Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik denk dat je toch wel een aardige line up kan verwachten van b2s. Mijn ervaring is dat ze het wel heel goed oen qua line ups en de variatie qua muziek stijlen op decibel vind ik veel breder dan bijv defqon.
Ik hoop natuurlijk op een ijzer sterk loudness line up (vorig jaar, main concern, delete en deetox :drool: ) maar ook gewoon op een lekker refuse line up (fatima hajji, pet duo, svetec, underdogz live (oh please underdogz live (L) )). Verder kan je wel verwachten dat ze wel een goede industrial line up neer zetten aangezien ze juist het ''industrial publiek'' willen aanmoedigen om te komen, en dat kan naar mijn mening alleen met een sterke lu.

Verder hoop ik op goed weer en gezellige mensen :yay:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 14:25 
 

Het is dat wij niet op vakantie gaan dit jaar en daarom Defqon en Decibel allebei de weekendtickets al voor de line-up release gekocht hadden, maar ik ben het wederom volledig eens met Lyst. Niemand koopt iets van 80 euro zonder te weten wat hij er voor krijgt, behalve kaartjes voor hardstyle feesten schijnbaar..
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teddy Knalkaak schreef:
Het is dat wij niet op vakantie gaan dit jaar en daarom Defqon en Decibel allebei de weekendtickets al voor de line-up release gekocht hadden, maar ik ben het wederom volledig eens met Lyst. Niemand koopt iets van 80 euro zonder te weten wat hij er voor krijgt, behalve kaartjes voor hardstyle feesten schijnbaar..

Je krijgt toegang tot het meest populaire hardere stijlen feest ter wereld. Lijkt me niet slecht voor die prijs.
Volgens mij wordt de line-up van Lowlands ook pas bekend gemaakt nadat de kaartverkoop is gestart.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 14:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Voor de meeste mensen niet nee. Maar ik ga niet naar Decibel omdat het zo'n populair festival is, ik ga erheen voor de muziek. En dat andere festivals het ook doen, zegt natuurlijk niets.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 14:50 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Voor de meeste mensen niet nee. Maar ik ga niet naar Decibel omdat het zo'n populair festival is, ik ga erheen voor de muziek.


Klopt, maar is decibel uitverkocht voor de bekendmaking van de line-up dan?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 14:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Decibel is ruim binnen een dag uitverkocht, zal dit jaar niet anders zijn.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:25 
 

Ja tuurlijk leuk dat het zo'n groot weekend festival is, maar ik ga nog altijd voor de muziek net zoals Lyst. Als er op zo'n feest alleen maar Coone en Headhunterz wordt gedraaid dan heb ik er geen behoefte aan om daar bij te zijn.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Voor de meeste mensen niet nee. Maar ik ga niet naar Decibel omdat het zo'n populair festival is, ik ga erheen voor de muziek. En dat andere festivals het ook doen, zegt natuurlijk niets.

Waarom zou B2S rekening houden met jou?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:28 
 

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Voor de meeste mensen niet nee. Maar ik ga niet naar Decibel omdat het zo'n populair festival is, ik ga erheen voor de muziek. En dat andere festivals het ook doen, zegt natuurlijk niets.

Waarom zou B2S rekening houden met jou?


Haha, spijker op z'n kop :P
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Voor de meeste mensen niet nee. Maar ik ga niet naar Decibel omdat het zo'n populair festival is, ik ga erheen voor de muziek. En dat andere festivals het ook doen, zegt natuurlijk niets.

Waarom zou B2S rekening houden met jou?

Omdat rekening houden met mensen als mij niet ten koste gaat van de mensen die het niet interesseert? Waarom zou je het dan niet doen.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Voor de meeste mensen niet nee. Maar ik ga niet naar Decibel omdat het zo'n populair festival is, ik ga erheen voor de muziek. En dat andere festivals het ook doen, zegt natuurlijk niets.

Waarom zou B2S rekening houden met jou?

Omdat rekening houden met mensen als mij niet ten koste gaat van de mensen die het niet interesseert? Waarom zou je het dan niet doen.


Ergens heeft Lyst wel gewoon een punt. Het scheelt gewoon dat er veel dagjesmensen zijn die Decibel helemaal geweldig vinden en de line up niet boeit, maar ik denk toch wel dat de meeste hardstyle liefhebbers die een beetje meer van het hardere werk houden wel echt afhankelijk zijn van de line up van bijv de Loudness stage ofzo, omdat als ze dan een paar leuke namen zien deze mensen toch gaan overwegen om naar Decibel te gaan. Als je Lyst zn lijstje met favoriete artiesten ziet dan zit hij niet echt te wachten op een mainstage line up bijv (ik ook niet echt maar goed :P) + ik vind de prijzen voor feestjes tegenwoordig sowieso best duur worden :( , maar dat mag de pret niet bederven haha ;)

B2S zal vast en zeker wel een goede line up regelen, want voor zover ik weet houden ze best veel rekening met wat de mensen willen horen bij welke stage :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 12:12 
 
Hardtraxxer

Dacht even kijken wanneer ik mijn vakantie had geboekt en of ik hier aanwezig kon zijn (ticketsale begint zo), maar zie dat een ticket €72,50 kost.


Lolwut, laat maar zitten. xd Word me te duur allemaal. Is decibel net zo grootschalig als Defqon? (Defqon was €70, alleen de zaterdag)
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 12:31 
 
Hardtraxx Addict

wololo schreef:
Dacht even kijken wanneer ik mijn vakantie had geboekt en of ik hier aanwezig kon zijn (ticketsale begint zo), maar zie dat een ticket €72,50 kost.


Lolwut, laat maar zitten. xd Word me te duur allemaal. Is decibel net zo grootschalig als Defqon? (Defqon was €70, alleen de zaterdag)

Ja, decibel heeft dit jaar zelfs een stage meer :P (al kan er wel minder man op)

70 is duur maarja voor het formaat van het festival kan dat best (en tsja alles word duurder)
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

't is dat ik er op de fiets naar toe kan, maar 77 euries afpingelen voor een dagje is best grof!
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 14:05 
 

Timmer schreef:
't is dat ik er op de fiets naar toe kan, maar 77 euries afpingelen voor een dagje is best grof!


Nie normaal meer,

Maar toch, altijd legendarisch daar in die achtertuin van jullie.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tickets binnen! omdat ik niet naar awakenings kan hopelijk toch een lekkere lineup bij de refuse! zal delete weer mogen draaien op decibel? ik hoop het wel na die goddelijke set van loudness!
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 15:21 
 

Frijolrojo schreef:
tickets binnen! omdat ik niet naar awakenings kan hopelijk toch een lekkere lineup bij de refuse! zal delete weer mogen draaien op decibel? ik hoop het wel na die goddelijke set van loudness!


Loudness is ook van B2S dus hij zal wss wel weer op een B2S mogen draaien ja.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
't is dat ik er op de fiets naar toe kan, maar 77 euries afpingelen voor een dagje is best grof!

Hoor ik daar afterparty?

Trouwens, je kan meerijden als je wilt. Ik rij dagelijks over de dorpen ri. Tilburg,.. Of ik nu over Beek of Houtakker rij, no problemo..


OT:
Heuy, vip in de pocket
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 16:08 
 

rakkietakkie schreef:
Timmer schreef:
't is dat ik er op de fiets naar toe kan, maar 77 euries afpingelen voor een dagje is best grof!

Hoor ik daar afterparty?

Trouwens, je kan meerijden als je wilt. Ik rij dagelijks over de dorpen ri. Tilburg,.. Of ik nu over Beek of Houtakker rij, no problemo..


OT:
Heuy, vip in de pocket



Afterparty in Haghorst op Het Spektakel ;)

En die fietstocht (terugweg) is noujuist prachtig, daar teken ik voor.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn er misschien mensen die een extra ticket over hebben?
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 17:39 
 

Duruz schreef:
Zijn er misschien mensen die een extra ticket over hebben?


Op marktplaats staan allerlei mensen die per ongeluk extra tickets gekocht hebben.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 20:24 
 
Hardtraxxer

Hessel heeft er nog over.
hdhessel op dit forum.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2014 12:56 
 
Hardtraxxer

Gisteren was het een rare situatie, mijn vriendinnetje heeft uiteindelijk toch kaartjes weten te bemachtigen. Eerst heeft het scherm ruim een uur op verwerking van bestelling gestaan.
Vervolgens kreeg ze de melding dat het feest was uitverkocht, opende ze een nieuw venster kon ze nog VIP tickets kopen.. die ze vervolgens selecteerde en weer de melding kreeg dat deze waren uitverkocht. Vervolgens kon ze opeens wel weer normale tickets kopen en betalen. Alleen toen was het feest al wel echt uitverkocht, het was rond half 3 namelijk..

Heel raar maar ben blij dat het gelukt is! :D
Bericht Geplaatst op 11 mei 2014 13:24 
 
Hardtraxxer

niet verwacht dat als je om 13:00 al klaar zat achter je pc dat je dan niet zeker kaartjes hebt voor decibel. Zo snel is het volgens mij nog nooit gegaan. Heeft er iemand dus nog kaarten over voor mij?
Bericht Geplaatst op 11 mei 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten