ik denk dat je toch wel een aardige line up kan verwachten van b2s. Mijn ervaring is dat ze het wel heel goed oen qua line ups en de variatie qua muziek stijlen op decibel vind ik veel breder dan bijv defqon.
Ik hoop natuurlijk op een ijzer sterk loudness line up (vorig jaar, main concern, delete en deetox

) maar ook gewoon op een lekker refuse line up (fatima hajji, pet duo, svetec, underdogz live (oh please underdogz live

)). Verder kan je wel verwachten dat ze wel een goede industrial line up neer zetten aangezien ze juist het ''industrial publiek'' willen aanmoedigen om te komen, en dat kan naar mijn mening alleen met een sterke lu.
Verder hoop ik op goed weer en gezellige mensen
