Basshunterzz schreef:
Het valt me wel op dat 80% van de 1ste 2 lijsten al meer dan een jaar geen boeking meer heeft gehad of net 4 boekingen hebben gehad. Dan is het ook niet zo gek dat het nooit naar jou zin is. Ik denk namelijk dat je voorlopig op festivals als Decibel, Defqon deze namen niet tegen zult komen. Op namen als Delete, Jack of Sound, High Voltage etc. na dan.
Voor sommige van die artiesten ben ik ook wel bereid om alleen voor hen al een kaartje te kopen. En zo zijn er ook wel een aantal, als er een paar van hen op een festival staan ik er heen ga. Maar B-Front en Titan, bijvoorbeeld vind ik wel leuk, maar al zouden er 10 van dat soort acts staan, dan nog denk ik niet dat ik een kaartje koop. Maar dat is nu precies het probleem, het kan zo maar zijn dat er 3 artiesten staan, waarvoor ik voor elk afzonderlijk al een kaartje zou kopen, maar het kan ook zo zijn dat nagenoeg niemand die ik enigszins interessant vind geboekt is.
Vandaar dat mijn beslissing afhangt van de line-up (het samenvallen van acts door een TT neem ik dan maar voor lief), maar schijnbaar vind B2S het belangrijker om hun eigen ego te strelen (ik citeer: "Dit is omdat wij sterk in onszelf geloven, wij maken elk jaar de verwachting waar."), dan dat mensen met een iets andere smaak dan de doorsnee bezoeker een eerlijke mogelijkheid hebben om kaartjes te kopen.
@Pokemon kaarten, haha.