Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 10:29 

Hardtraxxer

Heel de dag Loudness gestaan. B-front, D&R beste en Warface/Dark-pact beste sets van de dag. :bomb:
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 11:03 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Hoorde een B-Front track met Radical Redemption kicks.. Misschien een collab?

Betwijfel het, want B-Front heeft niks met hardcore achtige kicks. Hij heeft wel Requiem - Scream gedraaid rond het einde van zijn set, misschien dat je die bedoeld?
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 11:40 

Hardtraxx Veteran

gelukkig stonden wij met Adaro bij Regain en daarna beetje Drop The Bass en Refuse geweest. ik haat drukte :P
gelukkig was de mainstage voor de meeste mensen aantrekkelijker dan Dark Pact & Warface, even naar de wc wwas nog geen 5 minuten waar het eerst wel een kwartier kon duren. vooraan ook goed veel ruimte :)
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 12:03 

Hardtraxxer

Ik vond dat je die 10.000 man extra wel erg goed kon merken. De wat kleinere area's waren goed te doen volgens mij maar op Pussy Lounge en in de Loudness tent was het wel errug druk!

Mainstage was maar een dooie bedoeling vond ik, geluid stond redelijk zacht en de mensen zelf was al helemaal niks aan.

Vooral bij Pussy Lounge geweest met uitstapjes naar Loudness en een uurtje Euphoria. Daarna toch richting mainstage gegaan voor Frequenzers. Rond half 11 richting het kluisje en kwart voor 11 reden we zo het terrein af. Andere vrienden bleven wel het tot einde en die hebben dat geweten ook. Reden pas om 1 uur weg van het terrein af >.< Nee dan kies ik er wel lekker voor om wat eerder weg te gaan dan 2 uur te wachten op zo'n geile parkeerplaats :whistle:

Voor de rest een prima feestje gehad maar moet zeggen dat ik wel leukere edities heb meegemaakt.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 12:07 

Hardtraxx Addict

dennisje030 schreef:
Daarna toch richting mainstage gegaan voor Frequenzers.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 12:13 

Hardtraxxer

Refuse (L) (L) en vooral Jan fleck woow! hele dag zowat in die tent gestaan en bij dark pact en warface afsluiten. Vond de set maar matig, heel veel bekende raw. Ik had veel nummers van spoontech verwacht, maar viel vies tegen. alleen die nieuwe track van warface met die gated kicks :love: :love: "adrenaline kick'' :loving:

Afterparty vond ik echt gaaf, er hing echt een dkke sfeer in die tent. Vooral toen titan samen met delete, high voltage en deetox ging draaien! Geslaagd weekend :D
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 13:54 

Hardtraxx Addict

Vanaf halverwege de set Luna & Pila op de Remember gestaan en er niet meer vanaf gekomen.
Dag van me leven! :love:
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 14:27 

Hardtraxx Addict

Wat een top feest met als duidelijke uitschieter de remember.

Alleen dit dan hahahaha xD: als die niet van decibel af kwam :P http://www.nu.nl/binnenland/3854768/man ... haald.html
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 17:35 

Hardtraxx Veteran

Vanaf Beholder & Ballistic zo goed als heel de dag op de Remember gestaan. Ik ben er nog niet over uit welke set ik nu het beste vond, maar wat een sfeer! Ik heb echt zo genoten. Ook nog even hulde voor die adamson geluidset die daar heel de dag mijn oren verwende, wat föhnde dat zeg.

Heb een klein uitstapje gemaakt naar Noisecontrollers op de main. De sfeer was daar ver te zoeken, dus ben vrij vlug weer terug gegaan. Ook even door de loudness gelopen om die show te bekijken, zag er echt heel goed uit maar wat hing daar een raar sfeertje....
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 18:06 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Wat een top feest met als duidelijke uitschieter de remember.

Alleen dit dan hahahaha xD: als die niet van decibel af kwam :P http://www.nu.nl/binnenland/3854768/man ... haald.html

ahahaha wtf is dit dan :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 19:22 

Hardtraxx Veteran

Op zaterdag heel de dag Remember gestaan met uitzondering van een uitstapje naar B-Front in de Loudness. Was gewoon onmogelijk om bij de Remember weg te gaan door het geluid en de sfeer daar. Oneindig veel genietmomenten gehad!
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 20:16 

Hardtraxxer

Is iemand hier de slordige spellingsfout in de loudness tent opgevallen.
Achter de dj stond in het groot; Luodness :lol:
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 20:40 

Hardtraxx Veteran

D2kke_Bleek schreef:
Is iemand hier de slordige spellingsfout in de loudness tent opgevallen.
Achter de dj stond in het groot; Luodness :lol:

Ik kan me niet herinneren dat ik daar Luodness heb zien staan. Als dat wel zo was is het wel heel raar dat dat niet opvalt tijdens de opbouw.

https://pbs.twimg.com/media/BvJo97AIMAAhLEv.jpg

Voor mij ziet het er zo uit als Loudness
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 20:41 

Nou ik heb helemaal geen last gehad van een rare sfeer bij de Loudness, ik heb eerst een hele tijd midden achteraan gestaan en daarna midden vooraan. Overal was t prima vond ik eigenlijk
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 20:51 

Hardtraxx Addict

AndyAsteroids schreef:
Nou ik heb helemaal geen last gehad van een rare sfeer bij de Loudness, ik heb eerst een hele tijd midden achteraan gestaan en daarna midden vooraan. Overal was t prima vond ik eigenlijk

Dit.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 22:28 

Hardtraxx Veteran

Festival van het jaar voor mij :D

Aankomen op de camping was best klote, een uur in de rij gestaan met de auto, maar toen de tent eenmaal stond was er niks meer te klagen, toen even best lang ingedronken, bij de pre-party onverwachts veel bij de flügel stage gestaan, wat erg goed beviel :) Eigenlijk alleen Crypsis meegemaakt in de tent, wat ook erg leuk was, en overal hing een goede sfeer, en het geluid was op beide area's super goed.
Op de zaterdag zeiden we: na deze bui lopen we aan, en dat was gelukkig de laatste bui die dag ^^
Aangekomen bij Exit Mind die net Act of Rage draaide, prachtige track. Toen bij het eind van Beholder & Balistic aangekomen bij de Remember stage, waar vanaf hun laatste track, Bigger Better Louder, het geluid echt heel de dag heerlijk was. Luna & Pila was voor mij wel een van de beste sets. Had liever alleen maar Early gehad, maar dit was ook echt lekker. Nooit gedacht dat ik ooit Droid - Ger Man (The Raiders Remix) live zou horen, wat ging die lekker zeg! Davide Sonar wisselde lekker af tussen z'n early tracks en z'n nieuwere, melodieuze platen.

Na Davide Sonar weer naar de Loudness gelopen voor B-Front, en het eind van Adaro nog even meegepakt. Jammer dat overal de Desperados begon op te raken halverwege de dag, bij de Nightparty en de Afterparty hadden ze het ook niet meer. Ik vond het persoonlijk ook jammer dat B-Front en Titanomachy zoveel nieuwe platen draaiden die ik nog niet kende, had liever wat bekendere tracks gehoord, of die nieuwe platen van tevoren op Youtube kunnen beluisteren, als ze daar op hadden gestaan. Van de tracks die ik wel kende heb ik erg genoten uiteraard. Daarna onderhand maar eens over het terrein gelopen richting rest van onze vriendengroep gevonden, die geen Weekend hadden, stukje Ran-D en heel de Frequencerz set meegepakt, niks over te klagen :D Helaas kregen we niemand van die vriendengroep mee naar Tatanka, maar daar ook weer heerlijke tracks gehoord, wel weer de eindshow gemist maar die set was het eigenlijk wel waard.
Minpuntje vond ik dat de Nightparty maar tot half 2 duurde, er hadden van mij nog wel 2 euforischere artiesten oid voor Digital Punk mogen staan, en dat het dan 2 uur langer door was gegaan, had nu nog best veel energie na afloop.

Bij de afterparty de dag erna hoorde we bij binnenkomst al Communicate en Blame It On The Music (D-Block & S-Te-Fan Remix) bij Ryfle & Zero Sanity, dat was wel leuk dus, vond hun set op het eind alleen wel tegenvallen, toen draaiden ze nieuwe tracks, en kende er volgens mij ook geen een van, bij Sound Freakerz hetzelfde, dus toen naar Toneshifterz gelopen die z'n laatste paar nummertjes draaide. Ran-D knalde meteen stevig, Frequencerz was een compleet gekkenhuis met die luchtbedden en stagedive.
Ik vond de surprise van Warface eigenlijk afdoen aan de set van Frequencerz, de surprise van Deetox, High Voltage, Delete en MC Nolz was dan wel weer érg vet, als een bezetene staan beuken, eigenlijk het hele weekend wel :P Toen nog even buiten gegeten en bij de flügel stage afgesloten, after party gehad, en dat was m'n veel te lange verhaal eigenlijk wel.

Tot volgend jaar :cool:
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 22:33 

Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
AndyAsteroids schreef:

Dit.

Ook mee eens.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2014 23:15 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Zin schreef:
AndyAsteroids schreef:

Dit.

Ook mee eens.

Prima sfeer daar, flink staan beuken met groepen onbekenden, gezellig daar man :D .
Bericht Geplaatst op 19 aug 2014 09:38 

Hardtraxx Newbie

Prima feest gehad! Jammer dat de party's minder lang duurden op de camping als vorig jaar!
Ook heb ik mij minder vermaakt in de buurt waar wij deze keer stonden.
Het ware 6-Persoon huisjes met veel ruimte tussen elkaar en veel privacy.
Voor een vakantie klinkt dat prima maar voor een Feest driedaagse niet echt!

Ook een paar rare capriolen gezien op de camping.
Zo kwam de bewaking midden in de nacht naar ons toe omdat er iemand nocky was gegaan en er een auto midden op de weg geparkeerd stond. Geen idee wie die man was:)
Ook toch wel ernstig zorgen gemaakt hoe veel mensen gewoon met ketamine niet meer op de benen kunnen staan. Rondslingeren en vervolgens gewoon in de auto stappen om een paar rondjes te rijden.

Ook vond ik de afsluiting erg jammer op de camping! Je gaat toch niet als laatste plaat een oude track erop pleuren die maar 140BPM haalt! Had ik nog liever het anthem van dit jaar gehoord!
Bericht Geplaatst op 19 aug 2014 10:39 

Donateur

Wederom uiteindelijk een goed feest gehad. Bij binnenkomst gelijk richting de Loudness gelopen; E-Force en DP waren bezig. Uiteindelijk ongeveer 5 minuten gestaan en toen de tent uit gerend wegens de enorme drukte. Vervolgens even het terrein afgestruind en bij de Remember beland. Aldaar Stephy gezien (echt zeer vet), geluid was daar dik in orde en zeer gezellig.

Verder nog J&W op de Remember gezien, al met al een dikke set (Lipservice, Overdrive O, Autumn Green en uiteraard WTF). Ik had echter wel wat AVIO spul verwacht, jammer genoeg niets gehoord.

Uiteindelijk heel RR Live nog gezien (vond het qua liveset niet heel erg boeiend, het kwam over als een voor gefabriceerde set net als Angerfist dat vaak doet; climaxen van z'n platen achter elkaar geplakt) en dus als set niet zo heel bijzonder. Wel volgens mij voor het eerst Unparalelled Evil gehoord; zeer vet! Dark Pact & Warface vond ik eigenlijk ook niet zo super bijzonder; had graag wat meer Delete of Spoontech spul gehoord.

Over de sfeer in de Loudness; ik heb er vrij weinig van meegekregen maar ik kan me voorstellen dat het niet zo als andere jaren was. Meer volk trekt automatisch weer meer 'aanhang' volk aan; volk dat vrij weinig met het Loudness concept heeft maar lekker met de menigte meetrekt. Dit zag ik bijvoorbeeld op de laatste edities van Loudness in de Maassilo ook al gebeuren.

Over Adaro; de main was allang gevuld en waarschijnlijk wilde niemand daar zijn plek opgeven. Daarnaast heeft hij wel eens aangegeven in de Loudness beter tot zijn recht te komen; plus daar staan alle artiesten 1,5 uur geboekt. Met deze wetenschap zat er voor b2s niets anders op dan de act gewoon door te laten gaan op een locatie die vooraf al veel te klein bleek te zijn. Klote voor de mensen die er een act voor hadden gepland, zodat ze niet op tijd aanwezig kunnen zijn. De schuld bij deze mensen leggen door te zeggen dat ze eerder hadden moeten verschijnen vind ik ook wat kort door de bocht. Ongelukkige samenloop van omstandigheden, waar beide partijen vrij weinig aan hadden kunnen doen. Wel mooi om te lezen dat z’n set erg vet bleek te zijn, dat gunt iedereen hem wel lijkt mij.

Verdere pluspuntjes; aanbod in eten/drinken, aankleding en verdeling van verschillende stages (alle hardstyle bij elkaar is echt een top idee, Rookie stage)
Verdere minpuntjes; de lockers echt levensgevaarlijk zo in het donker; wij hebben nog zeker 20 minuten na afloop gewacht alvorens het te proberen en alsnog werd ik helemaal fijngedrukt dit kan en moet echt anders want het gaat sowieso nog een keer goed fout.
Bericht Geplaatst op 19 aug 2014 10:55 

Donateur

Muzikaal was dit met afstand de beste Decibel die ik heb meegemaakt. Fantastische sets gehoord in de Darkness4Life en de Remember. Tymon draaide een meesterlijke set, en het geluid in de D4L stond heerlijk afgesteld. De laatste 3 uur van het feest bij de Remember gestaan (waar het overigens lekker druk was), en A-Lusion stak met kop en schouders boven de rest uit. Perfecte opbouw van heel oud naar wat nieuwer spul en uitstekende platenkeuze. En ook erg leuk om zijn oude tracks als Drummer Beat en Veritas eens live te horen. Tatanka en J&W waren ook erg vet. Het geluid stond goed hard, terwijl het aan het begin van de dag echt heel slecht was. Heb de grote stages gemeden dus vond de sfeer overal wel erg prettig. Alleen 10 minuten in de Loudness geweest tijdens B-Front en vond het wel genieten (echt ziek trouwens hoe de vloer constant op en neer ging daar haha).

Al met al vond ik het na vorig jaar toen het echt enorm tegenviel weer een geslaagde editie. De pre en afterparty was wel gezellig, muzikaal vond ik het werkelijk waardeloos. Alleen Crypsis en Tha Playah en die surpriseact op zondag waren wel leuk. Dieptepunt was wel die afsluitset van Paul Elstak en Panic, echt 2 uur lang huilen met de pet op.
Heb het wel gezellig gehad op de camping verder met alle bekenden maar wat mensen zichzelf weer aan deden is echt niet te geloven. Heb maandag de ene ambulance na de ander langs zien rijden...
Bericht Geplaatst op 19 aug 2014 11:01 

Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:
Verder nog J&W op de Remember gezien, al met al een dikke set (Lipservice, Overdrive O, Autumn Green en uiteraard WTF). Ik had echter wel wat AVIO spul verwacht, jammer genoeg niets gehoord.

Waarom zou je bij J&W Avio spul verwachten? Draaien ze dat vaker?
Bericht Geplaatst op 19 aug 2014 11:17 

Donateur

Oh je hebt gelijk, dat had ik om de een of andere reden in mijn hoofd. Weet ook na wat zoekwerk weer hoe dat komt; de vetste set die ik van hun heb gezien was vs AVIO op KO 2010. Excuses. :)
Bericht Geplaatst op 20 aug 2014 00:37 

Die Darkness4Life stage in het bos trouwens, wat zag dat er vet uit! (niet de industrial D4L bedoel ik dan). Ik liep even naar de wc vanaf de main en doorde een >180 bpm beat uit het bos komen, dus ik dacht WTF is dit dan (het was ong half 2 's middags namelijk xd ) Dus ik denk snel even kijken, kom ik daar terecht op de Darkness4Life. Ik heb een bloedhekel aan de muziek daar maar die setting was écht vet. De zon scheen op dat moment dus je zag vage zonnestralen tussen de bomen door, boomstronken overal de grond uit steken, echt perfecte sfeertje gecreëerd. Was echt indrukwekkend, zelfs terwijl de dj in een soort halve blokhut stond te draaien. Hulde daarvoor :worship:
Bericht Geplaatst op 20 aug 2014 10:09 

Donateur

Wat mij nog te binnen schoot; die TL van Stephy was echt zeer vet.. maar dat mixwerk. Echt ongelooflijk hoe ze soms platen geheel (totaan de laatste snares dus) door laat lopen zonder al iets boeiends van een nieuwe plaat in te mixen.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten