Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 00:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

10 mei de reguliere kaartenverkoop, tijdens XXlerator outdoor :/
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 01:20 
 

Vast wel een vriend/vriendin, broer/zus of moeder/vader die het dan voor je kan fixen toch?
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 03:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Zorg er voor dat je stipt om 13.00 uur achter je laptop zit, want alle vaste accommodaties waren vorig jaar binnen één kwartier gereserveerd!


xd Not true, de eerste 15 minuten lag het hele systeem op z'n gat. Pas na 3 kwartier kwam ik er doorheen.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe zit dat met die max 8 persoons kampeerplekken? Moet je daar persé een caravan of vouwwagen of huge tent voor hebben?
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thmn schreef:
Citaat:
Zorg er voor dat je stipt om 13.00 uur achter je laptop zit, want alle vaste accommodaties waren vorig jaar binnen één kwartier gereserveerd!


xd Not true, de eerste 15 minuten lag het hele systeem op z'n gat. Pas na 3 kwartier kwam ik er doorheen.

Daarom gaan de eenpersoonsplekken dit jaar ook via de reguliere B2S-site. Reken er maar op dat het nu binnen 5 á 10 minuten weg is.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 14:07 
 

Basshunterzz schreef:
Hoe zit dat met die max 8 persoons kampeerplekken? Moet je daar persé een caravan of vouwwagen of huge tent voor hebben?


Een vriend had ze gebeld, 2 grote tenten is ook prima.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoe zit dat met die max 8 persoons kampeerplekken? Moet je daar persé een caravan of vouwwagen of huge tent voor hebben?


Een vriend had ze gebeld, 2 grote tenten is ook prima.


Dat betekent dus dat je met minimaal 5 man op zo'n plek moet staan
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 14:53 
 

Je mag ook met 2 denk ik, maar je betaalt gewoon voor de plek, en moet er minimaal 2 tenten hebben staan.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
Je mag ook met 2 denk ik, maar je betaalt gewoon voor de plek, en moet er minimaal 2 tenten hebben staan.


Ja wij zijn waarschijnlijk met 3 man. Maar om zo'n chalet te huren van 4 personen kost je al snel meer dan 180 euro p.p. exclusief kaartje.

Zijn er bepaalde afmetingen voor die tenten, of heeft je vriend daar niet naar gevraagd?
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 17:26 
 

Basshunterzz schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Je mag ook met 2 denk ik, maar je betaalt gewoon voor de plek, en moet er minimaal 2 tenten hebben staan.


Ja wij zijn waarschijnlijk met 3 man. Maar om zo'n chalet te huren van 4 personen kost je al snel meer dan 180 euro p.p. exclusief kaartje.

Zijn er bepaalde afmetingen voor die tenten, of heeft je vriend daar niet naar gevraagd?


Die vriend ben ik dus ik reageer wel even :P Nee bepaalde afmetingen is niks over gezegd. Op die plekken mag 1 caravan/camper/vouwwagen staan en nog een tentje erbij OF 2 grote tenten. 2 kampeerunits dus zeg maar. Ze moeten natuurlijk niet te groot zijn dat het niet meer op het vierkantje past maar dat zal wel niet zo snel gaan met een 8-persoons kampeerplek :P Dit is wat mij is verteld. Als je bevestiging wil zou ik zelf even bellen, heb 1 minuutje in de wacht gezeten en telefoontje was binnen 2 minuten klaar dus best redelijk. 0900-0200 Libema vakantieparken :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 21:11 
 

Nou kijk daar is je antwoord!
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Basshunterzz schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Je mag ook met 2 denk ik, maar je betaalt gewoon voor de plek, en moet er minimaal 2 tenten hebben staan.


Ja wij zijn waarschijnlijk met 3 man. Maar om zo'n chalet te huren van 4 personen kost je al snel meer dan 180 euro p.p. exclusief kaartje.

Zijn er bepaalde afmetingen voor die tenten, of heeft je vriend daar niet naar gevraagd?


Die vriend ben ik dus ik reageer wel even :P Nee bepaalde afmetingen is niks over gezegd. Op die plekken mag 1 caravan/camper/vouwwagen staan en nog een tentje erbij OF 2 grote tenten. 2 kampeerunits dus zeg maar. Ze moeten natuurlijk niet te groot zijn dat het niet meer op het vierkantje past maar dat zal wel niet zo snel gaan met een 8-persoons kampeerplek :P Dit is wat mij is verteld. Als je bevestiging wil zou ik zelf even bellen, heb 1 minuutje in de wacht gezeten en telefoontje was binnen 2 minuten klaar dus best redelijk. 0900-0200 Libema vakantieparken :thumbup:


Thanks! Dat zul dus gewoon een chalet worden aangezien 3 man met 2 tenten nou niet echt nodig is :p

Vroeg me dat vanwege dit filmpje:

https://www.facebook.com/photo.php?v=50 ... =2&theater

Maar dat zullen dus nu wel die 1-persoons dingen worden. Maar omdat je die dus apart per man moet bestellen en we alle 3 geen tijd hebben om kaarten te bestellen word dat ook lastig. Vind dat in ieder geval erg scheef geregeld, doe dan een maximum van 5 ofzo. De kans dat je nu allemaal zo'n kaartje hebt is gewoon klein
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 00:51 
 

Ja is ook lastig, Andy en ik hebben de mazzel dat we precies met 8 heengaan in onze groep.
Dus hoeven we maar 1x te boeken en is de kans groot dat we dus een plekje te pakken krijgen.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En chaletje is geboekt! Geweldig systeem trouwens. Heb op 6 browsers geprobeerd, op 1 stond ik op 500, op 2 op 1000+ en op 2 zelfs 2500+. Maar de ene browser waarin ik op plek 24 terecht kwam heeft me gered. We zijn er dus weer bij! :cool:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kampeerplaatsen waren vorig jaar pas best laat uitverkocht toch? ik ben nr 2605, en het schiet niet op, en moet straks ook nog naar de optocht. gvd
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja wat goor zeg, de geschatte tijd is er nu ook al niet meer :').. Beter kom ik er door
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zag het op facebook staan dus ik dacht laat ik eens kijken of ik er in kom (dit was om 13:13 ongeveer) en ik kwam er om 13:14 ongeveer al in? xd

Of gaat het in een echte wachtrij met boeken?
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik bedoel de huisjes, niet de kampeerplekken. Ik heb wachtrijnummer 1080.. maar eerst stond er een tijd bij en nu is die verwachtte tijd ook al pleitte...
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

via http://decibel.tickets.b2s.nl/ geprobeerd, en daar kwamen we beide meteen door, en die vage wachtrij site met die groene achtergrond (queue-it) staat nu nog open, daar sta ik er nog steeds in en had ik een wachttijd van 11 uur en 19 minuten. nu staat er geen tijd.

Tickets binnen dus
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaaa chalet+1!! :D
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bungalows zitten vol.

Update: Alles zit vol behalve de campingplekken op Safaricamp en de 8-persoons tentplekken.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
via http://decibel.tickets.b2s.nl/ geprobeerd, en daar kwamen we beide meteen door, en die vage wachtrij site met die groene achtergrond (queue-it) staat nu nog open, daar sta ik er nog steeds in en had ik een wachttijd van 11 uur en 19 minuten. nu staat er geen tijd.

Tickets binnen dus

Die "vage site" is voor de huisjes enzo
via de b2s tickets shop ga je voor de camping ;)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

devatu92 schreef:
Jaaaa chalet+1!! :D

Schandalig dat je die Chalets voor 5 personen maar voor 4 personen te boeken zijn. Nu moeten we dus een extra campingplek erbij boeken. :(
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 16:15 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
devatu92 schreef:
Jaaaa chalet+1!! :D

Schandalig dat je die Chalets voor 5 personen maar voor 4 personen te boeken zijn. Nu moeten we dus een extra campingplek erbij boeken. :(

Die dus niet bij jullie kan komen volgens mij.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Chukkels schreef:
devatu92 schreef:
Jaaaa chalet+1!! :D

Schandalig dat je die Chalets voor 5 personen maar voor 4 personen te boeken zijn. Nu moeten we dus een extra campingplek erbij boeken. :(

Die dus niet bij jullie kan komen volgens mij.

Officieel niet nee, maar we hebben een extra campingplek geboekt op Safaripark en hij slaapt gewoon bij ons in het huisje verder. Alsof ze dat gaan controleren. Kost alleen €37,50 voor de extra plek, maar ja.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten