijk van de stages op Decibel? En dan met name de MainStage en b.v. de PussyLoungeStage? In vergelijking met andere festivals vind ik ze best wat magertjes...althans, sowieso die van vorig jaar.

Vind ik ook. In mijn ogen verslaat Defqon Decibel op elk gebied, ook qua stages. Behalve het weer dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 15:36 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
NightFly013 schreef:

Vind ik ook. In mijn ogen verslaat Defqon Decibel op elk gebied, ook qua stages. Behalve het weer dan.

Ik kies altijd voor Decibel omdat je dan inderdaad mooier weer hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:23 

Hardtraxx Elite

RadicelArmy schreef:
NightFly013 schreef:

Heb t zelf nog niet meegemaakt, maar mij lijkt het ook niet echt lekker als het dik boven de 30 graden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 21:15 

Hardtraxxer

NightFly013 schreef:

Prima, alleen te ver lopen..vooral vanaf de main naar de early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 21:18 

Hardtraxx Veteran

Opzich wel gave stages, maar niet zoals Defqon, Q-Base. Wish, Intents en dat soort festivals.
Zoals JRDMK5 zegt, het terrein indeling kan wel anders, maar dat is voor iedereen weer anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 00:01 

Hardtraxxer

Ik moet zeggen, een open podia pakt me niet zo. Echter, als ik de foto's zag van Fantasy en Megabase..
Een tent is op zich prima, alleen zoals vorig jaar met de comeback van Adaro. Nooit meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 09:22 

Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:
Heb t zelf nog niet meegemaakt, maar mij lijkt het ook niet echt lekker als het dik boven de 30 graden is.

Die 35 graden van 2012 a.u.b. nooit weer..
Onmogelijk overdag om met dat weer los te gaan.. ondanks de hele dag ouwehoeren met de waterpistolen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 10:38 

Hardtraxx Veteran

Decibel 2012, dominator 2014

Waren beiden idd geen leuke feesten, dat het pas savonds een beetje aangenaam werd :/ Is meer dan de helft van je festival al voorbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 10:26 

Vorig jaar de main niet eens gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 12:52 

Hardtraxx Elite

Staat de Remember stage ver van de main?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 12:55 

Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:
Staat de Remember stage ver van de main?

misschien, nog niet bekend waar welke stage is op de grote na :P
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten