Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 17:15 
 

Jahoor 8-persoons campingplek + weekendtickets binnen!
Allemaal dankzij Andy Asteroids die met 11 browsers in de wachtrij stond, heerlijk!

:woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
devatu92 schreef:
Jaaaa chalet+1!! :D

Schandalig dat je die Chalets voor 5 personen maar voor 4 personen te boeken zijn. Nu moeten we dus een extra campingplek erbij boeken. :(


die +1 is een kinderbedje boven 2 andere bedden :D wij hadden vorig jaar dat chaletje, en 2 kampeerders sliepen gewoon in hun tent naast ons :D heel veel mensen hadden meer gasten naar hun chalet :D geen problemen mee gehad
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste grote feestje vorig jaar, maar zeker niet de laatste. Sinds decibel wil ik minstens elke maand naar hardstyle feesten toe.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 20:29 
 
Hardtraxx Newbie

Voor ons de 3e keer camping. We gaan altijd maar met 5 personen maar hebben toch een 8-persoons plek geboekt. Vorig jaar viel de camping zwaar tegen dus voor de zekerheid maar een grote plaats geboekt zodat we alle ruimte hebben.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! Bleek dat je meerdere van die 1-persoonskampeertickets kon bestellen per persoon :)
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
b2s biedt talenten de kans om op Decibel te staan!
Dit jaar keert de ‘b2s rookie stage’ terug naar Decibel outdoor festival. b2s geeft nieuwe talenten hier de kans om tijdens Decibel achter de decks te staan. Ben jij zo’n nieuw talent en zou je niets liever willen dan tijdens Decibel een optreden te verzorgen? Geef je dan op voor de b2s rookie contest! Je kunt meedoen door een van je eigen geproduceerde tracks, plus een mix van maximaal 20 minuten (met hierin je eigen tracks verwerkt) te uploaden via http://b2s.wetransfer.com en te mailen naar [email protected]. Alle demo’s worden beluisterd en beoordeeld in samenspraak met Headliner Entertainment (http://www.headliner-entertainment.com). Uiteindelijk zullen acht talenten de kans krijgen om op 16 augustus in de DJ booth van de rookie stage een set te verzorgen.

Er zijn wel een aantal regels die belangrijk zijn bij deelname:
- Je mag alleen originele producties van jezelf insturen.
- Alle hardere stijlen mogen deelnemen.
- De mix die je instuurt mag maximaal 20 minuten duren.

Zorg er voor de je jouw deelname voor 12 april indient, latere inzendingen worden niet meer in behandeling genomen.

Succes en wellicht tot op Decibel!
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Industrial area apart van de darkness4life, ik ben echt oneindig blij dat steeds meer organisaties dit beginnen te snappen :)
Op naar de 6e Decibel op rij :yay:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:17 
 
Hardtraxxer

psyko punkz anthem :sick: .. WAAROM?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:34 
 
Hardtraxxer

Doe mij deze maar dan!
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sensa schreef:
psyko punkz anthem :sick: .. WAAROM?


zo slecht is het toch niet?

trouwens hoeveel kost een kaartje?

en b-front en frequencerz remix? b-freqz zal dan vast op de main staan of b2b b-front & frequencerz.

@dawasiknie hoe weet je welke area's er komen?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Line-up
Een festival is natuurlijk niets zonder de vele artiesten die van 11.00 tot 23.00 op het podium staan. Ook dit jaar heeft b2s haar uiterste best gedaan om gevarieerde line-up samen te stellen. Van piepjonge nieuwe talenten, tot aan namen die al jaren gevestigd zijn binnen de scene; alles komt voorbij tijdens Decibel! Naast de vertrouwde en welbekende stages zijn er in 2014 twee nieuwe stages toegevoegd. Zo is de b2s rookie stage terug van weggeweest. Hier krijgen nieuwe talenten de kans om zich te presenteren aan een groot publiek. Daarnaast is er voor het grove geschut extra ruimte gemaakt. Zo komt er dit jaar een Industrial stage naast de welbekende Darkness4life. b2s komt hiermee ook tegemoet aan de verzoeken liefhebbers van het allerhardste op het gebied van de hardere stijlen. Dit jaar zijn er meer dan 175 artiesten aanwezig om alle 15 stages te voorzien van de juiste beats. Wie dit allemaal precies zijn blijft nog even geheim, maar we kunnen je al wel vertellen dat de volledige line-up eind mei bekend wordt gemaakt. Houd de website en socials dus goed in de gaten!
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Presale starts: May 10th 2014 at 13:00 hrs.
De volledige line-up eind mei bekend wordt gemaakt.

...

Leuk dat er wederom niet gedacht wordt aan de mensen voor wie een line-up wel bepalend is. :mad:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op een feest zoals Decibel vermaak je je altijd wel...

Vazard op Loudness
The Pitcher op Euphoria
B-Freqz op de Main
Psyko Punkz op Main
Theracords Live op Loudness

(althans, dat gok ik zo)
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Citaat:
Presale starts: May 10th 2014 at 13:00 hrs.
De volledige line-up eind mei bekend wordt gemaakt.

...

Leuk dat er wederom niet gedacht wordt aan de mensen voor wie een line-up wel bepalend is. :mad:

Klopt, maar ja, uitverkopen doet het toch wel, dus alsog hen het boeit...kijkend maar mezelf, Defqon had ik echt niet overwogen, tot ik de line-up zag :P dus ik hoop dat B2S het deksel op de neus gedrukt krijgt, maar zal weer niet.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:28 
 
Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:
zo slecht is het toch niet?



Melo is weer extreem saai, kicks word je ook nie vrolijk van > bout plaat
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Citaat:
Presale starts: May 10th 2014 at 13:00 hrs.
De volledige line-up eind mei bekend wordt gemaakt.

...

Leuk dat er wederom niet gedacht wordt aan de mensen voor wie een line-up wel bepalend is. :mad:


Wist je dat je ook kaarten kunt verkopen
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Lyst schreef:
Citaat:
Presale starts: May 10th 2014 at 13:00 hrs.
De volledige line-up eind mei bekend wordt gemaakt.

...

Leuk dat er wederom niet gedacht wordt aan de mensen voor wie een line-up wel bepalend is. :mad:


Wist je dat je ook kaarten kunt verkopen

Jij betaalt ook graag vooraf in een restaurant zonder te weten wat je voorgeschoteld krijgt?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Jij betaalt ook graag vooraf in een restaurant zonder te weten wat je voorgeschoteld krijgt?


Dat is ook een logische vergelijking inderdaad >.<
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Steffnov schreef:
Jij betaalt ook graag vooraf in een restaurant zonder te weten wat je voorgeschoteld krijgt?


Dat is ook een logische vergelijking inderdaad >.<

Want? In beide gevallen weet je niet wat je ervoor terug krijgt. En je kunt je maaltijd ook aan een willekeurige voorbijganger gaan verkopen, maar als het kut is, gaat niemand het willen. Daarnaast zijn er genoeg goede restaurants waar je wel weet wat je krijgt.

Daarnaast waarschuwt B2S zelf altijd al voor doorverkopers, dus hoe graag hebben ze dat mensen hun kaart verkopen?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Op een feest zoals Decibel vermaak je je altijd wel...

Vazard op Loudness
The Pitcher op Euphoria
B-Freqz op de Main
Psyko Punkz op Main
Theracords Live op Loudness

(althans, dat gok ik zo)

https://partyflock.nl/user/1283905/favo ... favourites
Zeg maar, ga ik mij op de komende Decibel vermaken?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
rakkietakkie schreef:
Op een feest zoals Decibel vermaak je je altijd wel...

Vazard op Loudness
The Pitcher op Euphoria
B-Freqz op de Main
Psyko Punkz op Main
Theracords Live op Loudness

(althans, dat gok ik zo)

https://partyflock.nl/user/1283905/favo ... favourites
Zeg maar, ga ik mij op de komende Decibel vermaken?


denk dat het bij jouw lijstje echt puur afhangt van Loudness line up qua hardstyle dan, maarja of je daar nou ongeveer 80 euro voor wilt neertikken om een hele dag in die tent te staan zweten is de andere vraag :P
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
rakkietakkie schreef:
Op een feest zoals Decibel vermaak je je altijd wel...

Vazard op Loudness
The Pitcher op Euphoria
B-Freqz op de Main
Psyko Punkz op Main
Theracords Live op Loudness

(althans, dat gok ik zo)

https://partyflock.nl/user/1283905/favo ... favourites
Zeg maar, ga ik mij op de komende Decibel vermaken?


Het valt me wel op dat 80% van de 1ste 2 lijsten al meer dan een jaar geen boeking meer heeft gehad of net 4 boekingen hebben gehad. Dan is het ook niet zo gek dat het nooit naar jou zin is. Ik denk namelijk dat je voorlopig op festivals als Decibel, Defqon deze namen niet tegen zult komen. Op namen als Delete, Jack of Sound, High Voltage etc. na dan.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 13:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Lyst schreef:
https://partyflock.nl/user/1283905/favo ... favourites
Zeg maar, ga ik mij op de komende Decibel vermaken?


denk dat het bij jouw lijstje echt puur afhangt van Loudness line up qua hardstyle dan, maarja of je daar nou ongeveer 80 euro voor wilt neertikken om een hele dag in die tent te staan zweten is de andere vraag :P


Geld is voor mij geen probleem, ook vind ik het niet erg om de hele dag in dezelfde tent te staan, als het aanbod in die tent maar interessant is. Overigens denk ik dat het meer zal afhangen van de Remember stage, met de Loudness en Industrial (heel misschien Refuse) voor de gaten. Maar zoals je al zegt, het hangt af van de line-up. Het kan zo zijn dat ik de line-up helemaal geweldig vind, maar het kan ook zijn dat alleen B-Front en Titan ofzo er staan, en dat met alle respect opvul acts, niet acts waarvoor ik een kaartje koop.

Basshunterzz schreef:
Wist je dat je ook kaarten kunt verkopen

@Basshunterzz, noem me één vergelijkbare situatie waar het normaal is om voor 50+ euro iets aan te schaffen en waar je na aanschaf pas bepaalt, of je het wil houden. En waarbij je het niet kunt ruilen met een bonnetje, dus genoodzaakt bent om het aan andere mensen te verkopen als het je niet aanstaat.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Arrow schreef:
Lyst schreef:
https://partyflock.nl/user/1283905/favo ... favourites
Zeg maar, ga ik mij op de komende Decibel vermaken?


denk dat het bij jouw lijstje echt puur afhangt van Loudness line up qua hardstyle dan, maarja of je daar nou ongeveer 80 euro voor wilt neertikken om een hele dag in die tent te staan zweten is de andere vraag :P


Geld is voor mij geen probleem, ook vind ik het niet erg om de hele dag in dezelfde tent te staan, als het aanbod in die tent maar interessant is. Overigens denk ik dat het meer zal afhangen van de Remember stage, met de Loudness en Industrial (heel misschien Refuse) voor de gaten. Maar zoals je al zegt, het hangt af van de line-up. Het kan zo zijn dat ik de line-up helemaal geweldig vind, maar het kan ook zijn dat alleen B-Front en Titan ofzo er staan, en dat met alle respect opvul acts, niet acts waarvoor ik een kaartje koop.

Basshunterzz schreef:
Wist je dat je ook kaarten kunt verkopen

@Basshunterzz, noem me één vergelijkbare situatie waar het normaal is om voor 50+ euro iets aan te schaffen en waar je na aanschaf pas bepaalt, of je het wil houden. En waarbij je het niet kunt ruilen met een bonnetje, dus genoodzaakt bent om het aan andere mensen te verkopen als het je niet aanstaat.


50 pakjes Pokémon kaarten :D

Ik snap wat je bedoelt, maar het is nu eenmaal niet anders ;)
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 13:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het valt me wel op dat 80% van de 1ste 2 lijsten al meer dan een jaar geen boeking meer heeft gehad of net 4 boekingen hebben gehad. Dan is het ook niet zo gek dat het nooit naar jou zin is. Ik denk namelijk dat je voorlopig op festivals als Decibel, Defqon deze namen niet tegen zult komen. Op namen als Delete, Jack of Sound, High Voltage etc. na dan.

Voor sommige van die artiesten ben ik ook wel bereid om alleen voor hen al een kaartje te kopen. En zo zijn er ook wel een aantal, als er een paar van hen op een festival staan ik er heen ga. Maar B-Front en Titan, bijvoorbeeld vind ik wel leuk, maar al zouden er 10 van dat soort acts staan, dan nog denk ik niet dat ik een kaartje koop. Maar dat is nu precies het probleem, het kan zo maar zijn dat er 3 artiesten staan, waarvoor ik voor elk afzonderlijk al een kaartje zou kopen, maar het kan ook zo zijn dat nagenoeg niemand die ik enigszins interessant vind geboekt is.

Vandaar dat mijn beslissing afhangt van de line-up (het samenvallen van acts door een TT neem ik dan maar voor lief), maar schijnbaar vind B2S het belangrijker om hun eigen ego te strelen (ik citeer: "Dit is omdat wij sterk in onszelf geloven, wij maken elk jaar de verwachting waar."), dan dat mensen met een iets andere smaak dan de doorsnee bezoeker een eerlijke mogelijkheid hebben om kaartjes te kopen.

@Pokemon kaarten, haha.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten