Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 15:59 

Hardtraxx Elite

ThaBomba. schreef:
Paultheone schreef:
Enge naam die ik mis in de Line-up is The Vision.

Ja idd :(

Crypsis had er van mij ook wel bij gemogen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 16:01 

Donateur

Überhaupt best raar geen boeking voor Crypsis. Zit ie in het buitenland ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 16:56 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke line-up zeg. Hardstyle Mafia en Vazard vs Delete vs Main Concern zijn heel vet. Geck-o, Alphaverb en Balistic op de Remember :yay: Bij Zairon en Blademasterz wordt het fappen. Verder Noisecontrollers en Soundrush in de Euphoria en B-Front en Bass Modulators op de main wat ook nog leuk is.. Paar leuke namen in de Industrial en bij de Hardcore Classics.. Ik ga me zeker vermaken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:14 

Hardtraxxer

Geruchten gaan dat Hard Driver voor het anthem zorgt dit jaar.
Verrassend, want het (vermoedelijke) anthem van Atmozfears klinkt wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:25 

Hardtraxxer

Prima line up. Hardcore area is sowieso stukken beter dan vorig jaar. Er zijn uiteraard altijd artiesten die je liever ziet. Zo zie ik liever dat Adaro in de Loudness staat en dan vertrekt Digital Punk maar naar de mainstage. Outbreak verdient zijn plek in de Loudness ook niet. Zie daar liever E-Force, Crypsis of Degos & Re-Done staan. Het is sowieso opvallend dat Crypsis en E-Force het hele weekend niet zijn geboekt. Ook opvallend dat Noisecontrollers en Wildstylez in de Euphoria staan en niet op de mainstage. Ik had bovendien graag iets meer battles en live-acts willen zien. Tot slot had ik ook wel gehoopt dat Sub Zero Project en Requiem op de Extreme Loudness zouden staan. Jammer.

Verder is het natuurlijk gewoon een uitstekende line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:33 

Hardtraxx Veteran

Was eerst sceptisch, maar oohhhhh wat ben ik blij met mijn ticket :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:50 

Hardtraxx Elite

ik vind t bij 2 stages al moeilijk om te kiezen naar wie ik wil. Gaat nog elledig worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 11:12 

Hardtraxxer

Hard Driver
56 min. ·
Good morning party people. I couldn't keep this one to myself...
Hard Driver - Decibel Outdoor 2015 Anthem!
More info soon. Enjoy your weekend! ‪#‎decibel‬

Hard Driver dus wel anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 11:43 

Hardtraxxer

Hard Driver had het uitstekend gedaan met de hardbass anthems dus ben benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 13:22 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop voor hem(en ons) dat hij met iets goeds gaat komen dan. Zou kut zijn voor b2s als de track slechter ontvangen word dan Atmozfears zijn "anthem".
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 13:28 

Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Ik hoop voor hem(en ons) dat hij met iets goeds gaat komen dan. Zou kut zijn voor b2s als de track slechter ontvangen word dan Atmozfears zijn "anthem".

Ik snap ook niet waarom je je track #DB15 moet noemen dan, of hoe het is ontstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 13:35 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:

Of het beter ontvangen gaat worden dan die van Atmozfears weet ik niet, die werd wel heel goed ontvangen namelijk (en terecht :P )
Maar Hard Driver kan euforisch ook wel iets leuks neerzetten meestal!

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 13:47 

Hardtraxx Veteran

Volgens mensen had Atmozfears het confirmed op Snapchat(hoe precies? geen idee). Verder draaide hij de track laatst op een feest met Decibel vocals. Dan dat #DB15 idd nog, alles bij elkaar opgeteld moest bijna wel het anthem zijn. Dus heel gek is het niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 14:27 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
ThaBomba. schreef:

Of het beter ontvangen gaat worden dan die van Atmozfears weet ik niet, die werd wel heel goed ontvangen namelijk (en terecht :P )
Maar Hard Driver kan euforisch ook wel iets leuks neerzetten meestal!

Ja maar dit is anders dan dat je een Decibel anthem moet invullen. Moet meer zomers, meer zomerse feeling vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 14:37 

Hardtraxx Veteran

Mwaa, ik snap wat je bedoelt. Maar die typische zomerse Decibel vocals zouden prima samengaan met een track als Nature of Blue bijvoorbeeld, passen perfect in het stukje voor de eerste en tweede climax. Tenminste ik zou me dat wel in kunnen beelden en dan komt er een prima zomerse plaat uit. :)

En ik weet niet hoe dat zit, maar worden de Decibel vocals niet gewoon door b2s zelf verzorgd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 09:29 

Hardtraxxer

Partofthehard schreef:
Hardcore4life
Hardcore
Angerfist
Partyraiser
Tha Playah
Mad Dog [IT]
Nosferatu
Destructive Tendencies [UK]

Darkness4life
Darkcore & harder
Dr. Peacock
F.NøIzE [IT]
Spitnoise
Goetia [FR]
Drokz
Bartoch [FR]
Cryogenic
Wars Industry [BE]
Deterrent Man live [IT]

Darkness4life
Industrial
Ophidian
N-Vitral live
Deathmachine [UK]

Toch maar een kaartje halen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:05 

Hardtraxx Addict

Die track van Atmozfears heeft een typisch Decibel sfeer, lekker zweverig en met een zonnetje en biertje in de hand maak je mij echt gelukkig.. Dus ik hoop van harte dat die track toch uiteindelijk het "anthem" gaat worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:54 

Hardtraxx Addict

Spitta schreef:
Die track van Atmozfears heeft een typisch Decibel sfeer, lekker zweverig en met een zonnetje en biertje in de hand maak je mij echt gelukkig.. Dus ik hoop van harte dat die track toch uiteindelijk het "anthem" gaat worden ;)

Zullen er niet gewoon weer 2 anthems zijn zoals vorig jaar (of naja een euphoric en een raw mix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 12:26 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
Zullen er niet gewoon weer 2 anthems zijn zoals vorig jaar (of naja een euphoric en een raw mix)?

Dat is natuurlijk ook goed mogelijk ^^

Ik wacht de officiële bekendmaking wel af!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 21:24 

Hardtraxx Elite

MeneerEend schreef:
ik vind t bij 2 stages al moeilijk om te kiezen naar wie ik wil. Gaat nog elledig worden xd

Precies hetzelfde... zijn aantal area's toch weer lekker gevuld met favorietjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:47 

Hardtraxx Veteran

Zolang Vaz & Del vs MC niet tegelijk draaien met Hardstyle Mafia vind ik alles prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:56 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Zolang Vaz & Del vs MC niet tegelijk draaien met Hardstyle Mafia vind ik alles prima.

Inb4 sluiten beide de stage af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:58 

Hardtraxx Veteran

Daar ga ik inderdaad ook vanuit eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:

Dan maar 'hopen' dat de extreme loudness om 22:00 al sluit ofzo, en de gewone loudness wel tot 23:00 doorgaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 17:03 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
pecola-tje schreef:

Dan maar 'hopen' dat de extreme loudness om 22:00 al sluit ofzo, en de gewone loudness wel tot 23:00 doorgaat

Hoop het idd ook niet, ze kunnen de extreme loudness toch ook door jason payne/mind dimension laten afsluiten, doen niet onder aan een hardstyle mafia. of misschien deetox wel de loudness laten afsluiten vanwege haar grote populariteit op dit moment, en het feit dat ze nog nooit op een loudness stage heeft gestaan als afsluiter.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten