Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 mei 2014 14:10 
 
Hardtraxx Addict

dennisje030 schreef:
Gisteren was het een rare situatie, mijn vriendinnetje heeft uiteindelijk toch kaartjes weten te bemachtigen. Eerst heeft het scherm ruim een uur op verwerking van bestelling gestaan.
Vervolgens kreeg ze de melding dat het feest was uitverkocht, opende ze een nieuw venster kon ze nog VIP tickets kopen.. die ze vervolgens selecteerde en weer de melding kreeg dat deze waren uitverkocht. Vervolgens kon ze opeens wel weer normale tickets kopen en betalen. Alleen toen was het feest al wel echt uitverkocht, het was rond half 3 namelijk..

Heel raar maar ben blij dat het gelukt is! :D

Dat is niet echt raar want ze melden als dat er nog kaarten terug kwamen uit de zwart handel/mislukte betalingen.
Bericht Geplaatst op 13 mei 2014 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer zal de line up bekend worden gemaakt?
Bericht Geplaatst op 13 mei 2014 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Wanneer zal de line up bekend worden gemaakt?


eind mei zeiden ze, maar ze mogen al best wat namen geven vind ik ^^
Bericht Geplaatst op 13 mei 2014 21:17 
 
Hardtraxxer

jeu toch nog via via kaarten kunnen regelen. Gaat weer een heerlijk dagje decibel worden :cool:
Bericht Geplaatst op 15 mei 2014 15:05 
 
Hardtraxxer

Ik heb een ticket gekocht voor het weekend + camping, maar nu blijkt dat de rest van de groep zo'n 8-pers ticket heeft. STaan zij dan ook op een ander deel van de camping of kan ik mijn tent daar evt. nog tussen proppen? :P

Gruwelijk benieuwd naar die line-up! Wat mij betreft mogen ze de gebruikelijke "raw" artiesten verplaatsen naar de main of euphoria en plaatsmaken voor die hardere shit :whistle: En een techno + industrial stage :woot:
Bericht Geplaatst op 15 mei 2014 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jos_92 schreef:
Gruwelijk benieuwd naar die line-up! Wat mij betreft mogen ze de gebruikelijke "raw" artiesten verplaatsen naar de main of euphoria en plaatsmaken voor die hardere shit :whistle: En een techno + industrial stage :woot:


het zal geen verbazing zijn als b-freqz op de main staan, voor de rest verwacht 1 of 2 andere raw artiesten op de main. miss adaro aangezien hij dan al miss mag draaien. zal wel goeie move zijn om die main vol te krijgen
Bericht Geplaatst op 15 mei 2014 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Jos_92 schreef:
Gruwelijk benieuwd naar die line-up! Wat mij betreft mogen ze de gebruikelijke "raw" artiesten verplaatsen naar de main of euphoria en plaatsmaken voor die hardere shit :whistle: En een techno + industrial stage :woot:


het zal geen verbazing zijn als b-freqz op de main staan, voor de rest verwacht 1 of 2 andere raw artiesten op de main. miss adaro aangezien hij dan al miss mag draaien. zal wel goeie move zijn om die main vol te krijgen


ik betwijfel het :P Zou wel vet zijn, maar hij wilt sowieso eerst zeker van zn zaak zijn dat t hem niet weer overkomt en hij wil op zn minst aantal nieuwe solo tracks hebben om een dikke comeback te maken :)
Bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
ik betwijfel het :P Zou wel vet zijn, maar hij wilt sowieso eerst zeker van zn zaak zijn dat t hem niet weer overkomt en hij wil op zn minst aantal nieuwe solo tracks hebben om een dikke comeback te maken :)


Dat betwijfel ik eerder. Hij heeft sinds maart niet meer achter de draaitafels gestaan op een groot festival, waarom zou hij dan kiezen om te wachten met zijn 'comeback' door in de studio eerst nieuwe platen te produceren? Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, zeker omdat z'n primaire inkomsten toch echt het draaien zijn. Ik zie Adaro ook liever wat eerder terug achter de draaitafels dan dat we op z'n terugkeer zouden moeten wachten omdat ie nieuwe tracks aan het produceren is.
+ dat ie in augustus weer zou kunnen draaien is niet geheel onwaarschijnlijk
Bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Arrow schreef:
ik betwijfel het :P Zou wel vet zijn, maar hij wilt sowieso eerst zeker van zn zaak zijn dat t hem niet weer overkomt en hij wil op zn minst aantal nieuwe solo tracks hebben om een dikke comeback te maken :)


Dat betwijfel ik eerder. Hij heeft sinds maart niet meer achter de draaitafels gestaan op een groot festival, waarom zou hij dan kiezen om te wachten met zijn 'comeback' door in de studio eerst nieuwe platen te produceren? Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, zeker omdat z'n primaire inkomsten toch echt het draaien zijn. Ik zie Adaro ook liever wat eerder terug achter de draaitafels dan dat we op z'n terugkeer zouden moeten wachten omdat ie nieuwe tracks aan het produceren is.
+ dat ie in augustus weer zou kunnen draaien is niet geheel onwaarschijnlijk


Volgens mij had hij toen in dat hele geschreven stuk erin staan dat hij zou proberen de studio in te duiken zodra het wat beter ging en dan alvast wat nieuwe solo platen zou proberen te maken :p
Bericht Geplaatst op 16 mei 2014 10:48 
 
Hardtraxxer

Arrow schreef:
pim0412 schreef:
Arrow schreef:
ik betwijfel het :P Zou wel vet zijn, maar hij wilt sowieso eerst zeker van zn zaak zijn dat t hem niet weer overkomt en hij wil op zn minst aantal nieuwe solo tracks hebben om een dikke comeback te maken :)


Dat betwijfel ik eerder. Hij heeft sinds maart niet meer achter de draaitafels gestaan op een groot festival, waarom zou hij dan kiezen om te wachten met zijn 'comeback' door in de studio eerst nieuwe platen te produceren? Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, zeker omdat z'n primaire inkomsten toch echt het draaien zijn. Ik zie Adaro ook liever wat eerder terug achter de draaitafels dan dat we op z'n terugkeer zouden moeten wachten omdat ie nieuwe tracks aan het produceren is.
+ dat ie in augustus weer zou kunnen draaien is niet geheel onwaarschijnlijk


Volgens mij had hij toen in dat hele geschreven stuk erin staan dat hij zou proberen de studio in te duiken zodra het wat beter ging en dan alvast wat nieuwe solo platen zou proberen te maken :p


Lijkt mij ook een heel logische keuze. Ben niet 100% op de hoogte van zijn situatie, maar het lijkt me wel dat je na een tijdje weer een beetje tijd in de studio kan spenderen ^^

Achja hopen mag altijd he Frank! Realiteit zal inderdaad wel anders zijn ahaha. Wat mij overigens echt blij zou maken, is dat de zondag meer dan een stage open heeft! Anders moet je "verplicht" naar bepaalde artiesten kijken, in plaats van dat je bijvoorbeeld nog andere stages kan bezoeken!
Bericht Geplaatst op 16 mei 2014 16:58 
 
Hardtraxx Addict

Bij adaro gaat het nog wel ff duren helaas. Ik ken dr peacock persoonlijk en die heeft het zelfde gehad een jaar of 2 geleden (toen moest hij zijn eerste boeking op decibel en defqon.1 afzeggen daar door) hij heeft totaal meer dan een jaar niet kunnen draaien en kan nog steeds niet live mixen (altijd pre mixt setjes waar hij live wat effecten door gooit) Dit omdat het geluid van een koptelefoon nog steeds te hard is voor hem.

Ben bang dat dit voor adaro ook op gaat.
Bericht Geplaatst op 19 mei 2014 07:54 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Bij adaro gaat het nog wel ff duren helaas. Ik ken dr peacock persoonlijk en die heeft het zelfde gehad een jaar of 2 geleden (toen moest hij zijn eerste boeking op decibel en defqon.1 afzeggen daar door) hij heeft totaal meer dan een jaar niet kunnen draaien en kan nog steeds niet live mixen (altijd pre mixt setjes waar hij live wat effecten door gooit) Dit omdat het geluid van een koptelefoon nog steeds te hard is voor hem.

Ben bang dat dit voor adaro ook op gaat.


Echt goed kut voor hem, hopelijk komt alles goed voor hem! Oordopjes op maat all the way voor mij :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 mei 2014 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Adaro had ook gewoon gehoorbescherming hoor..
Bericht Geplaatst op 20 mei 2014 07:26 
 
Hardtraxxer

Pete schreef:
Adaro had ook gewoon gehoorbescherming hoor..

Zoals ik al zei ben ik niet helemaal op de hoogte over hoe het precies gebeurd is, behalve wat algemene dingetjes. Mij zal je ook niet zo snel bij Adaro zijn setjes zien staan, maar vind het wel erg triest voor hem!

Maar oke, nog een weekje ofzo tot de lineup!! :yay:
Zouden ze op zondag wederom maar een stage open hebben, of miss meerdere?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met deze line-up (van wat ik heb gehoord heb via via) ben ik toch wel tevreden!

En nee, ik ga niks hier posten. Hardtraxx heeft al genoeg gezeik gehad over de jaren.
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Met deze line-up (van wat ik heb gehoord heb via via) ben ik toch wel tevreden!

En nee, ik ga niks hier posten. Hardtraxx heeft al genoeg gezeik gehad over de jaren.

Hou dit dan ook gewoon voor jezelf in plaats van interessant te lopen doen.
De line up komt toch al bijna, wacht dan gewoon even daarop en zeg dan dat je tevreden bent. -.-
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
rakkietakkie schreef:
Met deze line-up (van wat ik heb gehoord heb via via) ben ik toch wel tevreden!

En nee, ik ga niks hier posten. Hardtraxx heeft al genoeg gezeik gehad over de jaren.

Hou dit dan ook gewoon voor jezelf in plaats van interessant te lopen doen.
De line up komt toch al bijna, wacht dan gewoon even daarop en zeg dan dat je tevreden bent. -.-


Ach, jij kan het nooit hebben dat bepaalde mensen meer geluk en privileges hebben.... :lol:
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
pecola-tje schreef:
rakkietakkie schreef:
Met deze line-up (van wat ik heb gehoord heb via via) ben ik toch wel tevreden!


ik denk dat bij zo'n groot feest het haast niet mis kan gaan.
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 20:33 
 

rakkietakkie schreef:
pecola-tje schreef:
rakkietakkie schreef:
Met deze line-up (van wat ik heb gehoord heb via via) ben ik toch wel tevreden!

En nee, ik ga niks hier posten. Hardtraxx heeft al genoeg gezeik gehad over de jaren.

Hou dit dan ook gewoon voor jezelf in plaats van interessant te lopen doen.
De line up komt toch al bijna, wacht dan gewoon even daarop en zeg dan dat je tevreden bent. -.-


Ach, jij kan het nooit hebben dat bepaalde mensen meer geluk en privileges hebben.... :lol:


Mark wel met z´n luizenleven :P
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
pecola-tje schreef:
rakkietakkie schreef:
Met deze line-up (van wat ik heb gehoord heb via via) ben ik toch wel tevreden!

En nee, ik ga niks hier posten. Hardtraxx heeft al genoeg gezeik gehad over de jaren.

Hou dit dan ook gewoon voor jezelf in plaats van interessant te lopen doen.
De line up komt toch al bijna, wacht dan gewoon even daarop en zeg dan dat je tevreden bent. -.-


Ach, jij kan het nooit hebben dat bepaalde mensen meer geluk en privileges hebben.... :lol:

Deze stoere man moest gewoon even melden dat hij de line-up al weet
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 20:48 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Met deze line-up (van wat ik heb gehoord heb via via) ben ik toch wel tevreden!

En nee, ik ga niks hier posten. Hardtraxx heeft al genoeg gezeik gehad over de jaren.

Nou koop een taart en vier het, kaarten zijn al binnen dus al komt de line-up de dag van te voren, boeit me geen reet.
maar leuk voor je dat je het al weet xD
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
rakkietakkie schreef:
Met deze line-up (van wat ik heb gehoord heb via via) ben ik toch wel tevreden!

En nee, ik ga niks hier posten. Hardtraxx heeft al genoeg gezeik gehad over de jaren.

Nou koop een taart en vier het, kaarten zijn al binnen dus al komt de line-up de dag van te voren, boeit me geen reet.
maar leuk voor je dat je het al weet xD


rustig hé, groentje :list:
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 21:22 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Miwer schreef:
rakkietakkie schreef:
Met deze line-up (van wat ik heb gehoord heb via via) ben ik toch wel tevreden!

En nee, ik ga niks hier posten. Hardtraxx heeft al genoeg gezeik gehad over de jaren.

Nou koop een taart en vier het, kaarten zijn al binnen dus al komt de line-up de dag van te voren, boeit me geen reet.
maar leuk voor je dat je het al weet xD


rustig hé, groentje :list:

was je taart lekker? aan je reactie te merken was hij wat bedorven.
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
was je taart lekker? aan je reactie te merken was hij wat bedorven.

Dat was jouw moederkoek ook.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 21 mei 2014 21:45 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Miwer schreef:
was je taart lekker? aan je reactie te merken was hij wat bedorven.

Dat was jouw moederkoek ook.

Afbeelding

Ow ben jij zo'n figuur
sorry ga niet om met de laagste mensen in deze maatschappij
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten