Basshunterzz schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Je mag ook met 2 denk ik, maar je betaalt gewoon voor de plek, en moet er minimaal 2 tenten hebben staan.
Ja wij zijn waarschijnlijk met 3 man. Maar om zo'n chalet te huren van 4 personen kost je al snel meer dan 180 euro p.p. exclusief kaartje.
Zijn er bepaalde afmetingen voor die tenten, of heeft je vriend daar niet naar gevraagd?
Die vriend ben ik dus ik reageer wel even

Nee bepaalde afmetingen is niks over gezegd. Op die plekken mag 1 caravan/camper/vouwwagen staan en nog een tentje erbij OF 2 grote tenten. 2 kampeerunits dus zeg maar. Ze moeten natuurlijk niet te groot zijn dat het niet meer op het vierkantje past maar dat zal wel niet zo snel gaan met een 8-persoons kampeerplek

Dit is wat mij is verteld. Als je bevestiging wil zou ik zelf even bellen, heb 1 minuutje in de wacht gezeten en telefoontje was binnen 2 minuten klaar dus best redelijk. 0900-0200 Libema vakantieparken
