Festival van het jaar voor mij
Aankomen op de camping was best klote, een uur in de rij gestaan met de auto, maar toen de tent eenmaal stond was er niks meer te klagen, toen even best lang ingedronken, bij de pre-party onverwachts veel bij de flügel stage gestaan, wat erg goed beviel

Eigenlijk alleen Crypsis meegemaakt in de tent, wat ook erg leuk was, en overal hing een goede sfeer, en het geluid was op beide area's super goed.
Op de zaterdag zeiden we: na deze bui lopen we aan, en dat was gelukkig de laatste bui die dag
Aangekomen bij Exit Mind die net Act of Rage draaide, prachtige track. Toen bij het eind van Beholder & Balistic aangekomen bij de Remember stage, waar vanaf hun laatste track, Bigger Better Louder, het geluid echt heel de dag heerlijk was. Luna & Pila was voor mij wel een van de beste sets. Had liever alleen maar Early gehad, maar dit was ook echt lekker. Nooit gedacht dat ik ooit Droid - Ger Man (The Raiders Remix) live zou horen, wat ging die lekker zeg! Davide Sonar wisselde lekker af tussen z'n early tracks en z'n nieuwere, melodieuze platen.
Na Davide Sonar weer naar de Loudness gelopen voor B-Front, en het eind van Adaro nog even meegepakt. Jammer dat overal de Desperados begon op te raken halverwege de dag, bij de Nightparty en de Afterparty hadden ze het ook niet meer. Ik vond het persoonlijk ook jammer dat B-Front en Titanomachy zoveel nieuwe platen draaiden die ik nog niet kende, had liever wat bekendere tracks gehoord, of die nieuwe platen van tevoren op Youtube kunnen beluisteren, als ze daar op hadden gestaan. Van de tracks die ik wel kende heb ik erg genoten uiteraard. Daarna onderhand maar eens over het terrein gelopen richting rest van onze vriendengroep gevonden, die geen Weekend hadden, stukje Ran-D en heel de Frequencerz set meegepakt, niks over te klagen

Helaas kregen we niemand van die vriendengroep mee naar Tatanka, maar daar ook weer heerlijke tracks gehoord, wel weer de eindshow gemist maar die set was het eigenlijk wel waard.
Minpuntje vond ik dat de Nightparty maar tot half 2 duurde, er hadden van mij nog wel 2 euforischere artiesten oid voor Digital Punk mogen staan, en dat het dan 2 uur langer door was gegaan, had nu nog best veel energie na afloop.
Bij de afterparty de dag erna hoorde we bij binnenkomst al Communicate en Blame It On The Music (D-Block & S-Te-Fan Remix) bij Ryfle & Zero Sanity, dat was wel leuk dus, vond hun set op het eind alleen wel tegenvallen, toen draaiden ze nieuwe tracks, en kende er volgens mij ook geen een van, bij Sound Freakerz hetzelfde, dus toen naar Toneshifterz gelopen die z'n laatste paar nummertjes draaide. Ran-D knalde meteen stevig, Frequencerz was een compleet gekkenhuis met die luchtbedden en stagedive.
Ik vond de surprise van Warface eigenlijk afdoen aan de set van Frequencerz, de surprise van Deetox, High Voltage, Delete en MC Nolz was dan wel weer érg vet, als een bezetene staan beuken, eigenlijk het hele weekend wel

Toen nog even buiten gegeten en bij de flügel stage afgesloten, after party gehad, en dat was m'n veel te lange verhaal eigenlijk wel.
Tot volgend jaar